Olen uskovainen homo

Annachie G

Olen Kanta-Hämäläinen, vuosimallia -83 oleva nuori mies. Tajusin 12 vuotiaana, että pidän miehistä, en tuntenut enkä vieläkään tunne vetoa naisiin. Olen ollut lapsesta saakka uskossa, varsinainen uudestisyntyminen tapahtui joulukuussa 2003 ja nyt tiedän, että vaikka olen syntinen kuten kaikki muutkin, olen pelastettu taipumuksestani huolimatta (Jeesus sovitti kaikki syntimme)
Olenko ainoa homo täällä, joka on uskossa?

178

4574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskossa vain vähän aikaa ollut

olen vasta 15 ja uskossa ollut vuoden, olen bi seksuaali välillä tämä haittaa uskonnollista elämääni. haluaisitko keskustella tästä asiasta mun kanssa voisit näin neuvoo minua ku olen nuori ja tietämätön, miten onnistuu siis uskossa oleminen vaikka on homo

• jebu

ole jumalan lapsi ja eikös raamattu ollu jonkin sortin rauhansanomakirjanen (vaikka sisältö onkin tolkuttoman väkivaltanen)...

Joten tuskimpa on hätää. Ei ainakaan pitäis olla jos raamatun sanomaa oikein tulkitaan. Olkaa mitä olette. Raamatun mukaan jeesus on sovittanu teitin synnit... Tai jotain :D En mä tiiä ... näin olen ainakin ymmärtäny...

• Anonyymi

ISIS ja Räsänen eivät tykkää sinusta jos olet homo.

• Anonyymi
        jebu kirjoitti:

ole jumalan lapsi ja eikös raamattu ollu jonkin sortin rauhansanomakirjanen (vaikka sisältö onkin tolkuttoman väkivaltanen)...

Joten tuskimpa on hätää. Ei ainakaan pitäis olla jos raamatun sanomaa oikein tulkitaan. Olkaa mitä olette. Raamatun mukaan jeesus on sovittanu teitin synnit... Tai jotain :D En mä tiiä ... näin olen ainakin ymmärtäny...

Raamattu pitää hyväksyä kokonaan, tai antaa sen olla, koska siellä ei hyväksytä homoutta. Synneistä pitää luopua jos haluat seurata Jeesusta, jos et luovu, et oikeasti halua seurata Jeesusta vaan jatkaa homouttasi. Sinulla on valinnan paikka, joko uskonelämä tai homon elämä, lue Raamattu kokonaan äläkä vain sinua miellyttäviä kivoja lauseita, kun ei se ole mikään Aku Ankka.

• Monet unohtaa milloin, kenelle, missä ja kuka on mitäkin kirjoittanut.
        Nämäkin ihmiset olivat aikansa lapsia ja tuossa kulttuurissa vallitsi tietyt normit.

Sillä nyt ei ole mitään väliä onko homo, bi vai hetero. Sitä mikä tuottaa pahaa oloa ei pidä tehdä.

• Homo ei ole uskova, koska hän ei usko mitä Jumala sanoo. Homo voi tietää että Jumala on, mutta tieto ja usko ovat eri asioita Uskova uskoo mitä Jumala sanoo.
        Room.10:
        17. Usko tulee siis kuulemisesta mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.

Ap.t. 2:
        40. Pietari jatkoi vielä puhettaan. Hän vetosi heihin ja kehotti: "Antakaa pelastaa itsenne, ettette hukkuisi tämän kieroutuneen sukupolven mukana."

1.Kor.6:
        9. Ettekö tiedä, etteivät vääryydentekijät peri Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät haureelliset eivätkä epäjumalanpalvelijat, eivät avionrikkojat, irstailijat eivätkä homoseksuaalisuuden harjoittajat,
        10. eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät peri Jumalan valtakuntaa

1.Tim,1:
        9. Tiedämme myös, ettei lakia ole säädetty vanhurskaan takia vaan lainrikkojien ja kurittomien, jumalattomien ja syntisten, rienaajien, epähurskaiden ja saastaisten, isän- ja äidintappajien, murhaajien,
        10. haureellisten ja homoseksuaalisuuden harjoittajien, ihmiskauppiaiden, valehtelijoiden, valansa rikkojien ja kaiken muun takia, mikä on vastoin tervettä oppia,

Room. 1:
        22. He väittävät olevansa viisaita mutta ovat tulleet tyhmiksi.
        23. He ovat muuttaneet katoamattoman Jumalan kirkkauden katoavaisen ihmisen, lintujen, nelijalkaisten ja matelijoiden kuvan kaltaiseksi.
        24. Sen vuoksi Jumala on jättänyt heidät sydäntensä himoissa saastaisuuteen, häpäisemään keskenään oman ruumiinsa.
        25. He ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, häntä, joka on iankaikkisesti ylistetty. Aamen.
        26. Sen tähden Jumala on jättänyt heidät häpeällisten himojen valtaan. Naispuoliset heistä ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen,
        27. ja samoin miespuoliset ovat luopuneet luonnollisesta yhteydestä naiseen ja kiihkossaan syttyneet toisiinsa. Miehet ovat harjoittaneet riettautta miesten kanssa ja ovat villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä pitikin saada.
        28. Koska heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, Jumala jätti heidät kelvottoman mielen valtaan tekemään sopimattomia.

• jebu kirjoitti:

Sovitus edellyttää sen vastaanottamista ja uskoa mitä Jumala sanoo.

• Anonyymi kirjoitti:

Raamattu pitää hyväksyä kokonaan, tai antaa sen olla, koska siellä ei hyväksytä homoutta. Synneistä pitää luopua jos haluat seurata Jeesusta, jos et luovu, et oikeasti halua seurata Jeesusta vaan jatkaa homouttasi. Sinulla on valinnan paikka, joko uskonelämä tai homon elämä, lue Raamattu kokonaan äläkä vain sinua miellyttäviä kivoja lauseita, kun ei se ole mikään Aku Ankka.

Homo ei ole uskova, koska hän ei usko mitä Jumala sanoo. Homo voi tietää että Jumala on, mutta tieto ja usko ovat eri asioita Uskova uskoo mitä Jumala sanoo.
        Room.10:

Ap.t. 2:
        40. Pietari jatkoi vielä puhettaan. Hän vetosi heihin ja kehotti: "Antakaa pelastaa itsenne, ettette hukkuisi tämän kieroutuneen sukupolven mukana."

1.Kor.6:
        9. Ettekö tiedä, etteivät vääryydentekijät peri Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät haureelliset eivätkä epäjumalanpalvelijat, eivät avionrikkojat, irstailijat eivätkä homoseksuaalisuuden harjoittajat,
        10. eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät peri Jumalan valtakuntaa

1.Tim,1:
        9. Tiedämme myös, ettei lakia ole säädetty vanhurskaan takia vaan lainrikkojien ja kurittomien, jumalattomien ja syntisten, rienaajien, epähurskaiden ja saastaisten, isän- ja äidintappajien, murhaajien,
        10. haureellisten ja homoseksuaalisuuden harjoittajien, ihmiskauppiaiden, valehtelijoiden, valansa rikkojien ja kaiken muun takia, mikä on vastoin tervettä oppia,

Room. 1:
        23. He ovat muuttaneet katoamattoman Jumalan kirkkauden katoavaisen ihmisen, lintujen, nelijalkaisten ja matelijoiden kuvan kaltaiseksi.
        24. Sen vuoksi Jumala on jättänyt heidät sydäntensä himoissa saastaisuuteen, häpäisemään keskenään oman ruumiinsa.
        25. He ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, häntä, joka on iankaikkisesti ylistetty. Aamen.
        26. Sen tähden Jumala on jättänyt heidät häpeällisten himojen valtaan. Naispuoliset heistä ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen,
        27. ja samoin miespuoliset ovat luopuneet luonnollisesta yhteydestä naiseen ja kiihkossaan syttyneet toisiinsa. Miehet ovat harjoittaneet riettautta miesten kanssa ja ovat villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä pitikin saada.
        28. Koska heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, Jumala jätti heidät kelvottoman mielen valtaan tekemään sopimattomia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun mielestä Jumala antaa anteeksi synnit, jos niitä kadutaan. Uskon että Jumala on ymmärtäväinen, ja ymmärtää kyllä jos on vaikeaa luopua jostain, jonka itse tuntee tärkeäksi. Jos olet uskollinen ja hyvä uskovainen, olen varma ettei Jumala sinua Helvettiinkään voisko, jos olet homo. Kyllä Jumala ymmärtää. Voit rukoilla Jumalalta Apua ja johdatusta. :)

• ihminen

Miten luulet muka pelastuvasi, kun jumalan työ menee kohdallasi hukkaan, etkä hyväksy sukupuolisuuttasi? Miten muka voit saada synnit anteeksi kun et niitä edes kadu, vaan julkisesti vielä kehtaat kehuskella kieroutuneisuudellasi. Säälin sinua lapsonen... Ja rukoilen puolestasi, jos vaikka jumala parantaisi sinut...

• hachidori

SINUN kaltaisiasi on liikaa saalittavaksi, mutta ehkapa jumalallasi on parannuskeino ahdasmielisyyteen.

• jebu

sitten koko kööri helvetiin kaikkien luomakunnan otusten kanssa. Sellasta ihmistä ei tän pallon päältä löydykkään joka jumalan sanaa noudattaisi orjallisesti. Eikä kyllä eläintäkään... Taitaa olla se luvattu taivas aika tyhjä paikka, helvetti sitten taas ylitäysi :)

Koskas oot pyytäny syntisi anteeksi ihminen ;) Entäs koskas oot viimeeksi sunnuntaiaamusi uhrannu kirkossakäynnille. Etkai vaan masturboi tai harrasta avioliiton ulkopuolista (hetero)seksiä. Etkai vaan röykytä muijaasi keittiön pöydän päällä? Vaan sänkyssä lähetyssaarnaaja-asennossa. Kai muistat kivittää naapurisi jos ne pukeutuu keinokuituun ? Ymsymsyms...

• NFC

Ja sinullako on oikeus heittää ensimmäinen kivi. Luuletko saavasi taivaspaikan ahdasmielisyydelläsi. Kadu syntinen!

• Jussi

toisia arvioimaan sen mukaan mitä pidät jumalan työnä? Elä oma elämäsi ja anna muiden elää omaansa. "Jumala" on meille tuntematon eikä kukaan voi sanoa mikä on hänen tahtonsa toisten suhteen. Kaikki pyhät kirjoitukset maailmassa raamattu mukaan lukien on ensimmäisestä viimeiseen pilkkuun ihmisen kirjoittamaa ja hänen käsityksensä siitä mitä on jonkun korkeamman tahto.
        Sinä olet tässä tehnyt sen vääryyden että tuomitset lähimmäisesi omien käsitystesi mukaan etkä näe että kaikkein pyhin mitä voi olla on lähimmäisesi eivät käsityksesi jostakin korekeamman tahdosta. Tällä en sano että korkeampaa ei olisi vaan sen että käsityksesi korkeammasta on aivan eri asia kun korkein sinällään. Käsitys on mielen tuote korkein on meille tuntematon.

• MiiaD

Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainokaisen Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iänkaikkisen elämän.
        Joh. 3:16

Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi.
        Niin kuin te tuomitsette, niin tullaan myös teidät tuomitsemaan, ja niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan.
        Matt. 7:1-2

Näistä on hyvä aloittaa sinunkin miettimään...

• Annachie G

Maailma vihaa kaikkea mikä on Jumalan lakien mukaista. Jumala kuitenkin on rakastanut ihmistä niin paljon, että kutsuu joka ainutta ihmistä luokseen ja tuntee surua jokaisesta kadotetusta yksilöstä.
        Kun ihminen "uudestisyntyy" (uskovaisten termistöä)Jumalan Pyhä Henki yliluonnollisesti koskettaa ihmistä, hänelle paljastuu kokonaan syntinen luontonsa. Tällöin ihmiselle kirkastuu Jeesuksen ristin sovitustyö, sen todellinen, mittaamaton arvo. Itseäni Pyhä Henki on todella koskettanut ja pidän itseäni kristittynä, vaikka olen jo hyväksynyt sen, että tulen elämään elämääni homona. Luonnollisesti ulkopuolinen ihminen, usein hetero pyrkii kiistämään tämän suurenmoisen Jumalan lahjan..

Raamatussa myös puhutaan ankarasti "miesten kanssa makaavista miehistä" sekä irstailijoista, noituuden harjoittajista, ahneista, röyhkeistä jopa koirista. He "eivät tule perimään taivasten valtakuntaa". Miten on siis minun elämäni laita?
        En saanut valita silloin, kun Kaikkivaltias ennen aikojen alkua sääti koko maailman ihmisten kohtalot. Synnyin homoksi enkä 12 vuotiaana vain päättänyt että ryhdynpä homoksi.

Olen siis Jumalan lakien vastainen, syntinen ihminen. No, on Jeesus ja hänen kuolemansa sekä ylösnousemuksensa ja armo. Vaikka elän joka päivä synnissä (mm. masturboiden hyvännäköisten miesten kuvilla) olen myös jatkuvasti Jeesuksen puhdistavan veren suojassa. Onko armo kohdallani halventunut siinä mielessä, että teen tietoisesti syntiä? En usko. Paavali puhuu Raamatussa ihmisen kahdesta luonnosta, hengen synnyttämästä uudesta ihmisestä ja lihan lakien mukaisesta ihmisestä. Hän sanoo, että ihminen on kuolemaansa asti sidottuna tähän saastaiseen ruumiiseensa ja sen himoihin. Uudestisyntynyt uskovainen ihminen tekee syntiä siinä missä maailman ihminenkin, himoiten komeita univormumiehiä tai tiukkoja, paljaista tissipareja kaupungilla..

• Jussi
        Annachie G kirjoitti:

Maailma vihaa kaikkea mikä on Jumalan lakien mukaista. Jumala kuitenkin on rakastanut ihmistä niin paljon, että kutsuu joka ainutta ihmistä luokseen ja tuntee surua jokaisesta kadotetusta yksilöstä.
        Kun ihminen "uudestisyntyy" (uskovaisten termistöä)Jumalan Pyhä Henki yliluonnollisesti koskettaa ihmistä, hänelle paljastuu kokonaan syntinen luontonsa. Tällöin ihmiselle kirkastuu Jeesuksen ristin sovitustyö, sen todellinen, mittaamaton arvo. Itseäni Pyhä Henki on todella koskettanut ja pidän itseäni kristittynä, vaikka olen jo hyväksynyt sen, että tulen elämään elämääni homona. Luonnollisesti ulkopuolinen ihminen, usein hetero pyrkii kiistämään tämän suurenmoisen Jumalan lahjan..

Raamatussa myös puhutaan ankarasti "miesten kanssa makaavista miehistä" sekä irstailijoista, noituuden harjoittajista, ahneista, röyhkeistä jopa koirista. He "eivät tule perimään taivasten valtakuntaa". Miten on siis minun elämäni laita?
        En saanut valita silloin, kun Kaikkivaltias ennen aikojen alkua sääti koko maailman ihmisten kohtalot. Synnyin homoksi enkä 12 vuotiaana vain päättänyt että ryhdynpä homoksi.

Olen siis Jumalan lakien vastainen, syntinen ihminen. No, on Jeesus ja hänen kuolemansa sekä ylösnousemuksensa ja armo. Vaikka elän joka päivä synnissä (mm. masturboiden hyvännäköisten miesten kuvilla) olen myös jatkuvasti Jeesuksen puhdistavan veren suojassa. Onko armo kohdallani halventunut siinä mielessä, että teen tietoisesti syntiä? En usko. Paavali puhuu Raamatussa ihmisen kahdesta luonnosta, hengen synnyttämästä uudesta ihmisestä ja lihan lakien mukaisesta ihmisestä. Hän sanoo, että ihminen on kuolemaansa asti sidottuna tähän saastaiseen ruumiiseensa ja sen himoihin. Uudestisyntynyt uskovainen ihminen tekee syntiä siinä missä maailman ihminenkin, himoiten komeita univormumiehiä tai tiukkoja, paljaista tissipareja kaupungilla..

hyvä ystävä miksi meidän maanpäällinen asuntomme eli kehomme on muka saastainen? Se on yhtä paljon luomakunnan osa kuin mikä muu tahansa. Seksin tarve meillä ihmisissä on aivan luonnollien asia, mutta kun puhutaan homoista se on himoa ja kun heteroista niin sen luonnolsita. En oikein ymmärrä tätä logiikkaa. Miksi meidän pitäisi kantaa syyllisyyden tuntoja mukanamme koko elämämme, varsinkin kun ne perustuvat toisten mielipiteisiin.
        Kun sinä elät ihmisenä ihmisten joukossa ja kunnioitat lähimmäistäsi yhtä paljon kun itseäsi niin sinulla ei ole mitään hävettävää.
        Miksiköhän seksuaalisuudesta on tehty asia jolla syyllistetään siksiköhän kun se näyttää antavan joillekin suunnattoman vallan- ja paremmuudentunteen. Omia mieltymyksiiään kun ei tarvitse selittää muuta kuin sanalla luonnollinen. Mitä se sitten sisällään pitääkin.
        Seksillä on paikkansa elämässämme antakaamme sille se mitä sille kuuluu ja eläkäämme ihmisiksi ilman syyllisyyden tuntoja.
        Ole vahva ja elä niin kuin oikeaksi katsot. Tsemppiä.

• Jussi
        Annachie G kirjoitti:

keskustella kanssasi koska olen saman asian kanssa taistellut minäkin. En ole uskovainen mutta minulla ei ole minkäänlaista tarvetta muuttaa uskoasi piiruakaan mihinkään suuntaan Minusta sinä olet yhtä arvokas kun kuka muu tahansa ihminen aivan sellaisena kuin olet. Mielestäni olisi ensiarvoisen tärkeätä että sinä pää pystyssä voit hyväksyä itsesi sellaisena kun olet syyllisyttä tuntematta. Kenelläkään ei ole oikeutta tuomita lähimmäistään jumalan tahtoon vedoten koska korkeimman tahtoa toisen elämän suhteen kukaan ei voi tuntea.
        Jussi [email protected] jos haluat kommntoida.
        Kaikkea hyvää sinulle jatkossa.

• jebu
        Annachie G kirjoitti:

noista noidista. Kuinka monta noitaa olet nähnyt ? Siis en tarkota nyt opettajia tms noidan näkösiä vaan ihan aitoja noitia mitkä lentelee taivaalla luudan kanssa ?

Sen jälkeen voit sitten miettiä kuinka paikkansa pitää tuo kaikki muu mitä raamatussa lukee...

• Annachie G
        Jussi kirjoitti:

keskustella kanssasi koska olen saman asian kanssa taistellut minäkin. En ole uskovainen mutta minulla ei ole minkäänlaista tarvetta muuttaa uskoasi piiruakaan mihinkään suuntaan Minusta sinä olet yhtä arvokas kun kuka muu tahansa ihminen aivan sellaisena kuin olet. Mielestäni olisi ensiarvoisen tärkeätä että sinä pää pystyssä voit hyväksyä itsesi sellaisena kun olet syyllisyttä tuntematta. Kenelläkään ei ole oikeutta tuomita lähimmäistään jumalan tahtoon vedoten koska korkeimman tahtoa toisen elämän suhteen kukaan ei voi tuntea.

Koska vaikutat asialliselta, voisimme jatkaa ajatustenvaihtoa sähköpostimuodossa. Onko antamasi osoite varmasti oikeassa muodossaan jussi [email protected] vai onko välilyönti moka?

• Jussi
        Annachie G kirjoitti:

Koska vaikutat asialliselta, voisimme jatkaa ajatustenvaihtoa sähköpostimuodossa. Onko antamasi osoite varmasti oikeassa muodossaan jussi [email protected] vai onko välilyönti moka?

tuli itse asiassa jussia ei tarvitse lainkaan koska osoite on lyhyesti vain [email protected]
        Odotan antoisaa keskustelua. Keskustelemalla oppii ymmärtämään toisia ja heidän lähtökohtaansa. Tätä maailmassa mielestäni tarvitaan.
        Terveisin Jussi

• Anonyymi
        hachidori kirjoitti:

SINUN kaltaisiasi on liikaa saalittavaksi, mutta ehkapa jumalallasi on parannuskeino ahdasmielisyyteen.

