Israel on pihdeissä.

Ennestäänkin vähäinen myötätunto Israelia kohtaan hupenee vauhdilla. Mielenosoitukset ja Israelin vastaiset levottomuudet ovat kasvaneet maailmalla huippuunsa.

Syy on aivan selvä. Kun Israel on vastannut Hamasin terroriin moninkertaisella terrorilla, vähäinenkin tuki ja ymmärrys, lukuun ottamatta pientä lahkoa, kristillistä sionismia, on haihtunut.

Israelin vastaus terrorin tuomitsemiselle ja tulitauon vaatimiselle on vihaisesti herjata YK:n pääsihteeriä ja koko järjestöä.

Silti Israelin johto ja sotilasjohto jatkaa terroria, mutta itse kansa vaatii suurin mielenosoituksin toimimattoman terrorin keskeyttämistä.

Ja edelleenkään Israelin suurin tukija, Yhdysvallat ei salli, että Israel tekisi johdon tavoitteleman 'lopullisen ratkaisun', koska tietää, että maa ei kestäisi maailman tuomiota.

Israel on todella pihdeissä. 🌹👀

156

871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Harva sallii, että edes oma ystävävaltio tekee sotarikoksia. Netanyahu pitää saada Haagin vastaamaan Israelin armeijan teoista yhdessä Putinin kanssa.

      Gazan kaupunki alkaa näyttämään samalta kuin Bakhmut.

      • Mites Hamasin miehet, silitätkö sinä ystävällisesti heidän päätään ja jos vaikka vielä halaat heitä jokaista. Voit jopa toivottaa heidät ystävällisesti Suomeen ja kertoa, että meillä voi tehdä terroritekoja, koska me suomalaiset hyväksymme Hamasin kaikkia terroriteot . Koska menet hakemaan muutaman terroristin tänne ja päästät heidät vielä kotiisi. Kun joku heistä meinaa teurastaa sinut, voit muuttaa katsontakantaasi Hamasin ystävällisyydestä.


      • Monkki kirjoitti:

        Mites Hamasin miehet, silitätkö sinä ystävällisesti heidän päätään ja jos vaikka vielä halaat heitä jokaista. Voit jopa toivottaa heidät ystävällisesti Suomeen ja kertoa, että meillä voi tehdä terroritekoja, koska me suomalaiset hyväksymme Hamasin kaikkia terroriteot . Koska menet hakemaan muutaman terroristin tänne ja päästät heidät vielä kotiisi. Kun joku heistä meinaa teurastaa sinut, voit muuttaa katsontakantaasi Hamasin ystävällisyydestä.

        Hamasin johtajat ovat kylmäverisiä terroristeja. Aina kun Israel saa tapettua jonkun, nousee uusi tilalle. 🌹👀


      • Anonyymi

        Israel on ollut pihdeissä vuodesta 1948 asti. Mutta aina on selvinnyt, omalla taistelutahdolla, sitkeydellä ja myös Usan avulla. Ympärillä moninkertaisesti vihollismaita jotka ovat yrittäneet tuhota koko Israelin valtion, aina on saaneet muslimit päihinsä, ja Israelin pinta-ala on kasvanut. Vasemmiston agiteerauksesta huolimatta hamas saa päihinsä, vaikka suojautuu naisten ja lapsien selän taakse kuten rohkeat taistelijat aina on tehneet, samalla ulisevat kuinka nyt syyttömiä kuolee ? Kommarit ja muut vassarit huutaa vastaan , eikä kukaan mainitse että terroristi hamas aloitti sodan, yle myös mukana ulinassa ? On todella kummallista että valtiollinen kanava käyttäytyy samoin kuin Neuvostoliiton Pravda?


      • ouro kirjoitti:

        Hamasin johtajat ovat kylmäverisiä terroristeja. Aina kun Israel saa tapettua jonkun, nousee uusi tilalle. 🌹👀

        Näin on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Israel on ollut pihdeissä vuodesta 1948 asti. Mutta aina on selvinnyt, omalla taistelutahdolla, sitkeydellä ja myös Usan avulla. Ympärillä moninkertaisesti vihollismaita jotka ovat yrittäneet tuhota koko Israelin valtion, aina on saaneet muslimit päihinsä, ja Israelin pinta-ala on kasvanut. Vasemmiston agiteerauksesta huolimatta hamas saa päihinsä, vaikka suojautuu naisten ja lapsien selän taakse kuten rohkeat taistelijat aina on tehneet, samalla ulisevat kuinka nyt syyttömiä kuolee ? Kommarit ja muut vassarit huutaa vastaan , eikä kukaan mainitse että terroristi hamas aloitti sodan, yle myös mukana ulinassa ? On todella kummallista että valtiollinen kanava käyttäytyy samoin kuin Neuvostoliiton Pravda?

        "Israel on ollut pihdeissä vuodesta 1948 asti. Mutta aina on selvinnyt, omalla taistelutahdolla, sitkeydellä ja myös Usan avulla."

        Hinta on ollut kova. Sen lisäksi, että on väkivaltaisella valloituksellaan tuottanut palestiinalaisille suunnatonta kärsimystä, on pystynyt luomaan vain epävarmaa eloa sotilasleirissä. 🌹👀


      • Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

        Mites Hamasin miehet, silitätkö sinä ystävällisesti heidän päätään ja jos vaikka vielä halaat heitä jokaista. Voit jopa toivottaa heidät ystävällisesti Suomeen ja kertoa, että meillä voi tehdä terroritekoja, koska me suomalaiset hyväksymme Hamasin kaikkia terroriteot . Koska menet hakemaan muutaman terroristin tänne ja päästät heidät vielä kotiisi. Kun joku heistä meinaa teurastaa sinut, voit muuttaa katsontakantaasi Hamasin ystävällisyydestä.

        ”Mites Hamasin miehet, silitätkö sinä ystävällisesti heidän päätään ja jos vaikka vielä halaat heitä jokaista.”

        Jos sinulla tekee mieli halailla Hamasia, niin älä kuvittele, että minä halaisin.

        Hamasin terroristeille saa pistää kuulan kalloon. Mutta ei siten, että tapat samalla sata viatonta siviiliä. Pitää noudattaa Geneven sopimuksen mukaisia sodan sääntöjä.

        Sotatoimien kohdistaminen siviileihin on kiellettyä. Hyökkääjän velvollisuus on rajoittaa sodankäynnin vaikutusta siviileihin, niin paljon kuin suinkin mahdollista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”Mites Hamasin miehet, silitätkö sinä ystävällisesti heidän päätään ja jos vaikka vielä halaat heitä jokaista.”

        Jos sinulla tekee mieli halailla Hamasia, niin älä kuvittele, että minä halaisin.

        Hamasin terroristeille saa pistää kuulan kalloon. Mutta ei siten, että tapat samalla sata viatonta siviiliä. Pitää noudattaa Geneven sopimuksen mukaisia sodan sääntöjä.

        Sotatoimien kohdistaminen siviileihin on kiellettyä. Hyökkääjän velvollisuus on rajoittaa sodankäynnin vaikutusta siviileihin, niin paljon kuin suinkin mahdollista.

        En minä halua halailla hamasin miekkosia, minä siirtäisin mielelläni heiltä nenän niskaan.

        Kirjoituksen oli huono, yritin heittää vähän huonoa huumoria, kun ajattelin, että täällä puolustellaan hamasin miekkosia.

        Mites hamasin miekkoset tekivät ? Hyökkäsikö se siviileihin ?

        Israelin armeija pommittaa sinne, missä hamasin terroristit ovat. He ilmoittavat etukäteen, mihin pommittavat ja ihmiset voivat lähteä pois siltä alueelta.

        Kyllä minä suren lapsia, jotka ovat siellä alueella, mutta naisia en sure. Miksi he antavat hamasin miehille valtaa tehdä tuhotöitä. Miksi naiset ovat niin hölmöjä, että antavat terroristien määrätä heitä. Nousisivat kapinaan.

        Pommittiko neuvostoliittolaiset Suomen siviilejä sodan aikana ?


      • Anonyymi
        ouro kirjoitti:

        Hamasin johtajat ovat kylmäverisiä terroristeja. Aina kun Israel saa tapettua jonkun, nousee uusi tilalle. 🌹👀

        joo hamasin syliin natopommi


      • Anonyymi

        Mikä suomalaisen persun on saanut rakastamaan Israelia. Tuota ryöstövaltiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israel on ollut pihdeissä vuodesta 1948 asti. Mutta aina on selvinnyt, omalla taistelutahdolla, sitkeydellä ja myös Usan avulla. Ympärillä moninkertaisesti vihollismaita jotka ovat yrittäneet tuhota koko Israelin valtion, aina on saaneet muslimit päihinsä, ja Israelin pinta-ala on kasvanut. Vasemmiston agiteerauksesta huolimatta hamas saa päihinsä, vaikka suojautuu naisten ja lapsien selän taakse kuten rohkeat taistelijat aina on tehneet, samalla ulisevat kuinka nyt syyttömiä kuolee ? Kommarit ja muut vassarit huutaa vastaan , eikä kukaan mainitse että terroristi hamas aloitti sodan, yle myös mukana ulinassa ? On todella kummallista että valtiollinen kanava käyttäytyy samoin kuin Neuvostoliiton Pravda?

        Mutta kansanmurha on väärin. Israel joutuu vastuuseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Mites Hamasin miehet, silitätkö sinä ystävällisesti heidän päätään ja jos vaikka vielä halaat heitä jokaista.”

        Jos sinulla tekee mieli halailla Hamasia, niin älä kuvittele, että minä halaisin.

