Valheen (käärmeen) eräs lopputuote: Väärät profeetat ( Osa C)
ALUKSI
Tämä on osa C tutkielmassa koskien ”paratiisin käärmeen ääntä”. Edelliset,
A) https://keskustelu.suomi24.fi/t/18130963/missa-on-nyt-paratiisin-kaarme--kuuluuko-aani-taallakin--(-osa-a)
B) https://keskustelu.suomi24.fi/t/18137374/miten-toimii-paratiisin-kaarme--koukuttaa-(profeetoiksi)---(osa-b)
1) Paholaisen koukutus paratiisissa? Valhetta koko paketti!
----------------------------------------------------------------------
Kun paholainen vietteli ihmisparia paratiisissa, ja ”puhui” käärmeen kautta, se koko keissi oli pelkkää valhetta. ( 1 Moos 3:1-5)
• Onko Jumala todella sanonut?
• Ette te suinkaan kuole!
• Silmänne aukenevat
• Tulette niinkuin Jumala tietämään...
Paholainen oli ensimmäinen ValheProfeetta! Jeesus itse todisti tästä:
• ”Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä. ” ( Joh 8:44)
• ”Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden.” ( Joh 8:45)
2) Ihmiset ovat taipuvaisia uskomaan valhetta!
------------------------------------------------------------
On yleisesti tunnettu ja osin tutkittukin asia, että suuri osa ihmisistä uskoo valhetta paljon paremmin kuin totuutta, tosiasioita.
Tämä selittyy sillä, että meissä kaikissa asuu valheiden koukkuun langenneen Aadamin syntinen perimä! Se vetää alaspäin kuin fysiikan painovoimaki! ( Usein ihan kadotuksen kuiluihin saakka!
On jopa niin absurdia, että mitä Paksumpi Valhe, sen paremmin se tehoaa… (?)
Paholainen käyttää tätä ihmisluonnon heikkoutta, taipumusta valheisiin - kun se ”leipoo” itsensä palvelukseen mm. ”vääriä profeettoja”! Tämä prosessi sisältää sen, että
• 1) Tämä (vääräksi profeetaksi) itse ensin uskoo valhetta!
• 2) Kun paholainen on saanut hänet apulaisekseen, siis orjaksi aikeilleen….
• 3) Valheiden syöttäminen jatkuu!
• 4) Tulee ”näkyjä” - unia – visioita!
• 5) Kuuluu ”ääniä” - joita tämä valheen pimittämä kuvittelee ”Jumalan ääneksi”
• 6) Nousee omien korvien välistä sanoja, joita kuvittelee Jumalan antamiksi…
• 7) Paholainen heittää löylyä kiukaaseen: Sinä Olet se Suuri Profeetta!
• 8) Sinä olet se Erikoisvalittu!
3) Ylpeyden syntiin sidottuna joka lajin suuruusharhoja!
--------------------------------------------------------------------
Kun ihmisparka näin on jo pimitetty valheiden viidakkoon, homma on paketissa! Tässä vaiheessa (profeetaksi) itseään luuleva on jo kadottanut kaiken ”terveen opin”kehykset. On kadottanut kaikki ne Raamatun opetuksen, jotka muistuttuvat valvomisesta ja nöyryydestä.
Raamattu sanoo sitä ”paisumiseksi” . Pöyhkeilyksi.
• ”Älköön teiltä riistäkö voittopalkintoanne kukaan, joka on mieltynyt nöyryyteen ja enkelien palvelemiseen ja pöyhkeilee näyistään ja on lihallisen mielensä turhaan paisuttama.” ( Kol 2:18)
Samoin, tähän ”loppupisteeseen” kehittynyt ennustaja ( ei siis Jumalan profeetta) - on kadottanut myös terveen realiteettitajun! Kaikki normijärkisetkin näkevät, miten ”överiksi” homma on karannut! Miten älyttömään tasoon ovat ”ennustukset” ja höpötykset edenneeet! Ei mitään järjen hiventäkään…
- Ja silti? Tällainen paatunut ennustaja koettaa aina vain lisää ja lisää. Koko keissi on täynnä:
• vihaa
• katkeruutta; anteeksiantamattomuuta
• kiukkua
• koston julistamista
• ylpeyttä, itsensä korottamista (Suomen Profeetta, Kansojen profeetta)
• huutoa ( kymmeniäkin huutomerkkejä !!!!!!!!)
• herjausta
• pilkkausta
• tuomioiden paukuttelua ( Matt 7:1-3, Apt 10:42)
• herjaamista
• uhkailua
• pelottelua
• jopa 500 vuotta sitten kuolleen ”kiroamista alimpaan helvettiin”
• kuolleen E.G.W julistamista ”noidaksi”
• sapatin julistaminen ”TÄYSIN PERKELEESTÄ” olevaksi…
• evl kirkon jumalanpalvelijoiden herjaamista ”pyhäkköportoiksi”!
• E.G. Whiten herjaamista ”kaikkien pyhäkköporttojen äiti”…
• naisten likaista pilkkaamista ”parran kasvattamisesta”…
• jne ( kaikista kirjallista näyttöä tällä palstalla)
Ja kaiken aikaa valhe-ennustuksia: Joku (muka) parani helmikuussa 2023.
On ”tuloillansa sieluja” – jopa 150 000 ( ensimmäistäkään ei ole kuulunut…)
Valheoppia ”herätyksestä” - jollaista sanaakaan ei Raamattu; UT tunne!
Aloitus jatkuu:
Valheen (käärmeen) eräs lopputuote: Väärät profeetat ( Osa C)
31
346
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkoa aloitukseen:Valheen (käärmeen) eräs lopputuote: Väärät profeetat ( Osa C)
LOPUKSI
Paholaisen juonet ovat moninaisia. Traagisia esimerkkejä on tämä kärsimysten ja pahuuden maailma enemmän kuin täynnä!
• ”Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan.”
• Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys. Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä.” ( Joh 10: 10-11)
Säälittävimpiä pahuuden käärmeen uhreja ja samalla sen orjia ja apulaisia - ovat ne, jotka leikkivät ”profeettaa”. Traagisinta on se, että he ovat nielleet Valheen Koko Paketin. He valheen pimeydeessä luulevat olevansa Jumalan profeettoja. Joitakin ErikoisTapauksia? Ja tässä valheellisessa ”pimennossa” he käyttävät pahuuden joka sortin keinoja.
Koska ”väärien profeettojen” habitukseen kuuluu aina paatumus ( = jossa on hylätty Jumalan ohjeet, nuhteet, Raamatun sanan varoitukset)
- he koppavuudessaan eivät (tietenkään) siedä sitä, jos – kun heidän valheagendaansa tarkastellaan. Koetellaan, arvostellaan - niinkuin Sana käskee!
1 Tess5:21
1 Joh 4:1
On tunnettua, että nämä profeetoiksi itsensä korottaneet aina UHKAILEVAT! Brutaalilla tavalla. ”Kuolemalla” uhkailu? Vihjailu, että profeettaa vastaan nousevat ”kuolema korjaa”… Jopa että "jumala tappaa" ne, jotka (profeettaa) vastaan nousevat...
Tässä tuoreita esimerkkejä::
• Anonyymi 2023-11-30 12:13:02
• ”Olen se profeetta, jota tulee kuulla, tai muuten tulee hävitetyksi kansasta. Jokainen, joka nousee minua vastaan, joutuu kadotukseen. Vuoren varmasti. Monet korjaa kuolema heti pian sen jälkeen, kun uskaltavat sanoa sanan minua vastaan. On jo korjannut.”
