Jos menisitte kauneusleikkaukseen

Anonyymi-ap

Menisittekö Suomessa vai ulkomailla ja missä maassa?

27

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomessa on pahat hinnat.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­N­y­­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      En menisi kauneusleikkaukseen.

    • Anonyymi

      Joskus teininä ajattelin, että en kelpaisi kenellekään ja halusin kauneusleikkaukseen.

      En mennyt, ja se että en kelpaisi kenellekään piti kuin pitikin paikkansa.

      Mutta nyt keski-ikäisenä se ei enää haittaa niin, joten en edelleenkään menisi kauneusleikkaukseen.

    • Anonyymi

      Olen harkinnut mutta en saa päätettyä mihin kannattaisi mennä, paljon ristiriitaista tietoa liikkeellä

    • Tekisin varmaan itse..

      • Anonyymi

        Tälle nauroin jo eilen ja tänään myös..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tälle nauroin jo eilen ja tänään myös..

        Kiva juttu ☺️


    • Anonyymi

      Päädyn varmaan Suomeen, kun en uskalla mennä ulkomaille.

    • Anonyymi

      Ei se sillä parane 😂

      • Anonyymi

        Et tiedä mitä kaikkea aion parantaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä mitä kaikkea aion parantaa.

        Puhuin itsestäni tollo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuin itsestäni tollo

        Rumaa luonnetta ei paranna millään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rumaa luonnetta ei paranna millään

        Kiitos


    • Anonyymi

      Kauneusleikkaukset pyörii mielessä jatkuvasti.

    • Anonyymi

      Miksi mennä kauneusleikkaukseen? Kauneus on katsojan silimässä

      • Anonyymi

        Kenen silmässä on, kenen ei.


    • Anonyymi

      Jos olis rahaa, niin Suomessa.

      • Anonyymi

        Oletko katsonut vaihtoehtoja?


    • Anonyymi

      En menisi. Eiköhän se lähimetsän lenkkipolku ole paras kaunistaja itse kullekin.

    • Anonyymi

      Mussa liikaa vikoja ei mitkään leikkauset riitä.

    • En ikinä menisi kauneusleikkaukseen ylipäätään. En halua omia, yksilöllisiä kasvojani muokata miksikään.

    • Anonyymi

      En tiedä. Olen käynyt tilikonitissileikkauksessa Suomessa, mutta vasta ko. pulju oli mediassa esillä negatiivisessa valossa. Olen ymmärtänyt, että Virossa leikkaukset maksavat noin puolet Suomen hinnoista, enkä usko että siellä olisi asiat huonommin kuin Suomessa missään suhteessa. Aion tulevaisuudessa vielä käyttää kauneuskirurgiaa ja pitää sitten miettiä käykö Suomessa vai jossakin muualla päin maailmaa. Kannattaa tosiaankin ottaa asioista selvää.

    • Anonyymi

      Näillä näkymin en ole menossa kauneusleikkaukseen, mutta jos olisin menossa, niin maa ei olisi ratkaiseva kriteeri. Ratkaiseva kriteeri olisi laatu ja hinta-laatusuhde. Pitäisi siis selvitellä asiakkaiden kokemuksia ja kyseisen paikan ja mainetta ja leikkauksen tekijän mainetta jne.

    • Anonyymi

      En menisi kauneusleikkaukseen. En ole turhamainen ja minulla on sen verran hyvä itsetunto että pärjään omalla naamallani ja jos en kelpaa niin sitten ei, en tarvitse sellaista miestä jolle en kelpaa omana itsenä. Kenenkään toisen vuoksi en suostu leikeltäväksi tai elä hänen toiveidensa mukaisesti. Olen itsenäinen ja en sorru turhuuksiin. Jokainen leikkaus on myös AINA mahdollinen riski ja kauneusleikkauksiin on ihmisiä kuollut. Minulle on tehty kirurgisia toimenpiteitä elämän ylläpitämiseksi ja se on ainoa hyväksyttävä syy leikkauksiin - jos se on elämän jatkumisen kannalta välttämätöntä.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti Saksaan, Odemheimiin Darmastadtin kaupungin läheisyyteen, siellä on yksi maailmankuulu paikka jossa osataan tarinan mukaan asiat viimeisen päälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      143
      2202
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1304
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1157
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1047
    5. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      990
    6. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      95
      982
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      77
      967
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      47
      892
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      860
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      753
    Aihe