Taivaan tulet

Anonyymi-ap

Erittäin ahdistava sarja. Onko suomalaiset todella noin mielisairaita ja ahdistuneita tässä huonovointisuuden maassa?

Liian realistinen vai liian kärjistävä. Pahoinvointia puretaan mitä kummallisempina käytöksinä, räyhäämisenä mielivaltaisuutena.

Jopa luottamus poliisiin romahtaa tällaisilla kuvauksilla.
Mutta toisaalta selittää miksi mikään hyvä asia ei Suomessa edisty eikä toimi.

Mitä olette mieltä?

13

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taiteilijat on yleensä vasemmistolaisia. Itse jätän katsomatta suomalaiset sarjat.

      • Anonyymi

        Eli kuvaa lähinnä vasemmistolaisten mielenterveyden tilaa?

        No, onhan se pieni lohtu ettei koko kansa ole tuollaista.
        Ei suomalaisia sarjoja jaksa juuri noiden mielenterveysahdistusten takia tai sitten ne on jotain salkkarien kaltaista pervoa moraalitonta diivailua.
        (Miksiköhän nuoriso on ahdistunutta ja väkivaltaista?)

        "No miltäs se teidän köyhien rahvaiden pyhäpäivä maistuu?" sanoo ällömainoskin.


    • Anonyymi

      Helevetin hyvä ja koukuttava sarja, yksi parhaista ikinä.

      • Anonyymi

        Eli sinä tykkään siitä että ihmiset rällästää ja sekoilee.
        Onko arjessasi paljon sellaista? Tuttua?
        Jotkut toki voi tykätä siitä juuri siksi että se on itselle täysin vierasta, ikäänkuin eksoottista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinä tykkään siitä että ihmiset rällästää ja sekoilee.
        Onko arjessasi paljon sellaista? Tuttua?
        Jotkut toki voi tykätä siitä juuri siksi että se on itselle täysin vierasta, ikäänkuin eksoottista.

        Katso pikkukakkosta, jos taivaan tulet ahistaa. Ihme pelle.


    • Anonyymi

      Mun mielestä kanssa tosi hyvä sarja jossa saa nauraakin niin että oikein sattuu.

      • Anonyymi

        Eli sä näet että suomalainen kurjuus on vähän kuin ironista. Toisaalta se lieneekin paras tapa suhtautua tähän suomalaisuuteen.
        Ns mustaa huumoria?


    • Anonyymi

      Ookko sie pöljä.

    • Anonyymi

      Yksi parhaimmista Suomalais sarjoista pariinkymmeneen vuoteen.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Kerrassaan loistava sarja sarja jota katsoo mielellään useammankin kerran.

    • Anonyymi

      Tästä vanhasta sarjasta on ties kuinka monta aloitusta. Onko aloittaja joku myöhäisherännäinen?

      • Anonyymi

        Joo yritin vasta areenasta alkaa seuraamaan kun naispääosan esittäjä näytti fiksulta.
        Mutta se olikin joku traumaattinen irtosuhteilla naureskelija.


    • Anonyymi

      tässä sarjassa käy sivuosassa huijariambulansimies.
      suomi 24 Oulunsalon huijariambulanssi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      936
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      48
      821
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      721
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      717
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      709
    6. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      677
    7. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      662
    9. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      653
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      600
    Aihe