        Hamasin terroristeille saa pistää kuulan kalloon. Mutta ei siten, että tapat samalla sata viatonta siviiliä. Pitää noudattaa Geneven sopimuksen mukaisia sodan sääntöjä.

        Sotatoimien kohdistaminen siviileihin on kiellettyä. Hyökkääjän velvollisuus on rajoittaa sodankäynnin vaikutusta siviileihin, niin paljon kuin suinkin mahdollista.

        Mutta Israel ei välitä. Niinkuin ei venäjäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo hamasin syliin natopommi

        Sen jälkeen pitäis murskata hamasista viimeinenkin geeni, niin eivät lisäänny enää..


      • Miksi palestiinalaiset hyväksyvät hamasin teot ? Miksi ? Ja vielä kerran miksi ?

        Eihän niiden, jotka eivät halua väkivaltaa, tarvitse hyväksyä hamasin tekoja. Äsken katselin uutisia, kun haastateltiin palestiinalaisia, he sanoivat, että he ovat peräänantamattomia ihmisiä ja he ovat valmiita kuolemaan. Voihan se olla niin, että heille kuolema onkin helpotus päästä pois elämästä, kun he odottavat niin kovasti sinne paratiisiin menoa. Siellähän on niin auvoista olla.

        Miksi palestiinalaiset eivät ryhdy kapinaan hamasia vastaan, vai pelkäävätkö he heitä. Mutta onhan siellä paljon ihmisiä, niin he voisivat laittaa hamasin miekkosille luun kurkkuun ja pistäisivät vankilaan miettimään syntyjä syviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kansanmurha on väärin. Israel joutuu vastuuseen.

        Väitteesi on paitsi valheellinen, myös törkeä ja kaikilta osin epälooginen.

        Asiantuntijat Ylen ohjelmassakin torjuivat kyseisen antisemitismisen kansanmurha-väitteen absurdina.
        Minkään määritelmän mukaisesti sellaisesta ei voi olla kyse.
        Palestiinalaisten väestökehityksen mukaan palestiinalaisten määrä on kasvanut lähinnä eksponentiaalisesti.
        Israel on varoittanut siviilejä ja kehoittanut heitä poistumaan usein eri tavoin ennen iskuja sotilaskohteisiin. Kansan hävittämistä tavoitteleva murhaaja ei niin toimi.


      • Anonyymi

        Israel ei lainkaan vastaa valheellisista, typeristä väitteistäsi.
        Mitään merkkejä tuollaisesta ei ole, eikä ole koskaan ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen jälkeen pitäis murskata hamasista viimeinenkin geeni, niin eivät lisäänny enää..

        Gazalaisten ei pitäisi antaa enää mitään hyväksyntää Hamasille.
        Alue pitäisi saada Fatahin hallintaan.


      • Monkki kirjoitti:

        Mites Hamasin miehet, silitätkö sinä ystävällisesti heidän päätään ja jos vaikka vielä halaat heitä jokaista. Voit jopa toivottaa heidät ystävällisesti Suomeen ja kertoa, että meillä voi tehdä terroritekoja, koska me suomalaiset hyväksymme Hamasin kaikkia terroriteot . Koska menet hakemaan muutaman terroristin tänne ja päästät heidät vielä kotiisi. Kun joku heistä meinaa teurastaa sinut, voit muuttaa katsontakantaasi Hamasin ystävällisyydestä.

        Hamas ei tule tekemään Suomessa mitään. Suomi on yksi mitätön valtio.

        Sinun pääsi pyörii nyt liian lujaa.


      • torre3 kirjoitti:

        Hamas ei tule tekemään Suomessa mitään. Suomi on yksi mitätön valtio.

        Sinun pääsi pyörii nyt liian lujaa.

        En minäkään usko, että hamasin miekkoset tänne tulee. Kirjoitin vain sen, että suomalaistenkin pitäisi ajatella hamasin hyökkäys omalle kohdalleen. Mitä me tekisimme, jos meidän kimppuumme hyökkäisi terroristijoukko ? Miten me reagoisimme siihen hyökkäykseen ?

        Olen yrittänyt usein ottaa omalle kohdalle, miten minä reagoisin, jos joku kohdistuisi minuun. Miten minä reagoisin, jos minun vauvani olisi laitettu uuniin ja laitettu uuni päälle ja vauvani olisi paistunut elävältä ? Miten minä reagoisin, jos kuulisin vauvani itkun, kun kuumuus uunissa nousisi ? Miten minä reagoisin, kun kuuntelisin hänen itkuaan, ennen kuin kuolema vapauttaisi hänet tuskasta ? Miten minä reagoisin vauvani tuskaan ?

        Minä tiedän, että olen herkkä ja monet asiat koskettavat liian paljon tunteisiini. Vieläkin muistan Erikan, hänen kuolemansa isänsä ja äitipuolensa käsissä. Se vaikutti hyvin paljon silloin minuun, vieläkään en ole Erikaa unohtanut.

        Minä olen tällainen, minusta ei varmaankaan koskaan tule tunteetonta ihmistä, joka ei välitä yhtään siitä, että täällä maailmassa on paljon tuskaa.


      • Monkki kirjoitti:

        En minä halua halailla hamasin miekkosia, minä siirtäisin mielelläni heiltä nenän niskaan.

        Kirjoituksen oli huono, yritin heittää vähän huonoa huumoria, kun ajattelin, että täällä puolustellaan hamasin miekkosia.

        Mites hamasin miekkoset tekivät ? Hyökkäsikö se siviileihin ?

        Israelin armeija pommittaa sinne, missä hamasin terroristit ovat. He ilmoittavat etukäteen, mihin pommittavat ja ihmiset voivat lähteä pois siltä alueelta.

        Kyllä minä suren lapsia, jotka ovat siellä alueella, mutta naisia en sure. Miksi he antavat hamasin miehille valtaa tehdä tuhotöitä. Miksi naiset ovat niin hölmöjä, että antavat terroristien määrätä heitä. Nousisivat kapinaan.

        Pommittiko neuvostoliittolaiset Suomen siviilejä sodan aikana ?

        Se on totta voi paska koko sota kuollut 400 Hamasin plus 15 ,000 naiset ja lapsia ,Jos luota noin paljon Israeil kysy heistä kuka ja ketä on Hamasin johtaja Israeil on tappanut 0 ja 54 päivä sota
        Kaikki Hamasin johtaja asuvat Turkkista Suomen hyvä ystävä mutta älä sanoa Israeil hhhhhhhhhhhhhhhhhhh hahe


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”Mites Hamasin miehet, silitätkö sinä ystävällisesti heidän päätään ja jos vaikka vielä halaat heitä jokaista.”

        Jos sinulla tekee mieli halailla Hamasia, niin älä kuvittele, että minä halaisin.

        Hamasin terroristeille saa pistää kuulan kalloon. Mutta ei siten, että tapat samalla sata viatonta siviiliä. Pitää noudattaa Geneven sopimuksen mukaisia sodan sääntöjä.

        Sotatoimien kohdistaminen siviileihin on kiellettyä. Hyökkääjän velvollisuus on rajoittaa sodankäynnin vaikutusta siviileihin, niin paljon kuin suinkin mahdollista.

        Mites kävi, kun Neuvostoliitto hyökkäsi Suomeen. Kohdistiko silloinen Neuvostoliitto sotatoimia siviileihin ? Minä en elänyt silloin, mutta äitini on kertonut, että Helisingissäkin pommitettiin monet talot. Lahdessa myös pommitettiin taloja, joissa asui siviilejä.

        Rangaistiinko Neuvostoliittoa, kun he pommittivat siviilejä ?


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­­N­­­y­­m­­f­­o­­­m­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Tänään on mahdollisuus katua ja kääntyä parannuksentekoon.

      • Niin.

        Onko Israel toiminut niin, että olisi voinut elää rauhan aikaa?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Niin.

        Onko Israel toiminut niin, että olisi voinut elää rauhan aikaa?

        Israel ei ole kertaakaan aloittanut sotaa vaan arabit.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Niin.

        Onko Israel toiminut niin, että olisi voinut elää rauhan aikaa?

        Hamas oli eri mieltä.

        Tuet terrorismia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Israel ei ole kertaakaan aloittanut sotaa vaan arabit.

        Juu. Mutta onko Israel toiminut niin, että olisi voinut elää rauhan aikaa?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Juu. Mutta onko Israel toiminut niin, että olisi voinut elää rauhan aikaa?

        Ellei Israel nyt tuhoa Hamasia, niin muutaman vuoden kuluttua se yrittää taas tappaa niin paljon juutalaisia kuin tahansa.
        Tämän Israel tietää ja siksi se otti vihdoinkin jämerät keinot käyttöönsä vaikka tietää, että sinisilmäiset muslimifanit tuomitsevat sen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Israel ei ole kertaakaan aloittanut sotaa vaan arabit.

        Paska sinä tarvitse vähän historia Kuka hyökkäsi 1956 EYGPYT
        Englanti ,Ranska,Israeil
        Kuka hyökkäsi Lebanon 1982
        Kuka hyökkäsi Irak 1981
        Lukee vähän historia ei pahaa jos ihminen ei tiedä kaikkia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ellei Israel nyt tuhoa Hamasia, niin muutaman vuoden kuluttua se yrittää taas tappaa niin paljon juutalaisia kuin tahansa.
        Tämän Israel tietää ja siksi se otti vihdoinkin jämerät keinot käyttöönsä vaikka tietää, että sinisilmäiset muslimifanit tuomitsevat sen.

        Koska provosoiduin - mitä ei suinkaan saisi tehdä - vastaan 'enkeleiden kielellä': الفضة أرخص من الذهب ,alfidat arkhs min aldhahab, 'Hopea on halvempaa kuin kulta.'