• 2023-11-30 12:41:20
• ”En muista nimiä, mutta tulivat minulle urputtamaan ja valittivat minusta rukouspiirissä, niin että Jumala surmasi heidät. Ei jäänyt yhtään vastustamaan minua. Ja nyt olen Jumalan profeetta, jota tulee kuulla, tai muuten tulee hävitetyksi kansasta. Kuolo korjaa, jos minua vastustatte! Ja ikuinen kadotus vailla pienintäkään mahdollisuutta pelastukseen. Ei tulen läpi eikä suoraan Kristuksen luokse: kadotus on sen kohtalo, joka kajoaa Herran voideltuun! ”
Kommenttia:
------------------
Uhkailu ja pelottelu sisältää myös tutun sanasaasteen: ” kadotustuomion”. Vaikka Jeesus KIELSI sellaista lausumasta. Luukas 6:47
Tämä järkyttävän tason uhkailu perustuu siihen ”valheeseen” jonka paholainen on syöttänyt: ”Olet Herran Voideltu!” Tällä samalla valheella kaikki väärät profeetat ja valheopettajat pelaavat! Pää on seonut ja valheen sumua ja pimeyttä täysi!
- Älä koske Herran voideltuun! - Tai kuolet!
KYSYMYKSIÄ?
Jos joku on ”herran voideltu”? Oikeasti Jumalan Hengen tasolla? Niin sen pitäisi näkyä sanoissa? Mikä on ”hedelmä”? Ja – kun se on täyttä valhepakettia, valhe-ennustuksia, herjaamista, kiroamista, koston huutoa, solvauksia, tuomioita…
NIIN? Sokea Reettakin osaa päätellä, että siinä näkyy surullinen esimerkki paholaisen erään sortin ”lopputuotteesta” - väärästä profeetasta, eksyttäjästä.
Kyrie eleison!- Anonyymi
Trollaamiseni meni sinuun näköjään täydestä. :)
Mitäs kajosit Herran voideltuun! :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs kajosit Herran voideltuun! :)Mikä kumman herran voideltu? Onko se käyttäny moottoriöljyä vai ruokaöljyä?
ja mitä se on voidellu öljyllä??? Päätä vai häntää, vai.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs kajosit Herran voideltuun! :)Voi sua parkaa... trollaa niin paljon kuin lystäät.
Toiset kirjoittaa asiaa.
Muille, ei trollaajille... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs kajosit Herran voideltuun! :)Onko tuo sitä että joku on "herran voitelema"?
Siis sillä on joku herra joka "voitelee sitä"?
Millä voiteella?
Onko se öljyä? Moottoriöljyä, jolla moottorit voidellaan?
Vaiko jotain kallista öljyä, jolla ihmisiä voidellaan Ökytason Hoitoloissa?
Siis jotakin tuoksuvia voiteita?
Voisko tämä arvoisa "hrran voideltu" (?) hiukan kertoa?
Mikä - kuka se "herra" on?
Ja miten se "herra" voitelee?
Ja mistä paikoista se voitele?
Korvine välistä - vai jal-ko-jen välistä?
Ja miksi pitää voidella?
Onko paikat ryytyneet ja ruostuneet?
Eikö CRC - suihke auttaisi?
Ole hyvä ja kerro!
Kiitos! - Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Jokainen voi arvioida, onko Pyhä Jumala käskenyt (profeetan)
kirjoittamaan alla olevia tekstejä? Ja millä luvalla (profeetta) sen tekee?
• Suomen Profdetta Henri Puumala lausui minulle seuraavat sanansa (---) minä kiroan Martti Lutherin alimpaan helvettiin.” ”Se mies oli kiireestä kantapäähänsä saakka pelkkä vasemmistolainen sosialidemokraatti ja koko lutkukirkko ON HÄVITETTÄVÄ TÄYDELLISELLÄ TAVALLA,KOKO MAAILMASTAMME.”
• PA"EV.LUT.KIRKON NAISPAPPI KASVATTAA PARTAA"!!!”Anonyymi-ap2023-11-04 12:00:19 -"Itselleen keinotekoisella tavalla. Onko hullumpaa kuultu"?!
Tämmöiset eivät voi kuulua missään nimessä SEIRAKUNTIIN,vaan ainoastaan VanhaanVaasaan,tai Niuvanniemeen". Nämä sanat lausui hiljattain Helsingissämme,Suomen Profeetta.”
NIin? - Anonyymi
Hyvin trollasin esittämällä Herran voideltua profeettaa. Opin sen aikoinaan, kun olin itsekin tekemisissä vastaavien huijareiden kanssa.
