... eli mielistely, niin kuin nykyisin ehkä mieluummin sanoisimme, ei aiheuttanut pienimpiäkään tunnontuskia aikana, jolloin opettajat käyttivät sydämettömästi itse itselleen ottamaansa valtaa.
Luokkatoverit tietysti höyläämisen huomasivat, mutta opet eivät. Jos esimerkiksi suomenope oli ihastunut Kalevalaan, piti vain valita ainekirjoituksessa Kalevala-aihe, ja kymppi tuli, että posahti.
Kun havaitsi, että piirustusope oli moderneihin päin, täysin lahjatonkin tarvitsi vain kovaa pokkaa, käänsi vesiväripaletin nurin, pyöräytteli kostutetulla lehtiöllä, ja a vot, taas tuli kymppi.
Koko kanssakäyminen opejen kanssa oli sotaa. Olimme varmoja, ja aiheellisesti, että sodan olivat lietsoneet opet, ja me vain käytimme halpamaisia, mutta sallittuja keinoja iskeä takaisin.
Noista ajoista on jo kauan. Opeilta on jo riistetty Jumalan asema. Tehdään yhteistyötä, eikä enää taistella. Suuri kunnia valtiokirkolle ja viisaalle eduskunnalle, jotka ovat pakottaneet sikailevat vallankäyttäjät kohtuuden rajoihin. 🌹
Opettajien 'höylääminen' ...
2
382
Vastaukset
- Anonyymi
yhteiskunnan höylääminen ?
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012037
- 711756
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491713- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91491- 811194
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961000