        Piipahdin aikoinani yliopistossa myös arabian luennoilla. Ope tiesi kertoa että arabit pitävät arabiaa enkelten kielenä. Hän kertoi myös, että Jumala, ( الله‎, Allāh) antoi Koraanin ,( القرآن‎, al-Qurʼān), selvällä arabian kielellä, jotta kaikki ihmiset voivat sitä ymmärtää. 🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ellei Israel nyt tuhoa Hamasia, niin muutaman vuoden kuluttua se yrittää taas tappaa niin paljon juutalaisia kuin tahansa.
        Tämän Israel tietää ja siksi se otti vihdoinkin jämerät keinot käyttöönsä vaikka tietää, että sinisilmäiset muslimifanit tuomitsevat sen.

        Ei ole oletettavaa, että järjestö tuhoutuu. Jos sille on tilausta, niin tulee uudet toimijat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israel ei ole kertaakaan aloittanut sotaa vaan arabit.

        On aloittanut 1948, 1956 ja 1967


      • torre3 kirjoitti:

        Niin.

        Onko Israel toiminut niin, että olisi voinut elää rauhan aikaa?

        Kuinka voi elää rauhallisesti, kun mullahit eivät muuta halua kuin sotaa. Luepa Hamasin perustuskirja. Siellä on kirjoitettu, että Hamasin päämäärä on, että juutalaiset tapetaan. He eivät tunne rauhan teitä, heillä virtaa suonissa veri, joka janoaa verenvuodatusta.

        Koraanissakin on kirjoitettu, että juutalaiset ja kristityt on tapettava, jos he eivät käännyt islam uskoon.

        Sen näkee jo siitä, että muslimimaat eivät kaikki voi sietää toisiaan. Jotkut muslimaat eivät pidä Iranista, vaikka muslimeja ovatkin.

        Islam on vihan uskonto ja sen pääjukari on itse paholainen. Paholainen ohjaa muslimien tekoja ja teot eivät ole hyviä.


      • ouro kirjoitti:

        Koska provosoiduin - mitä ei suinkaan saisi tehdä - vastaan 'enkeleiden kielellä': الفضة أرخص من الذهب ,alfidat arkhs min aldhahab, 'Hopea on halvempaa kuin kulta.'

        Piipahdin aikoinani yliopistossa myös arabian luennoilla. Ope tiesi kertoa että arabit pitävät arabiaa enkelten kielenä. Hän kertoi myös, että Jumala, ( الله‎, Allāh) antoi Koraanin ,( القرآن‎, al-Qurʼān), selvällä arabian kielellä, jotta kaikki ihmiset voivat sitä ymmärtää. 🌹👀

        Kuinka kaikki ihmiset voisivat ymmärtää koraania, koska eivät osaa arabiaa.

        Täytyykö kaikkien ihmisten opetella jossain vaiheessa arabiaa, että voivat ymmärtää koraania ?


      • Monkki kirjoitti:

        Kuinka kaikki ihmiset voisivat ymmärtää koraania, koska eivät osaa arabiaa.

        Täytyykö kaikkien ihmisten opetella jossain vaiheessa arabiaa, että voivat ymmärtää koraania ?

        Miten kaikki ihmiset voisivat ymmärtää Raamattua, jos eivät osaa kreikkaa?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Miten kaikki ihmiset voisivat ymmärtää Raamattua, jos eivät osaa kreikkaa?

        Taas olit mässäämässä sen toisen Baxun kanssa.

        Et ikinä opi.


      • Monkki kirjoitti:

        Kuinka voi elää rauhallisesti, kun mullahit eivät muuta halua kuin sotaa. Luepa Hamasin perustuskirja. Siellä on kirjoitettu, että Hamasin päämäärä on, että juutalaiset tapetaan. He eivät tunne rauhan teitä, heillä virtaa suonissa veri, joka janoaa verenvuodatusta.

        Koraanissakin on kirjoitettu, että juutalaiset ja kristityt on tapettava, jos he eivät käännyt islam uskoon.

        Sen näkee jo siitä, että muslimimaat eivät kaikki voi sietää toisiaan. Jotkut muslimaat eivät pidä Iranista, vaikka muslimeja ovatkin.

        Islam on vihan uskonto ja sen pääjukari on itse paholainen. Paholainen ohjaa muslimien tekoja ja teot eivät ole hyviä.

        Islam on ollut 1400 vuotta. Ja juutalaisia on tappanut eniten Hitler ja Saksa. Kristittyjä on kuulemma eniten maailmassa.

        Luen tosiasioita, en usko uskonnollisiin kirjoihin.


      • torre3 kirjoitti:

        Miten kaikki ihmiset voisivat ymmärtää Raamattua, jos eivät osaa kreikkaa?

        Minä luenkin heprealaista raamattua. On vähän hidasta lukea, mutta monin paikoin avartavaa. Kreikkalainen on mielestäni käännös heprealaisesta raamatusta.

        Onneksi on eri käännöksiä raamatusta. Minullakin on saksan-, englannin-, ruotsin- ja hepreankielinen raamattu suomenkielisen raamatun lisäksi.

        Olen lukenut jonkin verran suomenkielistä koraania, mutta oli se niin pitkästyttävä, etten jaksanut lukea sitä montaa sivua.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Islam on ollut 1400 vuotta. Ja juutalaisia on tappanut eniten Hitler ja Saksa. Kristittyjä on kuulemma eniten maailmassa.

        Luen tosiasioita, en usko uskonnollisiin kirjoihin.

        Tuet juutaIaisten joukkomurhaa.

        Vaikutat täysin sairaaIta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuet juutaIaisten joukkomurhaa.

        Vaikutat täysin sairaaIta.

        Luen tosiasioita.

        Koita joskus ymmärtää kirjoitusta.


      • torre3 kirjoitti:

        Islam on ollut 1400 vuotta. Ja juutalaisia on tappanut eniten Hitler ja Saksa. Kristittyjä on kuulemma eniten maailmassa.

        Luen tosiasioita, en usko uskonnollisiin kirjoihin.

        Kristittyjen valtioiden maine on musta, kun ajattelee, miten ne ovat kohdelleet juutalaisia Euroopassa. Kun on lukenut historiankirjoista, miten juutalaiset ovat joutuneet kärsimään monissa maissa Euroopassa, ei voi kuin hävetä. Tietysti suurin hävittäjä oli Hitler ja hän vei sen tappamisen myös niihin maihin, mitä hän valloitti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas olit mässäämässä sen toisen Baxun kanssa.

        Et ikinä opi.

        Ei ne muutkaan. Ravintolat täyttyvät.

        Eivät millään opi.


      • Monkki kirjoitti:

        Kuinka kaikki ihmiset voisivat ymmärtää koraania, koska eivät osaa arabiaa.

        Täytyykö kaikkien ihmisten opetella jossain vaiheessa arabiaa, että voivat ymmärtää koraania ?

        Monkki: "Kuinka kaikki ihmiset voisivat ymmärtää koraania, koska eivät osaa arabiaa.

        Arabeista n. 80 % on luku- ja kirjoitustaidottomia. Et taida ymmärtää leikkisää puhetta heidän tiedoistaan. Mutta tiedon heikkoudesta huolimatta, heitä kuuluu kunnioittaa ja kohdella täysvaltaisina ihmisinä. 🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israel ei ole kertaakaan aloittanut sotaa vaan arabit.

        Ei pidä paikkaansa. Israel aloitti esimerkiksi vuoden 1967 sodan.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ei ne muutkaan. Ravintolat täyttyvät.

        Eivät millään opi.

        Muut sopusuhtaisia.

        Kaksi järkyttävää Lãskiä siellä.

        Et opi koskaan.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Luen tosiasioita.

        Koita joskus ymmärtää kirjoitusta.

        Luet propagandaa.

        Kerron tosiaan millaiset kaksi ToIIoa ja Spurgua siellä Iuuraa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Luen tosiasioita.

        Koita joskus ymmärtää kirjoitusta.

        Se Soinia paksumpi toinen ToIIukkakin on aivan hirveän paksussa kunnossa taas.

        Mässäys ja aIkohoIi maistuu entiseen malliin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luet propagandaa.

        Kerron tosiaan millaiset kaksi ToIIoa ja Spurgua siellä Iuuraa.

        Luen tosiasioita, kuten historiaa.

        Kaikkea sinäkin pidät propagandana.


      • ouro kirjoitti:

        Monkki: "Kuinka kaikki ihmiset voisivat ymmärtää koraania, koska eivät osaa arabiaa.

        Arabeista n. 80 % on luku- ja kirjoitustaidottomia. Et taida ymmärtää leikkisää puhetta heidän tiedoistaan. Mutta tiedon heikkoudesta huolimatta, heitä kuuluu kunnioittaa ja kohdella täysvaltaisina ihmisinä. 🌹👀

        Minusta on ihmeellistä, että arabeista on niin paljon luku- ja kirjoitustaidottomia. En ihan ymmärrä. Islamin uskontoko sen on vaikuttanut ?

        Minä arvostelen aina ihmisen sen mukaan, miten hän osaa käyttäytyä. Hamasin miekkosia en kunnioita ollenkaan. Jos ihminen osaa käyttäytyä toisten ihmisten kanssa, silloin kunnioitan häntä. Mutta, kun olen televisiosta nähnyt, kun musliminaiset rääkyy kaikenlaista, en pysty heitä kunnioittamaan. Vaikka pitäisi ajatella, että he elävät takapajulassa ja heiltä ei voi odottaa parempaa käytöstä, mutta minulle tulee heitä kohtaan negatiivinen tunne. Ei se tietysti ole oikein, mutta kyllä ihmisen pitäisi osata käyttäytyä, eikä olla kuin joku, joka on kasvanut tynnyrissä ilman mitään käyttäytymistapoja. Sellainen "minä itte" mentaliteetti, sellaiselle en anna mitään arvoa.

        Minun pappani ja mummoni eivät olleet käyneet koulua. He opettelivat kirjoittamaan vasta aikuisina. Mutta he olivat sydämellisiä ihmisiä, he olivat kaikkia kohtaan hyviä, auttavaisia, heitä kunnioitin, vaikka he eivät osanneet hyvin lukea tai kirjoittaa. Heidän sydämessään oli lämpöä, jota olen aina arvostanut.

        Minun enoni käytti seksuaalisesti hyväksi serkkujani ja omaa tytärtään, häntä en voinut kunnioittaa ihmisenä. Hän teki sellaista, joka vei kunnioitukseni häntä kohtaan pois.


      • Olet taas oma itsesi.

        Teet sitä mitä parhaiten osaat, eli solvaat.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Olet taas oma itsesi.

        Teet sitä mitä parhaiten osaat, eli solvaat.

        OIet mahtava SoIvaaja.

        Et kykene muuhun.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Luen tosiasioita, kuten historiaa.

        Kaikkea sinäkin pidät propagandana.

        Kuutiohan on järkyttävän paksussa kunnossa.

        Pakko kertoa miten asiat ovat.


      • Monkki kirjoitti:

        Minusta on ihmeellistä, että arabeista on niin paljon luku- ja kirjoitustaidottomia. En ihan ymmärrä. Islamin uskontoko sen on vaikuttanut ?

        Minä arvostelen aina ihmisen sen mukaan, miten hän osaa käyttäytyä. Hamasin miekkosia en kunnioita ollenkaan. Jos ihminen osaa käyttäytyä toisten ihmisten kanssa, silloin kunnioitan häntä. Mutta, kun olen televisiosta nähnyt, kun musliminaiset rääkyy kaikenlaista, en pysty heitä kunnioittamaan. Vaikka pitäisi ajatella, että he elävät takapajulassa ja heiltä ei voi odottaa parempaa käytöstä, mutta minulle tulee heitä kohtaan negatiivinen tunne. Ei se tietysti ole oikein, mutta kyllä ihmisen pitäisi osata käyttäytyä, eikä olla kuin joku, joka on kasvanut tynnyrissä ilman mitään käyttäytymistapoja. Sellainen "minä itte" mentaliteetti, sellaiselle en anna mitään arvoa.

        Minun pappani ja mummoni eivät olleet käyneet koulua. He opettelivat kirjoittamaan vasta aikuisina. Mutta he olivat sydämellisiä ihmisiä, he olivat kaikkia kohtaan hyviä, auttavaisia, heitä kunnioitin, vaikka he eivät osanneet hyvin lukea tai kirjoittaa. Heidän sydämessään oli lämpöä, jota olen aina arvostanut.

        Minun enoni käytti seksuaalisesti hyväksi serkkujani ja omaa tytärtään, häntä en voinut kunnioittaa ihmisenä. Hän teki sellaista, joka vei kunnioitukseni häntä kohtaan pois.

        Kun menemme vain 1800-luvulle, Suomessakin oli näin. Vain pari prosenttia osasi lukea, kirjoittaa vieläkin harvempi. Jo vähäisenkin kirjoitustaidon omaava oli kysytty avustaja. Sitten paperiin tavallinen kansa pani puumerkkinsä. Sen osasi, vaikka nimeäänkään ei osannut kirjoittaa.

        Eikä 'musulmaanien' uskoa Suomessa edes tunnettu. Kirkko yritti pakottaa lukemaan, mutta onnistui saamaan aikaan vain heikon ulkoa oppimisen. 🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuet juutaIaisten joukkomurhaa.

        Vaikutat täysin sairaaIta.

        Ja sinä Palestiinalaisten joukkomurhaa. Olet sairas.


      • ouro kirjoitti:

        Kun menemme vain 1800-luvulle, Suomessakin oli näin. Vain pari prosenttia osasi lukea, kirjoittaa vieläkin harvempi. Jo vähäisenkin kirjoitustaidon omaava oli kysytty avustaja. Sitten paperiin tavallinen kansa pani puumerkkinsä. Sen osasi, vaikka nimeäänkään ei osannut kirjoittaa.

        Eikä 'musulmaanien' uskoa Suomessa edes tunnettu. Kirkko yritti pakottaa lukemaan, mutta onnistui saamaan aikaan vain heikon ulkoa oppimisen. 🌹👀

        Niin 1800-luvulla ei monikaan käynyt koulua Suomessa. Minä kunnioitin mummoani, hän oli avioton lapsi, hänen äitinsä oli piikana taloissa. Hän ei ollut käynyt koulua, hän joutui jo pienenä tyttönä menemään piiaksi toiseen taloon. Ei ollut helppoa mummoni elämä, mutta ihanampaa ihmistä en ole tavannut. Hän oli kaikkia ihmisiä kohtaan hyvä, ei meille lapsenlapsillekaan koskaan pahaa sanaa sanonut. Häntä kunnioitin. Hänen elämänsä ei ollut koskaan helppoa, mutta hänen luonaan oli aina hyvä olla.

        Kun näen televisiossa näitä räyhääviä muslimi naisia, en voi sille mitään, että en voi hyväksyä heidän käytöstään. En voi kunnioittaa niitä naisia, jotka toivottavat kuolemaa muille ihmisille tai kiroavat toisia ihmisiä.


      • Monkki kirjoitti:

        Niin 1800-luvulla ei monikaan käynyt koulua Suomessa. Minä kunnioitin mummoani, hän oli avioton lapsi, hänen äitinsä oli piikana taloissa. Hän ei ollut käynyt koulua, hän joutui jo pienenä tyttönä menemään piiaksi toiseen taloon. Ei ollut helppoa mummoni elämä, mutta ihanampaa ihmistä en ole tavannut. Hän oli kaikkia ihmisiä kohtaan hyvä, ei meille lapsenlapsillekaan koskaan pahaa sanaa sanonut. Häntä kunnioitin. Hänen elämänsä ei ollut koskaan helppoa, mutta hänen luonaan oli aina hyvä olla.

        Kun näen televisiossa näitä räyhääviä muslimi naisia, en voi sille mitään, että en voi hyväksyä heidän käytöstään. En voi kunnioittaa niitä naisia, jotka toivottavat kuolemaa muille ihmisille tai kiroavat toisia ihmisiä.

        "En voi kunnioittaa niitä naisia, jotka toivottavat kuolemaa muille ihmisille tai kiroavat toisia ihmisiä."

        Niin. En minäkään voi kunnioittaa riehujia, vaikka saatankin ymmärtää, mikä on saanut heidät tolaltaan. 🌹👀


    • Anonyymi

      Jos YK ottaisi lahjansa pois.ä? Vai onko siitä alueluovutuksesta juutalaisille olemassa jokin lahjakirja, ettei sitä voi perua? Tilannehan on täysin toinen kuin jonkun muun maan tai valtion kohdalla.

      • Kellään ei ole oikeutta lahjoittaa tai myydä, mitä itse ei omista, ei siirtomaaisännillä Turkilla tai Englannilla, eikä YK:lla. 🌹👀


      • Anonyymi
        ouro kirjoitti:

        Kellään ei ole oikeutta lahjoittaa tai myydä, mitä itse ei omista, ei siirtomaaisännillä Turkilla tai Englannilla, eikä YK:lla. 🌹👀

        Kyllä karttakirjasta näkee, että kaikki valtiot ovat hankkineet maita sotien tai miehitysten avulla, eivätkä siten omistaisi noita alueita. Turhaa sitä on Israelia yksin syyllistää.
        Venäjä taitaa nykyisin olla suurin miehittäjä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä karttakirjasta näkee, että kaikki valtiot ovat hankkineet maita sotien tai miehitysten avulla, eivätkä siten omistaisi noita alueita. Turhaa sitä on Israelia yksin syyllistää.
        Venäjä taitaa nykyisin olla suurin miehittäjä.

        Samoihin aikoihin, kun heprealaiset vielä asuivat Palestiinassa, ei Venäjää ollut, vaan siellä asuivat suomalaiset kansat, joista nykyisin on jäljellä vain pienet rippeet. Näkyy venäläisissä vesistönnimissä jotka ovat suomalaista perua.

        Jostakin syystä emme ole kuitenkaan vaatimassa alueita 'takaisin'. 🌹👀


    • Anonyymi

      Venäjällä ainakin jo lahdataan juutalaisia. Tai ainakin yritetään sitä.

    • Anonyymi

      Julki lausumaton fakta on, että eliittijuutalaiset, olkoon vaikka globalistisionisti oikea termi, hallitsevat USAta todella isolla miehityksellä kaikkien tärkeiden elamämalueiden isoimpien firmojen ja päättäjien lobbaamisen taholla. Mitä luulette että jenkit, jenkkimedia ja siten koko läntinen maailma on asioista mieltä. Korkeintaan vähän kulmia nostetaan, mutta se on siinä. Sanat kaikuvat vain interntin reuna-alueilla ja niihin on kansat opetettu suhtautumaan "ihan valheena ja salaliittoterorioina". Aika raskasta meille, jotka tämän kuvion on nähneet jo vuosikymmenten ajan...

      • Anonyymi

        Sanopa muuta. Näin on. Valta on siellä missä on rahat.

        Olikin mielenkiintoista tämän mittavan maailman johtajien kiristysaineistouutisoinnin tiimoilla - aivan virallisissa tiedotusvälineissä uutisoitua - että taustalla on toisen maailmansodan aikainen rabbinimi, ja juutalaisen luoma eliittikoulutuskeskus, jossa nimenomaan koulutettiin henkilöitä Yhdysvaltain valtion johtopaikoille.