Sellaisia suuruuden hulluja sekopäitä ilmestyy aina välillä vapaisiin suuntiin enimmäkseen. Saavat jostakin syystä muutamia seuraajia, jotka eivät erota reaalimaailmaa näiden fiktioista.
Oman mielensä tuotoksiahan he vain tuovat julki. Ja suojautuvat sanomalla "Älkää koskeko Herran voideltuun! Olen Herran voideltu!"
Ei minulla sinänsä ole mitään avaajaa vastaan. Satuin vain osumaan hänen alueelleen, kun trollasin tällä palstalla. Ja ei: en ole uskossa.
Lähinnä huvittaa sekopäiden toisilleen langettamat kadotustuomiot tällä palstalla. Ja jatkuva riitely. On se toisaalta masentavaakin. Tekisi mieli lukea jotakin muutakin, mutta kun sitä ei ole täällä tarjolla, niin sitten lähdin itse mukaan trollina lietsomaan riitaa. Ja onnistuin. Se riitely kyllä sujuu täällä ilman trollaustakin vallan mainiosti.- Anonyymi
Sorry! Et laikaan onnistunut, putosit omaan kuoppaasi!
Onnittelut!
KAIKKIa kun ei voi hämätä, huiputtaa, sokaista trollaamisella!
Ne "vainuaa" trollit jo pitkän matkan päästä!!! - Anonyymi
Älä viitsi höpöttää. Ei tehoa.
Jos oisit aito, et tuollaista skeidaa kirjoittaisia
.
Olet yököttävä!!
Ootko koskaan sattunu lukemaan, mitä Herra Jeesus sanoi Eräille?
Lue se, se iltapala sulle!
Ilm 3:16
Oothan kuullu sanan: " kun laatta lentää?" Siis oksennus?
KUn Herra "oksentaa" ihmisen suustaa ulos.....
Joo?
Oot sitä lajia!!
Kestä siinä oksennuksen rapakossa...
Be well! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sorry! Et laikaan onnistunut, putosit omaan kuoppaasi!
Onnittelut!
KAIKKIa kun ei voi hämätä, huiputtaa, sokaista trollaamisella!
Ne "vainuaa" trollit jo pitkän matkan päästä!!!Vai en lainkaan onnistunut! Avaaja lainasi trolliviestejäni sellaisenaan toisessa viestissään. Hyvä, että onnistuin matkimaan niin hyvin väärää profeettaa. Saivatpahan lukijat opetusta ja ohjausta avaajan kautta tässä asiassa. Ei mennyt siis hukkaan trollaukseni. Ja sainhan hyvät naurut, kun hihhulit kävivät toinen toisensa kimppuun ja ottivat minut tosissaan!
- Anonyymi
Siis?
Kiitos kun ITSE kerroit, että oot trolli.
Ilmoitetaan se Suomi24 ylläpidolle!
JK. Riidan lietsominen ku n on SUOMI 24 sääntöjen vastaista.
Olet unohtanut Suomi24 kirjoittajien säännöt! - Anonyymi
Viestisi ilmoitettu Suomi24 ylläpidolle.
Syy? Trollaus, joka kiellettty säännöissä.
https://www.suomi24.fi/opastus/saannot - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai en lainkaan onnistunut! Avaaja lainasi trolliviestejäni sellaisenaan toisessa viestissään. Hyvä, että onnistuin matkimaan niin hyvin väärää profeettaa. Saivatpahan lukijat opetusta ja ohjausta avaajan kautta tässä asiassa. Ei mennyt siis hukkaan trollaukseni. Ja sainhan hyvät naurut, kun hihhulit kävivät toinen toisensa kimppuun ja ottivat minut tosissaan!
Viestisi ilmoitettu Suomi24 ylläpidolle.
Syy?
Trollaus on KIELLETTY Suomi24 säännöissä.
https://www.suomi24.fi/opastus/saannot
JK: KAIKKI viestit ovat JULKISIA.
KAIKKI viestit pysyvät Suomi24 arkistossa.
KUKAAN ei voi vedota "trollaamiseen"!
Kaikki kirjoittajat vastaavat itse.
