5000€ Traktorin peräkärryn tukkipöllit heti kerralla ei tarvis lavaautolla ajaa monta kertaa,10000€ 2traktorin ostaisin käytetty myydyn zetori tilalle,40000€ parempi valtra traktori etukuormaajalla ,entinen ei lähde käyntiin pakkasella ,napa vuotaa,ei vaihteita ,pika vielä toimii,ei jarruja.100000€ parempi kaivinkone sellaisen kierroksia enempi kuin taso 5 2työtehtävää käydä surittamassa isälle parempi kone tulevia työtehtävi pystyisi suorittamaan ,OTSON nurin menemisen jälkee töitä ei ole niin kamalasti yksitysiltä maanomistajilta,metsäyhtymiltä tulee vähän rahaa että saa leipää keliakia.Enimmäkseen mätäksyksiä harvemmin ojan kaivuuta enään.🤔.
Jos voittaisin tiettyjä rahasummia mitä ostaisin
3
165
Vastaukset
- Anonyymi
näkisin että keskityt liikaa traktoreihin ja kaivinkoneisiin. Jospa palaisit vanhaan hyvään aikaan kun miehet olivat rautaa ja terästä. Tarvitset pokasahan, pari hevosta , kirveen, lapion, ison suokuokan ja todella veemäisen luonteen.
https://www.wisconsinhistory.org/Records/Image/IM83148- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18077892b
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Jos voittaisin tiettyjä rahasummia ostaisin= 30 vuotta sitten moottorikelkan reen perässä oli 4-5m tukkeja jotka olivat halkaisijaltaan 20-30cm paksuja 10kpl käsin nostelin lanssin paikalle niitä tuli 100kpl traktori mies kun tuli niitä hakemaa kysyi millä laitettu pinoon sanottiin käsin HERRAN JUMALA SENTÄÄN minä en nykyaika laittaisi puita käsin laittaisi enään pinoon käyttäisin hydrauliikkaan apuna .No sama homma jatkuu vieläkin mutta puut eivät ole enään niin pitkiä 1,2m halkaisijaltaan 30-40cm 9 kpl isoja puita olen kaatanut taas kesämökiltä 23 vuoden ajan ole harventanut siltä 139kpl isoja tukkeja pois ,parhaimmat olivat paksuja 70cm halkaisijaltaa polttopuiksi joka vuosi 10-20kpl nyt tuli 9kpl vuodelle 20.10.2024 jää vielä 11kpl ne ovat suurimmat jäljellä olevat mänty,kuusi 50-70 cm halkaisijaltaan sitä varten moottorisahaan pitempi laippa 15" 2kpl ketjuja .Eikä aina ostaa uutta sahaa nämäkin puut nostellaan käsin auton lavalle siirretään lanssin paikalle käsin nostetaa pois kyydistä ei ole hydrauliikkaa käytettävissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952222
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo391537Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321194Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56952Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol267947- 55886
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20872Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis246788Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18755Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58753