      • Anonyymi

        Ei kai se ole juutalaisten vika, jos ovat älykkäämpiä ja viisaampia kuin tavalliset pulliaiset ja osaavat olla luovia ja käyttää hyväkseen taloudellisia mahdollisuuksiaan.
        He ovat tottuneet tällaiseen aikojen kuluessa vainojen keskellä.
        Taidat olla vain kateellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanopa muuta. Näin on. Valta on siellä missä on rahat.

        Olikin mielenkiintoista tämän mittavan maailman johtajien kiristysaineistouutisoinnin tiimoilla - aivan virallisissa tiedotusvälineissä uutisoitua - että taustalla on toisen maailmansodan aikainen rabbinimi, ja juutalaisen luoma eliittikoulutuskeskus, jossa nimenomaan koulutettiin henkilöitä Yhdysvaltain valtion johtopaikoille.

        Onko tästä ollut jotakin kerrontaa siellä 'internetin reuna-alueilla', uutisoitiin Epstein nimen yhteydessä, ja käytettiin termiä salaliitto, ja tällä kertaa se ei ollut mikään teoria?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tästä ollut jotakin kerrontaa siellä 'internetin reuna-alueilla', uutisoitiin Epstein nimen yhteydessä, ja käytettiin termiä salaliitto, ja tällä kertaa se ei ollut mikään teoria?

        Eikä tarvitse olla nyt Einstein tietääkseen, että tätä maailmanlaajuista kuviota parhaillaan puretaan, mikä aiheuttaa tämän massiivisen sensuurinkin. Ja yksi palikka, joka on todella outo, on Suomen osuus - miksi se on siinä niin merkittävä?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä tarvitse olla nyt Einstein tietääkseen, että tätä maailmanlaajuista kuviota parhaillaan puretaan, mikä aiheuttaa tämän massiivisen sensuurinkin. Ja yksi palikka, joka on todella outo, on Suomen osuus - miksi se on siinä niin merkittävä?!

        Ihan viitaten nyt vaikka yli kymmenen vuotta sitten esitettyyn South Parkin juorujaksoon, kun maailman johtajat päättivät poksauttaa liian rehellisen Suomen ydinaseilla maailmannkartalta ja valehdella, että Suomi teki itsemurhan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai se ole juutalaisten vika, jos ovat älykkäämpiä ja viisaampia kuin tavalliset pulliaiset ja osaavat olla luovia ja käyttää hyväkseen taloudellisia mahdollisuuksiaan.
        He ovat tottuneet tällaiseen aikojen kuluessa vainojen keskellä.
        Taidat olla vain kateellinen.

        Tutkimusten mukaan juutalaisilla todellakin on korkein keskimääräinen älykkyystaso, ja huippujen runsaus näkyy Nobel-palkittujen runsaassa määrässä, mutta se ei anna mitään moraalisia yli-ihmisvaltuuksia, eikä oikeutta sortaa. 🌹👀


      • Anonyymi
        ouro kirjoitti:

        Tutkimusten mukaan juutalaisilla todellakin on korkein keskimääräinen älykkyystaso, ja huippujen runsaus näkyy Nobel-palkittujen runsaassa määrässä, mutta se ei anna mitään moraalisia yli-ihmisvaltuuksia, eikä oikeutta sortaa. 🌹👀

        Juuri näin - 'älykkyyden aateluus ei ole velvoittanut', vaan sen on ylittänyt röyhkeys.

        Ja toivottavasti, kun tilanne nyt ajetaan peräseinään, niin kaikki tapahtuneet tosiasiat - myös suurelle yleisölle julkisesti tunnustetaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai se ole juutalaisten vika, jos ovat älykkäämpiä ja viisaampia kuin tavalliset pulliaiset ja osaavat olla luovia ja käyttää hyväkseen taloudellisia mahdollisuuksiaan.
        He ovat tottuneet tällaiseen aikojen kuluessa vainojen keskellä.
        Taidat olla vain kateellinen.

        Ilman Yhdysvaltoja Israel olisi pieni ja heikko.


    • Anonyymi

      Hitler tappoi 6milj juutalaista,mistä saadaan uusi Hitler

      • Anonyymi

        Niin, eräät näköjään odottavat uutta Hitleriä.


      • Ymmärtänet, kun luet Bertrand Russellin kirjasta Filosofiaa jokamiehelle jo v. 1937 kirjoittamansa esseen, Sorrettujen hyveellisyydestä, on jo tullut kollektiivinen Hitler. 🌹👀


      • Anonyymi
        ouro kirjoitti:

        Ymmärtänet, kun luet Bertrand Russellin kirjasta Filosofiaa jokamiehelle jo v. 1937 kirjoittamansa esseen, Sorrettujen hyveellisyydestä, on jo tullut kollektiivinen Hitler. 🌹👀

        Eikös tuo Russel ollut myös juutalainen.
        Hehän harrastavat paljon myös itseruoskintaa.


      • Ajattele sitä, jos vaikka uusi Hitler haluaakin tappaa suomalaiset. Mitäs silloin mietit. Jos Putin onkin uusi Hitler ja haluaa tappaa suomalaiset.


    • Anonyymi

      Jeesus inkarnoituu Palestiinaan.
      On ollut väitteitä että hän syntyisi Israeliimm mutta se on väärä luulo.

    • Anonyymi

      ArtoTTT

      Sak. 2:
      12Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin:
      – Joka koskee minun kansaani,
      se koskee minun silmäterääni.

      • Raamatussa maitaan useinkin Jahve Sevaot יהוה צבאת, Sotajoukkojen Jumala, Sotajoukkojen Herra, mutta oikeasti Jumala ei anna sotajoukoille toimintalupaa, vain sydämeltään paatuneet ihmiset, kuten 'kristillisten sionistitien' lahko. 🌹👀


      • Anonyymi
        ouro kirjoitti:

        Raamatussa maitaan useinkin Jahve Sevaot יהוה צבאת, Sotajoukkojen Jumala, Sotajoukkojen Herra, mutta oikeasti Jumala ei anna sotajoukoille toimintalupaa, vain sydämeltään paatuneet ihmiset, kuten 'kristillisten sionistitien' lahko. 🌹👀

        Ei Jeesuksen opettama Israelin Jumala, taivasten valtakunnan isä Jumala, Luojajumala, olekaan juutalaisten Jumala Jahve. Jahve on tulivuoresta puhuva uhrikulttijumala, jonka vastustamisesta Jeesus surmattiin jumalanpilkkasyytteellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jeesuksen opettama Israelin Jumala, taivasten valtakunnan isä Jumala, Luojajumala, olekaan juutalaisten Jumala Jahve. Jahve on tulivuoresta puhuva uhrikulttijumala, jonka vastustamisesta Jeesus surmattiin jumalanpilkkasyytteellä.

        Se että on ärjyvä, pelottava ja tuhoisa tulivuori (5.Moos.4:10) ja käskee Mooseksen suulla pelätä ja opettaa lapsetkin pelkäämään häntä, niin kuvastaa juuri tuota sotaisuutta.

        Nyt oli tieto lehdessä, että kansainvälinen rikostuomioistuin on ryhtynyt tutkimaan Israel-Gaza -tilannetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jeesuksen opettama Israelin Jumala, taivasten valtakunnan isä Jumala, Luojajumala, olekaan juutalaisten Jumala Jahve. Jahve on tulivuoresta puhuva uhrikulttijumala, jonka vastustamisesta Jeesus surmattiin jumalanpilkkasyytteellä.

        Taasko tuo sekopää sotkeutuu hyvään keskusteluun?


      • Anonyymi

        Juutalaiset eivät ole Israelin Jumalan kansaa, koska palvovat Jahvea, tulivuoren uhrikulttijumalaa uhrein, Israelin Jumala kieltää viattoman veren vuodattamisen ja sanoo uhrikulttia iljetykseksi (Jeremia 7).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juutalaiset eivät ole Israelin Jumalan kansaa, koska palvovat Jahvea, tulivuoren uhrikulttijumalaa uhrein, Israelin Jumala kieltää viattoman veren vuodattamisen ja sanoo uhrikulttia iljetykseksi (Jeremia 7).

        Ja sekopää senkun jatkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taasko tuo sekopää sotkeutuu hyvään keskusteluun?

        Miksi sanot Raamatun selvää faktaa sekopäisyydrksi?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sanot Raamatun selvää faktaa sekopäisyydrksi?!

        Minä laitan aina viitteet Raamattuun, jos jotakin sanon. Tuossa edellä on täysin selvä perustelu ja fakta Raamatusta.

        Ei teidän valheenne tee Raamatun totuutta sekopäiseksi, vaan osoittaa teidän valehtelevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä laitan aina viitteet Raamattuun, jos jotakin sanon. Tuossa edellä on täysin selvä perustelu ja fakta Raamatusta.

        Ei teidän valheenne tee Raamatun totuutta sekopäiseksi, vaan osoittaa teidän valehtelevan.

        Siitä tämä kenkä puristaakin, kun osoitan teidät valehtelijoiksi Jumalan Sanasta - jokainen voi tarkistaa laittamani lähdetiedon.


      • Anonyymi

        Ja vielä surkeampaa on se, että tämä valehtelu koskee myös koko Jeesuksen opetusta taivasten valtakunnasta, jonka tulemista hän käski julistaa maan päälle, eikä sotia ja sotaisuutta tulivuorenjumalalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä surkeampaa on se, että tämä valehtelu koskee myös koko Jeesuksen opetusta taivasten valtakunnasta, jonka tulemista hän käski julistaa maan päälle, eikä sotia ja sotaisuutta tulivuorenjumalalla.

        Joten maksun aika ei tule vain Israelille, vaan myös kaikille teille, jotka olette sabotoineet Raamatun totuuden ja Jeesuksen opetuksen, ja valehdelleet uskonne varjolla ja uskonnon nimiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joten maksun aika ei tule vain Israelille, vaan myös kaikille teille, jotka olette sabotoineet Raamatun totuuden ja Jeesuksen opetuksen, ja valehdelleet uskonne varjolla ja uskonnon nimiin.

        Lienee turha muistuttaa suomen sanojen merkityksestä, koska täällä palstalla on tullut yleiseksi käytännöksi nimittää valehteluksi, kun toinen puhuu asiaa, jota toinen pitää epätotena.

        VALEHTELUA on kielessämme kuitenkin vain TIETOINEN epätoden puhuminen, ei sellaisen, johon puhuja itse uskoo. 🌹👀


      • Anonyymi
        ouro kirjoitti:

        Lienee turha muistuttaa suomen sanojen merkityksestä, koska täällä palstalla on tullut yleiseksi käytännöksi nimittää valehteluksi, kun toinen puhuu asiaa, jota toinen pitää epätotena.

        VALEHTELUA on kielessämme kuitenkin vain TIETOINEN epätoden puhuminen, ei sellaisen, johon puhuja itse uskoo. 🌹👀

        No sanotaan sitten, että nuo Israelin syyllistäjät kirjoittavat muunneltua totuutta.
        Silloin Israelkin saadaan näyttämään syylliseltä.


      • Anonyymi
        ouro kirjoitti:

        Lienee turha muistuttaa suomen sanojen merkityksestä, koska täällä palstalla on tullut yleiseksi käytännöksi nimittää valehteluksi, kun toinen puhuu asiaa, jota toinen pitää epätotena.

        VALEHTELUA on kielessämme kuitenkin vain TIETOINEN epätoden puhuminen, ei sellaisen, johon puhuja itse uskoo. 🌹👀

        Riittää, kun kohdat on faktana Raamatusta osoitettu, kuten Jerrmian kirjan luku 7 ja Matteuksen evankeliumin luku 7 ja Roomalaiskirjeen luku 7.

        Ja sitten pisteenä iin päälle vielä Johanneksen evankeliumin luku 8.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sanotaan sitten, että nuo Israelin syyllistäjät kirjoittavat muunneltua totuutta.
        Silloin Israelkin saadaan näyttämään syylliseltä.

        Mitä muunneltua totuutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muunneltua totuutta?

        Mieti sitä.


      • Anonyymi
        ouro kirjoitti:

        Lienee turha muistuttaa suomen sanojen merkityksestä, koska täällä palstalla on tullut yleiseksi käytännöksi nimittää valehteluksi, kun toinen puhuu asiaa, jota toinen pitää epätotena.

        VALEHTELUA on kielessämme kuitenkin vain TIETOINEN epätoden puhuminen, ei sellaisen, johon puhuja itse uskoo. 🌹👀

        Kyllä katson tietoiseksi valehteluksi, jos laitan Raamatun kohdat - ulkopuolisen laskijan mukaan - tuhansia kertoja, ja vielä senkin jälkeen - ei ainoastaan kiistetä - vaan väitetään totuutta Raamatusta sekopäiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä katson tietoiseksi valehteluksi, jos laitan Raamatun kohdat - ulkopuolisen laskijan mukaan - tuhansia kertoja, ja vielä senkin jälkeen - ei ainoastaan kiistetä - vaan väitetään totuutta Raamatusta sekopäiseksi.

        Kyse ei totuudessa ole sekopäisyydestä, vaan vastaväittäjän valehtelemisesta, ja on suorastaan julkeaa herjaamista väittää Jumalan Sanaa sekopäiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä katson tietoiseksi valehteluksi, jos laitan Raamatun kohdat - ulkopuolisen laskijan mukaan - tuhansia kertoja, ja vielä senkin jälkeen - ei ainoastaan kiistetä - vaan väitetään totuutta Raamatusta sekopäiseksi.

        On turha laittaa Raamatunkohtia, jos ei tajua mihin yhteyteen ne liittyvät ja mitä ne merkitsevät.
        Sellainen on sekopäisyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse ei totuudessa ole sekopäisyydestä, vaan vastaväittäjän valehtelemisesta, ja on suorastaan julkeaa herjaamista väittää Jumalan Sanaa sekopäiseksi.

        Ja tähän ei tuhansien kertojen jälkeen enää millään saa sovitettua 'vilpittömän mielen' käsitettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On turha laittaa Raamatunkohtia, jos ei tajua mihin yhteyteen ne liittyvät ja mitä ne merkitsevät.
        Sellainen on sekopäisyyttä.

        Juu, kun ensin selitän ja laitan sitten viitteen Raamattuun. Sinun on turha nyt kiemurrella kuin käärme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, kun ensin selitän ja laitan sitten viitteen Raamattuun. Sinun on turha nyt kiemurrella kuin käärme.

        Kyllä hyvin ymmärrän Jeesuksen sanat, että mistä tulee 'kyykäärmeen sikiöt' kielikuva.


      • Mitä sitten, jos koskee jonkun silmäterään?

        Ei yhtään mitään merkitystä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Mitä sitten, jos koskee jonkun silmäterään?

        Ei yhtään mitään merkitystä.

        Siitä voi sokeutua.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Mitä sitten, jos koskee jonkun silmäterään?

        Ei yhtään mitään merkitystä.

        Et ole siis huomannut Kuution Iihomista🤔


    • Anonyymi

      Mietipä, mitä itse tekisit päättäjänä, jos vastaavan lainen massamurha tapahtuisi Suomen rajoilla. Ei yhden sukupolven aika riittäisi toipumaan sellaisesta, saati antamaan terroristeille anteeksi.

      • Anonyymi

        Ihmisen muisti on hämmästyttävän lyhyt.


    • Anonyymi

      Höpö höpö...

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kaunis saksanjuutalainen Shani menehtyi terroristien käsissä. He ovat niin alkeellisia ja tietämättömiä, että luulevat saavuttavansa jotain irrottamalla vainajien päät. Jos tämän keskustelun osallistujat eivät vielä tiedä, niin kerron, että Hamasin terroristit hyökkäsivät 7.10.2023 Israelin kansalaisten kimppuun näiden asuttamilla alueilla. He mm. raastoivat vauvoja häkkisängyistä, hakkasivat heiltä irti raajoja ja pään ja polttivat lapsia elävältä taloihin.

        Sota ei ole koskaan Jumalan tahto, mutta meitä suomalaisiakaan ei todennäköisesti olisi itsenäisenä kansakuntana olemassa,  jos olisimme aina antautuneet vuosisatojen ajan valloittajien mielivallan alle.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Oletteko huomanneet, että miten kansaa laitetaan taas vastakkain tappelemaan keskenään.

        Iltalehti on toisella puolella ja IS toisella puolella ja kiltisti myös kansa taas jakautuu ja räyhää.

        Nyt on sentään kaksi eri puolta, eikä vain pro-israel ja anti-israel - ainakin nimellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko huomanneet, että miten kansaa laitetaan taas vastakkain tappelemaan keskenään.

        Iltalehti on toisella puolella ja IS toisella puolella ja kiltisti myös kansa taas jakautuu ja räyhää.

        Nyt on sentään kaksi eri puolta, eikä vain pro-israel ja anti-israel - ainakin nimellisesti.

        Jako toteutuu oikeastaan kolmeen tahoon: israelilaisten, palestiinalaisten ja Hamas-liikkeen kannattajien kesken . Erityisesti amerikkalainen valtionjohto edellyttää tiedotteessaan Hamasin toimintaedellytysten tukahduttamista: "Israelin on tehtävä kaikkensa suojellakseen viattomia ihmisiä Gazassa tekemällä ero Hamasin militanttien ja palestiinalaissiviilien välillä, "


    • Anonyymi

      Jer.8:14-15Miksi istumme alallamme? Kokoontukaamme! Menkäämme varustettuihin kaupunkeihin, ja aiellä hukkukaamme! Sillä Herra, meidän Jumalamme, hukuttaa meidät, ja juottaa meille myrkkyvettä, sillä me olemme syntiä tehneet Herraa vastaan. Odotetaan rauhaa, mutta hyvää ei tule, paranemisen aikaa, mutta katso, tulee peljästys. Jer.14:19

      • Anonyymi

        Israelilaisia odottaa siis hukkuminen. Lopultakin jotain oikeutta.


    • Anonyymi

      Ihana Peljästys🙃

    • Anonyymi

      Israelin veriappelsiinit boikottiin.

      • Israelissa viljellään enää vähän appelsiineja, mutta sitä enemmän palestiinalaisalueilla. Koska markkinointikanavat kuitenkin ovat israelilaisissa käsissä ne muuttuvat israelilaisiksi. Jos ostat israelilaisia appelsiinejä, ne todennäköisemmin ovat palestiinalaisia.

        Israelilaisella palkkatasolla ei enää kannata viljellä appelsiinejä. 🌹👀


    • Anonyymi

      Maallis-Israel ei ole oikea. Vasta Messias perustaa oikean Israelin.

    • Anonyymi

      Miksi Israelin täytyisi kiltisti ottaa vastaan Hamasin julmat terroriteot? Hamas se aloitti sodan ja on myös syyllinen.

      • Anonyymi

        Levität valheita ja propagandaa. Syyllisiä ovat naapurin tontille rakentaneet Israelilaiset.


