(Herätysilmiö) Profetia? Ennustukset? (Osa C) UT:n faktoja

Anonyymi-ap

(Herätysilmiö) Profetia? Ennustukset? (Osa C) UT:n faktoja

Tämä on osa C, siinä tarkastelussa, jossa ns. ”herätystä” tutkitaan UT:n, Jeesuksen ja apostolien opetusten viitekehyksessä.

Edelliset:
Osa A
”herätyksen” harhaopin koettelua UT:n kirjoituksilla.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18086322/heratys-harhaoppi-ja-eksytys!-(osa-a)---utn-faktoja

Osa B
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18086734/valheellinen-heratysoppi!---(osa-b)---julkiset-todisteet---

1) ”Herätyksen” mainostusta!
-----------------------------------------------

Ne, jotka jankuttavat ja vaahtoavat vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen ”herätyksestä”, turvautuvat ja vetoavat - mihin?
• Eivät Raamatun Sanaan ( koska se ei tunne ilmiötä ”herätys”).
• Eivät UT:n, Jeesuksen ja apostolien opetuksiin!
• Vaan – mihin?

• Ns ” herätysoppi” nojaa TÄYSIN ihmistekoisella pohjalla.
• Ei Kristus-kalliolla, siis Jumalan Sanan alustalla.
• ”Suomen profeetta” - mainostus nojautuu ns. ”ennustukseen” jota ”tukholman profetiaksi” sanotaan.

Ns. ”herätysoppi” pidemmältä taustalta katsottuna taas koettaa jatkaa niiden historiallisten liikehdintöjen sarjaa, joissa on näkynyt hengellistä liikehdintää.

Suomessa vedotaan ns. Ylivainion ajan tapahtumiin, joissa kaatumisilmiö nostatti näkyvän ”joukkoliikehdinnän”, mediat ja bisnekset. Kuinka paljon tässä hurmosilmiössä oli ”hengellistä”?
Kuinka paljon samaa kuin vaikkapa urheilukisoissa, festareilla, muisssa joukkotapahtumissa?

Kukaan ei voi ottaa todesta mainostuksia ”parantuneista” , kääntyneistä. Kukaan ei voi olla varma, montako ihmistä lopuksi tuli uskoon, taikka pysyivätkö he taivastiellä? Vai ---?

2) Profetiaa vai ennustamista?
-------------------------------------

Tämän keskustelufoorumin otsikoissa on komeillut jonkin aikaa tapaus, joka mainostaa itseään ”suomen profeettana”. Tähän itse ottamaansa titteliin vedoten tämä tyyppi on puskenut palstalle Otsikoita, usein SUURILLA tikkukirjaimilla. Jotka otsikot on höystetty kymmenilläkin huutomerkeillä.
• 2023-10-08 02:08:35
• HERÄTYS ON ALKANUT!!!
HALLELUJAA,AAMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mitä tällaisesta ”vaahtoamisesta” on pääteltävä? Moni voi olla edelleen hämmentynyt, mistä on kysymys?

Toki alun alkaen normitason tervehenkiset uskovat näkivät ja ymmärsivät, että kyseessä on äärimmäistä feikkiä ja teatteria. Jossa ihmistekoiset: sielullisten ja demonisten (= valheprofetian henget!) tuottavat tarjolle eksyttävää menua!

Sairasta ”ennustelua” - sairaasta tasosta lähtenyttä kuvittelua, toiveajattelua, illuusiota, valhenäkyjä. Ennustuksissa on välillä ”150 sielua”, sitten 400 taikka 40 000 taikka 70 000 ”sielua”! Jopa 150 000 ”sielua” on seilaamassa hell.herätykseen?

Aloitus jatkuu:

28

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jatkoa aloitukseen: (Herätysilmiö) Profetia? Ennustukset? (Osa C) UT:n faktoja

X) Jumalan Pyhän Hengen vaikutuksesta nousevat profetiat? Raittiit profetiat eivät ole:

1. ”Tuomioiden paukuttelua”!
      2. Eivät ole ”kuolleitten kiroamista”!
      3. Kirkkojen ”kaatamista”
      4. Uhoamista omilla voimilla!

1: Tuomioiden paukuttelua:
      ----------------------------
      Tuomioita:
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18060371/vaaran-profeetan-tuotantoa--a)--tuomiokirjoitukset

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18016914/kalvian-helluntaiseurakunnalle-tuomio!!!

2: Kuolleitten ”kiroamista”:
      ----------------------------------
      SUOMEN PROFEETTA KIROSI MARTTI LUTHERIN!!!
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18074191/suomen-profeetta-kirosi-martti-lutherin!!!

