Edessä olevan kuntaliitoksen kohdalla Ähtärin nimeksi tulee Hilkkalan kylä
Alavus tulee muuttamaan Ähtärin nimen
16
1254
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän on hyvä, aletaan sitten myös kirjoittamaan vain Hilkasta, kuten alavuudelaisten kuuluukin?
- Anonyymi
Ei me huolita ahterilaisia.
- Anonyymi
Se on vasto esitys. Voidaan saada vielä lisäalenusta
- Anonyymi
Tai OSMOOSI
- Anonyymi
Kuinkahan paljon sitten tarvitaan köyhäin apua kun kaksi köyhää yhdistetään
- Anonyymi
Oliko osmoosi laiset Atrian kapinassa
- Anonyymi
:))))))))
- Anonyymi
Onkohan ollut muita ehdotuksia ?
Jotain paikkakuntaan läheisesti kuuluvaa ? - Anonyymi
Mummola
- Anonyymi
Kopion vanhan nimen: "Ollinkulma!"
- Anonyymi
Samalla Ähtäri(kin) saa Töysän kuntavaakunan 😊
- Anonyymi
Ai sen hautakiven
- Anonyymi
Persula
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persula
Tässä ehdotuksia:
-Paskapersepandala
-Sukurutsala
-Hölmölä
-Suhmurila
-Kavallus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ehdotuksia:
-Paskapersepandala
-Sukurutsala
-Hölmölä
-Suhmurila
-KavallusKaikki ihan osuvia, itse lisäisin mukaan vielä -Puhallus ja -Vedätys.
- Anonyymi
tää olis hyvä : Kepuromahtitäällä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163552Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5392968- 961871
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501386Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821364Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa191294- 901099
- 441093
- 901084
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1081051