      • Anonyymi

        Ilman Israelia ei olisi Hamasia. Itseasiassa Israel oli tuota perustamassa ja rahoittamassa ja niin varmaan nykyäänkin. Israelia palvelee nämä terrori iskut voivat sitten suolistaa tuhat kaupalla naisia ja lapsia ja väittä terroristien tappamiseksi. Ihan samalla tavalla menee Jenkkien hommat tapetaan tuhansia sivullisia väärennetyllä raportilla että joo Irak suunnittelee ydinaseita ja kaikilta meni ohi ettei yhtään todistetta löydetty. Saddamkin hirtettiin ja ei siinä mitään jouti kuollakin mutta syy tuolle sodalle oli ihan omatekemä ja keksimä.


    • Anonyymi

      natopommi gaasaan, israellille rauhan pakinto, ovat jumalan asialla, tappakaa kaikki gaasassa

    • Anonyymi

      tiputtakaa ydinlataus gaasaan

    • Anonyymi

      Ja rikollinen poppoo.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei tietenkään aitouskovat tietää homma menee ihan oikein. Hieno moraali heillä!


    • Anonyymi

      Eiköhän Hamasin militantit ole aikamoisissa pihdeissä ja ongelmissa?

      • Totta kai ovat. Sen sijaan ei kaikille ole vielä aivan selvää, että kiikissä ovat israelilaisetkin. 🌹👀


    • Anonyymi

      Ovat sinun ongelmasi ne paitsi kiihotuksesi.

    • Kristillisten sionistien käyttämän katukielen läpi näkyy hermostuneisuus siitä, että maailmalla nähdään Israelin otteet sellaisina, kuin ne ovat. Jos ei olisi näkymisestä johtuvaa turhaumaa, ei myöskään hermostuisi. 🌹👀

    • Anonyymi

      Hyvä aloitus, puhut asiaa. Olen alkanut ajatella että ehkä Hitler sittenkin oli oikeassa. En nimittäin näe mitään eroa Israelin juutalaisten ja natsien käytöksessä. Ne ovat ihan samanlaisia. Gaza on heidän keskitysleiri missä tapetaan, raiskataan, tapetaan nälkään ja janoon, evätään lääke apu, tehdään leikkauksia kuin Mengale natsien aikaan ilman anestesiaa, tuhotaan sairaaloita, Israelin vankiloissa on tuhansia lapsia ja teinejä joita hakataan ja kidutetaan. Miksikö juutalaisia vihataan. Ei pitäisi olla ihmettelyn aihe.

      • En ole sanonut enkä tarkoittanut, että Hitler olisi ollut oikeassa. Häntä ajoivat yli-ihmisoppi, oppi nerokkaasta johtajasta ja antisemitismi, kaikki täysin hylättäviä.

        Se, että sorretuista tuli sortajia, on yleisinhimillinen tapahtuma. Yli-ihmisoppiin Israel lienee saanut puhtia juuri natseilta, mutta kuten sanoin, se on täysin hylättävä.

        Gazassa Israel toimii samansuuntaisesti kuin Hitler aikoinaan tuhotessaan juutalaisia lopullisena ratkaisuna. 🌹👀


    • Anonyymi

      Nyt kun Putin ja venäläiset auttavat Irania saamaan sen ydinpomminsa ja kehitettyä muita ydinkärjellä varustettuja aseita on vain ajan kysymys milloin Israel on uuni jossa palaa kaikki. Toivottavasti Netanjahu joutuu Haagiin. Ranskan pitäisi lähettää kaikki 500.000 juutalaista takaisin Israeliin.

      • Sivistynyt maa, kuten Ranska, ei lähetä kansalaisiaan minnekään. 🌹👀


    • Muistutan uudelleen, että Israelissa inhotaan kristillisiä sionisteja kuin ruttoa. Heitä pidetään myyräntyötä tekevänä lähetysjärjestönä. Myyräntyötä tekevänä siksi, että lähetystyö on kielletty. Siksi kristilliset sionistit tekeytyvät Israelissa käydessään tavallisiksi turisteiksi.

      Messiaanisia juutalaisia Israelissa pidetään tavallisiakin maanpettureita iljettävämpinä.

      "Ystävyys" on todellakin yksipuolista, mutta kristilliset sionistit suorastaan .
      valehtelevat antaessaan kuvan, että heistä Israelissa pidettäisiin. Päinvastoin, heidän pitää salata identiteettinsä, koska muuten joutuvat inhotuiksi ja syljetyiksi. 🌹👀

      • Kristityt sionistit ovat Israelissa erityisen inhottuja siksi, että näiden opin mukaan Jeesus on uskonnollisten israelilaisten odottama Messias, mutta toistaiseksi tietämättään. Suurempaa häväistystä Israelissa tuskin voidaan edes kuvitella. 🌹👀


    • Anonyymi

      Alustava on oikeassa, että Israel saa osakseen koko maailman tuomion aina sotaan saakka kun maailman maat hyökkäävät Israeliin tuhotakseen juutalaisen kansan. Näin on profetoitu.

      Tässä kuitenkin Jumalalla on hyvä suunnitelma koota maailman sotavoimat Israelia vastaan yhteen paikkaan jolloin ne on helppo tuhota aseineen päivineen että heilahtaa. Muutama miljoona sotilasta tuhoutuu ja valtaisa asemäärä tulee Israelin käyttöön minkä jälkeen yksikään ihminen maailmassa ei enää uskalla vastustaa juutalaisia.

      • Edes Israel kestä maailman sotavoimia vastaan. Loppu koittaa, jos siihen mennään.

        Ihmisten muistiin jää asioita. Kuten se, että Israel pommittaa. Sitä ei ehkä heti anneta anteeksi.


      • Anonyymi

        Luterilaisessa kirkossa on antisemitismi aina ollut yleistä:
        "Gaza on heidän keskitysleiri missä tapetaan, raiskataan, tapetaan nälkään ja janoon, evätään lääke apu, tehdään leikkauksia kuin Mengale natsien aikaan ilman anestesiaa, tuhotaan sairaaloita,"..

        Hitlerin aikaan monet papit ja piispa olivat Hitlerin liittolaisia ja kannattivat kansallissosialismia. Nykyisin tuo israel-vastaisuus on vain hienotunteisempaa, mutta sama juutalaisviha on siellä taustalla, kuten ouron kirjoituksistakin käy ilmi.
        Kun he eivät uskalla arvostella suoraan Israelia, niin kristilliset siionistit ovat se ryhmä, johon he purkavat vihaansa.
        Suomen luterilaista kirkkoa ei pidetä kovinkaan arvossa Israelissa, koska se on yksipuolisesti tukenut palestiinalaisia ja heidän terroristijärjestöjään. He eivät tajua, että Hamas on terroristitjärjestö, jonka ainoa agenda on tuhota juutalaisvaltio.


      • <<Näin on profetoitu.<<

        Jos edes yksi miljoonasta profeettojen ennustuksista toteutuu, selitetään ex eventu eli lopputuloksesta käsin, että profeetta oli oikeassa. Horoskooppimeininkiä. 🌹👀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luterilaisessa kirkossa on antisemitismi aina ollut yleistä:
        "Gaza on heidän keskitysleiri missä tapetaan, raiskataan, tapetaan nälkään ja janoon, evätään lääke apu, tehdään leikkauksia kuin Mengale natsien aikaan ilman anestesiaa, tuhotaan sairaaloita,"..

        Hitlerin aikaan monet papit ja piispa olivat Hitlerin liittolaisia ja kannattivat kansallissosialismia. Nykyisin tuo israel-vastaisuus on vain hienotunteisempaa, mutta sama juutalaisviha on siellä taustalla, kuten ouron kirjoituksistakin käy ilmi.
        Kun he eivät uskalla arvostella suoraan Israelia, niin kristilliset siionistit ovat se ryhmä, johon he purkavat vihaansa.
        Suomen luterilaista kirkkoa ei pidetä kovinkaan arvossa Israelissa, koska se on yksipuolisesti tukenut palestiinalaisia ja heidän terroristijärjestöjään. He eivät tajua, että Hamas on terroristitjärjestö, jonka ainoa agenda on tuhota juutalaisvaltio.

        <<Luterilaisessa kirkossa on antisemitismi aina ollut yleistä:...<<

        Näin on ollut, mutta ei ole enää.

        Kristillisen sionismin lahkossa selitetään antisemitismiksi, jos pienimmälläkään sanalla kritisoi Israelin hirmutekoja. Ei mikään muukaan kirkko tai kirkkokunta tai ekumeeninen kirkko hyväksy hirmutekoja, eikä syy ole suinkaan antisemitismi. Ainoastaan mainittu vinksahtanut lahko hyväksyy. 🌹👀


      • Anonyymi
        ouro kirjoitti:

        <<Luterilaisessa kirkossa on antisemitismi aina ollut yleistä:...<<

        Näin on ollut, mutta ei ole enää.

        Kristillisen sionismin lahkossa selitetään antisemitismiksi, jos pienimmälläkään sanalla kritisoi Israelin hirmutekoja. Ei mikään muukaan kirkko tai kirkkokunta tai ekumeeninen kirkko hyväksy hirmutekoja, eikä syy ole suinkaan antisemitismi. Ainoastaan mainittu vinksahtanut lahko hyväksyy. 🌹👀

        Mutta suomessa hyväksytään 10000 aborttivauvaa vaikka ei ole sotakaan päällä just nyt !


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Edes Israel kestä maailman sotavoimia vastaan. Loppu koittaa, jos siihen mennään.

        Ihmisten muistiin jää asioita. Kuten se, että Israel pommittaa. Sitä ei ehkä heti anneta anteeksi.

        Kylöä pitää antaa anteeksi, suomikin antaa anteeksi 10000 aborttivauvan kohtalon.


