Ja se on hyvä asia, susia tarvita asutulla alueella.
Kaikille luotia, jotka tulee ihmisten reviirille.
Susi tapettiin Jalasjärvellä
7
497
Vastaukset
- Anonyymi
Elokapina vois tulla tukkimaan pihatiet susilta
- Anonyymi
Mitä kun ne ihmiset tuhoaa eläinten luontaisen elinympäristön esim. näillä turhake-tuulimyllyillä.
Ne tekee tuhoa ympäristölle mutta myös eläimille. - Anonyymi
Ihmiset painokoot helvettiin luontoa valloittamasta. Joka paikka pannaan maan tasalle ja eläinten olot vähenevät minimiin. Painukoot ihmiset helvettiin joka paikkaa pilaamasta!
- Anonyymi
No sinähän voit poistaa itsesi täältä..vai eikö koske sinua tuo paasaamisesi?;) Nämä elukat kyllä tulevat ihmisasutusten lähelle ihan itse vaikka korpea olisi kilometrikaupalla. Haistavat jätteet ja ihmislihan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinähän voit poistaa itsesi täältä..vai eikö koske sinua tuo paasaamisesi?;) Nämä elukat kyllä tulevat ihmisasutusten lähelle ihan itse vaikka korpea olisi kilometrikaupalla. Haistavat jätteet ja ihmislihan..
Ulkoista nyt itsesi ja kävele lähimpään tuulivoimapuistoon ja katso ympärillesi. Mitä näet?
- Anonyymi
Onko tosiaan salakaato...arvostan!
- Anonyymi
Jaa, no mistä niitä susitapetteja oikein saa? Myikö Värikallio?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099