Kuinka pyhäinmiestenpäivä on sujunut Seinäjoella?
Pyhäinmiestenpäivä
24
327
Vastaukset
- Anonyymi
Meidän Perhe ei juhli pyhäinmiestenpäivää. Vietämme vain Halloweenia koska se on parempi juhla.
- Anonyymi
Ei todellakaan ole parempi, vaan rappiota se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole parempi, vaan rappiota se on.
Housuissas on rappiota.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18087886o
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Perinteinen vainajien muistopäivä. Hautausmaa on täynnä kynttilöitä on oikea aika hiljentyä muistamaan menneitä sukupolvia
- Anonyymi
Aamupäivällä Jesperiasä.iltapäivällä Härmän häjys Ehtooksi kapakkakierrokselle ja yökerhoon
- Anonyymi
Kännissähän se on mennyt. Halloween on hieno juhla!
- Anonyymi
Koti, uskonto ja isänmaa ovat tärkeät perusarvot. Näihin sisältyy myös kirkollisten juhlapäivien harras kunnioittaminen.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Oikeissa asioissa perinteiset arvot kunniaan!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Oikeissa asioissa perinteiset arvot kunniaan!!
Vastasit itsellesi omaan kommenttiisi.
- Anonyymi
Se on kylläkin pyhäinpäivä.
- Anonyymi
Tärkeätä kunnioittaa Pyhiä Arvoja.
- Anonyymi
Bantu, juotu ja laulettu.
- Anonyymi
Tänään on hyvä käydä kirkossa.
- Anonyymi
Kyllä kirkossa säännöllisesti. Siitä saa rauhan sisimpään. Ihmisen on hyvä hiljentyä
- Anonyymi
Onko kiva jutella itsensä kanssa? 😂 Kukaan ei muuta kuitenkaan omaa mielipidettään siksi että vastailet täällä itsellesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kiva jutella itsensä kanssa? 😂 Kukaan ei muuta kuitenkaan omaa mielipidettään siksi että vastailet täällä itsellesi.
Sinä itse olet sellainen, joka juttelee itsensä kanssa. Täällä kirjoittelee muitakin arvokonservatiiveja kuin minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä itse olet sellainen, joka juttelee itsensä kanssa. Täällä kirjoittelee muitakin arvokonservatiiveja kuin minä.
Ei muuten kirjoita. Sinulla ei ole omia arvoja, ei omia mielipiteitä eikä omia lapsia.
- Anonyymi
Ihan jees, ensin saunottiin ja sitten syötiin vasta.
- Anonyymi
Huomenna on isänpäivä.
- Anonyymi
Eilen oli perjantai
- Anonyymi
Raamattuvyöhykkeellä tärkeä päivä.
- Anonyymi
kerran vuodessa on se päivä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623