Pääpaholainen sietää homoja koska vihaa ihmisiä niin paljon, mutta jos välität mitään mitä Raamatussa lukee, lopetat homoilun.

• Anonyymi
        Jussi kirjoitti:

Pään voi pitää pystyssä myös siten että mys kunnioittaa sitä mitä lukee Raamatussa

• MiiaD kirjoitti:

Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainokaisen Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iänkaikkisen elämän.

Niin kuin te tuomitsette, niin tullaan myös teidät tuomitsemaan, ja niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan.

Jumala tuomitsee kadotukseen kaikki syntiä tehneet, jotka eivät tee parannusta ja luovu synneistä.
        Homous on syntiä Luojaa vastaan, se on syntiä omaa itseään vastaan ja se on syntiä sitä vastaan jonka kanssa homoilet.

1.Kor.6:

1.Tim,1:
        1. Kor 6:9 ja 1.Tim. 1:10

Room. 1:

• Jussi kirjoitti:

hyvä ystävä miksi meidän maanpäällinen asuntomme eli kehomme on muka saastainen? Se on yhtä paljon luomakunnan osa kuin mikä muu tahansa. Seksin tarve meillä ihmisissä on aivan luonnollien asia, mutta kun puhutaan homoista se on himoa ja kun heteroista niin sen luonnolsita. En oikein ymmärrä tätä logiikkaa. Miksi meidän pitäisi kantaa syyllisyyden tuntoja mukanamme koko elämämme, varsinkin kun ne perustuvat toisten mielipiteisiin.
        Kun sinä elät ihmisenä ihmisten joukossa ja kunnioitat lähimmäistäsi yhtä paljon kun itseäsi niin sinulla ei ole mitään hävettävää.
        Miksiköhän seksuaalisuudesta on tehty asia jolla syyllistetään siksiköhän kun se näyttää antavan joillekin suunnattoman vallan- ja paremmuudentunteen. Omia mieltymyksiiään kun ei tarvitse selittää muuta kuin sanalla luonnollinen. Mitä se sitten sisällään pitääkin.
        Seksillä on paikkansa elämässämme antakaamme sille se mitä sille kuuluu ja eläkäämme ihmisiksi ilman syyllisyyden tuntoja.

Homouden on Jumala kieltänyt ja ilmoittanut, etteivät homot pääse taivaaseen, vaan joutuvat helvettiin.

1.Kor. 6:
        9. Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, epäjumalien palvelijat, avionrikkojat, eivät miehille antautuvat ja miesten kanssa makaavat miehet3,
        Room. 1:26-27; Gal. 5:19-21; Ef. 5:5{Homoseksualistit.}
        10. eivät varkaat, ahneet, juomarit, pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.

Mies ja vaimo kuuluvat yhteen Jumalan tahdon mukaisesti.
        Matt. 19:
        4. Jeesus vastasi: "Ettekö ole lukeneet, että Luoja alussa 'loi heidät mieheksi ja naiseksi'
        1. Moos. 1:27; 1. Moos. 5:2
        5. ja sanoi: 'Sen tähden mies luopukoon isästään ja äidistään ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi'.
        1. Moos. 2:24; Ef. 5:31
        6. Niin he eivät enää ole kaksi, vaan yksi liha. Minkä Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako."
        Mal. 2:14-16; 1. Kor. 7:10-11

• Jussi kirjoitti:

Syyllisyyden tunne on tarkoitettu sitä varten, että ihminen ymmärtäisi tehneensä väärin ja tekisi parannuksen ja luopuisi synnistä.

Jos ihminen tahallaan tekee syntiä, eikä tee parannusta, niin Jumala voi paaduttaa ihmisen. Silloin voi jo olla matkalla helvettiin. Jos ihminen ei suostu tekemään parannusta, silloin aika loppuu ja ihminen on itse valinnut tuomionsa ja kärsii sen itse helvetissä sen sijasta että olisi uskonut Evankeliumin Jumalan pojasta Jeesuksesta, joka kärsi tuomion meidän puolestamme.

Mark. 1:
        14. Johanneksen jouduttua vankeuteen Jeesus meni Galileaan ja saarnasi evankeliumia.
        15. Hän sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi."

Novum kommentaari:
        15. Jumalan valtakunta ei ole mikään maantieteellinen alue. Se ilmaisee sekä tilaa että tapahtumista. Jumalan valtakunta on siellä, missä Jumala hallitsee. Täyttyneestä ajasta ks. Gal 4:4 ja Hebr 9:26.Jeesuksen julistamaan evankeliumiin sisältyi aina kehotus parannukseen.

JEESUKSEN JULISTAMAAN EVANKELIUMIIN SISÄLTYI AINA KEHOTUS PARANNUKSEEN.

• Välva kirjoitti:

Jumala tuomitsee kadotukseen kaikki syntiä tehneet, jotka eivät tee parannusta ja luovu synneistä.
        Homous on syntiä Luojaa vastaan, se on syntiä omaa itseään vastaan ja se on syntiä sitä vastaan jonka kanssa homoilet.

1.Kor.6:

1.Tim,1:

Room. 1:

Nuo värssyt osaavat kaikki jo ulkoa. Ei sinua voi ottaa vakavasti jollet osaa keskustella muuta kuin siteeraamalla Raamattua.

• Sinun pitäisi muistaa myös Tuomaan evankeliumi : "Älkää tehkö sitä mitä vihaatte".
        Jos vihaa selibaattia tai heteroseksiä ei siihen pidä ryhtyä.

• Ashera12 kirjoitti:

Nuo värssyt osaavat kaikki jo ulkoa. Ei sinua voi ottaa vakavasti jollet osaa keskustella muuta kuin siteeraamalla Raamattua.

Et ole kuitenkaan uskonut?

Raamatun sanoma on Jumalan ilmoitus ihmisille. Raamatussa on Jumala ilmoitanut mitenkä Hän tulee tuomitsemaan kaikki ihmiset tekojensa mukaan. Raamatussa Jumala on itse selvästi ilmoittanut ihmisille,

Mark. 1:
        14. Johanneksen jouduttua vankeuteen Jeesus meni Galileaan ja saarnasi evankeliumia.
        15. Hän sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi."

• Ashera12 kirjoitti:

Raamatun sanoma on Jumalan ilmoitus ihmisille. Raamatussa on Jumala ilmoitanut mitenkä Hän tulee tuomitsemaan kaikki ihmiset tekojensa mukaan. Raamatussa Jumala on itse selvästi ilmoittanut ihmisille,

Mark. 1:

• Ashera12 kirjoitti:

Sinun pitäisi muistaa myös Tuomaan evankeliumi : "Älkää tehkö sitä mitä vihaatte".
        Jos vihaa selibaattia tai heteroseksiä ei siihen pidä ryhtyä.

Tuomaan evankeliumi ei kuulu Raamattuun.

• NFC kirjoitti:

Ja sinullako on oikeus heittää ensimmäinen kivi. Luuletko saavasi taivaspaikan ahdasmielisyydelläsi. Kadu syntinen!

Jumala Itse tuomitsee homot, niinkuin on sanonut.

• MiiaD kirjoitti:

Jumala on ilmoittanut tuomitsevansa homot helvettiin, jolleivät he kerkeä tekemään todellista parannusta. Jumala paaduttaa ne jotka hylkäävät Hänen antamansa ilmoituksen.

• Annachie G kirjoitti:

Teet sydämessäsi syntiä ja se on syntiä.

Matt, 5:
        27. "Te olette kuulleet sanottavan: 'Älä tee huorin.'
        28. Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten, on sydämessään jo tehnyt huorin hänen kanssaan.

Joh.12: Jeesus sanoo
        46. Minä olen tullut valoksi maailmaan, ettei yksikään, joka uskoo minuun, jäisi pimeyteen.
        47. Jos joku kuulee minun sanani eikä noudata niitä, en minä häntä tuomitse, sillä minä en ole tullut tuomitsemaan maailmaa vaan pelastamaan maailman.
        48. Joka halveksii minua eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, tuomitsee hänet viimeisenä päivänä

• Jussi kirjoitti:

Tuo oli sinun mielipiteesi, mutta Jumala sanoo toisin ja Jumala tuomitsee sen mukaisesti, mitä Hän on sanonut.

• jebu kirjoitti:

noista noidista. Kuinka monta noitaa olet nähnyt ? Siis en tarkota nyt opettajia tms noidan näkösiä vaan ihan aitoja noitia mitkä lentelee taivaalla luudan kanssa ?

Sen jälkeen voit sitten miettiä kuinka paikkansa pitää tuo kaikki muu mitä raamatussa lukee...

Noidat eivät lentele taivalla luudalla. Noidat ovat demoneja käyttäviä ihmisiä, jotka ovat itse joutunut demonien valtaan.

• Annachie G kirjoitti:

Homo ei ole uskova, koska hän ei usko mitä Jumala sanoo. Homo voi tietää että Jumala on, mutta tieto ja usko ovat eri asioita Uskova uskoo mitä Jumala sanoo.
        Room.10:

Ap.t. 2:

1.Kor.6:

1.Tim,1:

Room. 1:

• Välva kirjoitti:

Tuomaan evankeliumi ei kuulu Raamattuun.

- Tuomaan evankeliumi ei kuulu Raamattuun.

Eihän sitä kaanoniin hyväksytty, mutta siinä on paljon hyvää opetusta. Mahtoikohan se olla liian naismyönteinen patriarkaateille?
        Apokryfikirjat opettavat kuinka maailma nähdään androgyyninä.

• Välva kirjoitti:

Mark. 1:

- Et ole kuitenkaan uskonut?

Maailmanlopunjulistajia oli pilvin pimein noihin aikoihin.
        Jumalan kuningaskunta tarkoitti tuolloin sitä, että Jahve puuttuu Israelin kohtaloon, vapauttaa tämän ja alkaa hallita koko maata.
        Toiseksi, Taivasten valtakunta oli yhtä kuin sisäinen rauha ja tasa-paino.

"Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi." = "Ottakaa kaste ja liittykää essealaisiin".

Essealaiset olivat valmistautumassa sotaan Roomaa vastaan, jota heidän kuningasmessiaansa Jeesus johtaisi.

• Ashera12 kirjoitti:

- Tuomaan evankeliumi ei kuulu Raamattuun.

Eihän sitä kaanoniin hyväksytty, mutta siinä on paljon hyvää opetusta. Mahtoikohan se olla liian naismyönteinen patriarkaateille?
        Apokryfikirjat opettavat kuinka maailma nähdään androgyyninä.

Raamatun teksti on hengellinen siksi siihen valinnat on Jumalan ohjaamana tehty.
        Raamattu on Jumalan Sanaa ja se on muuttumaton ja Pyhä.

Raamattu ei aukea muuten kuin Pyhän Hengen vaikuttama.

Pyhää ei saastainen voi ymärtää.

• Välva kirjoitti:

Room.10:

Ap.t. 2:

1.Kor.6:

1.Tim,1:

Room. 1:

"Homoseksuaalisuuden harjoittaja" on väärä käännös.
        Pyhäkköpojat tai pedofiilit eivät Paavalin mukaan tule saavuttamaan Taivasten valtakuntaa.

• Välva kirjoitti:

Jumala on ilmoittanut tuomitsevansa homot helvettiin, jolleivät he kerkeä tekemään todellista parannusta. Jumala paaduttaa ne jotka hylkäävät Hänen antamansa ilmoituksen.

- Jumala paaduttaa ne, jotka hylkäävät hänet.

Jumala paadutti faaraon, vaikka tämä teko maksoi niin monen muun ihmisen hengen ja
        faarao olisi ollut jo muutoinkin valmis päästämään Israelin kansan vapaaksi.

• Välva kirjoitti:

Raamatun teksti on hengellinen siksi siihen valinnat on Jumalan ohjaamana tehty.

Raamattu ei aukea muuten kuin Pyhän Hengen vaikuttama.

Pyhää ei saastainen voi ymärtää.

- Raamatun teksti on hengellinen siksi siihen valinnat on Jumalan ohjaamana tehty.

Tiedätkö

1. Kenen nimi on Pikku Jahve
        2. Kenellä on yli 70 nimeä
        3. Ketä kutsutaan Pojaksi
        4. Kuka istuu Herran oikealla puolella
        5. Tuomitsee niin kuin hänen isänsä tuomitsee
        6. Kuka on Jahven rinnalla toinen Jumala
        7. Kuka on ylimmäinen pappi
        8. Ketä enkelit tottelevat

Kysymyksessä on tietysti Metatron, jonka ProfeettaIshmael tuli tavanneeksi.
        Kaikki tuo ja paljon muuta löytyy Hanokin kolmannesta kirjasta, joka julistettiin pannaan, kun kristinuskosta tehtiin valtauskonto.

Hmm, miksiköhän tuota kirjaa ei saanut lukea?

• Ashera12 kirjoitti:

- Et ole kuitenkaan uskonut?

Maailmanlopunjulistajia oli pilvin pimein noihin aikoihin.
        Jumalan kuningaskunta tarkoitti tuolloin sitä, että Jahve puuttuu Israelin kohtaloon, vapauttaa tämän ja alkaa hallita koko maata.
        Toiseksi, Taivasten valtakunta oli yhtä kuin sisäinen rauha ja tasa-paino.

"Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi." = "Ottakaa kaste ja liittykää essealaisiin".

Essealaiset olivat valmistautumassa sotaan Roomaa vastaan, jota heidän kuningasmessiaansa Jeesus johtaisi.

Ei noin ole oikeassa Raamatun tekstissä. Tuot vierasta evankeliumia.

• Ashera12 kirjoitti:

"Homoseksuaalisuuden harjoittaja" on väärä käännös.
        Pyhäkköpojat tai pedofiilit eivät Paavalin mukaan tule saavuttamaan Taivasten valtakuntaa.

Homoseksualisuuden harjoitajat eivät pääse taivaaseen.
        Pyhäkköpojatkaan eivät pääse taivaaseen jos he huoraavat, eivätkä pedofiilikään.

Näisäkohtaan puhutaan nimenomaan niistä, joita tarkoittaa nykyisin suomenkielessä homo.

Kysessä ovat ne, jotka ovat seksuaalisessa kontaktissa samaa sukupuolta olevan kanssa.

• Välva kirjoitti:

Ei noin ole oikeassa Raamatun tekstissä. Tuot vierasta evankeliumia.

Tuon esille inhimillisen Jeesuksen, joka oli selootti = vapaustaistelija, mutta hautautui Paavalin hallusinaation alle.

• Välva kirjoitti:

Homoseksualisuuden harjoitajat eivät pääse taivaaseen.
        Pyhäkköpojatkaan eivät pääse taivaaseen jos he huoraavat, eivätkä pedofiilikään.

Näisäkohtaan puhutaan nimenomaan niistä, joita tarkoittaa nykyisin suomenkielessä homo.

Kysessä ovat ne, jotka ovat seksuaalisessa kontaktissa samaa sukupuolta olevan kanssa.

Pyhäkköpojat olivat juuri miesporttoja, jotka antoivat toisten miesten maata itsensä.
        Ei ole kyse homoudesta.

Naisten kanssa tehtiin lapsia, joka oli maallista seksiä ja miesten kanssa pidettiin hauskaa, mikä oli taivaallista seksiä. Kuului tuohon aikaan. Et kai tällä perusteella väitä kaikkien miesten olleen homoja?

• Ashera12 kirjoitti:

- Jumala paaduttaa ne, jotka hylkäävät hänet.

Jumala paadutti faaraon, vaikka tämä teko maksoi niin monen muun ihmisen hengen ja
        faarao olisi ollut jo muutoinkin valmis päästämään Israelin kansan vapaaksi.

Kommenttisi sisältää valheellisia mielipiteitä ilman katetta ja ilman laajempaa tuntemusta muiden ihmisten tilasta.

Jumala tunsi tarkalleen mikä oli Faraon sielullinen tila. Jumala oli tässäkin tapauksessa oikeudenukainen.

• Ashera12 kirjoitti:

- Raamatun teksti on hengellinen siksi siihen valinnat on Jumalan ohjaamana tehty.

Tiedätkö

Kaikki tuo ja paljon muuta löytyy Hanokin kolmannesta kirjasta, joka julistettiin pannaan, kun kristinuskosta tehtiin valtauskonto.

Älä sinäkään lue tuollaista eksytystä. Etsi totuutta sieltä missä sitä maailmankaikkeuden Luoja Sanoo olevan, vain Hänellä on oikea totuus.

Joh. 14:
        6. Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani. Joh. 11:25; Room. 5:2; Hepr. 10:20
        7. Jos te tunnette minut, opitte tuntemaan myös minun Isäni. Te tunnette hänet jo nyt, olettehan nähneet hänet." Joh. 8:19

Joh. 17:
        14. Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
        15. En kuitenkaan pyydä, että ottaisit heidät pois maailmasta, vaan että varjelisit heidät pahalta. 1. Kor. 5:10; 1. Joh. 5:19
        16. He eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
        17. Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus. 1. Piet. 1:22
        18. Niin kuin sinä lähetit minut maailmaan, niin olen minäkin lähettänyt heidät. Joh. 20:21
        19. Minä pyhitän itseni uhriksi heidän tähtensä, että heistäkin tulisi totuuden pyhittämiä. 1. Kor. 1:30; Ef. 5:26; Hepr. 10:10

• Välva kirjoitti:

Kommenttisi sisältää valheellisia mielipiteitä ilman katetta ja ilman laajempaa tuntemusta muiden ihmisten tilasta.

Jumala tunsi tarkalleen mikä oli Faraon sielullinen tila. Jumala oli tässäkin tapauksessa oikeudenukainen.

- Jumala oli tässäkin tapauksessa oikeudenmukainen.

Ja millä perusteella? Hän tappoi Egyptin esikoiset jne.
        Farao olisi ollut jo valmis päästämään Israelin. Miksi Jahven piti sitten paaduttaa hänet vielä?

• Välva kirjoitti:

Älä sinäkään lue tuollaista eksytystä. Etsi totuutta sieltä missä sitä maailmankaikkeuden Luoja Sanoo olevan, vain Hänellä on oikea totuus.

Joh. 14:
        6. Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani. Joh. 11:25; Room. 5:2; Hepr. 10:20
        7. Jos te tunnette minut, opitte tuntemaan myös minun Isäni. Te tunnette hänet jo nyt, olettehan nähneet hänet." Joh. 8:19

Joh. 17:
        14. Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
        15. En kuitenkaan pyydä, että ottaisit heidät pois maailmasta, vaan että varjelisit heidät pahalta. 1. Kor. 5:10; 1. Joh. 5:19
        16. He eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
        17. Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus. 1. Piet. 1:22
        18. Niin kuin sinä lähetit minut maailmaan, niin olen minäkin lähettänyt heidät. Joh. 20:21
        19. Minä pyhitän itseni uhriksi heidän tähtensä, että heistäkin tulisi totuuden pyhittämiä. 1. Kor. 1:30; Ef. 5:26; Hepr. 10:10

Miksi sinusta on väärin lukea Hanokin kirjaa, joka oli ennen UT:ta?

Johanneksen evankeliumi on tulkittu gnostilaiseksi, minkä takia lauseet voitaisiin ihan hyvin myös kääntää :
        "Minä olen on tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse jumalan tykö muuta kuin minä olen kautta. Jos te opitte tuntemaan minän, opitte tuntemaan myös minun Isäni."

Minä olen=Itse on tila mihin meditoijat pyrkivät. Kun opetuslapset saavuttavat tämän tilan ja näkevät maailman androgyyninä, he ovat tulleet Taivasten valtakuntaan.

• Ashera12 kirjoitti:

Miksi sinusta on väärin lukea Hanokin kirjaa, joka oli ennen UT:ta?

Johanneksen evankeliumi on tulkittu gnostilaiseksi, minkä takia lauseet voitaisiin ihan hyvin myös kääntää :
        "Minä olen on tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse jumalan tykö muuta kuin minä olen kautta. Jos te opitte tuntemaan minän, opitte tuntemaan myös minun Isäni."

Minä olen=Itse on tila mihin meditoijat pyrkivät. Kun opetuslapset saavuttavat tämän tilan ja näkevät maailman androgyyninä, he ovat tulleet Taivasten valtakuntaan.

Väärennät Jumalan ilmoitusta. Saatana on Jumalan vihollinen, joka yrittää ihmisiä keskittymään itseensä ja valehtelee kaikenlaista mikä saa ihmisen harhautumaan.

JEESUS ON AINUT TIE, TOTUS JA ELÄMÄ.

Jeesus sanoi :
        Joh. 14:
        6. Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän luo muuten kuin minun kauttani. Joh. 11:25; Room. 5:2; Hepr. 10:20
        7. Jos te tunnette minut, tulette tuntemaan myös minun Isäni. Tästä lähtien te tunnette hänet ja olette nähneet hänet." Joh. 8:19

Novum kommentaari alkutekstistä.
        Joh. 14:
        6. Samoin kuin Jeesus on ainoa Isän luo johtava ovi (10:9), hän on myös tie hänen luokseen. Tämä on yksi Johanneksen evankeliumin suurista "Minä olen (ego eimi)" -lauseista. Muut ovat 6:48; 8:12; 8:58; 10:9; 10:11; 11:25; 15:1).Jeesus ei vain ilmoita tietä, hän on tie. Hän opetti Jumalan tietä totuudessa (Mark 12:14), hän ohjaa meidän jalkamme rauhan tielle (Luuk 1:79), ja hän on valmistanut uuden ja elävän tien (Hebr 10:20). Kaiken tämän hän on voinut tehdä siksi, että hän itse on tie. Hän on tie Jumalan luota ihmisten keskuuteen ja ihmisten luota Jumalan yhteyteen. Muuta tietä ei ole.Jeesus on myös elävä totuus Jumalasta, se totuus, joka pyhittää, johdattaa ja tekee vapaaksi (8:32; 17:17).Hänellä on elämä itsessänsä (5:26), ja hän on elämän antaja (3:16; 6:33; 10:28; 11:25). Hänellä on iankaikkisen elämän sanat (6:68). Hän tuli, että meillä olisi elämä ja yltäkylläisyys (10:10).Juutalaisen uskonnon kolme keskeistä käsitettä - tie, totuus ja elämä - saavat uuden sisältönsä Kristuksessa. Hän on ainoa Vapahtaja, Apt 4:12. Jeesus selitti olevansa tie todelliseen elämään.

• Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

Tiedätkö

Ashera valehtelee.

• Ashera12 kirjoitti:

Tuon esille inhimillisen Jeesuksen, joka oli selootti = vapaustaistelija, mutta hautautui Paavalin hallusinaation alle.

Ashera12
        23.02.2021 21:07

Valehtelet. Muista, että Jumalan vihollinen saatana demoneineen valehtelee. Kun valehtelet, kuulut niiden alaisuteen ja joudut niiden vankeina samaan paikkaan kuin ne.

• Ashera12 kirjoitti:

- Jumala oli tässäkin tapauksessa oikeudenmukainen.

Ja millä perusteella? Hän tappoi Egyptin esikoiset jne.
        Farao olisi ollut jo valmis päästämään Israelin. Miksi Jahven piti sitten paaduttaa hänet vielä?

Lue se Raamatusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ashera valehtelee.

- Ashera valehtelee.

Millä todistat sen?
        Ne jotka epäilevät sanaani voivat lukea Hanokin kolmannen ja viidennen kirjan ja sitten selviää onko totta että valehtelen.

• Välva kirjoitti:

Lue se Raamatusta.

- Lue se Raamatusta.

Juuri Raamatusta olen saanut sen kuvan, että Jahve on sadistinen, sovinisten ja hyvin itsekeskeinen murhaaja.

Jahve on tosiasiassa auringonjumalan poika. Raamatusta on poistettu kohta, jossa lukee jumala on aurinko.

• Välva kirjoitti:

Väärennät Jumalan ilmoitusta. Saatana on Jumalan vihollinen, joka yrittää ihmisiä keskittymään itseensä ja valehtelee kaikenlaista mikä saa ihmisen harhautumaan.

JEESUS ON AINUT TIE, TOTUS JA ELÄMÄ.

Jeesus sanoi :
        Joh. 14:
        6. Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän luo muuten kuin minun kauttani. Joh. 11:25; Room. 5:2; Hepr. 10:20
        7. Jos te tunnette minut, tulette tuntemaan myös minun Isäni. Tästä lähtien te tunnette hänet ja olette nähneet hänet." Joh. 8:19

Novum kommentaari alkutekstistä.
        Joh. 14:
        6. Samoin kuin Jeesus on ainoa Isän luo johtava ovi (10:9), hän on myös tie hänen luokseen. Tämä on yksi Johanneksen evankeliumin suurista "Minä olen (ego eimi)" -lauseista. Muut ovat 6:48; 8:12; 8:58; 10:9; 10:11; 11:25; 15:1).Jeesus ei vain ilmoita tietä, hän on tie. Hän opetti Jumalan tietä totuudessa (Mark 12:14), hän ohjaa meidän jalkamme rauhan tielle (Luuk 1:79), ja hän on valmistanut uuden ja elävän tien (Hebr 10:20). Kaiken tämän hän on voinut tehdä siksi, että hän itse on tie. Hän on tie Jumalan luota ihmisten keskuuteen ja ihmisten luota Jumalan yhteyteen. Muuta tietä ei ole.Jeesus on myös elävä totuus Jumalasta, se totuus, joka pyhittää, johdattaa ja tekee vapaaksi (8:32; 17:17).Hänellä on elämä itsessänsä (5:26), ja hän on elämän antaja (3:16; 6:33; 10:28; 11:25). Hänellä on iankaikkisen elämän sanat (6:68). Hän tuli, että meillä olisi elämä ja yltäkylläisyys (10:10).Juutalaisen uskonnon kolme keskeistä käsitettä - tie, totuus ja elämä - saavat uuden sisältönsä Kristuksessa. Hän on ainoa Vapahtaja, Apt 4:12. Jeesus selitti olevansa tie todelliseen elämään.

Jeesusta ei tosiasiassa kiinnostanut muu kuin Israel.

Kannattaisi lukea Nag hammadin tekstejä. Ne eivät poikkea paljoa essealaisesta näkemyksestä.

Jeesuksen opetus oli siis, että Taivasten valtakunta on jokaisen ihmisen sisällä .
        "Oppikaa tuntemaan itsenne ja oppikaa tuntemaan jumala," hän sanoo.

• Ashera12 kirjoitti:

- Lue se Raamatusta.

Juuri Raamatusta olen saanut sen kuvan, että Jahve on sadistinen, sovinisten ja hyvin itsekeskeinen murhaaja.

Jahve on tosiasiassa auringonjumalan poika. Raamatusta on poistettu kohta, jossa lukee jumala on aurinko.

Eipä siitä ole mitään poistettu.
        Jumala on itse luonut auringon joka toimii.

• Välva kirjoitti:

Eipä siitä ole mitään poistettu.
        Jumala on itse luonut auringon joka toimii.

Taivaankappaleita on aina palvottu. Mithras ja Tammus olivat myös auringonjumalia.
        Raamattu on oikeastaan hyvin polyteistinen kirja. Monessa kohtaa missä pitäisi lukea "jumalat" lukee "jumala".
        Kun Jahvekultti käynnistyi niputettiin kaikki jumalat tuoksi yhdeksi ja tapettiin ne, jotka eivät siihen suostuneet.

Mutta olen jo kysynyt, kuinka Adamia ja Evaa voidaan syyttää teosta,jonka he eivät tienneet olevan paha. Vasta viikunaa syötyäänhän he oppivat erottamaan hyvän ja pahan.

• Anonyymi
        hachidori kirjoitti:

Onhan se sairasta. Luonnotonta. Hyi helvetti.

• Anonyymi
        NFC kirjoitti:

On se parempi heittää eka kivi. Hyvin heittää, niin toista ei tarvitsekkaan
        heittää.

• NFC

On hienoa että olet löytänyt itsesi, niin uskossa kuin seksuaalisuutesi kannalta. Sinulla ei ole mitään syytä asettaa näitä kahta näkemystä vastakkain. Ennen kaikkea hyväksy itsesi sellaisena kuin olet.

• Anonyymi

Tuon toivotuksen voi sanoa kaikille tuntemattomille ihmisile, mistä sinä tiedät ettei homo ole mys pedofiilikin

• Homo ei ole uskova, koska hän ei usko mitä Jumala sanoo. Homo voi tietää että Jumala on, mutta tieto ja usko ovat eri asioita Uskova uskoo mitä Jumala sanoo.
        Room.10:

Ap.t. 2:

1.Kor.6:

1.Tim,1:

Room. 1:

• Pohjalainen

Uskovaisia homoja on oikeastaan aika paljon. Kannattaa hyväksyä itsensä, eikä esittää jotain muuta, mitä ei ole. Silloin kaikki sujuu parhaiten.

• Anonyymi

Mutta sinä et kunnioita sitä mitä lukee Raamatussa, mikä uskovainen se sellainen on?

• Uskovia homoja ei ole yhtään.

Jos joku uskova alkaa homoksi, hän ei ole enään uskova, koska hän ei usko mitä Jumala on Raamatussa meille ilmoittanut.

• Nimetön

Jokainen uskoo johonkin. Minäkin olen kristitty homo. Kyllä meitä riittää.

• Anonyymi

Kristitty ei tarkoita että olisi uskovainen, koska muuten olisit Jeesuksen seuraamisen takia luopunut homoilustasi

• Anonyymi kirjoitti:

Kristitty ei tarkoita että olisi uskovainen, koska muuten olisit Jeesuksen seuraamisen takia luopunut homoilustasi

Homoilija ei voi olla kristitty.
        Kristus vihaa syntiä, mutta rakastaa ihmistä, siksi Kristitty ei voi homoilla.

1. Piet. 1:
        14. Olkaa kuuliaisia lapsia älkääkä taipuko noudattamaan himoja, joiden vallassa ennen, tietämättömyytenne aikana, elitte.

1.Piet.1:14 Novum kommentaari.
        14. Kehotettuaan uskovia hengelliseen raittiuteen ja kestävyyteen toivossa Pietari opettaa kuuliaisuudesta, pyhityksestä ja jumalisuudesta. "Kuuliaiset lapset" ovat niiden vastakohta, joita Paavali sanoo Efesolaiskirjeessä vihan lapsiksi (2:3) ja tottelemattomuuden lapsiksi (5:6). Totteleminen on näille lapsille ominaista. Kuuliaisuus on heidän luonteenlaatunsa olennainen piirre. Heillä on uskon kuuliaisuus (j. 22). ja heidän tulee osoittaa sitä käytännössä.Entiset himot johtuivat tietämättömyydestä; he eivät tunteneet Jumalaa. Tämä koski niin juutalaisia kuin pakanoitakin (Room 1:18-21; 2:21-24; Ef 4:18).

• Kristitty on vain sellainen, joka on Jeesuksen opetuslapsi ja tottelee Jeesusta.

Homo ei voi olla kristitty eikä uskova, sillä hän ei usko mitä Jumala on Raamatussa ilmoittanut meille .

Usko ja tietäminen ovat eri asioita. Uskoon sisältyy totteleminen, tietämiseen voi liittyä vaikka mitä. Tietäminen ei riitä taivaaseen pääsyyn, vaan se tulee lopuksi tuomioksi, jos ei usko mitä Jumala on ilmoittanut.

• Anonyymi kirjoitti:

Pyritkö kaikin tavoin eroon ikävistä ajatuksistasi, sanoistasi ja teoistasi? Pystytkö olemaan kiitollinen siitä mitä sinulla on, haluamatta enää enempää? Voitko elää iloisena jokaisen päivän ilman huolta tulevasta? Kykenetkö hymyilemään ihmiselle, joka kiilaa eteesi jonossa?
        Se on tehtäväsi kristittynä.

Äläkä aloita puhetta mistään verellä läträämisestä ja sijaisuhrista, vaan kerro teetkö kaiken tämän?

• Välva kirjoitti:

Homoilija ei voi olla kristitty.
        Kristus vihaa syntiä, mutta rakastaa ihmistä, siksi Kristitty ei voi homoilla.

1. Piet. 1:
        14. Olkaa kuuliaisia lapsia älkääkä taipuko noudattamaan himoja, joiden vallassa ennen, tietämättömyytenne aikana, elitte.

1.Piet.1:14 Novum kommentaari.
        14. Kehotettuaan uskovia hengelliseen raittiuteen ja kestävyyteen toivossa Pietari opettaa kuuliaisuudesta, pyhityksestä ja jumalisuudesta. "Kuuliaiset lapset" ovat niiden vastakohta, joita Paavali sanoo Efesolaiskirjeessä vihan lapsiksi (2:3) ja tottelemattomuuden lapsiksi (5:6). Totteleminen on näille lapsille ominaista. Kuuliaisuus on heidän luonteenlaatunsa olennainen piirre. Heillä on uskon kuuliaisuus (j. 22). ja heidän tulee osoittaa sitä käytännössä.Entiset himot johtuivat tietämättömyydestä; he eivät tunteneet Jumalaa. Tämä koski niin juutalaisia kuin pakanoitakin (Room 1:18-21; 2:21-24; Ef 4:18).

Essealaiset kutsuivat itseään valonlapsiksi. Jos halusi pelastua oli liityttävä essealaisiin, koska sodassa tapettaisiin pimeydenlapset. Ensin roomalaiset ja sitten saddukeukset ja fariseukset.

Paavali hylkäsi Jeesuksen opin ja koettuaan hallusinaation perusti oman seurakuntansa.
        Jaakob ja Paavalihan ottivat yhteen. Jaakobin (Jeesuksen veljen) mielestä "usko ilman tekoja on hyödytön." Paavalille pelkkä usko riitti.

• Ashera12 kirjoitti:

Essealaiset kutsuivat itseään valonlapsiksi. Jos halusi pelastua oli liityttävä essealaisiin, koska sodassa tapettaisiin pimeydenlapset. Ensin roomalaiset ja sitten saddukeukset ja fariseukset.

Paavali hylkäsi Jeesuksen opin ja koettuaan hallusinaation perusti oman seurakuntansa.
        Jaakob ja Paavalihan ottivat yhteen. Jaakobin (Jeesuksen veljen) mielestä "usko ilman tekoja on hyödytön." Paavalille pelkkä usko riitti.

Essealaisista kirjoitamasi on vain jonkun mielipide, ei se ole totta.

Paavali ei ole hylännyt koskaan Jesuksen ilmestymisen jälkeen mitään Jeesuksen antamasta opista.

Paavali ja Jaakob olivat päätyneet samaan tulokseen.

• Välva kirjoitti:

Essealaisista kirjoitamasi on vain jonkun mielipide, ei se ole totta.

Paavali ei ole hylännyt koskaan Jesuksen ilmestymisen jälkeen mitään Jeesuksen antamasta opista.

Paavali ja Jaakob olivat päätyneet samaan tulokseen.

Essealaise :

1. Pyhä ateria, johon kuului pikarin kierrättäminen.
        2. Valkoiset saumattomat vaatteet
        3. Pitkät hiukset
        4. Piiloniminä "monet" ja "köyhät"
        5. Ei ollut mitään omaa, vaan kaikki oli yhteistä.
        6. Kutsuivat itseään valonlapsiksi.
        7. Kutsuivat itseään jumalanlapsiksi
        8. Heitä kutsuttiin enkeleiksi
        9. He olivat hyviä parantajia, mistä myös nimi terapeutti

Tästä on helppo päätellä, kuka oli valkopukuinen enkeli=kulkija haudalla.
        Joku, joka tiesi aloen ja mirhan vaikutuksen. Mitä todennäköisimmin yksi terapeuteista.

• Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

Essealaise :

1. Pyhä ateria, johon kuului pikarin kierrättäminen.
        2. Valkoiset saumattomat vaatteet
        3. Pitkät hiukset
        4. Piiloniminä "monet" ja "köyhät"
        5. Ei ollut mitään omaa, vaan kaikki oli yhteistä.
        6. Kutsuivat itseään valonlapsiksi.
        7. Kutsuivat itseään jumalanlapsiksi
        8. Heitä kutsuttiin enkeleiksi
        9. He olivat hyviä parantajia, mistä myös nimi terapeutti

Tästä on helppo päätellä, kuka oli valkopukuinen enkeli=kulkija haudalla.
        Joku, joka tiesi aloen ja mirhan vaikutuksen. Mitä todennäköisimmin yksi terapeuteista.

Ashera 12.
        Valehtelet.

• Anonyymi kirjoitti:

Ashera 12.
        Valehtelet.

- Ashera12.
        Valehtelet.

Eikö sinulla ole mitään millä perustella väittämäsi?

Qumraninkääröissä on suuri määrä vuorisaarnasta. Ei nyt tietenkään sanasta sanaan.
        Nämä on kirjoitettu ennen UT:ta ja Qumraninluostarissa eli essealaisia.
        Suurimmalla todennäköisyydellä Jeesus kasvoi siellä ja omaksui tämän opin ja myös niihin kirjatun sotasuunnitelman.

• Jussi

oma elämäsi niin kuin oikeaksi sen näet. Tämä on ainoa perusta mille voit rakentaa. Muiden mielipiteet ovat vain mielipiteitä ja sellaisenaan arvottomia, perustuivatpa ne kuinka pyhiin kirjoituksiin ne ovat silti vain mielipiteitä. Katsos totuutta ei voi kukaan sinulle kertoa sen voit vain itse oivaltaa. Kaikkea hyvää sinulle jatkossa.

• Anonyymi

kaikille voi sanoa noin vaikka ei heitä edes tunne

• Päinvastoin. oma näkemys omasta itsestään ei ole luotettava. Vain Jumalan mielipide on täysin luotettava. Myös Jumalan palvelija, joka pukuu sen mukaisesti, mitä Jumala on ilmoittanuta Raamatussa on luotettava.

Israelin kansan keskuudessa esiintyi kuitenkin myös vääriä profeettoja. Samoin on teidänkin joukossanne oleva vääriä opettajia, jotka kuljettavat keskuuteenne salaa turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on ostanut heidät, ja tuottavat itselleen äkillisen tuhon.
        2. Moni lähtee seuraamaan heidän irstauksiaan, ja heidän takiaan totuuden tie tulee häväistyksi.
        3. Ahneudessaan he valheellisin sanoin pyrkivät hyötymään teistä. Mutta heille muinoin langetettu tuomio on yhä voimassa, heidän tuhonsa ei torku.
        4. Ei Jumala säästänyt enkeleitäkään, jotka tekivät syntiä, vaan syöksi heidät pimeyden kahleissa syvyyteen ja jätti heidät säilytettäviksi tuomiota varten.
        5. Eikä hän säästänyt muinaista maailmaa, vaikka hän varjeli Nooan, vanhurskauden saarnaajan, ja seitsemän muuta, kun hän antoi vedenpaisumuksen peittää jumalattomien maailman.
        6. Hän tuomitsi tuhoon Sodoman ja Gomorran kaupungit ja poltti ne poroksi varoitukseksi niille, jotka vastaisuudessa elävät jumalattomasti.
        7. Kuitenkin hän pelasti hurskaan Lootin, jota jumalattomien ihmisten irstas elämä vaivasi.
        8. Asuessaan heidän keskellään tuo hurskas mies kärsi päivästä päivään hurskaassa sielussaan heidän laittomien tekojensa tähden, joita hän joutui näkemään ja kuulemaan.

• Välva kirjoitti:

Päinvastoin. oma näkemys omasta itsestään ei ole luotettava. Vain Jumalan mielipide on täysin luotettava. Myös Jumalan palvelija, joka pukuu sen mukaisesti, mitä Jumala on ilmoittanuta Raamatussa on luotettava.