Anonyymi-ap 2023-10-29 01:35:52
      • Tässä muutamia päiviä sitten,Suomen Profdetta Henri Puumala lausui minulle seuraavat sanansa,kun keskustelimme hänen kanssaan Helsingissä:
      -"Evankelista Aili Ester Heinosen Palvelustehtävän Perijänä,minä kiroan Martti Lutherin alimpaan helvettiin. Se mies oli kiireestä kantapäähänsä saakka pelkkä vasemmistolainen sosialidemokraatti ja koko lutkukirkko ON HÄVITETTÄVÄ TÄYDELLISELLÄ TAVALLA,KOKO MAAILMASTAMME. Kansojen Profeettanamme suoritan Suomen maassamme Täydellisen uskonpuhdistuksen. Jumala minua siinä auttakoon,Aamen".
      Uskon että alkava "Tukholman profetian herätys",muuttuu tulevina kuukausinamme erittäin mielenkiintoiseksi.

3:- 4: Kirkkojen kaatamista, uhoamista omien voimien varassa!

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18080064/suomen-profeetta-henri-puumala-lausui-hiljattainSuomen Profeetta Henri Puumala lausui hiljattain:
      • Anonyymi-ap 2023-11-01 14:53:58
      • -"Aion kaataa evankelis-luterilaisen kirkon,koska se on pelkkä vasemmistolaisten Pyhäkköporttojen lahko".

Aiheen käsittely jatkuu..

• Anonyymi

Aina vain menee överimmäksi tän rohveeetan touhut!

• Anonyymi

Ilm.14:6 Ja mitä näin toisen enkelin lentävän taivaan keskitse, jolla ijankaikkinen evankeliumi oli jota hänen pitää niille ilmoittavan, jotka maan päällä asuvat, ja kaikille pakanoille ja sukukunnille, ja kielille ja kansoille. Biblia (1776)

• Anonyymi

Kyllä sana sanoo

• Anonyymi

Ilmiö on ajankohtainen, vääriä profeettoja nousee...

• Anonyymi

Hedelmistään ne tunnetaan!

• Anonyymi

Pelkät puheet ei todista.

• Anonyymi

Eivä mitään todista, varsinkin kun "Profeetta" itse jankuttaa ITSESTÄÄN:
        "Suomen Profeetta" sanoi, jne.

• Anonyymi

Luuk.10:16 Biblia (1776) Joka kuulee teitä, se kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut, mutta joka minut hylkää, hylkää hänet, joka minut lähetti.

• Anonyymi

Jeesuksen opetuksia on kuultva!

• Anonyymi

On hyvä että tutkitaan Raamatun opetuksia, eikä juosta kaiken maailman ilmiöiden perässä!

• Anonyymi

Tarkoitat kai, että tulkitaan 🤣

• Anonyymi

Ennustajia on ja lisää tulee...

• Anonyymi

X X X Ö

• Anonyymi

Ps.62:13 Ja sinun, Herra, on armo; sillä sinä maksat kullekin hänen tekojensa mukaan. Job.34:11. Sananl.24:12. Jer.32:19. Matt.16:27. Room.2:6. 2Kor.5:10. Ilm.22:12. Ilm.20:13 Biblia (1776) Ja meri antoi ne kuolleet, jotka hänessä olivat, ja kuolema ja helvetti antoi ne kuolleet, jotka heissä olivat: ja ne tuomittiin jokainen töittensä kälkeen.

• Anonyymi

Sana on pysyvä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Pelkkää tyhjää hokemista; herätys, herätys, herätys , kuin kuollutta robottiääntä,

• Anonyymi
    • Anonyymi

🥱😴🤧

• Anonyymi

Se väkevä lopumajan eksytys,on adventistien sapatti.
      Palvovat ikuista perjantaita.
      SAIRASTA TOUHUA!!!

• Anonyymi

Raamatun mukaan lopunajan eksytys on ihan muuta...

• Anonyymi

Hapatuksen agentti täällä on joka mainostaa että on pro-feet-ta...

Sallikaa nauraa!!!

• Anonyymi

Näin se nyt näkyy... alkaa kulissit kaatua, näkyy takapiha

• Anonyymi

Niin näkyy. Että Puumala oli ja on äärimmäisen röyhkeä valheprofeetta.
      Antero Laukkanen ei noussu pyörätuolista ennen joulua!

• Anonyymi

Ettäs kehtaatkin haukkua profeettaa ja vieläpä jouluaattona.
      Ei ollut röyhkeydelläsi rajoja Jumalamme Silmissään.
      Nyt sitten jäljellä vain Tuomion odoittelusi.

• Anonyymi

Vai heräsi tuo rohveeetta?
        Jouluaattona...
        Onhan sekin jokin "herätys"? Että.. rohveetta itse päästelee tuttua juttua!

Mutta se jäi näkymättä, että

Laukkanen ei noussut pyörätuolista.

Ja tätä rumaa temppua ei saisi arvostella? Rohveetta heti kitisee ja vikisee ja tuomioita höpöttää---

No, senhän jo arvasi?

• Anonyymi

Nyt se koettaa käydä sen ihmisen kimppuun, joka on "tutkijan" roolissa kritisoinut valheprofetiaa ja profeettaa...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe