KUKA USKOO SATUUN NOOASTA JA ARKISTA ELÄIMINEEN?

Anonyymi-ap

Seitsemän paria, elikkä 14 kappaletta vain yhtä eläinlajia ympäri maailmaa haettuna.
Tiikeri, leijona, sarvikuono, alligaattori, krokodiili, elefantti, karhu, jääkarhu, pingviini, koira, kissa, poro, jänis, hiiri, rotta, lumileopardi... HUH... KYLLÄ OLI AMIRAALI NOOALLA ISO URAKKA SOUDELLA MAAPALLON YMPÄRI LUKEMATTOMAT KERRAT PIENELLÄ VENEELLÄÄN ELÄIMIÄ ARKKIINSA HAKIESSAAN!
JA RUOKAA KAIKILLE ELÄIMILLE VUODEKSI!


Luettelo nisäkkäistä
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_nis%C3%A4kk%C3%A4ist%C3%A4

Luettelo linnuista
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_linnuista

17

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eväthän tuohon usko edes piintyneet fundamentalistit, vaikka ovat uskovinaan. Lienee jo liki kaikilla sivistysmaitten asukkailla tiedossaan, että se on palon vanhempi sumerilais-akkadilainen kiertotarina Gilgamešista ja Utnapištimistä.

      Voi olla, että tarinan synnyn on aiheuttanut paikallinen tulva. Maailmanlaajuistahan ei tietenkään voinut olla. 🌹👀

      • Moi! Terkkuja ouron kautta niiku Utnikselta eli Utnapištimiltä. Mä oon heettane mangusti ja mää oon saanu nimen kuuluisan laivurin mukaan, ja mää oon siitä kyl ponsee.⛴


      • palon vanhempi > paljon vanhempi, mateleellisesti anteeks. 🌹👀


    • Anonyymi

      Ja koska Raamattu on erehtymätöntä ja täsmällistä Jumalan sanaa, niin eläinparien määränkin suhteen on ristiriitaista tietoa.

      Ensin sanotaan:
      " Ja kaikkia elollisia sinun tulee ottaa mukaasi arkkiin kaksi, uros ja naaras, että ne säilyisivät hengissä sinun kanssasi. Lintuja, karjaeläimiä ja kaikkia pikkueläimiä tulkoon luoksesi kaksi kutakin lajia, jotta ne jäisivät henkiin."

      Sitten kerrotaan toisin:
      " Ota kaikkia uhrikelpoisia karjaeläimiä seitsemän paria, uroksia ja naaraita, mutta kaikkia epäpuhtaita karjaeläimiä ota kaksi, uros ja naaras. Myös taivaan lintuja ota seitsemän paria, uroksia ja naaraita, että niiden suku jatkuisi maan päällä."

      Ja onko fundikset edes keskenään yksimielisiä siitäkään kuoliko dinosaurukset, lentoliskot, mastodontit sun muut sukupuuttoon ennen vai jälkeen vedenpaisumuksen? Kun arkkiin piti ottaa KAIKKIA elollisia, niin ahdasta tulee, jos siellä on bronttosaurukset ja tyrannosaurus rexitkin mukana.

    • Anonyymi

      Persu ja kokkre tulivat yhdessä helvetistä maan päälle.

    • Anonyymi

      Jumalalle kaikki mahdollista. Uskon kyllä, vaikken tyhjentävästi kaikkia ymmärrä.

      • Anonyymi

        Mielikuvitusasioissa kaikki on mahdollista 🦆😹


      • Anonyymi

        Paljon löytyy Raamatusta uskomista.

        4.Mooseksen kirja:
        22:21 Ja Bileam nousi aamulla, satuloi aasintammansa ja lähti matkaan Mooabin päämiesten kanssa.
        22:22 Mutta kun hän lähti, syttyi Jumalan viha, ja Herran enkeli asettui tielle estämään häntä, hänen ratsastaessaan aasintammallaan, kaksi palvelijaa mukanansa.
        22:23 Kun aasintamma näki Herran enkelin seisovan tiellä, paljastettu miekka kädessänsä, niin se poikkesi tieltä ja meni peltoon. Mutta Bileam löi aasintammaa palauttaaksensa sen tielle.
        22:25 Kun aasintamma näki Herran enkelin, niin se painautui aitaan ja likisti Bileamin jalkaa aitaa vasten. Ja hän löi sitä vielä kerran.
        22:27 Kun aasintamma näki Herran enkelin, laskeutui se maahan Bileamin alla. Silloin Bileamin viha syttyi, ja hän löi aasintammaa sauvalla.
        22:28 Niin Herra avasi aasintamman suun, ja se sanoi Bileamille: "Mitä minä olen sinulle tehnyt, koska lyöt minua jo kolmannen kerran?"
        22:29 Bileam vastasi aasintammalle: "Sinä olet pitänyt minua pilkkanasi. Olisipa minulla miekka kädessäni, niin nyt minä sinut tappaisin."
        22:30 Mutta aasintamma sanoi Bileamille: "Enkö minä ole sinun aasintammasi, jolla olet ratsastanut kaiken aikasi tähän päivään asti? Onko minun ollut tapana tehdä sinulle näin?" Hän vastasi: "Ei".
        22:32 Niin Herran enkeli sanoi hänelle: "Minkätähden olet lyönyt aasintammaasi jo kolme kertaa? Katso, minä olen tullut sinua estämään, sillä ajattelemattomasti sinä olet lähtenyt tälle matkalle vastoin minun tahtoani.
        22:33 Mutta aasintamma näki minut ja on väistynyt minun edestäni jo kolme kertaa. Ja jos se ei olisi väistynyt minun edestäni, niin minä olisin surmannut sinut, mutta jättänyt sen elämään."