Israelin kansan keskuudessa esiintyi kuitenkin myös vääriä profeettoja. Samoin on teidänkin joukossanne oleva vääriä opettajia, jotka kuljettavat keskuuteenne salaa turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on ostanut heidät, ja tuottavat itselleen äkillisen tuhon.
        2. Moni lähtee seuraamaan heidän irstauksiaan, ja heidän takiaan totuuden tie tulee häväistyksi.
        3. Ahneudessaan he valheellisin sanoin pyrkivät hyötymään teistä. Mutta heille muinoin langetettu tuomio on yhä voimassa, heidän tuhonsa ei torku.
        4. Ei Jumala säästänyt enkeleitäkään, jotka tekivät syntiä, vaan syöksi heidät pimeyden kahleissa syvyyteen ja jätti heidät säilytettäviksi tuomiota varten.
        5. Eikä hän säästänyt muinaista maailmaa, vaikka hän varjeli Nooan, vanhurskauden saarnaajan, ja seitsemän muuta, kun hän antoi vedenpaisumuksen peittää jumalattomien maailman.
        6. Hän tuomitsi tuhoon Sodoman ja Gomorran kaupungit ja poltti ne poroksi varoitukseksi niille, jotka vastaisuudessa elävät jumalattomasti.
        7. Kuitenkin hän pelasti hurskaan Lootin, jota jumalattomien ihmisten irstas elämä vaivasi.
        8. Asuessaan heidän keskellään tuo hurskas mies kärsi päivästä päivään hurskaassa sielussaan heidän laittomien tekojensa tähden, joita hän joutui näkemään ja kuulemaan.

Haluan kysyä kykenetkö sinä rakastamaan oikeasti kaikkia, hymyilemään aidosti jokaiselle?
        Oletko iloinen vailla huolta päivittäin, et halua yhtään enempää kuin mitä sinulla on?
        Et suutu, käytä haukkumasanoja, tunne ylemmyyttä tms koskaan?
        Jos et vielä tähän kykene, niin varmasti ainakin päivittäin teet kaikkesi, jotta pääsisit tähän pisteeseen, eikö totta?

• Ashera12 kirjoitti:

Haluan kysyä kykenetkö sinä rakastamaan oikeasti kaikkia, hymyilemään aidosti jokaiselle?
        Oletko iloinen vailla huolta päivittäin, et halua yhtään enempää kuin mitä sinulla on?
        Et suutu, käytä haukkumasanoja, tunne ylemmyyttä tms koskaan?
        Jos et vielä tähän kykene, niin varmasti ainakin päivittäin teet kaikkesi, jotta pääsisit tähän pisteeseen, eikö totta?

En ole täydelinen, mutta Hän joka on minut pelastanut On Täydellinen.
        Tämän ajan kun tässä maailmassa elän, olen Jeesuksen Kristuksen opettamana ja kasvan
        Hänen Armossaan kohti hengellistä aikuisuutta.

Psalmi 119
        1. Autuaita ne, joiden tie on nuhteeton,
        jotka vaeltavat Herran opetuksen mukaan.Ps. 1:2; Ps. 112:1
        2. Autuaita ne, jotka noudattavat hänen käskyjään,
        jotka etsivät häntä koko sydämestään
        Joh. 14:21; Joh. 14:23; 1. Joh. 3:23{Kirj.: "pitävät hänen todistuksensa".}
        3. eivätkä tee vääryyttä,
        vaan vaeltavat hänen teillään. Ps. 128:1
        4. Sinä olet säätänyt asetuksesi,
        että niitä tarkoin noudatettaisiin.
        5. Kunpa tieni olisivat vakaat,
        että noudattaisin sinun lakejasi!
        6. Silloin en joudu häpeään,
        kun katselen kaikkia sinun käskyjäsi.
        7. Minä kiitän sinua vilpittömin sydämin,
        kun opin tuntemaan sinun vanhurskaat tuomiosi.
        8. Minä noudatan sinun käskyjäsi – älä minua peräti hylkää
        .....
        17. Tee palvelijallesi hyvää,
        että eläisin ja noudattaisin sinun sanaasi.
        18. Poista peite silmiltäni,
        jotta voin katsella opetuksesi ihmeitä.
        19. Minä olen muukalainen maan päällä, älä salaa minulta käskyjäsi.
        ....
        24. Myös sinun todistuksesi ovat ihastukseni,
        ne ovat minun neuvonantajiani.
        25. Minun sieluni on painunut maahan,
        virvoita minua sanasi mukaan.
        26. Minä kerroin, mitä teitä olen kulkenut, ja sinä vastasit minulle.
        Opeta minulle lakisi.
        27. Auta minua ymmärtämään asetustesi tie,
        niin minä mietiskelen sinun ihmeitäsi.
        28. Minun sieluni itkee surusta.
        Vahvista minua sanasi mukaan.
        29. Pidä minut poissa valheen teiltä
        ja armossasi opeta minua.
        30. Minä olen valinnut uskollisuuden tien,
        olen asettanut eteeni sinun säädöksesi.
        31. Minä pidän kiinni sinun todistuksistasi, Herra. Älä saata minua häpeään.
        32. Minä juoksen sinun käskyjesi tietä,
        sillä sinä avarrat sydämeni.
        33. Herra, opeta minulle lakiesi tie,
        niin minä seuraan sitä loppuun asti.
        Ps. 25:4; Ps. 27:11
        34. Anna minulle ymmärrys, niin seuraan sinun opetustasi
        ja noudatan sitä kaikesta sydämestäni.
        35. Opasta minua käskyjesi polulla,
        sillä sitä minä haluan.
        36. Taivuta sydämeni todistustesi, älä väärän voiton puoleen.
        Ps. 141:4; 1. Tim. 6:10
        37. Käännä silmäni pois katselemasta turhuutta,
        virvoita minua tielläsi.
        38. Toteuta palvelijallesi sanasi,
        joka on annettu sinua pelkääville.

• Välva kirjoitti:

En ole täydelinen, mutta Hän joka on minut pelastanut On Täydellinen.
        Tämän ajan kun tässä maailmassa elän, olen Jeesuksen Kristuksen opettamana ja kasvan
        Hänen Armossaan kohti hengellistä aikuisuutta.

Psalmi 119
        1. Autuaita ne, joiden tie on nuhteeton,
        jotka vaeltavat Herran opetuksen mukaan.Ps. 1:2; Ps. 112:1
        2. Autuaita ne, jotka noudattavat hänen käskyjään,
        jotka etsivät häntä koko sydämestään
        Joh. 14:21; Joh. 14:23; 1. Joh. 3:23{Kirj.: "pitävät hänen todistuksensa".}
        3. eivätkä tee vääryyttä,
        vaan vaeltavat hänen teillään. Ps. 128:1
        4. Sinä olet säätänyt asetuksesi,
        että niitä tarkoin noudatettaisiin.
        5. Kunpa tieni olisivat vakaat,
        että noudattaisin sinun lakejasi!
        6. Silloin en joudu häpeään,
        kun katselen kaikkia sinun käskyjäsi.
        7. Minä kiitän sinua vilpittömin sydämin,
        kun opin tuntemaan sinun vanhurskaat tuomiosi.
        8. Minä noudatan sinun käskyjäsi – älä minua peräti hylkää
        .....
        17. Tee palvelijallesi hyvää,
        että eläisin ja noudattaisin sinun sanaasi.
        18. Poista peite silmiltäni,
        jotta voin katsella opetuksesi ihmeitä.
        19. Minä olen muukalainen maan päällä, älä salaa minulta käskyjäsi.
        ....
        24. Myös sinun todistuksesi ovat ihastukseni,
        ne ovat minun neuvonantajiani.
        25. Minun sieluni on painunut maahan,
        virvoita minua sanasi mukaan.
        26. Minä kerroin, mitä teitä olen kulkenut, ja sinä vastasit minulle.
        Opeta minulle lakisi.
        27. Auta minua ymmärtämään asetustesi tie,
        niin minä mietiskelen sinun ihmeitäsi.
        28. Minun sieluni itkee surusta.
        Vahvista minua sanasi mukaan.
        29. Pidä minut poissa valheen teiltä
        ja armossasi opeta minua.
        30. Minä olen valinnut uskollisuuden tien,
        olen asettanut eteeni sinun säädöksesi.
        31. Minä pidän kiinni sinun todistuksistasi, Herra. Älä saata minua häpeään.
        32. Minä juoksen sinun käskyjesi tietä,
        sillä sinä avarrat sydämeni.
        33. Herra, opeta minulle lakiesi tie,
        niin minä seuraan sitä loppuun asti.
        Ps. 25:4; Ps. 27:11
        34. Anna minulle ymmärrys, niin seuraan sinun opetustasi
        ja noudatan sitä kaikesta sydämestäni.
        35. Opasta minua käskyjesi polulla,
        sillä sitä minä haluan.
        36. Taivuta sydämeni todistustesi, älä väärän voiton puoleen.
        Ps. 141:4; 1. Tim. 6:10
        37. Käännä silmäni pois katselemasta turhuutta,
        virvoita minua tielläsi.
        38. Toteuta palvelijallesi sanasi,
        joka on annettu sinua pelkääville.

- En ole täydellinen, mutta hän joka on minut pelastanut On Täydellinen.

Sinun tehtäväsi kristittynä on pyrkiä opettajasi kaltaiseksi. Tässä eivät mitkään sovituskuolemat auta. Vai etkö ole valmis seuraamaan mestariasi?

• vl-homo23

Mäkin olen uskova homo... Ei musta tee huonompaa ihmisestä se, että olenko vain enkö ole homo.
      Jumala on armollinen ja voin uskoa syntini sovitetuksi Jeesuksen kuoleman kautta. Synnissä joutuu elämään jokainen, eikä kukaan pysty noudattamaan Raamatun sääntöjä. Ei minua hyödytä taistella hampaat irvessä syntiä vastaan..
      Parempi elää vain niinkuin omatunto neuvoo ja valita se kultainen keskitie ja elää kultaisen säännön mukaista elämää..

• kyllä vaan vastustaa

Lestadiolaiset vastustaa ehkäisyä. Homoilta se sujuukin paremmin. Ei tarvita ehkäisyä...

Mä oon uskovainen hetero ja homokysymyksessä on saatava lopullinen ratkaisu. Ei tämä homojen kansannousu tällaisena voi jatkua.

• Anonyymi

Lue ensin se Raamattu uudestaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue ensin se Raamattu uudestaan

meni yhden jutun väärälle, se oli hintille

• Tee parannus ja kääny pois homoudesta.

Luuk. 24:
        46. Ja hän sanoi heille: "Näin on kirjoitettu. Kristuksen tuli kärsiä ja kolmantena päivänä nousta kuolleista, Ap. t. 17:3
        47. ja parannusta syntien anteeksiantamiseksi on saarnattava hänen nimessään kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista. Ap. t. 2:38; Ap. t. 10:42-43; 1. Joh. 2:12
        48. Te olette tämän todistajat. Joh. 15:27; Ap. t. 1:8

PARANNUSTA SYNTIEN ANTEEKSIANTAMISEKSI.

Room.1:
        18. Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa.
        Ef. 5:6; Kol. 3:6
        19. Se, mitä Jumalasta voidaan tietää, on kuitenkin ilmeistä heidän keskuudessaan. Onhan Jumala ilmoittanut sen heille,
        Ap. t. 14:17; Ap. t. 17:24-27; Room. 2:14-15
        20. sillä hänen näkymättömät ominaisuutensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumaluutensa, ovat maailman luomisesta asti olleet nähtävissä ja ymmärrettävissä hänen teoissaan. Siksi he eivät voi mitenkään puolustautua.
        Job 12:7-9; Ps. 19:2-4; Jes. 40:21; Jes. 40:26
        21. Vaikka he ovat tunteneet Jumalan, he eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan heidän ajatuksensa ovat käyneet turhanpäiväisiksi, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.
        Ef. 4:17

• Välva kirjoitti:

Tee parannus ja kääny pois homoudesta.

Luuk. 24:
        46. Ja hän sanoi heille: "Näin on kirjoitettu. Kristuksen tuli kärsiä ja kolmantena päivänä nousta kuolleista, Ap. t. 17:3
        47. ja parannusta syntien anteeksiantamiseksi on saarnattava hänen nimessään kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista. Ap. t. 2:38; Ap. t. 10:42-43; 1. Joh. 2:12
        48. Te olette tämän todistajat. Joh. 15:27; Ap. t. 1:8

PARANNUSTA SYNTIEN ANTEEKSIANTAMISEKSI.

Room.1:
        18. Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa.
        Ef. 5:6; Kol. 3:6
        19. Se, mitä Jumalasta voidaan tietää, on kuitenkin ilmeistä heidän keskuudessaan. Onhan Jumala ilmoittanut sen heille,
        Ap. t. 14:17; Ap. t. 17:24-27; Room. 2:14-15
        20. sillä hänen näkymättömät ominaisuutensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumaluutensa, ovat maailman luomisesta asti olleet nähtävissä ja ymmärrettävissä hänen teoissaan. Siksi he eivät voi mitenkään puolustautua.
        Job 12:7-9; Ps. 19:2-4; Jes. 40:21; Jes. 40:26
        21. Vaikka he ovat tunteneet Jumalan, he eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan heidän ajatuksensa ovat käyneet turhanpäiväisiksi, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.
        Ef. 4:17

Seurakunta tietysti odotti jumalan kuningaskuntaa yhtä suuresti, kuin mitä Jeesus oli sitä odottanut. He kaikki luulivat sen tapahtuvan "pian".
        Mutta kuten näemme Jeesus yksinkertaisesti erehtyi, kuten kuka tahansa, ja jumalan vihaa on siksi enää turha odottaa.

• ihmettelevä

Jos Jumala on luonut maailman ja kaiken olevaisen niin miksi hän on luonut/mahdollistanut homoseksuaalisuuden, jos se kerran on hänen tahtonsa vastaista ? En tajuu !

• jebu

mä oon ihmetelly aina sitä ihan samaa... Miksi ystäväni kuoli auto-onnettomuudessa... Miksi niin paljon pahaa tapahtuu koko ajan ympärillä kun jumalan pitäisi raamatun mukaan suojella jokaikistä "lastaan"... Todella huonoa suojelua kyllä, täytyy myöntää...

• jebu

se on helppo kirjotella kirjoihin ja sanoa että "sitten kun oot kuollu, pääset taivaaseen, jos teet näin ja näin ja näin eläessäs". Enpä ole kenenkään nähny vielä todistavan näitä väittämiä. Kukaan ei ole tullu takaisin sanomaan että olipa upea taivas... Yhtä hyvin voisi uskoa vaikka matrixiin ja konerotuun (jotenkin pelottavaa kuin onkin niin tuo matrix teoriakin tuntuu realistisemmalta kuin uskonnot :D)...

Miksi tehdä maanpäällisestä elämästään helvettiä sen takia että joskus sitten kun on kuollut voisi EHKÄ saada jonkin palkinnon? :O Kerran täällä vain eletään. Noh toivottavasti kuoltua ei sitten vituta kun on haaskannu elämänsä sen takia mitä johonkin kirjaan on tuhansia vuosia sitten kirjotettu... Esimerkiksi vaikka esittämällä heteroa koko ikänsä, vaikka oliskin tehnyt samaa sukupuolta mieli...

Noh mä alan uskoa jumalaan ja kirkkoon tasan sinä päivänä kun joku minun kuolleista kamuistani tai sukulaisistani tulee takasin haudasta kertomaan minkälaista sielä sitten oli :D Siihen asti pyrin tekemään maanpäällisestä elämästäni taivasta, helvettiä odotellessa vaikka. Otan mielummin sen riskin kuin päinvastoin. :)

• jebu
        jebu kirjoitti:

se on helppo kirjotella kirjoihin ja sanoa että "sitten kun oot kuollu, pääset taivaaseen, jos teet näin ja näin ja näin eläessäs". Enpä ole kenenkään nähny vielä todistavan näitä väittämiä. Kukaan ei ole tullu takaisin sanomaan että olipa upea taivas... Yhtä hyvin voisi uskoa vaikka matrixiin ja konerotuun (jotenkin pelottavaa kuin onkin niin tuo matrix teoriakin tuntuu realistisemmalta kuin uskonnot :D)...

Miksi tehdä maanpäällisestä elämästään helvettiä sen takia että joskus sitten kun on kuollut voisi EHKÄ saada jonkin palkinnon? :O Kerran täällä vain eletään. Noh toivottavasti kuoltua ei sitten vituta kun on haaskannu elämänsä sen takia mitä johonkin kirjaan on tuhansia vuosia sitten kirjotettu... Esimerkiksi vaikka esittämällä heteroa koko ikänsä, vaikka oliskin tehnyt samaa sukupuolta mieli...

Noh mä alan uskoa jumalaan ja kirkkoon tasan sinä päivänä kun joku minun kuolleista kamuistani tai sukulaisistani tulee takasin haudasta kertomaan minkälaista sielä sitten oli :D Siihen asti pyrin tekemään maanpäällisestä elämästäni taivasta, helvettiä odotellessa vaikka. Otan mielummin sen riskin kuin päinvastoin. :)

joku puhui että kirkko tuomitsee noituuden. Alan uskoa noituuteenkin sitten kun näen ensimmäisenkin syylänenän liihottelevan taivalla luuta haarovälissä, musta kissa luudan persiissä kiinni... Joskus kun oli kirkon vuoksi tuollaiset noitavainoajatkin. Monia viattomia naisia paloi roviolla :E Mutta kuinka monta noitaa olette nähnyt??? hyvä kysymys :)

• Anonyymi
        jebu kirjoitti:

mä oon ihmetelly aina sitä ihan samaa... Miksi ystäväni kuoli auto-onnettomuudessa... Miksi niin paljon pahaa tapahtuu koko ajan ympärillä kun jumalan pitäisi raamatun mukaan suojella jokaikistä "lastaan"... Todella huonoa suojelua kyllä, täytyy myöntää...

> Miksi niin paljon pahaa tapahtuu koko ajan ympärillä kun jumalan pitäisi raamatun mukaan suojella jokaikistä "lastaan"... Todella huonoa suojelua kyllä, täytyy myöntää...

Raamatullisessa mielessä elämä on Jumalan luona. Kun ihmisen ruumis kuolee, voi olla, että hän tulee pelastetuksi ikuiseen elämään. ei siis voi sanoa, ettei Jumala suojelisi, kun tämä elämä ei ole kaikki, jos siis uskotaan mitä Raamattu sanoo.

• Anonyymi
        jebu kirjoitti:

Uskovainen on se, joka toimii niinkuin Raamatussa kehotetaan tekemään, eivät kaikki ole automaattisesti uskossa

Raamatun Jumalaan.

Saatanakin on joidenkin jumala johon he ovat uskossa, joten mene ja tiedä mistä höyryätte

• uskossa.

Ei homo voi olla uskovainen. Kuten ei voi juoppo, narkkari tai jotain muuta syntiä koko ajan tekeväkään olla uskossa. Hän voi kyllä LUULLA olevansa uskovainen. http://www.aslan.fi

• The_Ace

"Olen ollut lapsesta saakka uskossa, varsinainen uudestisyntyminen tapahtui joulukuussa 2003.."

- Oletko sitten jo hylännyt homoseksuaaliuuden? Tuon Irstauden? jos et ole, niin haaveeksi on tuo "uudestisyntyminen" jäänyt... homoseksuaalisuuden alaisten kaltainen, ei Taivas valitettavasti ole.

---

"Että vaikka olen syntinen kuten kaikki muutkin, olen pelastettu taipumuksestani huolimatta (Jeesus sovitti kaikki syntimme)"

- Syntisiä olemme kaikki, mutta se ei anna meille oikeutta ryvetä siinä, ja tehdä tietoisesti sitä. Raamatun mukaan Jumalamme on sinut jo hylännyt, kun siirryit Irstauden tielle. Palaa Jumalan yhteyteen, niin Pelastut.

---

"Olenko ainoa homo täällä, joka on uskossa?"

- Uskovainen ei voi olla Irstauden palvelija.

• Fakta.112

Teksteissä tulee esiin kysymys, että miksi maailmassa tapahtuu kaikkea järjetöntä ja kauheuksia.

Esimerkiksi yksi teksteistä on: Jos Jumala on luonut maailman ja kaiken olevaisen niin miksi hän on luonut/mahdollistanut homoseksuaalisuuden, jos se kerran on hänen tahtonsa vastaista ? En tajuu ! Nimimerkki: Ihmettelevä

Asioita ei voi käsittää muuten kuin menemällä ihmiskunnan alkuhetkiin. Paratiisi oli täydellinen elinympäristö. Ei sairauksia, ei murhia, ei nälkää, ei ahdistusta... Onnellinen mies nainen-pari Aadam ja Eeva olivat Paratiisissa. Luoja, Jumala ja Kaikkivaltias ei halunnut kuitenkaan luoda mitään "ihmisroboottia" joka ei olisi tietoinen, valitseva ja vastuuntuntoinen.

Mutta oli vain yksi kielto: Syökää vapaasti kaikista muista paratiisin puista, mutta hyvän ja pahantiedon puusta älkää syökö, sillä sinä päivänä jona te siitä syötte niin etidän pitää kuolemalla kuolla. Huom! Kiinasta löydetty n. 4500-5000 vanha pronssipuu, 4 m korkea ja juuri kuten Raamattu kuvaa: hedelmiä, naisen käsi ja jalallinen käärme. Tästä ei tiedetty Raamatun kautta vasta kuin 1800-luvun jälkeen. Todistetta kylliksi.

Mutta enkelijoukoissa lankesi suurin enkeli syntiin tavoitellessaan valtaa ja asemaa Luojaltaan. Se oli synti, johon enkeli (saatanaksi tullut lankeamisensa kautta) lankesi Luojansa edessä ja täysin ilman mitään kiusausta. Jumala oli saatanalle ja hänen enkeleilleen luonut Helvetin, jonne hänet tuomitaan joukkoineen jos saatana lankeaa Jumalaa vastaan, Hänen vastustajakseen.

Huom! saatana lankesi täysin ilman mitään kiusausta ja asettui sen jälkeen taistelemaan Jumalaa ja Hänen luomakuntaansa vastaan kaikin, mitä hirvittävimmin keinoin. Yksi niistä on valhe. Tämä tuli esiin heti paratiisiissa kielletyllä puulla. Saatana sai epäilemään Aadamia ja Eevaa sellaista, että Jumala olisi valehdellut ja "vejättänyt" heitä. Siksi tuli lankeemus, koska Jumalaa ei uskottu. Siitä hetkestä alkoin ihmiskunnan kauheudet, murhat, valheet.... Ja tämä on tänäänkin täyttä todellisuutta. Saatana on maailmassa kaiken kauheuden herra ja kaiken pahan aiheuttaja. Saatana on varas, tappaja ja tuhooja. Saatana haluaa kaikki ihmiset Helvettiin ja haluaa ettei kukaan usko Jeesukseen , ei luomakuntaan, ei Raamattuun. Ihminen on ns. perisynnin orja koska paratiisissa langettiin. On kyse kuvainnollisesti kuin sukusairaus: kohdussa saadaan ja syntyvä lapsi täysin syytön.

Jeesus on Vapahtaja, Pelastaja ja Hänen kauttaan on parannuksen tekevällä ihmisellä armosta syntien anteeksisaaminen. Jeesus sovitti sinun synnit ristinpuulla. Jumala teki sen näin, koska perisynti ja saatana voima ei kukistunut kuin Jeesuksen ristintyön, verenvuodatuksen, kuoleman ja kolmantena päivän kuolleistanousemisen kautta. Jeesus on tie, totuus ja elämä. Jeesus on ainoa mahdoillisuus Taivaaseen. Mikäli ihminen ei ota Jeesusta sydämeensä asumaan niin varmasti saatana saa ihmisen Helvettiin. Homouskin on lankeemuksen kautta turmellut ihmiskuntaa ja on selvääkin selvempi synti. Homolla ei ole muuta vapautumisen mahdollisuutta kuin Jeesus. Sama se on alkoholistilla, huumemiehellä....siivosyntiselläkin.

Usko Herraan Jeesukseen.

• "Olenko ainoa homo täällä, joka on uskossa?"

Moni homo on mielellään sekä Uskossa, että Toivossa.

• KMT

Voit ehkä tuntea olevasi homo, mutta älä ala elää homosuhteessa. Se on synti ja vastoin Raamatun opetusta. Synnistä on aina tehtävä parannus.

• 4456yh
    • kauanuskossa

Kuule rakas aloittaja. Et ole yhtään sen huonompi ihminen jos sinulla on tuo taipumus. Olet taivaskansalainen jos et harjoita käytännössä homoutta. Emme me sinkut heterotkaan saa harjoittaa haureutta. Jumala antaa voimaa elää puhtaana.

• Anonyymi

Teksteissä tulee esiin kysymys, että miksi maailmassa tapahtuu kaikkea järjetöntä ja kauheuksia.

Esimerkiksi yksi teksteistä on: Jos Jumala on luonut maailman ja kaiken olevaisen niin miksi hän on luonut/mahdollistanut homoseksuaalisuuden, jos se kerran on hänen tahtonsa vastaista ? En tajuu ! Nimimerkki: Ihmettelevä

Asioita ei voi käsittää muuten kuin menemällä ihmiskunnan alkuhetkiin. Paratiisi oli täydellinen elinympäristö. Ei sairauksia, ei murhia, ei nälkää, ei ahdistusta... Onnellinen mies nainen-pari Aadam ja Eeva olivat Paratiisissa. Luoja, Jumala ja Kaikkivaltias ei halunnut kuitenkaan luoda mitään "ihmisroboottia" joka ei olisi tietoinen, valitseva ja vastuuntuntoinen.

Mutta oli vain yksi kielto: Syökää vapaasti kaikista muista paratiisin puista, mutta hyvän ja pahantiedon puusta älkää syökö, sillä sinä päivänä jona te siitä syötte niin etidän pitää kuolemalla kuolla. Huom! Kiinasta löydetty n. 4500-5000 vanha pronssipuu, 4 m korkea ja juuri kuten Raamattu kuvaa: hedelmiä, naisen käsi ja jalallinen käärme. Tästä ei tiedetty Raamatun kautta vasta kuin 1800-luvun jälkeen. Todistetta kylliksi.

Mutta enkelijoukoissa lankesi suurin enkeli syntiin tavoitellessaan valtaa ja asemaa Luojaltaan. Se oli synti, johon enkeli (saatanaksi tullut lankeamisensa kautta) lankesi Luojansa edessä ja täysin ilman mitään kiusausta. Jumala oli saatanalle ja hänen enkeleilleen luonut Helvetin, jonne hänet tuomitaan joukkoineen jos saatana lankeaa Jumalaa vastaan, Hänen vastustajakseen.

Huom! saatana lankesi täysin ilman mitään kiusausta ja asettui sen jälkeen taistelemaan Jumalaa ja Hänen luomakuntaansa vastaan kaikin, mitä hirvittävimmin keinoin. Yksi niistä on valhe. Tämä tuli esiin heti paratiisiissa kielletyllä puulla. Saatana sai epäilemään Aadamia ja Eevaa sellaista, että Jumala olisi valehdellut ja "vejättänyt" heitä. Siksi tuli lankeemus, koska Jumalaa ei uskottu. Siitä hetkestä alkoin ihmiskunnan kauheudet, murhat, valheet.... Ja tämä on tänäänkin täyttä todellisuutta. Saatana on maailmassa kaiken kauheuden herra ja kaiken pahan aiheuttaja. Saatana on varas, tappaja ja tuhooja. Saatana haluaa kaikki ihmiset Helvettiin ja haluaa ettei kukaan usko Jeesukseen , ei luomakuntaan, ei Raamattuun. Ihminen on ns. perisynnin orja koska paratiisissa langettiin. On kyse kuvainnollisesti kuin sukusairaus: kohdussa saadaan ja syntyvä lapsi täysin syytön.

Jeesus on Vapahtaja, Pelastaja ja Hänen kauttaan on parannuksen tekevällä ihmisellä armosta syntien anteeksisaaminen. Jeesus sovitti sinun synnit ristinpuulla. Jumala teki sen näin, koska perisynti ja saatana voima ei kukistunut kuin Jeesuksen ristintyön, verenvuodatuksen, kuoleman ja kolmantena päivän kuolleistanousemisen kautta. Jeesus on tie, totuus ja elämä. Jeesus on ainoa mahdoillisuus Taivaaseen. Mikäli ihminen ei ota Jeesusta sydämeensä asumaan niin varmasti saatana saa ihmisen Helvettiin. Homouskin on lankeemuksen kautta turmellut ihmiskuntaa ja on selvääkin selvempi synti. Homolla ei ole muuta vapautumisen mahdollisuutta kuin Jeesus. Sama se on alkoholistilla, huumemiehellä....siivosyntiselläkin.

Usko Herraan Jeesukseen.

• Anonyymi

Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        Matteuksen evankeliumi:
        7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Tuomio uskomisesta vääriin profeettoihin...
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

• Anonyymi

Asiat voi käsittää myös uskomalla siihen mikä on totta, eikä vain siihen mitä kirjassa sanotaan että oli alkuhetki... ilman todisteita!

• Anonyymi

Jumala loi ihmisen kuvakseen ja käski heidän lisääntyä. Kuka loi homot? Ja mistä niitä homoja syntyy kun homoparista ei niitä synny?
      Lain entaneeseen Jumalaan et usko sillä et olisi silloin homo joten sinulla on kristittyjen herrat....:
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
      Ja on teillä oma Barjeesuskin:
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
      Tuohon jeesukseen uskomisen raamatussa Lain antanut Kaikkivaltias Jeesus on kieltänyt uskomasta ja antoi uskoville tuomionkin;
      24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
      24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
      24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
      Luukkaan evankeliumi:
      18:20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
      Matteuksen evankeliumi:
      7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
      23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
      25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
      Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.

• Anonyymi

"Jumala loi ihmisen kuvakseen ja käski heidän lisääntyä. Kuka loi homot? Ja mistä niitä homoja syntyy kun homoparista ei niitä synny?"

Tämän takia on vaikea pitää teitä fundamentalisteja uskottavana, ette tunnu käsittävän edes alkeellista biologiaa.

• Anonyymi kirjoitti:

"Jumala loi ihmisen kuvakseen ja käski heidän lisääntyä. Kuka loi homot? Ja mistä niitä homoja syntyy kun homoparista ei niitä synny?"

Tämän takia on vaikea pitää teitä fundamentalisteja uskottavana, ette tunnu käsittävän edes alkeellista biologiaa.

Homous syntyy ihmisen luonnottomista himoista.
        Alkaessaan homouteen, ihminen joutuu demonien valtaan. Demonien vallassa ihminen joutuu jatkuvan valheellisen hyökkäyksen kohteeksi demonien taholta.

Demonit ovat saatanan kanssa langenneita enkeleitä, jotka yrittävät saada ihmisen kapinoimaan kaikkea Luojan luomaa luonnollisuutta vastaan.

Homous on luonnonvasteinen kapinointi joka vie ihmisen erilleen Jumalasta saatanan valtaan ja iankaikkiseen helvettiin.

• Välva kirjoitti:

Homous syntyy ihmisen luonnottomista himoista.
        Alkaessaan homouteen, ihminen joutuu demonien valtaan. Demonien vallassa ihminen joutuu jatkuvan valheellisen hyökkäyksen kohteeksi demonien taholta.

Demonit ovat saatanan kanssa langenneita enkeleitä, jotka yrittävät saada ihmisen kapinoimaan kaikkea Luojan luomaa luonnollisuutta vastaan.

Homous on luonnonvasteinen kapinointi joka vie ihmisen erilleen Jumalasta saatanan valtaan ja iankaikkiseen helvettiin.

- Demonit ovat Saatanan kanssa langenneita enkeleitä.

Enpä usko että essealaisilla kulkijoilla on valtaa viedä ketään tuonelaan, haadekseen, helvettiin tmv.

Jeesuksen oppiin kuului jälleensyntyminen. Sinun tulisi kokea hengellinen ylösnousemus eläessäsi tai muuten joudut syntymään uudestaan tänne missä on "itku ja hammastenkiristys."

• Ashera12 kirjoitti:

- Demonit ovat Saatanan kanssa langenneita enkeleitä.

Enpä usko että essealaisilla kulkijoilla on valtaa viedä ketään tuonelaan, haadekseen, helvettiin tmv.

Jeesuksen oppiin kuului jälleensyntyminen. Sinun tulisi kokea hengellinen ylösnousemus eläessäsi tai muuten joudut syntymään uudestaan tänne missä on "itku ja hammastenkiristys."

Jeesuksen oppiin ei kuulu jälleensyntyminen millään tavalla.

Ruumiimme nousee haudoista, meristä jne uudessa iankaikkisessa ruumiissa, kyseessä ei ole mikään jälleensyntyminen, vaan katoavan ruumiin pukeutminen iankaikiseen ruumiiseen ja sielun nouseminen.

1.Kor. 15:
        51. Nyt ilmoitan teille salaisuuden: Me emme kaikki kuole, mutta kaikki me muutumme,
        Matt. 24:31; 1. Tess. 4:15-17; Ilm. 11:15
        52. yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasuunan soidessa. Pasuuna soi, ja kuolleet herätetään katoamattomina ja me muut muutumme.
        53. Tämän katoavan on näet pukeuduttava katoamattomuuteen ja kuolevaisen kuolemattomuuteen. 2. Kor. 5:4
        54. Mutta kun katoava pukeutuu katoamattomuuteen ja kuolevainen kuolemattomuuteen, silloin toteutuu kirjoitusten sana:
        - Kuolema on nielty ja voitto saatu. Jes. 25:8
        55. Missä on voittosi, kuolema? Missä on pistimesi, kuolema? Hoos. 13:14
        56. Kuoleman pistin on synti, ja synnin voimana on laki. 1. Moos. 3:3; Room. 3:20

Novum kommentaari. 56. Kristus poisti synnin kärjen kuolemallaan ja voitti samalla synnin. Lain kirouksenkin hän on poistanut tulemalla kiroukseksi meidän edestämme (Gal 3:13). Kuolema ei sinänsä ole ihmisen suurin vihollinen. Synti on pahin vihollinen, ja kuolema on synnin seuraus (Room 6:23). Juuri synnin kautta kuolema pääsee ihmisen voittajaksi.Laki antaa synnille voiman haavoittaa omaatuntoa. Vrt. Room 7:7-11.

• Välva kirjoitti:

Jeesuksen oppiin ei kuulu jälleensyntyminen millään tavalla.

Ruumiimme nousee haudoista, meristä jne uudessa iankaikkisessa ruumiissa, kyseessä ei ole mikään jälleensyntyminen, vaan katoavan ruumiin pukeutminen iankaikiseen ruumiiseen ja sielun nouseminen.

1.Kor. 15:
        51. Nyt ilmoitan teille salaisuuden: Me emme kaikki kuole, mutta kaikki me muutumme,
        Matt. 24:31; 1. Tess. 4:15-17; Ilm. 11:15
        52. yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasuunan soidessa. Pasuuna soi, ja kuolleet herätetään katoamattomina ja me muut muutumme.
        53. Tämän katoavan on näet pukeuduttava katoamattomuuteen ja kuolevaisen kuolemattomuuteen. 2. Kor. 5:4
        54. Mutta kun katoava pukeutuu katoamattomuuteen ja kuolevainen kuolemattomuuteen, silloin toteutuu kirjoitusten sana:
        - Kuolema on nielty ja voitto saatu. Jes. 25:8
        55. Missä on voittosi, kuolema? Missä on pistimesi, kuolema? Hoos. 13:14
        56. Kuoleman pistin on synti, ja synnin voimana on laki. 1. Moos. 3:3; Room. 3:20

Novum kommentaari. 56. Kristus poisti synnin kärjen kuolemallaan ja voitti samalla synnin. Lain kirouksenkin hän on poistanut tulemalla kiroukseksi meidän edestämme (Gal 3:13). Kuolema ei sinänsä ole ihmisen suurin vihollinen. Synti on pahin vihollinen, ja kuolema on synnin seuraus (Room 6:23). Juuri synnin kautta kuolema pääsee ihmisen voittajaksi.Laki antaa synnille voiman haavoittaa omaatuntoa. Vrt. Room 7:7-11.

- Me emme kaikki kuole, mutta me kaikki muutumme...

Tuo on Paavalin oma keksintö. Hän ei koskaan tavannut Jeesusta. Tottakai seurakunta odotti Jumalan kuningaskuntaa ja Jeesuksen paluuta, koska hän oli sanonut tämän tapahtuvan pian. Mutta Rabbi yksinkertaisesti erehtyi.

Paavali oli mahdollisesti saanut sähköiskun tms, kehitellyt alitajunnassaan uuden opin ja uskoi sen tulleen Jumalalta ja sen jälkeen side kapinalliseen Jeesukseen katkesi kokonaan.

• Jeesuksesta oli kasvatettu kuningasmessias ja odotettiin, että hän oman elämänsä aikana toimisi välimiehenä Jahven ja ihmisten välillä. Hänellä olisi valta maanpäällä, minkä Jahve on hänelle antanut.

- Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte "gehennan" tuomiota pakoon?"

Niin, jolleivät he liity essealaisiin ja ryhdy valonlapsiksi, niin Jeesus uhkaa tuhota heidät Jahven avustuksella, koska sodassa säästetään vain essealaiset.

• Ashera12 kirjoitti:

- Me emme kaikki kuole, mutta me kaikki muutumme...

Tuo on Paavalin oma keksintö. Hän ei koskaan tavannut Jeesusta. Tottakai seurakunta odotti Jumalan kuningaskuntaa ja Jeesuksen paluuta, koska hän oli sanonut tämän tapahtuvan pian. Mutta Rabbi yksinkertaisesti erehtyi.

Paavali oli mahdollisesti saanut sähköiskun tms, kehitellyt alitajunnassaan uuden opin ja uskoi sen tulleen Jumalalta ja sen jälkeen side kapinalliseen Jeesukseen katkesi kokonaan.

Se mitä Paavali on kirjoitanut ja on Raamatussa on Jumalan Sanaa ja se on totta.
        Ashara 12 valehtelee.

• Välva kirjoitti:

Se mitä Paavali on kirjoitanut ja on Raamatussa on Jumalan Sanaa ja se on totta.
        Ashara 12 valehtelee.

- Ashera12 valehtelee.

Eikö muuta tälläkään kertaa?

Paavali ei koskaan tavannut Jeesusta. Kuten jo aikaisemmin sanoin, Paavali käänsi Pietarin avustuksella tappion voitoksi, unohti selootin, joka oli yrittänyt saada Israelin takaisin ja loi jonkinlaisen demiurgiJeesuksen. Hän "hajotti maahan järjenpäätelmät".

• Anonyymi

Huonompana ihmisenä saa valita.

• Anonyymi

Et ole mitenkään harvinainen tapaus. Moni uskovainen on ja joko hyväksyy asian tai valehtelee ympäristön tuomion pelossa. Vaikka haluaisi kuinka haluaisi vaihtaa sitä kenestä on kiinnostunut, ei sitä itselleen mitään voi.

• Anonyymi

En osaa neuvoa sinua ! ihmeellinen juttu.

• Anonyymi

Usko Herraan Jeesukseen.

• Anonyymi

"Arsenokoites" ei edes tarkoita homoa, vaan pyhäkköpoikia! Nämä olivat Paavalin sanoin muuttaneet Jumalan katoamattoman kirkkauden eläimen ja ihmisen muotoon. Patsaitahan muut kansat palvoivat. Nämä miehet olivat antaneet kehonsa toisten käyttöön, he olivat miesporttoja ja siksi "Jumala oli hylännyt heidät".

Uskon on tarkoitus tuoda sisäinen rauha ja lepo. Jos homo on onnellinen kristittynä niin mikäs siinä. Homoudesta ei mainita mitään Raamatussa!

• Anonyymi kirjoitti:

"Arsenokoites" ei edes tarkoita homoa, vaan pyhäkköpoikia! Nämä olivat Paavalin sanoin muuttaneet Jumalan katoamattoman kirkkauden eläimen ja ihmisen muotoon. Patsaitahan muut kansat palvoivat. Nämä miehet olivat antaneet kehonsa toisten käyttöön, he olivat miesporttoja ja siksi "Jumala oli hylännyt heidät".

Uskon on tarkoitus tuoda sisäinen rauha ja lepo. Jos homo on onnellinen kristittynä niin mikäs siinä. Homoudesta ei mainita mitään Raamatussa!

