Terveiset espanjasta

Anonyymi-ap

Mites suomen köyhillä menee perskules itte oon täällä Fuengirola. 3 viinipulloa olen juonut ja noi tuli maksaan 5eur. Noudattakaa ohjettani ensin tulot.Itsellä lukion pitkä matikka niin sovellan asian niin kun ostan täällä maitopurkin höh luottokortilla tietty kun 45 päivän maksuajalla.

21

376

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oho laiska Lasse taas maniassa kun yhdessä ketjussa jop anto tilinueronsa voe voe sitä se mania teettää. Terv :Roletaari.

    • Anonyymi

      Asuin espanjassa 90 luvulla vuosia.
      Silloin siellä vielä viihtyi, fuengirolassakin(fugessa).

      peseta aikana oli liki ilmaista kaikki.
      Nyt siellä vaeltaa narkomaaaneja, pakolaisia ym pilleristiä, huijaria kaduilla.
      En viihtyisi enää.

      Sama on käynyt monessa muussa maassa.

    • Anonyymi

      Niin ei kai se eläminen espanjassa aikoinaan paljon tullut aksaan eikä itseäni kylläkään kiinnostas missään keskustassa asua vaan syrjemmässä.Kaippa tuonne pesiytyy suomalaisiakin ammattikonniakin.

    • Anonyymi

      Aloitus on jonkun Suomessa asuvan hikikomerolaisen keksimää paskaa.
      Hankkikaa jotain oikeata tekemistä, eikä tänne hölynpölyn kirjoittelua.

      • Anonyymi

        Eikun kuittia Laiska lasselle.


    • Anonyymi

      Lähden 4 viikon päästä kanarialle. Paljonko olut siellä maksaa? Ostin sellaisen 8 päivän loman, maksoi vain 1800 euroa.

      • Anonyymi

        Siellä sua jo odotellaan

        https://www.google.com/search?sca_esv=579642114&rlz=1C1CHZN_fiFI988FI988&q=canaria+refugees&tbm=isch&source=lnms&sa=X&ved=2ahUKEwjag_2Xu62CAxWUk2oFHVdkAMcQ0pQJegQICBAB&biw=1280&bih=639&dpr=2#imgrc=k9gYD-na5L-HsM

        afrikkalaiset


      • Anonyymi

        Kaikkeen sitä toimeentulotukea myönnetään.


    • Anonyymi

      Joku on sijoittanut minut väärälle paikkakunnalle.
      Katu on Paseo Juan Aparicio. Numeroa en viitsi mainita mutta vartioitu talo on paseon keskustan puoleisessa päässä. Kaupunki on Torrevieja.
      Manper markettiin matkaa noin 200m. Mercadonnaan puolisen kilometria.
      Kalliit rantakuppilat heti ulko-oven edessä olevan kävelykadun varrella.
      Tuntuvasti halvemmat pari korttelia sisäkaupunkiin päin.
      Suomalaiset asuvat omissa reservatioissaan kaupungin ulkopuolella sisämaassa.
      Kotimaan terveisin LL!

      • Anonyymi

        Etkä ole ku jossain homeisessa pierukuutiossa kirjottelet satuja tänne, ihan täällä Suomessa.


    • Anonyymi

      Kyl jämpti on näin ja Lassella on aina ollu lara.

    • Anonyymi

      Olet äveriäs! Täällä köyhälistön alueella, Costa Blancalla, maksan litran viinitökistä 1€:n.
      L-L

      • Anonyymi

        ennen oli viiskyt senttiä 😠


    • Anonyymi

      Kauhee hätä päteä heh etkö muuta tee kuin päivystät köyhyyspalstaa.

    • Anonyymi

      Itse köyhänä eläkeläisenä olen viihtynyt jo monta vuotta täällä etelän länmössä!

      Eläkkeestä jää riistoverojem jälkeen n.1700€ kk. Suomessa olisi yhtä kituuttamista ja tuskaa, mutta Espanjassa pärjää hyvin.

      Kaksio hyvältä paikalta 440€/kk, taloyhtiössä on pieni uimaallas ja kuntoiluhuonekkin. Suomessa tuolla rahalla ei saa kuin homeisen itsemurhayksiön.

      Syöminen ja palvelut hyvin huokeita. 3 ruokalajin illallinen+ 2 Olutta oli viimeeksi 25€, Suomessa ei taitaisi enää edes 50€ riittää samaan, kun ahneudella ei ole mitään rajaa!
      Pitkäaikais asukkaana saa yleensä myös 10-20% alennusta turistihinnoista niin ravintoloista kuin myös palveluistakin.

      Oma valinta haluaako kituuttaa Suomessa loskassa, vai elää suht mukavasti Espanjassa

    • Anonyymi

      Miksi et ostanut niitä 0,5e /L pahvisia viini purkkeja ?

    • Anonyymi

      Ehkä se elämä ilman alkoholiakin maistuu joillekin.
      Kiva viettää aikaa lastenlasten kanssa,
      Tehdä perunamuusia ja lihapullia.
      Yhdessä. Ja vaikka paistaa vaarin kalastamaa siikaa:-)
      Pelata muistipeliä tai monopolia.

      Suomi on kuitenkin hyvä maa. Ainakin itselle.

    • Anonyymi

      Minä lähden kreikkaan lomalle. Tienasin kalaa myymällä rahaa ja säästin joten lomailen ekaa kertaa 7 vuoteen. Aion lähinnä juhlia ja loikoilla rannalla ja uima-altaalla.

      • Anonyymi

        Kaikki kalastajathan justiin on aurinkorannikoilla kun kalan myymisellä tienaa.


    • Anonyymi

      Onko helteet siellä viellä? Tutava tuli juuri lmilta sietä ja sano plus 30 astetta oli lämmintä.Kukin pättää itse juoko vai tupakoi.Jos nin tekee turha valitaa köyhys sairaudet.Kun viina ja tupakka ne aiheuttaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. 46
      813
    Aihe