    • Noan juttu vanhassa kirjassa ole satua, joka kerran on toteunut sen aikainen maaima hukku veden paisumukseen, tämä maaima on tulelle talennettu kerra on häviävä lopullisest.

    • Anonyymi

      1Moos.8:21 Biblia (1776) Ja Herra haisti lepytyshajun, ja Herra sanoi sydämessänsä: en minä silleen enää maata kiroo ihmisten tähden, vaikka ihmisen sydämen aivoitus on paha hamasta lapsuudesta: ja en minä silleen enää lyö kaikkia kuin elävät, niinkuin minä tehnyt olen.1Moos.9:15 Ja niin minä muistan minun liittoni, minun ja teidän välillänne, ja joka elävän hengen kaikkinaisessa lihassa, etei enää vedenpaisumus pidä tuleman kaikkia lihaa hukuttaman. Jes.54:9 Sillä tämä on minulle oleva niinkuin Noan vesi, josta minä vannoin, ettei Noan vedet pitänyt enään käymän maan ylitse: juuri niin olen minä nyt vannonut, ettei minun enään pidä sinulle vihastuman, eikä sinua rankaiseman.

      • Anonyymi

        Tätä liittoa ja sen merkkiä vihataan ja halveksitaan ja venäjällä sen kunnioittamisesta pistetään vuosikausiksi linnaankin.

        1.Mooseksen kirja:
        9:8 Ja Jumala puhui Nooalle ja hänen pojillensa, jotka olivat hänen kanssansa, sanoen:
        9:9 "Katso, minä teen liiton teidän ja teidän jälkeläistenne kanssa
        9:10 ja kaikkien elävien olentojen kanssa, jotka luonanne ovat, lintujen, karjaeläinten ja kaikkien metsäeläinten kanssa, jotka luonanne ovat, kaikkien kanssa, jotka arkista lähtivät, kaikkien maan eläinten kanssa.
        9:11 Minä teen liiton teidän kanssanne: ei koskaan enää pidä kaikkea lihaa hukutettaman vedenpaisumuksella, eikä vedenpaisumus koskaan enää maata turmele."
        9:12 Ja Jumala sanoi: "Tämä on sen liiton merkki, jonka minä ikuisiksi ajoiksi teen itseni ja teidän ja kaikkien elävien olentojen välillä, jotka teidän luonanne ovat:
        9:13 minä panen kaareni pilviin, ja se on oleva liiton merkkinä minun ja maan välillä.
        9:14 Ja kun minä kokoan pilviä maan päälle ja kaari näkyy pilvissä,
        9:15 muistan minä liittoni, joka on minun ja teidän ja kaikkien elävien olentojen, kaiken lihan välillä, eikä vesi enää paisu tulvaksi hävittämään kaikkea lihaa.
        9:16 Niin kaari on oleva pilvissä, ja minä katselen sitä muistaakseni iankaikkista liittoa Jumalan ja kaikkien elävien olentojen, kaiken lihan välillä, joka maan päällä on."
        9:17 Ja Jumala sanoi Nooalle: "Tämä on sen liiton merkki, jonka minä olen tehnyt itseni ja kaiken lihan välillä, joka maan päällä on".


    • Anonyymi

      1Moos.9:11 Ja teen minun liittoni teidän kanssanne: ettei tästedes enää pidä kaikkea lihaa hukutettaman vedenpaisumisella: ja ei pidä tästedes enää vedenpaisumus tuleman maata turmelemaan. Biblia (1776)

    • Anonyymi

      Mulla on peltohiiren kokosia satiaisia, saatu Länsi-Afrikasta tai Ukrainasta. Tasan eivät oo olleet missään Nooan arkissa tai muualla. Om ne niin stanan vihasii. Eikä oo snorkkelii...

      Hii Haa

    • Anonyymi

      Jaa kukas uskoo satuun jossa keltanen alkuklöntti kiipesi maalle putsaili hetken ja kohta oli autokoulussa ja huuteli ilmastohätää !

    • Anonyymi

      1Moos.7:11 Kuudennella sadalla ajastajalla Noan ijästä, toisella kuukaudella, seisemäntenätoista kymmenentenä päivänä kuusta, sinä päivänä kuohuivat kaikki syvyyden lähteet, ja taivaan akkunat aukenivat. Biblia (1776)

      • Anonyymi

        Mihin unohtus autovero ja mamut?


    • Anonyymi

      1Moos.9:16 Biblia (1776) Sentähden kaaren pilvissä oleman, että minä katson sitä, ja muistan sen ijankaikkisen liiton Jumalan välillä ja joka elävän hengen, kaikkinaisessa lihassa, kuin maan päällä on.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      144
      2771
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1554
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      139
      1436
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      361
      1350
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      114
      1276
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1145
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      14
      845
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      47
      820
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      254
      777
    10. 55
      744
    Aihe