Kreikka - Suomi sanakirjasta jäljennetty

Arsenokoites (m)
        miehimys sukupuoliyhteys

Arsenokoites on muodostettu sanoista arsen ja koite. Sana tarkoittaa miestä, joka harjoittaa sukupuoliyhteyttä miesten kassa, homoseksuaalia.

Sana esiintyy 1.Kor. 6;9, 1.Tim 1:10

1.Kor
        .6: 9. Ettekö tiedä, etteivät vääryydentekijät peri Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät haureelliset eivätkä epäjumalanpalvelijat, eivät avionrikkojat, irstailijat eivätkä homoseksuaalisuuden harjoittajat,
        10. eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät peri Jumalan valtakuntaa.

1.Tim.
        6: 8. Me tiedämme, että laki on hyvä, jos sitä käytetään lain mukaisesti.
        11. jota minulle uskottu autuaan Jumalan kirkkauden evankeliumi opettaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Homo ei voi olla kristitty. Kirjoituksesi anonyymi 18.02.2021 16:32 on kaikilta osin väärin.

Uskon tarkoitus ei ole tuoda sisäistä rauhaa ja lepoa synnin päälle jota homous on.

Homoudesta on paljon mainintoja Raamatussa.

• Välva kirjoitti:

Homo ei voi olla kristitty. Kirjoituksesi anonyymi 18.02.2021 16:32 on kaikilta osin väärin.

Uskon tarkoitus ei ole tuoda sisäistä rauhaa ja lepoa synnin päälle jota homous on.

Homoudesta on paljon mainintoja Raamatussa.

Room.10:

Ap.t. 2:

Room. 1:

• Mutta jos kaikki oli alussa hyvää, kuinka enkeli saattoi langeta? Jos maailmassa ei ollut kateutta eikä ylpeyttä, miten sitä kuitenkin tuosta yhdestä olennosta löytyi?

Kuinka Adamia ja Evaa voidaan syyttää teosta, jonka he eivät tienneet olevan paha?
        Vasta viikunaa syötyäänhän he ymmärsivät eron hyvän ja pahan välillä.

• Anonyymi

> varsinainen uudestisyntyminen tapahtui joulukuussa 2003 ja nyt tiedän, että vaikka olen syntinen kuten kaikki muutkin, olen pelastettu

Jos olet uudesti syntynyt Jumalasta, kuten Raamattu opettaa, se takottaisi, että olet vanhurskas, etkä tekisi syntiä.

"...Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta."
      1 Joh. 3:7-10

Vanhurskaus on oikeamielisyyttä. Vaikea nähdä, että oikeamielinen ei ymmärtäisi mihin mikäkin ruumiinosa on tarkoitettu.

• Tuo kirjoituksesi on täyttä harhaanjohtamista.
      Uudestisyntymisen jälkeen ei voi olla homo.

Jos on ollut homo, on ehdottomasti tunnustettava synti ja tehtävä parannus ja luovuttava synnistä.

Homoseksuaalisuus
      arsenokoitai
      1.Kor.6:

1.Tim,1:

Room. 1:

Sanan selitys alkutekstistä:
      Arsenokoite´s on muodostettu sanoista arsén ja koite´. Sana tarkoittaa miestä, joka harjoittaa sukupuoliyhteyttä miesten kanssa, homoseksuaalia.
      Sana esiintyy kahdesti Paavalin kirjeissä (1.Kor.6:9 ja 1.Tim.1:10) ja molemmissa tehdään selväksi, miten kauhistuttavaa on elää tällä tavalla. Paavali kirjoittaa, että arsenokoite´s ei voi periä Jumalan valtakuntaa ja että lakikin tuomitsee hänet. Korintossa homoseksuaalisuus oli yleistä, ja sieltä Paaavali kirjoitti Roomalaiskirjeen, jossa hän myös tuomitsee jyrkästi tällaisen käytöksen (Room.1:27) Tässä kohdassa hän pitää tällaisia syntejä Jumalan tuomioina, joka on kohdannut ihmistä siksi, että tämä on unohtanut Jumalan ja kääntänyt hänelle tietoisesti selkänsä.

• Anonyymi

Arsenokoites on näköjään muuttanut Jumalansa patsaiksi, joilla on ihmisen tai eläimen muoto.
        Siksi heidät on jätetty häpäisemään ruumiinsa.
        He ovat prostituoituja miehiä, jotka tekevät työtä pyhäkössä. Tämä oli tyypillistä muissa uskonnoissa.

• Anonyymi

Jumalalle ei mikään ole mahdotonta. Hän voi hyväksyä muuten hurskaan ihmisen homouden.

• Anonyymi

Jeesus Nasorealainen sanoi että sinun on löydettävä jumalan valtakunta sisältäsi ja tällaiseenhan ei homous vaikuta. Sen sijaan kyllä prostituution harjoittaminen luulisi olevan este mielenrauhalle.

• Ei voi hyväksyä homoutta missään tapauksesa.

Homo ei voi olla hurskas. Jos hurskas lankeaa osalistumaan homouten, hän ei ole sen teon jälkeen hurskas.

Homo voi kääntyä ja tehdä ehdotoman parannuksen ja ottaa sydämeensä Jumalan tahdon mukaisesti Evankeliumin. Jumala voi myös paaduttaa ihmisen joka ei hyväksy Jumalan antamaa mahdollisuutta saada armo kääntyä pois synnistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Jeesus Nasorealainen sanoi että sinun on löydettävä jumalan valtakunta sisältäsi ja tällaiseenhan ei homous vaikuta. Sen sijaan kyllä prostituution harjoittaminen luulisi olevan este mielenrauhalle.

Jumalan valtakunta asuu vain puhdistetussa sydämessä. Täällä maailmasa eläessämme olemme vajavaisia ja vasta kasvamassa henglliseen aikuisuuteen Jumalan Pyhyyden ja Armnon allla. Kompasteleme, mutta Jumala ojentaa kätensä johon me voimme tarttua ja Hän nostaa meidät uudellen seisomaan. Meidän on hyljättävä homous ja kaikki muukin synti.

1.Piet.1:
        14. Olkaa kuuliaisia lapsia älkääkä taipuko noudattamaan himoja, joiden vallassa ennen, tietämättömyytenne aikana, elitte. Room. 12:2
        15. Niin kuin hän, joka teidät on kutsunut, on pyhä, niin tulkaa tekin pyhiksi kaikessa mitä teette. Matt. 5:48; Luuk. 1:75; 2. Kor. 7:1
        16. Onhan kirjoitettu: "Olkaa pyhät, sillä minä olen pyhä." 3. Moos. 11:44
        17. Ja jos kerran te rukoillessanne kutsutte Isäksi häntä, joka puolueettomasti tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin eläkää jumalanpelossa tämä muukalaisuutenne aika.

Novum kommentaari 1. Piet. 1:14

• Homous on vakava synti. Luovu homoilusta heti, koska pitkityessään synnintekoa seuraa paatumus.

1.Kor.6:

1.Tim,1:

• Anonyymi

Ole ylpeä homoudestasi. Sinut on syntymässä sellaiseksi luotu. Mikään maailman mahti ei voi sitä muuttaa. Olet tasa-arvoinen ja yhtä hyvä muiden kanssa sellaisena kuin olet. Ehkä luoja on niin halunnut, hänelle on kaikki mahdollista. Siihen älkööt muut ihmiset puuttuko. Siihen puuttuminen on luojan tahdon vastaista.

Room.10:

Ap.t. 2:

1.Kor.6:

1.Tim,1:

Room. 1:

• Eikös nuo lorut käyty jo läpi?

Hartauskirjoitus jota toistetaan ketjusta toiseen ei tuo mitään uutta keskusteluun.

• Ashera12 kirjoitti:

Eikös nuo lorut käyty jo läpi?

Hartauskirjoitus jota toistetaan ketjusta toiseen ei tuo mitään uutta keskusteluun.

Nimittelet pilkkaavasti asioita, joita et voi tai halua ymmärtää.

Viittaamani Raamatun teksti on Jumalan Sanaa. Alussa on minun kirjoittamani kaksi lausetta johdatuksena vastaukseen.

• Välva kirjoitti:

Nimittelet pilkkaavasti asioita, joita et voi tai halua ymmärtää.

Viittaamani Raamatun teksti on Jumalan Sanaa. Alussa on minun kirjoittamani kaksi lausetta johdatuksena vastaukseen.

Eikö niihin kahteen lauseeseenkin ole silloin tyytyminen?

• Ashera12 kirjoitti:

Eikö niihin kahteen lauseeseenkin ole silloin tyytyminen?

Vain Jumalan Pyhänhengen avulla voit ymmärtää sen mitä Jumala on meille ihmisille ilmoittanut Raamatussa.

Raamattu on Jumalan Sanaa ja siksi se on Totta.

• Välva kirjoitti:

Vain Jumalan Pyhänhengen avulla voit ymmärtää sen mitä Jumala on meille ihmisille ilmoittanut Raamatussa.

Raamattu on Jumalan Sanaa ja siksi se on Totta.

Mutta tuon osaavat jo kaikki ulkoa ja sen voi tiivistää sanoiksi :

"Minä tai Jahve emme hyväksy homoja."

• Anonyymi

Jumala on viisaampi kuin ihminen. Hänelle on kaikki mahdollista. Hän on ajatellut uskovaisille homoseksualisteille oman tehtävän.

• Anonyymi

Se ei korjaudu,kun aivojen vaihdolla ja sitä ne ei vielä osaa.valitan.

• Anonyymi

Ei ole synti olla homo, tosin riippuu uskonnosta mihin uskot, ja siinähän se ongelma onkin. Islamin uskonossa sinut tapettaisiin, kristityt sentään "vain" tuomitsevat sinut ikuiseen kadotuksen, ja kristittyjäkin uskontoja on satoja. Ehkä sinun kannattaisi unohtaa erilaiset taikauskot ja elät vain elämääsi, se on kuitenkn aika lyhyt.

• Anonyymi

Usko Herraan Jeesukseen.

• Anonyymi

Homoseksuaaleilla on samanlainen oikeus kuin muillakin. He ovat ominaisuuden saaneet jo äidin kohdussa. Sikiön aivoissa tapahtuu hormonaalisen toiminnan säätely. Homoksi syntynyttä ei voi enää syntynän jälkeen muuksi muuttaa. He eivät ole itse syypäita asiaan. Joka vastusta homojen oikeuksia syyllistyy Suomen lakien mukaan rikokseen ja on saava tapauksesta riippuen siitä rangaistuksen. Ole vain rohkeasti homo kristitty, siihen sinulla on täysi oikeus.

• Anonyymi

10.4.2021 on vetästy kumma väite, jolla ei ole todistetta. Mistä oikeudesta sinä oikein puhut ? Oikeus mihin ? Mistä ihmeestä sinä olet saanut oikeuden väittää, että homous olisi muka kohdussa saatu hormonaalisen toiminnan säätelystä?

Kohdusta ja sen homormonaalitoiminnoista ei ole tehty yhtään tutkimuksia, jotka muka osoittaisia ihmisen olevan homo jo syntyissään. Mistä ihmeestä tuo väite on oikein vetästy? Hihasta ! Häpeällinen naamio homouden puolustukseksi.

Eikä edes ajatella, että jos homous olisi muka hormonaalisen toiminnan tulos sikiössä, niin eikö sitten pedofilia, sado/masokismi, eläimin sekaantuminen, ruumiin kanssa rakastelu.... Kappas vaan kun nämä homohormonaaliselittäjät ei tätä edes uskalla hiiskua.....jos se on nääs hormoneista kiinni.

Mikä tuo täysi oikeus oikein on ? Kirjoittaja ei kyllä tiedä Raamatusta mitään ja mitä Kaikkivaltias, maailman Tuomari on homoudesta mieltä. Jumalan sanan mukaan homous on 100% syntiä eli Jumalan lain rikkomista. Ja Ilmestyskirja puhuu jopa selkeästi sen tosiasia, että homot tuomitaan Helvettiin ikuiseen itkuun ja hammasten kiristykseen. Jumala loi ihmisen naiseksi ja mieheksi. Homous on täysin Jumalan laki vastaan.

On yksi ryhmä, joka todistaa selkeästi kenen tahtoa homoseksuaalisuus toteuttaa ja kenen pyrkimys on saattaa homoutta mediaan, lakiin.... Saatana palvojat harjoittaa homo-orgioita. Saatana on tuhoaja, tappaja ja murhaaja. Siksi homous on hedelmiltään tuhoisaa. Homous tunnetaan mm. hyvin korkeasta itsemurha%sta, lyhyistä suhteista, pettämisestä, mielenterveysongelmista, sukupuolisairauksista (mm. aidsia levittävänä), alkoholisoittavasta vaikutuksesta, huumeista....

Homouden puoltajat, suosittelijat, mainostajat...eivä koskaan ota vastaan sitä vastuuta mikä heillä on siitä tuhosta, tuskasta, kivuista....mitä homous tuo tullessaan. Mutta on yksi asia varma. Kerran Kaikkivaltiaa edessä tekevät teoistaan ja puheistaan siitä tilin tuomiokseen.

Mutta on myös täyttä totta, että nämä ihmiset jotka harjoittavat homoutta ja hyväksyvät sen, niin he ovat koko ajan Jumalan kirouksen alla kuten Mooses-profeetta sanoo: " Kirottu olet sinä kaupungissa ja kirottu olet kedolla. Kirottu on sinun korisi ja sinun taikinakaukalosi. Kirottu on sinun kohtusi hedelmä ja maasi hedelmä, kirotut sinun raavaittesi vasikat ja lampaittesi karitsat. Kirottu olet tullessasi ja kirottu olet lähtiessäsi. Herra lähettää sinun sekaasi kirousta, hämminkiä ja uhkaa, mihin tahansa ryhdyt, kunnes äkisti tuhoudut ja hukut töittesi pahuuden tähden, kun olet minut hyljännyt. Herra antaa ruttotaudin tarttua sinuun...."

Mutta Jeesus vapauttaa homoudesta, alkoholista, huumeista, pelastaa Helvetistä, Saatana pauloista vapauttaa, valheellisen homokristillysyyden petoksesta... Ihminen joka ottaa Jeesusksen sydämeensä asumaan niin hänelle profeetta Mooses sanoo näin : "Ja kaikki nämä siunaukset tulevat sinun osaksesi ja saavuttavat sinut, jos kuulet Herran, sinun Jumalasi, ääntä. Siunattu olet sinä kaupungissa ja siunattu olet kedolla. Siunattu on sinun kohtusi hedelmä ja maasi hedelmä ja sinun karjasi hedelmä, raavaittesi vasikat ja lampaittesi karitsat. Siunattu on sinun korisi ja sinun taikinakaukalosi. Siunattu olet tullessasi ja siunattu olet lähtiessäsi. "

On olemassa seurakunta jossa ihmisille tarjoaa apua koskien homoutta nimenomaan. Ari Puonti teol.maisteri, opettaja ja Vineyard seurakunnan työntekijä voi ex-gaynä autaa vapautumaan.

Kaikkea hyvää toivoen !

• Anonyymi

Anonyymi
      09.04.2021 23:25
      UUSI

Usko Herraan Jeesukseen.

• Anonyymi

Aivan käsittämätöntä ja turhaa on vetää tähän Raamattua koska se ei ole lakikirja. Suomessa eletään Suomen lakien mukaan. Suomen laki suo homoseksuaaleille kaikki samanlaiset oikeudet kuin muillakin ihmisille. Sitä ei voi kukaan vastustaa. Joka sitä julkisesti moittii, syyllistyy rikokseen, josta voi joutua syytteeseen ja rikosoikeudelliseen vastuuseen.

• Anonyymi

Juuri näin.

• Anonyymi

Suomen laki muuttuu kuin säätilat. Tuulee milloin mistäkin... Myrskyää, tuiskuaa ja jos tyyntä on niin se on "tyyntä myrskyn edellä."

Onko tullut ajateltua, että kaikkea Suomen lakia ei 100% kansasta kannata. Ei suinkaan. Vai osa on antanut äänensä niille, jotka nyt lakia säätävät ja juuri lakia, joka muuttuu jatkuvasti. Ja onhan EU jo lakiimme sekaantunut totaalisti.

Onkohan nämä homouden puoltajat ja Priden ylistäjät ajatelleet yhtä faktaa. Nimittäin kuinka maahamuuttaja muslimit suhtautuu homouteen. He ovat ehdottomia vastustajia ja pitävät homoutta arvona joka loukkaa Allahia. Ovatko nämä Raamatun vastustajat ajatelleet sanoa, että Koraani pois Suomesta. Miksi sinä Raamatun vastustaja et sano samaa Koraanista. Onko "pissat pöksyssä".

Sinä joka pidät Suomen lakia pyhänä, muuttumattomana ja ylen viisaana erehdyt täysin. Pitäs vähän ajatella ensteks...kuten laulussa sanotaan.

Tuo tyyppi joka on kirjoittanut Jumalan laista, Raamatusta ja homouden faktoista on puhunut totta. Totuuden vastustaja suuttuu aina tämän tyyppisistä teksteistä, koska homouden puoltajalla ei ole puhdasta omaatuntoa. Oma sisäinen "vitutuskello" alkaa aina pirisemään kun näkyy: homous on syntiä. Se on terve ilmiö koska oikein siihen reagoituna vapautuu. Eikö kipu polvessa, sydämen rytmihäiriö, huimaukset...ole aina merkki että jokin "mättää". Haetaan apua. Niin myöskin "vitutuskello" on merkki siitä, että apu on tarpeen. Raamattu sanoo tällaiselle ihmiselle: " Minä olen Herra sinun parantajasi."

Terveet arvot ei tarvitse Prideä. Hetorous on luonnollista, tervettä, luonnollista ja siksi se toimii. Oikeastaa pitäisi järjestää kulkue jossa isät ja äidit kulkisi onnellisia perhearvoja ylistäen Helsingin kaduilla.

Ainahan "paska" näkyy ikkunoissa keväällä ja samoin homouden puolustaja kokee sisäistä likaa ja saastaa kun puhutaan siitä minkä valo ja valkeus paljastaa. Siksi yritetään pitää oma elämä pimennossa koska peljätään lian paljastumista. Tämä on faktaa eikä fiktiota.

Jos asiaa kuvataan niin otan muutaman esimerkin. Kukas muu se vihaa kuin tupakoitsija kylttiä: Tupakanpoltto kielletty! Tai kukas muu kuin kuriton kuski vihaa kylttiä: STOP

Homouden puolustajalla on edessä ehdoton kyltti STOP. Totella saa tai olla tottelematta. Jos ihminen pysähtyy arvomaailmassaan ja tekee mielenmuutoksen/parannuksen synneistäään ja ottaa Jeesuksen Vapahtajakseen niin ei ikinä kadu ja löytää hyvän tulveisuuden. Mennyt saasta on täysin anteeksisaatu Jeesuksen veren kautta oska Hän otti pääleen meidän syntivelkamme.

Mutta jos ihminen jatkaa matkaa tuon STOPin jälkeen niin yllätys yllätys... Tie loppuukin siihen ja edessä onkin rotko: HELVETTI. Ikuinen itku ja hammasten kiristys. Jeesusta ei kannata ohitaa sillä siitä ei hyvää seuraa !

Kaikkea hyvää sinulle joka taistelet homouden. alkolin, himojen tai siivosyntisyyden kanssa. Ala lukemaan Raamattua. Jumala haluaa puhua sinulle. Hän neuvoo, lohduttaa ja takaan ettet ikinä kadu kun alat etsimään elävää ja todellista suhdetta Jumalaan. Jeesus on avain tähän suhteeseen. Ota sydämeesi tämä Avain, Lukon Poika!

Kaikkea hyvää Sinulle !

• Anonyymi

Jatka vain rohkeasti omaa tietäsi. Se on sinulle parasta uskovaisena homona. Ole sellainen kuin sinut on luotu. Missään nimessä älä alistu eheytyhoitoon, sillä se on henkinen murha, joka pitäisi alistaa rikokseksi lailla.

• Anonyymi

Teksti on : "Jatka vain rohkeasti omaa tietäsi. Se on sinulle parasta uskovaisena homona. Ole sellainen kuin sinut on luotu. Missään nimessä älä alistu eheytyhoitoon, sillä se on henkinen murha, joka pitäisi alistaa rikokseksi lailla."

Tässä tekstissä on täysin sanoja ja käsitteitä mitä yleensä käytetään kun luodaan kiiltokuvaa ja petos turvautuu aina niihin.
      - rohkeasti (samaa taktiikkasanaa käyttää mm. huumemyyjät)
      - omaa tietäsi ( vetoaa ihmisen valhekuvaa että tämä "oma tie" olisi paras tie)
      - parasta (väite perustuu kirjoittajan luomaan harhakuvaan ja eksyttää sillä sinua)
      - ei ole olemassa uskovia homoja ( ei ole kuin langenneita heteroja)
      - ketään ei ole luotu homoksi (väite ei ota olenkaan huomioon sitä, että silloinhan pedofiilit, sado/masokistit, eläimiin sekaantujat...olisivat luotu sellaisiksi; väite on mieletön ja sairas)
      - älä alistu ehetyshoitoon (mitäs alistumista se muka on; kirjoittaja pitää varmaan kaikkea hoitoa alistumisena mm. huume-, alkoholi-, peliriippuvuus...alistumisena)
      - henkinen murha (järjetön väite, sillä kuka hoitoon hakeutuu muuta kuin haluna tervehtyä; ja sitä paitsi homopiireissä tehdään itsemurhia paljon ja ne ovat lisääntyneet entisestään jopa homlain muuttumisen jälkeen; tekstin kirjoittaja ajattaa sinut valheillaan itsemurhariskiryhmään)
      - kirjoittaja puhuu rikoslaista ikään kuin pelastajana (tämä mies pitäisi itse laittaa syyteeseen kiihottamisesta kansanryhmää (heteroja) vastaan ja samoin kristittyjä, Raamattua ja Jumalaa vastaan)

Homopiireissä on hyvin tyypillistä se, että he haluaisivat kaikkien olevan homoja. On kyseessä aivan sama ilmiö kuin alkoholisteilla. Kukaan siinä piirissä ei halua toisen raitistuvan.

Saatanan palvojissa harjoitettaan homoilua. Lue kirja Syvyyden Kuilusta.

• Anonyymi

Homoseksuaalisuudelle ei voi mitään, sen kanssa vaan pitää tottua elämään. Homoseksuaalisuus on synnynnäistä. Jo äidin kohjdussa sikiön aivojen hypotalamuksen inah3:ssa kshittyy ihnmisen hormonaalinen toiminta, joka määrittää seksuaalisen suuntauksen. 5-10 prosenttia syntyvistä lapsista on kautta aikojen syntynyt homona. Sitä ei voi enää syntymän jälkeen muuttaa. Viisaat vanhemmat huomaavat sen jo leikki-iässä olevista, koska poika ei leiki poikien leikkejä. Silloin on aivan turha työntää pojalle leikkiautoja, koska hän työntää ne syrjään. Viisaat vanhemmat eivät tee niin vaan tukevat poikaa niissä hänen vahvuuksississa, joissa hän on hyvä. Niin pojasta varttuu täysipainoinen ihminen ja onnellinen vaikkakin homo. Silloin hänen elämänsä on helppoa.. Jos vanhemmat toimivat toisin pojan henkinen kehitys pysähtyy, eikä hänestä tule täysipainoista aikuista. Silloin vanhemmat ovat tehneet henkisen murhan, eikä lapsesta tule kunnion kansalaista.

• Anonyymi

Ai... eikö homoudelle voi muka mitään ? Ei kait mitään Ex-gay järjestöä ole jos ei sille muka mitään voi. Exhän tarkoittaa entistä.

Identtisillä kaksosilla on tehty tutkimuksia ja niissä on todistettu, ettei homous ole suinkaan perinnöllistä.

Ja suurin, fiksuin ja tervein tapa "voida homoudelle" on sanoa median homoharhalle: EI.

On hyvä juttu, että Jumala, Kaikkivaltias näkee jokaisen ihmisen. Niin myös homouden puolustajat ja puolestapuhujat. Ja mitä Raamattu puhuu tällaisille ihmisille: "Minä kasaan onnettomuuksia heidän päällensä, kaikki nuoleni minä heihin ammun."

Olen nähnyt monelaista katastrofia ja onnettomuutta mihin homomaailan ihmiset ovat joutuneet. Homous on 100% petos.

Homouden puolestapuhuja rypee omassa "paskassaan" ja haluaa tuhota toisten elämää ja vaikutteena on ainostaan itsekeskeisyys ja valheet.

• Anonyymi

Koska homoseksuaalisuus on synnynnäistä, sitä ei voi muuttaa. Ainoa olisi aivoleikkaus, koska aivojen hormonaalinen toiminta määrittää seksuaalöisuuden. Leikkauksia ei tehdä ja miksi tehtäisikään, koska ihminen on kuitenkin terve ja normaali. Leikkaus tuhoaisi koko elämän ja identiteetin ja johtaisi elävään tahdottomaan kasviin. Se olisi henkinen murha. Homous ei todella ole periytyvää eikä tarttuvaa eikä siihen vaikute kenenkään esimerkki, koska se on sisäsyntyistä eikä mikään ulkopuolinen malli voi siihen vaikuttaa.

• Anonyymi

Höpötät: "Koska homoseksuaalisuus on synnynnäistä, sitä ei voi muuttaa. " -Tutkimukset identtisillä kasosilla on todistanut ettei homoilu ole synnynnäistä eikä perinnöllistä.

Sisäsyntyistä :D On siinä kyllä Venäjän vallan ajan sanastoa. eikä ole lääketietten kanssa missään tekemissä.

Vai vielä aivoleikkausta tarvittas. Ex-gay järjestössä on entisiä gay tyyppejä jota on tervehtynyt homoudestaan. Ja ovat vielä eheät aivot päässä eikä ole hipastukkaan....

Henkinen murha....Homo tekee tilastollisesti todennäköisimmin itsemurhan (vaikka on homous nyt "laillista") kuin mikään muu ryhmä.

Jätän sinut oman onnesi nojaan. Olet kirottu koska asettaudut Jumalan lakia vastaan.

• Anonyymi

Itse höpötät. Sinun näkemyksesi ei perustu mihinkään tutkittuun tietoon. Asiasta on monia tutkimuksia ympäri maailman ja Suomessakin asiaa on tutkittu. Käy googlessa tutustumassa tutkimuksiin, niin ettet enää levitä väärää tietoa. Onnea sinujlle uusiin tutkimuksiin. Seksuaakisuus ei ei todella ole perinnöllistä, mutta synnynnäistä se on, joka kehittyy jo sikiökaudella äidin kohdussa.

• Anonyymi

Edelliseen. Olet todella oikeassa. Homoseksuaaliksuudesta on tehty paljon tutkimuksia, eniten Suomessa Turun Yliopistossa. Siellä on todettu että se on synnynnäistä. Jo äidin kohdussa sikiön aivojen hypotalamuksen inah3:ssa kehittyy hormonaalinen toiminta joka määrittää syntyvän lapsen seksuaalisen suuntauksen. Sitä ei voi enää syntymän jälkeen muuttaa. Se ei johdu geeneistä, joten se ei siis ole perinnöllistä. Kukaan ei tietysti olisi halunnut syntyä homoksi, mutta minkäs teet. Seksuaalisuus on hyvin laaja-alaista ja siihen mahtuu laidasta laitaan eri asteella olevia tapauksia ja jotkut haluavat uteliaisuudesta kokeilla jotakin erikoista, mutta se on harvinaista. Jos käsitellään varsinaista homoa niin häntä ei voi muuttaa. Heitä syntyy noin 5-10 prosenttia. Lisäksi on biseksualisteja, joille käy kumpikin sukupuoli. HJeterosta ei saa homoa eikä homosta heteroa.

• Anonyymi

Esitän haasteen.

Jos pidät Raamattua ja sen arvovaltaa poispyyhkäistynä ja väität Jumalan olevan väärässä niin asetan sinulle kaksi mahdollisuutts. Vastaa KYLLÄ tai EI. Mitään muuta vastaus mahdollisuutta ei kyselyssä ole. Olet "risteyksessä" ja valitset oikealle tai vasemmalle.

Katsotaan mikä olet miehiäsi ja uskallatko ottaa puheistasi vastuun.

KYLLÄ-vastaus: Olen homouden 100% puolustaja. Hyväksyn homouden ja sanon sille KYLLÄ. Samalla otan vastuun Jumalan edessä kaikista niistä kirouksista, elämän lyhyydestä, sairauksista, onnettomuuksista, työttömyydestä, mielenterveydestä, sukupuolisairauksista, kaikesta homouden puoltamisen tuovasta vastuusta Jumalan lain, Raamatun ja Jumalan edessä. Jos Jumala on olemassa niin näin minulle tapahtukoon ja nämä kiroukset tulkoon päälleni. Itse otan tämä vastuun itselleni ja vastaan kysymykseen vain sanalla KYLLÄ. En selitä asiaa millään Setan, prosenttien tmv. vaan uskon olevani oikeassa ja otan täyden vastuun sanalla KYLLÄ.

EI-vastaus. En ole 100% varma sittenkään Turun tutkimuksista, Setan päätöksistä, homojen puheista, omista kokemuksista vaan epäilen niiden olevan osin petosta, valhetta, uskon ex-gay todistuksiin ainakin osin, homojen tervehtymisiin ja tunnustan mahdollisuuden, että olen mahdollisesti jopa 100% väärässä. Ja jos Raamattu on totta, niin Jumala puhukoon minulle, näytäköön näkyjä ja unia, johtakoon kohdalleni ihmisiä jotka selvittävät minulle olevani eksyksissä. Ja jos homous on minulle valheteltu petos ja kirous niin Jumala armahtakoon minua ja vapauttakoon minut Poikansa Golgatan verenvuodatuksen kautta Helvetin kirouksesta ja uudestisynnyttäköön minut Pyhän Hengen vaikutuksesta ja vetäköön minua puoleensa. Haluan päästä kuoltuani Taivaaseen enkä joutua homojen kanssa Helvettiin.

Edellä on sinulle kaksi mahdollisuutta. Vastaa KYLLÄ tai EI. Mitään muuta mahdollisuutta tässä kyselyssä ei ole.

Mikäli et uskalla vastata kyselyyn suoraan niin olet HÄVIÄJÄ. Siten kaikki sinun tekstisi todistavat sinun olevan väärässä ja ne joutavat roskikseen. Katson omalta osaltani keskustelun päättyneen.

Katsotaan nyt oletko sinä mies oikeesti.

• Anonyymi

En ole häviäjä enkä voittaja. Mikään asia ei ole musta-valkoinen, aina on poikkeuksia ja erilaisia tulkintoja ja sääntöjä. Sinä näköjään olet kapea-alainen, joka ei johda pitkälle. Olen kristitty ja rukoilen aamuin illoin. Rukoilen sinullekin ymmärtämystä ja tutustumista tosi-asioihin, ei se ole niin vaikeaa. Raamatun sana ei ole ristiriidassa tieteen kanssa. Raamatussa on paljon vertauksia, joilla on erilaisia tulkintoja. Onnea sinulle Jumalan sanan parissa.

• Anonyymi

Kiitos, hyvä teksti.

• Anonyymi

Ai jaa....Hyvin on kundi kysässy. KYLL tai EI

EI !

• Anonyymi

Palataan aloittajan tekstiin. Onnittelen sinua, että olet löytänyt tasapainon kristillisyyden ja seksuaalisuuden kanssa. Jatka sellaista elämää, kun olet hyväksi todennut. Se sopii sinulle ja olet onnellinen elämässäsi.

• Anonyymi

Ex-homo Amadeus Oilinki kohuhaastattelun jälkeen: Kun jaan elämäntarinani, suvaitsevaisuus loppuu

Me Naiset -lehden julkaisema entisen homon muutostarina, jossa nuori mies puhuu avoimesti elämänmuutoksestaan homosta heteroksi herättää vilkasta keskustelua sosiaalisessa mediassa ja verkon keskustelupalstoilla.

Kohuhaastattelun antanut Amadeus Oilinki kertoo Radio Deille, minkälaista palautetta hän on saanut huomiota herättäneen jutun julkaisemisen jälkeen. – Minulla pitäisi riittää suvaitsevuutta kaikkeen mahdolliseen, mutta kun jaan oman elämäntarinani, niin siinä ylitetäänkin raja ja suvaitsevaisuus loppuu.

Me Naiset -lehti kirjoittaa syyskuun numerossaan 22-vuotiaasta Amadeus Oilingista, joka kertoo haastattelussa olleensa juhlimista rakastava homo, mutta olevansa nyt naimisissa naisen kanssa ja elävänsä vakiintunutta perhe-elämää pienen poikavauvan isänä. Hän kertoo uskoneensa pitkään, että homous on synnynnäinen ominaisuus, joka ei muutu, mutta muuttaneensa käsitystään kokemustensa perusteella.

Radio Dei tavoitti Amadeus Oilingin ja kysyi, mikä oli hänen motiivinsa avoimen ja henkilökohtaisen haastattelun antamiselle ja millaisia reaktioita laajaa huomiota saanut juttu on herättänyt.

Amadeus Oilinki, jos et kerran aikoinaan millään tavalla pyrkinyt väkisin heteroksi, miten sinusta tuli sellainen?

– Rukoilin, että Jeesus tulisi elämääni. Ja annoin kaiken mitä ”rappiollisesta” elämästäni oli jäljellä. Täytyin suurella rauhalla ja ilolla.

– Viikon aikana tuo rauha ja hyvä olo vain lisääntyivät ja vähän myöhemmin huomasin, kuinka en enää nähnyt miehiä eroottisesti. Samoihin aikoihin menin ystävättäreni luo kylään ja huomasin yllätyksekseni, kuinka hänellä on rinnat. Tuosta hetkestä eteenpäin näin naiset eri tavalla.

Mikä tässä on se pohjimmainen ja tärkein asia, jonka halusit ja haluat kertoa?

– Jeesus elää ja toimii. Hän haluaa tulla osaksi jokaisen elämää. Jeesus ei kuitenkaan ole tunkeilija vaan herrasmies, joka odottaa että avaamme oven elämäämme. Tuona hetkenä, kun sen avaamme, meillä on lupa odottaa radikaalejakin muutoksia elämässämme: erilaista parantumista, vapautumista ja yliluonnollista rauhaa ja iloa. Olemme esimerkiksi vaimon kanssa rukoilleet sairaiden puolesta ja nähneet kuinka nämä ovat parantuneet.

– Jumalan rakkaus on muuttumaton ja sen voi kuka tahansa kokea omassa elämässään arjen keskellä. Jeesuksen ristillä täytetty työ on yhä voimassa. Sen voi joka päivä kokea ja se on se mikä muutti oman elämäni.

Me Naiset -lehdessä kertomaasi tarinaa on jaettu ahkerasti sosiaalisessa mediassa ja se on kuumentanut tunteita. Minkälaisia ajatuksia sinulla on herännyt jälkihöyryistä?

– Ensinnäkin kyseessä oli oma kokemukseni toimittajan kirjoittamana. Olemme vaimon kanssa molemmat saaneet paljon rohkaisevaa palautetta myös ihmisiltä, jotka uskovat eri tavalla.

Mistä arvelet sen johtuvan, että osalla heistä, jotka peräänkuuluttavat suvaitsevaisuutta homoseksuaaleille yksilönvapauden nojalla, ei aina tunnu löytyvän halua antaa yksilönvapautta heille, jotka ovat itse omasta tahdostaan halunneet kääntyä homosta heteroksi ja saaneet siihen tavalla tai toisella tukea?

– Hyvä kysymys. Minulla pitäisi riittää suvaitsevuutta kaikkeen mahdolliseen, mutta kun jaan oman elämäntarinani, niin siinä ylitetäänkin raja ja suvaitsevaisuus loppuu. Toisaalta Jeesuksen nimi on yleensä se, joka kuumentaa tunteet, ja ei tässäkään tapauksessa siltä olla voitu välttyä.

Miksi koet, että teidän ex-homojen tarinaa ei haluta uskoa?

– Jos uskottaisiin, että muutos on todella tapahtunut, jouduttaisiin toteamaan, ettei nykyinen vallalla oleva käsitys homouden synnynnäisyydestä pidäkään paikkaansa. Lisäksi jouduttaisiin miettimään, mikä sai muutoksen aikaan. Ja jos uskotaan, ettei ole olemassa Jumalaa, niin ollaan helposti umpikujassa. Koko elämänkatsomus voi siis joutua koetukselle. On ehkä helpompi vain kieltää jyrkästi, kuin koettaa ymmärtää.

Saitko jonkinlaista tukea prosessissasi, jossa kuvaat muuttumistasi homosta heteroksi? Oletko saanut esimerkiksi tukea joiltain tukihenkilöitä tai eheytyskursseilta tai muilta vastaavilta tahoilta?

– En ole osallistunut mihinkään eheytysleireille tai muihin sellaisiin. En ennen muutostani tai sen jälkeen. Muutokset tapahtuivat ennen kuin olin edes käynyt nykyisessä seurakunnassani. En myöskään ole ollut missään sielunhoidollisessa suhteessa kehenkään.

Usein näihin ”homosta heteroksi” -kääntymisiin liittyy kristillinen vakaumus. Miksi? Miksi emme kuule tarinoita ateistihomon kääntymisestä heteroksi?

– Ensinnäkin se on ihme mitä tapahtui. Jumalan ihme. Ilman Jumalan tulemista osaksi elämääni ei olisi voinut tapahtua vastaavaa muutosta. Näin uskon. Jeesus muutti ihmisten elämiä Uuden Testamentin aikana ja sama tapahtuu nykyäänkin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Homoitsemurhat eivät ole yhteydessä sen lailliseen hyväksyntää ja tämä tunnustaa myös QX. Itsemurhat ovat jopa lisääntyneet entisestään vaikka homoilu hyväksyttiin lailliseksi. Homous on itsessään "sisään mätivää" ja siinä syy.

-HOMOUS ON TUTKITTU ASIA JA SE EI OLE PERINNÖLLISTÄ, KUTEN EKSYTTÄVÄSTI PUHUTAAN.
      -HOMOUDEN HEDELMIÄ ON. MM. KORKEA ITSEMURHA%, ALKOHOLISMI, LYHYET SUHTEET JOS EDES SUHTEISTA VOIDAAN PUHUA, PETTÄMINEN, RAJU MUSTASUKKAISUUS...
      -RAAMATUN MUKAAN HOMOUS ON SYNTIÄ JA SITÄ SANOTAAN VOIMAKKASTI JOPA ILJETTÄVYYDEKSI.
      -HOMOUDESTA PUHUTAAN KIILTOKUVAMAISESTI JA SE EKSYTTÄÄ IHMISIÄ. NIINKIN KAUNIS SANA KUIN "RAKKAUS" PANNAAN IKÄÄN KUIN HOMOUDEN/LESBOUDEN PYHITYSSANAKSI, MUTTE EI SE NÄITÄ LUONNOTTOMIA ASIOITA TEE TERVEEKSI.
      -ROOMAAISKIRJE LUKU 1 PUHUU HOMOUDESTA SUORAAN, VAIKKA EI HOMO-SANALLA MUTTA ASIA TULEE ESIIN SELVÄSTI SE KUULUU NÄIN :

Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa, sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan; sillä Jumala on sen heille ilmoittanut.
      Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa,
      koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.

Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.

Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa, nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.

Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
      samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.

Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.

MIKÄLI OLET LANGENNUT HOMOUTEEN NIIN TURVAUDU SIITÄ IRTAUTUMAAN AUTAVIIN KRISTILLISIIN PIIREIHIN JA RUKOUSRYHMIIN. APUA ON KYLLÄ SAATAVISSA.

Hyvää neuvoa, tukea ja tietoa homoudesta, siitä topiumisesta ja vapautumisesta saat: pastori Ari Puonti. Johtava pastori. Hän toimii Suomen Vineyard-kirkon pastorina. Hän on koulutukseltaan teologian maisteri, uskonnon ja psykologian opettaja.

