Osallistumalla Kauneimmat joululaulut tilaisuuteen annat tukesi Suomen Lähetysseuralle, joka on tunnettu Taiwanilla lasten hyväksikäytöstä. Janne Villan kirjan mukaan myös Ambomaalla hyväksikäytettiin lapsia samalla, kun tehtiin lähetystyötä.
Kauneimmat joululaulut
14
392
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mene penniäkään yhtä poikkeusta lukuunottamatta aatteellisille avustusjärjestöille, ei uskonnollisille (Jeesusta, Allahia tai uskonnottomuutta ajaville), poliittisille tai muutoin agendaansa ajaville.
Se poikkeus on Pelastusarmeijan joulupata, siihen joku lantti tulee aina laitettua, kun katujen kulmiin ilmestyvät.
-a-teisti- - Anonyymi
Voi helvetti.
Tuo Kirkon Ulkomaanapukin (Kua) on menettänyt uskottavuutensa.
Sitä luulee lahjoittansa vuohen ja kymmenen kanaa jollekin Afrikan peräkylän yksinhuoltajaäidille, mutta todellisuudessa "apu" on tainnutkin mennä Zelenskyin juutalaisen talousmafian tukemiseen. - Anonyymi
En osallistu enkä anna senttiäkään homo-lähetykseen!
- Anonyymi
Mistä löytyy lista "Kauneimmat joululaulut"-lauluvihkoseen painettavista lauluista?
- Anonyymi
googletin kauneimmat joululaulut. Sain tulokseksi vuoden 2022, en vuoden 2023.
- Anonyymi
"Osallistumalla Kauneimmat joululaulut tilaisuuteen annat tukesi Suomen Lähetysseuralle,..."
Kauneimmissa joululauluissa ei ole pääsymaksua, joten se ei maksa mitään eikä siksi tuekaan ketään muuten kuin antaa laulamisen iloa kokoontuvalle joukolle. Siellä kerätään kyllä vapaaehtoinen kolehti, johon ei tarvitse laittaa mitään. Jos ei kehtaa olla "antamatta", niin voi laittaa käden haaviin ja olla laittavinaan rahaa silmänpalvojan tavoin. - Anonyymi
Mielummin muutenkin Kansanlähetyksen tai Sleyn lähetystyölle
- Anonyymi
ouro kirjoitti:
Putinin kassarat kyllä tarvitsisivat, mutta rahahanat ovat tiukalla. 🌹👀
Turha mitään Putin-korttia koittaa heilutella.
Anonyymi kirjoitti:
Turha mitään Putin-korttia koittaa heilutella.
Ja taas valmiiksi peukutettuna. On muodostunut väittelyriippuvaisen luovuttamattomaksi tavaramerkiksi. 🌹👀
- Anonyymi
ouro kirjoitti:
Ja taas valmiiksi peukutettuna. On muodostunut väittelyriippuvaisen luovuttamattomaksi tavaramerkiksi. 🌹👀
Tuollaista kuvittelet vain mielessäsi ja annat vain sen perusteella väärää todistusta muista noin kevyesti. Väititkö muuten jossain viestissä olevasi pappi..?
Oliko asiallista sinulta? Ei yhtään. Ilmoitin ylläpidolle. He varmaan myös näkevät, ettei peukuttaja ole sama kuin kirjoittaja.
Peukuttaja on eri kuin kirjoittaja, jos halutaan pysyä rehellisyydessä. Etkö arvosta rehellisyyttä, kun noin kevyesti heittelet valheita muista?
Jos joku peukuttelee usein itseään ja johonkin toisen kommenttiin tulee n. 7 minuutissa lukija, kyseinen ”ahkera peukuttaja” tai joku muu ja peukuttaa sitä, se ei ole tavatonta. Pitäisi se tajuta. Huomasin ainakin, että hän oli yhtä aikaa täällä.
Sinähän se aloit taas lapsellisesti heilutella Putin-korttia. Sinusta hyvä argumentti vetää Putin tähän. Putinilla ei ole mitään osaa asiaan. Yhteistyö on jatkunut kymmeniä vuosia ev.lut. kirkon ja herätysliikkeiden kanssa ja Inkerin kirkossa vihityt papit ovat Suomessa tuominneet Venäjän sodan Ukrainassa. Anonyymi kirjoitti:
Tuollaista kuvittelet vain mielessäsi ja annat vain sen perusteella väärää todistusta muista noin kevyesti. Väititkö muuten jossain viestissä olevasi pappi..?
Oliko asiallista sinulta? Ei yhtään. Ilmoitin ylläpidolle. He varmaan myös näkevät, ettei peukuttaja ole sama kuin kirjoittaja.
Peukuttaja on eri kuin kirjoittaja, jos halutaan pysyä rehellisyydessä. Etkö arvosta rehellisyyttä, kun noin kevyesti heittelet valheita muista?
Jos joku peukuttelee usein itseään ja johonkin toisen kommenttiin tulee n. 7 minuutissa lukija, kyseinen ”ahkera peukuttaja” tai joku muu ja peukuttaa sitä, se ei ole tavatonta. Pitäisi se tajuta. Huomasin ainakin, että hän oli yhtä aikaa täällä.
Sinähän se aloit taas lapsellisesti heilutella Putin-korttia. Sinusta hyvä argumentti vetää Putin tähän. Putinilla ei ole mitään osaa asiaan. Yhteistyö on jatkunut kymmeniä vuosia ev.lut. kirkon ja herätysliikkeiden kanssa ja Inkerin kirkossa vihityt papit ovat Suomessa tuominneet Venäjän sodan Ukrainassa.Olisin vastannut kirjoitukseesi asiallisesti ja pyytänyt anteeksi väärää arviotani, mutta koska kommentissasi samalla innostuit herjaamaan, jätän tämän tähän. Hyvää jatkoa sinulle. 🌹👀
- Anonyymi
PItäisi olla tämä kappale tänä vuonna mukana.
https://www.youtube.com/watch?v=vkO6riR4ZdA
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419