      • Anonyymi
        ouro kirjoitti:

        <<Luterilaisessa kirkossa on antisemitismi aina ollut yleistä:...<<

        Näin on ollut, mutta ei ole enää.

        Kristillisen sionismin lahkossa selitetään antisemitismiksi, jos pienimmälläkään sanalla kritisoi Israelin hirmutekoja. Ei mikään muukaan kirkko tai kirkkokunta tai ekumeeninen kirkko hyväksy hirmutekoja, eikä syy ole suinkaan antisemitismi. Ainoastaan mainittu vinksahtanut lahko hyväksyy. 🌹👀

        Mistähän ouron raivoisa viha juutalaisia ja kristillisä siionisteja kohtaan johtuu?

        "Jos edes yksi miljoonasta profeettojen ennustuksista toteutuu"

        Profeettojen ennustuksista on jo toteutunut n 80 % ja loput tulevat toteutumaan yhtä varmasti, vaikka ateistit eivät sitä uskokkaan. Esim Jer 30
        "Tulee aika, jolloin minä käännän kansani Israelin ja Juudan kohtalon. Karkotetut minä tuon takaisin siihen maahan, jonka annoin heidän isilleen, ja he saavat sen jälleen omakseen. Tämän minä lupaan.»"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän ouron raivoisa viha juutalaisia ja kristillisä siionisteja kohtaan johtuu?

        "Jos edes yksi miljoonasta profeettojen ennustuksista toteutuu"

        Profeettojen ennustuksista on jo toteutunut n 80 % ja loput tulevat toteutumaan yhtä varmasti, vaikka ateistit eivät sitä uskokkaan. Esim Jer 30
        "Tulee aika, jolloin minä käännän kansani Israelin ja Juudan kohtalon. Karkotetut minä tuon takaisin siihen maahan, jonka annoin heidän isilleen, ja he saavat sen jälleen omakseen. Tämän minä lupaan.»"

        Kristillisen kirkon käsitys on aina ollut ja on edelleen, että kirkko on uusi Israel, kun vanhasta hakattiin pois kuolleet oksat ja tilalle oksastettiin elävät. Vain pieni lahko uskoo, että VT:n ajan Israel on edelleen olemassa. 🌹👀


      • Anonyymi
        ouro kirjoitti:

        Kristillisen kirkon käsitys on aina ollut ja on edelleen, että kirkko on uusi Israel, kun vanhasta hakattiin pois kuolleet oksat ja tilalle oksastettiin elävät. Vain pieni lahko uskoo, että VT:n ajan Israel on edelleen olemassa. 🌹👀

        Höpö höpö.
        Katolinen kirkko keksi tuon korvausteologia opin kun se omi itselleen kaikki Israelille annetut lupaukset mutta jätti kiroukset Israelin kannettavaksi.
        Jumalan sana lupaa kuitenkin, että "Jumala ei kadu Israelille antamiaan lupauksia" ja tänä päivänä voimme todeta, että osa niistä on jo toteutunut.
        Paavali oli samaa mieltä:
        Room 11
        "Kysyn siis: ei kai Jumala ole hylännyt omaa kansaansa? Ei toki! Olenhan minäkin israelilainen, Abrahamin jälkeläinen, Benjaminin heimoa. Ei Jumala ole hylännyt kansaansa, jonka hän edeltäkäsin on valinnut"

        Outoa, että teologiaa opiskellut ouro ei tunne Raamattua. Hän on varmaan ns liberaaliteologi, jotka eivät usko mitään Raamatun profetiaa eikä mitään Jumalan yliluonnollista toimintaa. He luottavat enemmän omaan järkeensä, kuin Jumalan sanaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö.
        Katolinen kirkko keksi tuon korvausteologia opin kun se omi itselleen kaikki Israelille annetut lupaukset mutta jätti kiroukset Israelin kannettavaksi.
        Jumalan sana lupaa kuitenkin, että "Jumala ei kadu Israelille antamiaan lupauksia" ja tänä päivänä voimme todeta, että osa niistä on jo toteutunut.
        Paavali oli samaa mieltä:
        Room 11
        "Kysyn siis: ei kai Jumala ole hylännyt omaa kansaansa? Ei toki! Olenhan minäkin israelilainen, Abrahamin jälkeläinen, Benjaminin heimoa. Ei Jumala ole hylännyt kansaansa, jonka hän edeltäkäsin on valinnut"

        Outoa, että teologiaa opiskellut ouro ei tunne Raamattua. Hän on varmaan ns liberaaliteologi, jotka eivät usko mitään Raamatun profetiaa eikä mitään Jumalan yliluonnollista toimintaa. He luottavat enemmän omaan järkeensä, kuin Jumalan sanaan.

        Raamattu on ihmisten ajatuksia, kuten lähes kaikki muutkin asiat.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Raamattu on ihmisten ajatuksia, kuten lähes kaikki muutkin asiat.

        Laihtumista ei tosiaan näy.

        Kuutiokin todella tuhdissa kunnossa.
        🤓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän ouron raivoisa viha juutalaisia ja kristillisä siionisteja kohtaan johtuu?

        "Jos edes yksi miljoonasta profeettojen ennustuksista toteutuu"

        Profeettojen ennustuksista on jo toteutunut n 80 % ja loput tulevat toteutumaan yhtä varmasti, vaikka ateistit eivät sitä uskokkaan. Esim Jer 30
        "Tulee aika, jolloin minä käännän kansani Israelin ja Juudan kohtalon. Karkotetut minä tuon takaisin siihen maahan, jonka annoin heidän isilleen, ja he saavat sen jälleen omakseen. Tämän minä lupaan.»"

        Profetiat eivät toteudu. Ei Mellerin eikä se, kun pertsa täällä esitti varmana vanhan profetian, joka meni sitten pieleen vuonna 2017.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Profetiat eivät toteudu. Ei Mellerin eikä se, kun pertsa täällä esitti varmana vanhan profetian, joka meni sitten pieleen vuonna 2017.

        Kaksi todellla Iihavaa naismaista siellä.
        🤓


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Profetiat eivät toteudu. Ei Mellerin eikä se, kun pertsa täällä esitti varmana vanhan profetian, joka meni sitten pieleen vuonna 2017.

        Miksi himoitset yhä Pertsaa🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi himoitset yhä Pertsaa🤔

        Tuttu tyyli. El ingenioso hidalgo Don Quijote de la Mancha käyttää tätä tyyliä. 🌹👀


      • Anonyymi
        ouro kirjoitti:

        Tuttu tyyli. El ingenioso hidalgo Don Quijote de la Mancha käyttää tätä tyyliä. 🌹👀

        Että sellainen tyyli sinulla Hinaajalla.
        🤓


    • Korvausteologia on nuori kristillisten sionistien keksimä sana, jolla viitataan kirkkojen oppiin. Ei ole katolisen kirkon keksintöjä, vaan KAIKKIEN kirkkokuntien opetusta ja oppia.

      Niitä, jotka opillisesti eroavat kristillisestä opista, nimitetään lahkolaisiksi. Näitä on ollut olemassa kirkon koko historian ajan, mm. markionilaiset, areiolaiset, kataarit, Jehovan todistajat, mormonit, Kristiyhteisö ja uusimpana kristilliset sionistit.

      Myös islamia voidaan pitää syntytapansa vuoksi alkujaan kristillisenä lahkona, joka on saanut voimakkaita vaikutteita sulauttaessaan juutalaisuutta, kristillisyyttä ja vanhaa arabialaista uskontoa. Kuuluuhan heidän korkeisiin profeettoihinsa myös Isa, عيسى , Jeesus. 🌹👀

      • Anonyymi

        Oh hoh:"Myös islamia voidaan pitää syntytapansa vuoksi alkujaan kristillisenä lahkona,"??

        Onkohan ouro seonuut lopullisesti?
        Islam EI TUNNUSTA kolmiyhteistä Jumalaa, eikä Jeesusta tai Pyhää henkeä, ei neitseestä syntymistä, eikä Israelin erikoisasemaa.
        Se kiroaa Israelin vaikka Raamattu käskee siunaamaan sitä.
        Jos teologisessa tiedekunnassa opetetaan noin pimeää harhaa, niin en yhtään ihmettele, että väki lähtee tuollaisten "opettajien" kirkosta.
        Ei voi muuta kuin valittaa ouron sekoilua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oh hoh:"Myös islamia voidaan pitää syntytapansa vuoksi alkujaan kristillisenä lahkona,"??

        Onkohan ouro seonuut lopullisesti?
        Islam EI TUNNUSTA kolmiyhteistä Jumalaa, eikä Jeesusta tai Pyhää henkeä, ei neitseestä syntymistä, eikä Israelin erikoisasemaa.
        Se kiroaa Israelin vaikka Raamattu käskee siunaamaan sitä.
        Jos teologisessa tiedekunnassa opetetaan noin pimeää harhaa, niin en yhtään ihmettele, että väki lähtee tuollaisten "opettajien" kirkosta.
        Ei voi muuta kuin valittaa ouron sekoilua.

        Ei muutkaan lahkolaiset usko kristillisen opin mukaisesti, sitähän sana lahko juuri tarkoittaa, mutta lahkon geneettinen syntytapa juontaa kirkkoon. Kaikki mainitsemani lahkot eroavat merkittävästi kristillisestä opista, varsinkin uskosta kolmiyhteiseen Jumalaan.

        Mainitsemani kristillinen sionismi taas on lahko sillä perusteella, että pitää nyky-Israelia muinaisen Israelin katkeamattomana jatkeena. Näin ei opeta MIKÄÄN kirkko. 🌹👀


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      285
      19481
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      96
      3825
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2296
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      197
      1993
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1900
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      301
      1702
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1402
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      92
      1385
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1197
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      245
      1103
    Aihe