Olin onnettomuudessa jokunen vuosi sitten julkisisella korjattiin murtumaa nenästä, leikkaus epäonnistui ja lääkäri kieltäytyi tekemästä uusintaleikkausta kun olisi joutunut ottamaan rustosiirteitä ja sanoi suoraan, että ammattini on este toimenpiteelle ettei hän ainakaan sitten korjaa kun sanoin ammattini.
Kasvoihini jäi septum alueelle outokipu joka aktivoituu erityisesti kylmällä ja vetoisella paikalla ja sierain toinen luhistuu tukkoiseksi kasvojen lihaksia jännitäessä, esteettistä vikaa jäi myös.
Kävin yksityisellä näyttämässä ja sain hinta-arvion korjaukseen ja kuulemma alvittomana menee kun on niin selvä vamma väliseinässä sekä ulkonenässä.
Mahtaako tuosta leikkauksesta kirjoittettavan sairrauspäivärahaan oikeuttava todistus tai onko oikeutettu sairausajan palkkaan kun ns. ei ole kauneusleikkaus vaan korjaavaa kirurgiaa. Eniten ärsyttää, että minä en edes vammaa itselleni aiheuttanut vaan sivullinen aiheutti sen minulle vahingossa....
Septorinoplastia sairrauspäiväraha?
Anonyymi-ap
1
283
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163481
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit212432En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321985- 181891
- 821868
- 261592
- 291450
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361437Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91394Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111334