Ari Puonti on ex-gay ja kirjoittnut homoseksuaalisuutta käsittelevää kirjallisuutta mm. Häneltä ovat aiemmin ilmestyneet kirjat: Suhteesta siunaukseen, Homoseksuaalisuus - hämmennyksestä selkeyteen ja Lepo sinussa: sielunhoidon teologisia perusteita ja nykysuuntauksia

Ota rohkeasti yhteyyttä Ari Puontiin. Hän auttaa ja neuvoo vapautumaan homoseksuaalisuuden pauloista niin halutessasi.

Tietoa Ari Puonnista lisää googlen kautta.

Kaikkea hyvää sinulle toivoen!

• Anonyymi

Uskovainen ei voi olla homoilia.

• Homous on syntiä omaa ruumista ja toisen ruumista vastaan.
      Homous on luonnonlain vastaista.
      Saatana vaikuttaa homouden kautta. Homoilijat eivät pääse taivaaseen, elleivät tee ajoissa parannusta. Aika voi loppua kesken, koska homoilija sitoutuu koko ajan tiukemmin saatanan otteeseen, eikä päästä irti ilman että Jeesus vapauttaa hänet.

Room. 11:
      22. Katso siis Jumalan hyvyyttä ja ankaruutta: Jumalan ankaruutta langenneita kohtaan ja hänen hyvyyttään sinua kohtaan, jos pysyt hänen hyvyydessään. Muuten sinutkin hakataan pois.

2.Kor.3:
      14. Mutta heidän mielensä paatuivat, ja sama peite pysyy vielä tänäkin päivänä poistamatta vanhan liiton Kirjoituksia luettaessa, sillä vasta Kristuksessa se katoaa.

• Anonyymi

Miksi tässä muutama kirjoittaja on täysin poikennut aloittajan aiheesta. Pysykää asiassa eikä sen vieressä. Aloittaja on sinut Jumalansa kanssa ja saanut Jumalalta pyhän hengen vuodatuksen itselleen. Meillä muilla ei ole siihen enää mitään lisättävää. On suorastaan rikollista ja kuvottavaa puuttua yksittäisen ihmisen asioihin. Uskon asiat ovat niin henkilökohtaisia ja herkkiä, jotka hoidetaan itse suoraan Jumalan kanssa. Raamattua saa siteerata vapaasti yleisellä tasolla eri yhteydessä, Mutta kun kysymyksessä on yksittäinen ihminen niin siinä yhteydessä se on luvatonta ja osoittaa puuttuvaa harkintakykyä ja huonoa käytöstä. Se ei kuuluu kristillisen henkilön peruskuvioihin. Onnittelen aloittajaa ja toivon rukokuksin hänelle voimia kestää edellä olevia asiattomia viestejä. Siihen tietysti tottuu, siilä ympärillä vilisee ihmisiä, joilla ei ole sydäntä ja lähimmäisen kristillistä rakkautta.

• Anonyymi

Jumalalle on kaikki mahdollista.

• Anonyymi

Suurin rakkaus on se, että sanoo rehellisesti sen mikä on TOTUUS ja se on Raamattu.

Homouden puoltajat eksyttää ihmisiä. Kirjassa Syvyyden Kuilusta tulee esiin se, että Saatana palvojissa harrastetaan homoutta. Kuka puoltaa homoutta on päästänyt sydämeensä riivaavia henkiä ja on eksynyt totuudesta.

Homoille, homouden puoltajille ja niille jotka haluavat pysyä valheessa on Jeesuksen sanat: " Eivät kaikki, jotka sanovat Herra, Herra pääse Taivasten valtakuntaan, vaan se joka tekee minun Isäni tahdon." Parannus synneistä on ainoa mahdollisuus Taivaaseen. Yksikään homo ei pääse Taivaaseen, mutta ex-homoilla on Karitsan veren kautta varma pääsy.

Voihan ihminen puhua kristillisyydestä, olevansa uskova, uskoon tullut jne. eli tällaisilla perinteisillä "kristillisyyssineteillä", mutta siitä huolimatta joutuu Helvettiin.

Jumalan kanssa ei nääs voi pelleillä...

Kaikille uskoville miehille ja naisille Jumalan siunausta! Herramme tulee pian ja iloitkaamme siitä !

• Anonyymi

Jeesus on totuus, ei Raamattu. Jeesus tuli täyttämään kirjoitukset.

• Anonyymi

Olet saastaa samanlainen pelle kuin jeesus joka vetää käteen ja haaveilee seksistä Jammu Siltavuoren kanssa

• Anonyymi

"Mene äläkä enää syntiä tee, ettei sinulle jotain pahempaa tapoahtuisi", sanoin Jeesus parannetuaan 38v sairastaneen miehen.

Nämä Jeesuksen sanat sopii oikein hyvin myös tämän ajan homovillitykseen ja homovillitsijöihin. Homous tunnetaan mm. hyvin korkeasta itsemurha%:sta, alkoholisoitumisesta, lyhyistä suhteista, pettämisestä, mieleneterveysongelmista, sukupuolisairauksista jne. Tämän kaiken tiedetään vain lisääntyneet, vaikka homolaki ymv. antoi asialle "vapauden".

Mistä tämä kaikki puhuu ? Tämä todistaa, että ongelmana homoseksuaalisuudessa ei ole ollut sen kieltäminen vaan itse homoseksuaalisuus. Sillä jos vapaus toi tuhoa tullessaan entisestään, niin tuhoava voima on itsessä homoseksuaalisuudessa eikä sen kieltämisessä.

• Anonyymi

En usko itse siihen väitteeseen, että joku syntyy homoseksuaaliksi. Tästä aiheesta ovat paljon kijoitelleet ja julkaisseet kirjoja ja tutkimuksia psykologit, käytöstutkijat jne vuosikymmenten saatossa. Usein homoseksuaalisuus on alkanut kehittymään lasten kasvu ympäristön seurauksena. Esimerkiksi hallitsevat äiti tai isä. Tiedän erään tapaukasen täältä Suomessa, jossa äiti laittoi pojilleen kouluun sellaisia vanhanajan keitettäviä hiusrullia eli papeliotteja joista sitten tuli kikkuroita hiuksiin. Ne olivat sellaisia oranssisia joita keitettiin vedessä hetken. Ja tietenkin koulussa tälläistä poikaa kiusattiin, jolla oli kikkurat hiuksissa. Ja muutenkin tuon perheen äiti oli erittäin hallitseva ja hoiti samalla myös isän tehtävät kun isä oli sellainen niinsanottu lapatossu.
      Usein juuri ympäristö missä lapsi joutuu kasvamaan muovaa heistä tietynlaisia kasvaessaan kohti murrosikää ja aikuisuutta. Usein jos lapsi kasvaa alkoholi tai huumeperheessä on jopa erittäin todennäköistä, että lapsesta monissa tapauksissa tulee vanhempiensa toisinto.

Mitä tulee siihen jos on homoseksuaali ja on uskossa. Tämähän on aivan mahtava uutinen ja asia tuolle henkilölle. Hänellä on mahdollisuus pelastua. Kristuksen armo ja rakkaus on kohdannut tuollaista henkilöä. Mutta hän Ei voi olla Kristuksen seuraaja ja uskossa häneen, jos hän elää moraalittomassa suhteessa toisen miehen kanssa tai päinvastoin jos nainen elää suhteessa naiseen. Silloin he eivät ole eivätkä mitenkään voi olla hyväksytyssä tilassa Kristuksen edessä sanoivatpa maallistuneet kirkon papit mitä tahansa. He vesittävät muutenkin Raamatun moraaloohjeet täydellisesti salliessaan vähemmistöjen vihkimiset kirkkojen tiloissa.
      Jos homoseksuaalisia taipumuksia omaava henkilö harrastaa irtosuhteita ja elää moraalittomasti synnissä kuten todettiin, hänen uskollaan ei ole kantavuutta ja merkitystä Jeesuksen edessä ja silloin ei edes armo voi olla hänen päällään. Sillä Jumalaa palvovan yksilön täytyy olla puhdas niin mieleltään kuin kuvaannolliselta sydämmeltään, josta ajatukset ja halut saavat alkunsa. Tämä kaikki on luettavissa omista Raamatuistanne eikä niitä voida tulkita ja saattaa nykypäivän sallivaisen maailman asenteiden tuulien vietäviksi. Ihmisen moraalin täytyy olla puhdas siitä huolimatta, että hänellä on homoseusuaalisia tunteita. Pääasia on se, ettei niiden tule antaa hallita elämää joka johtaa usein synnillisiin tekoihin ja siitä on vain pieni siirtymä Kristuksen epäsuosioon joutumiseen.
      Kristus hyväksyy perheeseensä homoseksuaalisia taipumuksia omaavia ihmisiä, mutta vain siinä tapauksessa, että tuollainen henkilö pitää lihalliset taipumuksensa kurissa ja taistelee siveellisen puhtautensa säilyttämiseksi. Tälläistä Jeesus ihmisessä arvostaa. Muistamme sen prostituoidun naisen joka aneli Jeesukselta jotakin. Muistamme elävästi mitä Jeesus tälle prostituiodulle sanoi....."sinun syntisi on anteeksi annetut, mene. ÄLÄKÄ ENÄÄ tee syntiä! Jeesus ei siis katsonut sormiensa läpi naisen harjoittamaa siveettömyyttä vaan varoitti rakkaudellisesti tuota armon ja anteensiannon saanutta naista, joka todella tarvitsi ja kaipasi armoa elämäänsä, jotta puhdistumis prosessi voisi tuottaa tulosta.

• Anonyymi

Kuinka helppo tästä vierestä on nimetä homous synniksi, kehottaa parannukseen ja menemään sitten Herran rauhaan. Meillä on nyt jo rutkasti esimerkkejä uskovista homoista, jotka ovat teheet kaikkensa mutta taipumus ei ole lähtenyt. Ja maailmanlaajuisesti on todettu että 99% ei vain eheydy, vaikka uitettaisi tervassa ja höyhenissä ja Herran Pyhyydessä.
      Miettikää itse, että huomaatte 8-vuotiaana tällaisen taipumuksen itsessänne. Kuljet vuosi toisensa jälkeen seurakunnassa kuuntelemassa opetusta kuinka homous on syntiä ja opetusta kristillisestä avioliitosta ja pääoletuksesta että uskovat haluavat niin. Auta armias jos uskallat kertoa asiasi ääneen. Siinä ollaan jo ajamassa pahoja henkiä pois sinusta. Ja vuosien jälkeenkään ne eivät ole kadonneet mihinkään?
      Miksi Raamatussa ei ole enempää asiasta?

Otakin uskon askeleen ja menet naimisiin. Katoavatko ongelmat? Meillä on tästäkin esimerkkiä, ei katoa. Vaikka puoliso olisi kuinka ymmärtävä, ei se uskon askel muutakaan elämää.

Kertokaa mulle, miksi aina vedotaan siihen että luodessa oli mies ja nainen. Yhden miehen ja yhden naisen välinen liitto. Ainoa oikea. Ainoa Jumalan hyväksymä. Ja silti oli oikein lailla hyväksyttyjä pykäliä jalkavaimoista ja heidän elatuksestaan. Miksi? Eikö ollutkaan väärin että Aabrahamin aikaiset ukot pitivät useaa naikkosta? Oikeinpa lain luvalla! Sitä en ymmärrä. Ymmärrän paremmin sen kohdan, kun pakanakansojen vaimot tuli karkoittaa hebrean kansasta. Se on enemmän loogista.

Ei hyvä. Ei ole ihmisen hyvä olla yksin. Ei hyvä - vaikka oltiin keskellä luomistyötä. Oli yksi asia, mikä ei ollut hyvä. Luomistyö oli kesken.
      Mitä jos sinulla ei olisi mahdollisuutta löytää omaa rakasta ihmistä vierellesi? En haluaisi kenenkään kohdalle tuomiota siitä että ei olisi mahdollista ikinä.

• Anonyymi

Sanotaan niin erikoisesti : "Miettikää itse, että huomaatte 8-vuotiaana tällaisen taipumuksen itsessänne. Kuljet vuosi toisensa jälkeen seurakunnassa kuuntelemassa opetusta kuinka homous on syntiä ja opetusta kristillisestä avioliitosta ja pääoletuksesta että uskovat haluavat niin..."

Kahdeksan vuotialla ja paljon nuoremmillakin on tuttua jo valehtelu, tappelu, näpistely, viha, kateus... Luuleeko tuon tekstin kirjoittaja, ettei nämä nuoret ole itse sitä huomanneet itsessään että kaikki ei ole kohdallaan.

Ihminen on taipuvainen kaikeen syntiin jo pikku lapsesta lähtein. Eikö kirjoittaja sitä tajua ? Ei homous syntinä ole sikäli sen kummempi paitsi että se koskee erotiikan sarkaa. Ihminen on syntiin syntynyt ja siksi kaikilla on taipumus kaikkeen. Määrääjänä on ympäristö, vaikutteet, kulttuuri, olosuhteet, ihmissuhteet, media...

Lisäksi hän sanoo: "Kuinka helppo tästä vierestä on nimetä homous synniksi, kehottaa parannukseen ja menemään sitten Herran rauhaan."

Meinaako kirjoittaja, että homouden sanominen synniksi on väärin. Saati sitten, että kehoitus parannuksen tekemiseen olisi väärin. Onko kirjoittaja unhotanut Jeesuksen sanat: "Mene äläkä enää syntiä tee, ettei sinulle jotakin pahempaa tapahtuisi."

Kirjoittaja sanoo: "Meillä on nyt jo rutkasti esimerkkejä uskovista homoista, jotka ovat teheet kaikkensa mutta taipumus ei ole lähtenyt. "

Uskovat homot on ilmaisuna jo täysin väärä. Ei ole ketään uskovaa homoa, vaan homouteen langennut uskova. Siin uskova, joka on langennut syntiin.

Ilmaisu. "Tehneet kaikkensa..."

Kylläpä ilmaisu on hassu. Mistä ihmeestä kirjoittaja sen tietää, mitä he ovat tehneet. Saati sitten, että hän tietäisi mitä tuo kaikkensa tekeminen tarkoittaa. Voidaan vain kysyä, että millä perusteella kirjoittaja voisi sanoa ihmisten painopudotuksesta puhuttaessa sanoa, että ihmiset ovat tehneet kaikkensa ylipainoa vastaan. Pitäisi ajatella hiukka eikä höpöttää jonnin joutavaa.

Kirjoittaja sano: "Ja maailmanlaajuisesti on todettu että 99% ei vain eheydy, vaikka uitettaisi tervassa ja höyhenissä ja Herran Pyhyydessä."

Kylläpä kirjoittaa mies hulluja. Maailmanlaajuisesti... Kuulehan. Ei ole taatusti tehty maailman kaikista maista tilastoja ihmisten seksuaalisesta eheytymisestä. On kyse aina yksilökohtaisesta synnistä, himosta ja lankeemuksesta eikä mistään epätoivoisesta maailmanlaajuisesta ongelmasta.

Raamattu sanoo: " Jos te Pyhällä Hengellä kuoletatte ruumiin teot, niin te saatte elää. " Homoilu on ruumiin ja perisynnin teko ja siitä vapautuu varmasti, jos ihmisen hengellinen elämä, valvominen ja usko perustuu Raamatun Totuuteen ja evenkeliumin oikeaan ymmärtämiseen.

Ei tervalla, ei höhenillä eikä millään kikoilla ja konsteilla vapaudu mistään synnistä. Vaan mielenmuutoksella ja uskolla terveesseen evankeliumiin.

Jeesus on voittanut saatana, kuoleman, perisynnin. Raamattu on toivo. Raamattu on tulevaisuss. Raamattu on lääke kaikkeen. Ja mitä on Raamattu. Se on kirja Jeesuksesta, Jumalan Pojasta ja maailman Vapahtajasta.

Jeesus elää.

• Anonyymi

Teksti jätetty 30.05.2005 20:04 eli on siitä aikaa n. 17v. On se vaan niin, että ei sanonta "ollu uskossa lapsesta saakka" osoita vielä mitään uskoa. Vaan teot. Kirjoittaja ei puhu mistää syntiensä katumumisesta ja se on tyypillistä uskonnollisuudelle.

Jokainen joka todella uskoaa Luomiseen, Raamattuun ja Evankeliumiin tekee synneistää parannuksen. Ei Jumalan Taivasportista pääse sisään yksikään homoudessa, alkoholismissa, salasynneissä elävä.... vaan ainoastaa ihminen joka on uudestisyntynyt Pyhästä Hengestä ja elää karttaen kaikkea syntiä.

Kuinka moni sanookaan Herra, Herra eikä ikinä pääse Taivaaseen. Pitää muistaa että on olemassa myös Helvetti. Ilman Jeeususta ja parannuksen, mielenmuutoksen tekemistä on ikuinen kärsimys edessä.

Havahdu sinä lukija, jolla ei Jeesus ole vielä sydämessäsi !

• Anonyymi

Homoitsemurhat eivät ole yhteydessä sen lailliseen hyväksyntää ja tämä tunnustaa myös QX. Itsemurhat ovat jopa lisääntyneet entisestään vaikka homoilu hyväksyttiin lailliseksi. Homous on itsessään "sisään mätivää" ja siinä syy.

-HOMOUS ON TUTKITTU ASIA JA SE EI OLE PERINNÖLLISTÄ, KUTEN EKSYTTÄVÄSTI PUHUTAAN.
      -HOMOUDEN HEDELMIÄ ON. MM. KORKEA ITSEMURHA%, ALKOHOLISMI, LYHYET SUHTEET JOS EDES SUHTEISTA VOIDAAN PUHUA, PETTÄMINEN, RAJU MUSTASUKKAISUUS...
      -RAAMATUN MUKAAN HOMOUS ON SYNTIÄ JA SITÄ SANOTAAN VOIMAKKASTI JOPA ILJETTÄVYYDEKSI.
      -HOMOUDESTA PUHUTAAN KIILTOKUVAMAISESTI JA SE EKSYTTÄÄ IHMISIÄ. NIINKIN KAUNIS SANA KUIN "RAKKAUS" PANNAAN IKÄÄN KUIN HOMOUDEN/LESBOUDEN PYHITYSSANAKSI, MUTTE EI SE NÄITÄ LUONNOTTOMIA ASIOITA TEE TERVEEKSI.
      -ROOMAAISKIRJE LUKU 1 PUHUU HOMOUDESTA SUORAAN, VAIKKA EI HOMO-SANALLA MUTTA ASIA TULEE ESIIN SELVÄSTI SE KUULUU NÄIN :

Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa, sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan; sillä Jumala on sen heille ilmoittanut.
      Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa,
      koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.

Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.

Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa, nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.

Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
      samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.

Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.

MIKÄLI OLET LANGENNUT HOMOUTEEN NIIN TURVAUDU SIITÄ IRTAUTUMAAN AUTTAVIIN KRISTILLISIIN PIIREIHIN JA RUKOUSRYHMIIN. APUA ON KYLLÄ SAATAVISSA.

Hyvää neuvoa, tukea ja tietoa homoudesta, siitä topiumisesta ja vapautumisesta saat: pastori Ari Puonti. Johtava pastori. Hän toimii Suomen Vineyard-kirkon pastorina. Hän on koulutukseltaan teologian maisteri, uskonnon ja psykologian opettaja.

Ari Puonti on ex-gay ja kirjoittnut homoseksuaalisuutta käsittelevää kirjallisuutta mm. Häneltä ovat aiemmin ilmestyneet kirjat: Suhteesta siunaukseen, Homoseksuaalisuus - hämmennyksestä selkeyteen ja Lepo sinussa: sielunhoidon teologisia perusteita ja nykysuuntauksia

Ota rohkeasti yhteyyttä Ari Puontiin. Hän auttaa ja neuvoo vapautumaan homoseksuaalisuuden pauloista niin halutessasi.

Tietoa Ari Puonnista lisää googlen kautta.

Kaikkea hyvää sinulle toivoen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      137
      4053
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      89
      1989
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1881
    4. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      57
      1507
    5. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1442
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      133
      1395
    7. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      99
      1312
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      74
      1216
    9. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      95
      1087
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      118
      1060
    Aihe