Pitääkö mun näytä että olen niin rakkaudellinen ja armollinen ? Niinkuin nuo harhaanjohtajat ja exyttäjät että te uskoisitte minua ??? Sitäkö te hauatte lukea ? Valheet ?
Korkeintaan saan siitä palkkaksi matka helvettiin , mun valheiden vuoksi ja Jumalan Viha mun päälle. Synnillä ja valheiden , on seuraus ja armoton loppu. Tuomiolle joudutaan kaikki meidän julistuksista ja saarnamiehillä on tutiset paikat kun ovat niin lipeät ulkokullatetut ja mielistele teiä ja ei uskalla seurakuntien ja kirkkojen johdon vuoksi , kertoa teille Totuuden , joka on järkyttävä missä mennän tänä päivänä syntien kanssa Sionissa , kun leikitään syntisten kanssa piiloleikkiä ja ei saa syntiset ulos kaapeista tunnustamaan ja pitäisi tunnusta muita kadotettavia syntejä Jumalalle kun homouden.
Luuk. 21:34
Mutta pitäkää vaari itsestänne, ettei teidän sydämiänne raskauta päihtymys ja juoppous eikä elatuksen murheet, niin että se päivä yllättää teidät äkkiarvaamatta
1. Kor. 6:10
eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
Huomatteko että teidän tulis löytää Syntienpoistaja ja Vapauttaja ???
Hän joka kastaa teidät Ristinkuolemaan , josta saatte Voiton , kun teillä ei senjälkeen omistatte syntisen lihanne !!! Koska kaikki entinen on mennyt ja uusi on sijaan tullut ja vapaana saatte elää !! Siis Kristus teidän kautta, niin ettei teillä ole senjälkeen oma Elämä..
Mutta ehkä te niiiin rakastatte oma syntisen elämänne niin että valitsette heivettiä sen vuoksi eikä Herran kautta Taivas ?
Onko mukava olla ulkokullattu ja rakastettu kysyn minä Pastorilta ja paimenista jotka ei uskaltaa lausua synneistä totuuden ettei rikko imelä harmonia joka niin usein seurakunnissa vallitsee.. ???
Minä en voitta mitään että mielestelen teitä Rakkaat !!
3
191
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Pastorin pitäisi mitään synnistä sanoa eikä varsinkaan seurakuntalaisten, vaan rehellisesti sanoa itsestään, että omiani tässä höpisten, oman lihallisen viisauden varassa tässä yritän viisastella eikä minulla ole mitään Pyhän Hengen lahjaa teille antaa eikä sen tuomaa viisautta.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582119Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381803Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711400Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211384Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211024Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.69958Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä77922En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9852- 69815
Ellen Jokikunnas paljasti, mitä sai Ralph-pojalta äitienpäivälahjaksi: "Käänsi sydämen ympäri..."
Oi, ihana! Ellen Jokikunnas vietti ensimmäistä äitienpäiväänsä, ja mukana oli Ralph-poika ja Jari-puoliso. Lue lisää: h20798