Työpaikka kiusaaminen

Anonyymi-ap

Paljon puhutaan koulukiusaamista,mutaa kuinka yleistä on työpaikka kiusaaminen?
Naisvaltaisilla-aloilla tämä taitaa olla aika yleistä,myös Lappajärvellä!

13

773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin, lapsille pitää opettaa ettei saa kiusata ym mutta aikuiset voi käyttäytyä miten haluaa. Ja tätä valitettavasti tapahtuu niin töissä kun harrastuspiireissä. Mm. seläntakana puhuminen, kuppikunnat.

    • Anonyymi

      Minä joka aloitin tämän keskustelun olen yksi niistä joka kokee kiusaamista työpaikalla.
      Sinä joka et puhu minulle töissä, tämä viesti on juuri sinulle.

      PS. Hiljaisin viestiketju ikinä täällä Suomi24.sessa

      Miettikää miten kohtelette työkaveria.

      • Anonyymi

        Jotkut luulevat että voivat työpaikalla käyttäytyä miten törkeästi tahansa toisia kohtaan, näitä työpaikkoja on muutama paikkakunnalla. Onneksi nekin on pian muisto vain.


    • Anonyymi

      Oletko kenties töissä paikassa nimeltä Maijala?

    • Anonyymi

      Se,joka sen aiheuttaa on joko narsisti tai kotona huono ollla,joka sitten puretaan työpaikalla johonkin tiettyyn henkilöön..Heitä on paljon.

      • Anonyymi

        Justiin näin.


    • Anonyymi

      Kannattaa ottaa yhteyttä työpaikan työsuojeluvaltuutettuun,taikka työsuojelupäällikköön,tai esimieheen.Kenenkään ei tarvitse kärsiä kiusaamisesta,on raskasta mennä töihin,jos kokoajan tuntee olevansa kiusattu,pitemmän päälle sillä voi olla vakavat seuraukset.On hyvä jos asianomaiset pääsisivät keskusteluyhteyteen.

      • Anonyymi

        Keskusteluyhteyteen! 🤔 Minkäs sitten tiet kun toinen osapuoli on sairas laitoshoitoa tarvitseva, ei kyseinen henkilö itse ymmärrä kuinka sairas on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskusteluyhteyteen! 🤔 Minkäs sitten tiet kun toinen osapuoli on sairas laitoshoitoa tarvitseva, ei kyseinen henkilö itse ymmärrä kuinka sairas on!

        Ai työkaverisi on sellainen? Sulla taitaa olla hoitamaton skitsofrenia ja tarvisit neuroleptiä kankkuun muutaman tunnin välein


    • Anonyymi

      Antakaa minun istua tupakilla rauhassa , hoitakaa omat asiat.

    • Anonyymi

      Itse ainakin kiusaan, tai annan rakentavaa kritiikkiä päin naamaa, sillä se auttaa työsuorituksessa. Selän takana puhuminen on pelkurin hommaa, kaikkien pitäisi kiusata päin naamaa.

      • Anonyymi

        Yleensä suoraan päin naamaa sanojat ei kestä itse mitään kritiikkiä. Toki hyvä, jos asiat puhuu eessääpäin on vaan paljon kiinni miten asiat esittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä suoraan päin naamaa sanojat ei kestä itse mitään kritiikkiä. Toki hyvä, jos asiat puhuu eessääpäin on vaan paljon kiinni miten asiat esittää.

        Justiin näin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2468
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe