Miten hampaita voidaan hoitaa etänä/diginä? Kyllä sinne suuhun pitää katsoa vastaanotolla.
Eikö tuon Pirhan touhuun saada millään stoppia!?
Pirha/ Minna Luoto ja Eeva Torppa-Saarinen haluaa muuttaa 10 % käynneistä hammaslääkärillä digiksi.
https://www.aamulehti.fi/pirkanmaa/art-2000009962667.html
Pirha: Hammaslääkäri käyntejä muutetaan digiksi
18
542
Vastaukset
- Anonyymi
Ainoa oikea tapa on poistaa hammas juurineen !!!
Hammaslääkärit tehtailee rahaa paikkauksilla , sama kun ajaisi paljon jollain vanhalla autonromulla ikuisesti ja aina korjaisi 🤣🤣🤣- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18081229c
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Luetun ymmärtämistä vaaditaan. Kaikilta se ei luonnistu.
- Anonyymi
Pieni webkamera suuhun. Hammaslääkäri korjaa photoshopilla reijät kuvista ja lähettää kuvan asiakkaalle. Hinta 300 euroa.
- Anonyymi
Tämä on pirhassa keksitty tapa, siitä on kirjoitettu hammaslääketieteen tohtorin väitöskirja itä-savon yliopistossa ja sillä voitetaan seuraava Nobelin palkinto ja sen saa digi-Pirhan hammashoitokäytäntö!
- Anonyymi
Virtuaaliset paikat ja proteesit suomalaisille. Ulkomailla meidät kyllä tunnetaan sen jälkeen.
- Anonyymi
Virtuaalinen palkka Pirhan pomoille. Tai palkka tuloksen mukaan, jonka potilaat arvioi.
- Anonyymi
Terveydenhoito ajetaan nyt alas. T: PetturiPurra.
- Anonyymi
Soten räätälöi edellinen hallitus, Marin ja Saarikko.
- Anonyymi
Olen jo hankkimassa työvälineitä, joiden avulla korjailen sitten itse hampaitani. En luota hammaslääkärien ohjeisin edes koska eivät ne mitään osaa vaan tekevät kiireissään ja tulostavoitteissaan kalliita virheitä.
Työväenopistoon voisi seuraavalle kaudelle laittaa ohjelmistoon hampaiden korjauskurssin välineineen.- Anonyymi
Ei käy tällaiset kurssit. Nyt leikataan köyhiltä kaikki. T: Petturi-Purra.
- Anonyymi
Hammaskiven voisi jokainen kurssin jälkeen itse poistaa ja reikien ja lohkeamien paikkaus sujuisi kotioloissa helposti ilman pitkää ja puuduttavaa jonotusta hammaslääkäriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hammaskiven voisi jokainen kurssin jälkeen itse poistaa ja reikien ja lohkeamien paikkaus sujuisi kotioloissa helposti ilman pitkää ja puuduttavaa jonotusta hammaslääkäriin.
Jos ei mikään auta niin hohtimilla hoitaa sitten loppuviimeistelyn itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei mikään auta niin hohtimilla hoitaa sitten loppuviimeistelyn itse.
Leikkaus sekin
- Anonyymi
Hammaskiven poisto jonossa meni vuosi, sitten tuli tekstiviesti että nyt saa soittamalla varata ajan mutta puhelimeen ei vastaa kukaan..
kysymys: tartteeko hammaskivelle tehdä mitään sammaloituuko se jos vaan pyöritän päätä odotusmusiikin tahdissa ? - Anonyymi
Mulla tuo digi ei onnistu. Eli en pysty siihen. En aio esiintyä myös kameralle. Soitolla käy antibioottiresepti käynnin jälkeen, jos tulee jotain. En siis voi suostua siihen.
- Anonyymi
Lisään myös että koska Tre ei anna aikoja tarpeeksi, suu on reikiä ja irronneita paikkakohtia täynnä. Kaikilla ei ole varaa jatkuvasti ravata yksityisellä.
- Anonyymi
Odottelen innolla seuraavaa vaihetta kun aletaan pikkuleikkauksia esim. umpisuolen tms. kohteen kanssa, saadaan ohjeet etänä ja itse pihviveitsellä leikataan. Ompelu sitten hoidetaan varmaankin jeesusteipillä annettujen ohjeitten mukaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133708Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272900Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2682699Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51885- 2191418
- 751231
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1561037Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2967Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi30963Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä90917