Kauneimmat joululaulut

Anonyymi-ap

Osallistumalla Kauneimmat joululaulut tilaisuuteen annat tukesi Suomen Lähetysseuralle, joka on tunnettu Taiwanilla lasten hyväksikäytöstä. Janne Villan kirjan mukaan myös Ambomaalla hyväksikäytettiin lapsia samalla, kun tehtiin lähetystyötä.

14

392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mene penniäkään yhtä poikkeusta lukuunottamatta aatteellisille avustusjärjestöille, ei uskonnollisille (Jeesusta, Allahia tai uskonnottomuutta ajaville), poliittisille tai muutoin agendaansa ajaville.

      Se poikkeus on Pelastusarmeijan joulupata, siihen joku lantti tulee aina laitettua, kun katujen kulmiin ilmestyvät.

      -a-teisti-

      • Ei tipu edes pelastusarmeijalle.


    • Anonyymi

      Voi helvetti.
      Tuo Kirkon Ulkomaanapukin (Kua) on menettänyt uskottavuutensa.

      Sitä luulee lahjoittansa vuohen ja kymmenen kanaa jollekin Afrikan peräkylän yksinhuoltajaäidille, mutta todellisuudessa "apu" on tainnutkin mennä Zelenskyin juutalaisen talousmafian tukemiseen.

    • Anonyymi

      En osallistu enkä anna senttiäkään homo-lähetykseen!

    • Anonyymi

      Mistä löytyy lista "Kauneimmat joululaulut"-lauluvihkoseen painettavista lauluista?

      • Anonyymi

        googletin kauneimmat joululaulut. Sain tulokseksi vuoden 2022, en vuoden 2023.


    • Anonyymi

      "Osallistumalla Kauneimmat joululaulut tilaisuuteen annat tukesi Suomen Lähetysseuralle,..."
      Kauneimmissa joululauluissa ei ole pääsymaksua, joten se ei maksa mitään eikä siksi tuekaan ketään muuten kuin antaa laulamisen iloa kokoontuvalle joukolle. Siellä kerätään kyllä vapaaehtoinen kolehti, johon ei tarvitse laittaa mitään. Jos ei kehtaa olla "antamatta", niin voi laittaa käden haaviin ja olla laittavinaan rahaa silmänpalvojan tavoin.

    • Anonyymi

      Mielummin muutenkin Kansanlähetyksen tai Sleyn lähetystyölle

      • Putinin kassarat kyllä tarvitsisivat, mutta rahahanat ovat tiukalla. 🌹👀


      • Anonyymi
        ouro kirjoitti:

        Putinin kassarat kyllä tarvitsisivat, mutta rahahanat ovat tiukalla. 🌹👀

        Turha mitään Putin-korttia koittaa heilutella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turha mitään Putin-korttia koittaa heilutella.

        Ja taas valmiiksi peukutettuna. On muodostunut väittelyriippuvaisen luovuttamattomaksi tavaramerkiksi. 🌹👀


      • Anonyymi
        ouro kirjoitti:

        Ja taas valmiiksi peukutettuna. On muodostunut väittelyriippuvaisen luovuttamattomaksi tavaramerkiksi. 🌹👀

        Tuollaista kuvittelet vain mielessäsi ja annat vain sen perusteella väärää todistusta muista noin kevyesti. Väititkö muuten jossain viestissä olevasi pappi..?
        Oliko asiallista sinulta? Ei yhtään. Ilmoitin ylläpidolle. He varmaan myös näkevät, ettei peukuttaja ole sama kuin kirjoittaja.
        Peukuttaja on eri kuin kirjoittaja, jos halutaan pysyä rehellisyydessä. Etkö arvosta rehellisyyttä, kun noin kevyesti heittelet valheita muista?
        Jos joku peukuttelee usein itseään ja johonkin toisen kommenttiin tulee n. 7 minuutissa lukija, kyseinen ”ahkera peukuttaja” tai joku muu ja peukuttaa sitä, se ei ole tavatonta. Pitäisi se tajuta. Huomasin ainakin, että hän oli yhtä aikaa täällä.
        Sinähän se aloit taas lapsellisesti heilutella Putin-korttia. Sinusta hyvä argumentti vetää Putin tähän. Putinilla ei ole mitään osaa asiaan. Yhteistyö on jatkunut kymmeniä vuosia ev.lut. kirkon ja herätysliikkeiden kanssa ja Inkerin kirkossa vihityt papit ovat Suomessa tuominneet Venäjän sodan Ukrainassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaista kuvittelet vain mielessäsi ja annat vain sen perusteella väärää todistusta muista noin kevyesti. Väititkö muuten jossain viestissä olevasi pappi..?
        Oliko asiallista sinulta? Ei yhtään. Ilmoitin ylläpidolle. He varmaan myös näkevät, ettei peukuttaja ole sama kuin kirjoittaja.
        Peukuttaja on eri kuin kirjoittaja, jos halutaan pysyä rehellisyydessä. Etkö arvosta rehellisyyttä, kun noin kevyesti heittelet valheita muista?
        Jos joku peukuttelee usein itseään ja johonkin toisen kommenttiin tulee n. 7 minuutissa lukija, kyseinen ”ahkera peukuttaja” tai joku muu ja peukuttaa sitä, se ei ole tavatonta. Pitäisi se tajuta. Huomasin ainakin, että hän oli yhtä aikaa täällä.
        Sinähän se aloit taas lapsellisesti heilutella Putin-korttia. Sinusta hyvä argumentti vetää Putin tähän. Putinilla ei ole mitään osaa asiaan. Yhteistyö on jatkunut kymmeniä vuosia ev.lut. kirkon ja herätysliikkeiden kanssa ja Inkerin kirkossa vihityt papit ovat Suomessa tuominneet Venäjän sodan Ukrainassa.

        Olisin vastannut kirjoitukseesi asiallisesti ja pyytänyt anteeksi väärää arviotani, mutta koska kommentissasi samalla innostuit herjaamaan, jätän tämän tähän. Hyvää jatkoa sinulle. 🌹👀


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe