Kun puhutaan vaikka 1miljardian avustustyöstä, ruoka vesi siinä maksaa noin 800 000euroa. Kaikki muu on kuljetuskustannuksia, polttoaineita, lääkäripalveluja, lääkekuluja. Aivan kamalat kulut on avustustyöntekiöiden toimitusjohtajilla vaisiko sanoa vähintään 29 000euroa kuukaudessa heidän pomojen joukossa on nuorempaa väkeä jotka eivät saa palkkaa, jotka saa tietysti matkat ruuat asumisen jos heitä missään edes tarvitaan?
Vapaaehtoisten lääkäreiden kulut mielöttömät he kun ei käytännössä viidy pitkään teltoissa, eivätkä syö halpoja nakkeja?
Kun on oikein kiirettä niin lehtorahdit maksaa kun niitä tehdään maksimikoneilla, voit hyvin kuvitella kun Hergulen koneita lentelee taivaalla.
Siis ruoka apu vain vähäistä rahallisesti silloin kun ruokaa joudutaan kuljettaan kaukaa. Silloin kun ruokaa kuljetetaan läheltä makximi 500km tietysti kulut kuljetuksiin usein rekoilla. Mutta tuolloinki palkkakulut samaa luokkaa tekevät sitten jotain tai ei.
Muistatte pakolaismäärät noin vuonna 2015, tuolloin kallein majoittaja Suomess oli punainen risti, halvenpiaki olisi olut?
Korruptoitunut media ei tuo esille avustustyönteon kuljetus-, matkustuskuluja.
Anonyymi-ap
3
120
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää ainakin osin paikkansa, koska humanitaarisissa tehtävissä välistävetäjiä löytyy huomattava määrä, osin pakostakin, mutta mikä on hinta. Laskelmia pöytään päättäjät.
Myös tällä toimella pyörii hyvä-veli-verkosto ja nepotismi, ja bisneksillä vaurastutetaan ystäviä ja sukulaisia. Alin kasti vapaaehtoisista palkitaan asumisella ja ruualla. Näihinkin riittää aina vapaaehtoisia, matkat joutuvat kaiketi itse maksamaan- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059