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai en lainkaan onnistunut! Avaaja lainasi trolliviestejäni sellaisenaan toisessa viestissään. Hyvä, että onnistuin matkimaan niin hyvin väärää profeettaa. Saivatpahan lukijat opetusta ja ohjausta avaajan kautta tässä asiassa. Ei mennyt siis hukkaan trollaukseni. Ja sainhan hyvät naurut, kun hihhulit kävivät toinen toisensa kimppuun ja ottivat minut tosissaan!
"Avaaja lainasi trolliviestejäni sellaisenaan toisessa viestissään. Hyvä, että onnistuin matkimaan niin hyvin väärää profeettaa. "
Kommenttia:
Kyseessä on rikkomus Suomi24 sääntöjä vastaan:"
" Avaaja lainasi trolliviestejäni sellaisenaan toisessa viestissään. Hyvä, että onnistuin matkimaan niin hyvin väärää profeettaa."
Suomi24 sääntöjen mukaan KUKAAN ei voi eikä saa
"esiintyä toisena henkilönä".
" Avaaja lainasi trolliviestejäni sellaisenaan toisessa viestissään. Hyvä, että onnistuin matkimaan niin hyvin väärää profeettaa. "
Yhteenveto:
Kyseessä on myös kriminaalisen näytön teko:
-esiintyminen toisena henkilönä!
Lain mukaan KUKAAN ei saa esiintyä toisena henkilönä! ( = rikos)
"Hyvä, että onnistuin matkimaan niin hyvin väärää profeettaa."
"
Joten?
Ylläpito joutuu selvittämään asian! Sen perästä se siirtyy virkatahojen piiriin.
Kiitos! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Avaaja lainasi trolliviestejäni sellaisenaan toisessa viestissään. Hyvä, että onnistuin matkimaan niin hyvin väärää profeettaa. "
Kommenttia:
Kyseessä on rikkomus Suomi24 sääntöjä vastaan:"
" Avaaja lainasi trolliviestejäni sellaisenaan toisessa viestissään. Hyvä, että onnistuin matkimaan niin hyvin väärää profeettaa."
Suomi24 sääntöjen mukaan KUKAAN ei voi eikä saa
"esiintyä toisena henkilönä".
" Avaaja lainasi trolliviestejäni sellaisenaan toisessa viestissään. Hyvä, että onnistuin matkimaan niin hyvin väärää profeettaa. "
Yhteenveto:
Kyseessä on myös kriminaalisen näytön teko:
-esiintyminen toisena henkilönä!
Lain mukaan KUKAAN ei saa esiintyä toisena henkilönä! ( = rikos)
"Hyvä, että onnistuin matkimaan niin hyvin väärää profeettaa."
"
Joten?
Ylläpito joutuu selvittämään asian! Sen perästä se siirtyy virkatahojen piiriin.
Kiitos!Ei ylläpito mitään selvitä. Sillä on parempaakin tekemistä. Sitä paitsi en sanonut kenenkään henkilön nimeä, kun esiinnyin vääränä profeettana. Enkä esiintynyt vääränä profeettana vaan oikeana: Herran voideltuna!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ylläpito mitään selvitä. Sillä on parempaakin tekemistä. Sitä paitsi en sanonut kenenkään henkilön nimeä, kun esiinnyin vääränä profeettana. Enkä esiintynyt vääränä profeettana vaan oikeana: Herran voideltuna!
Täydestä meni! Avaaja piti sinua vääränä profeettana.
- Anonyymi
Joo? Väärä profeetta apureineen pelaa TOSI likaista ja laitont peliä!
Maali kyllä jo näkyy... - Anonyymi
Joka lajin kieroilua, trollaustakin!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18140479/ai-etta-oikein-trolli-()-talla-palstalla--jaahas--- - Anonyymi
No, kun se rohveetta on sekaisin mennen tullen, niin se esiintyykin milloin missäkin roolissa!!!
- Anonyymi
Se ei tapahdu hetkessä, kun väärä profeetta syntyy ja nousee.
Mutta alkunsa sillä on, ja se on strateginen tekijä?
Kun antaa pikkusormensa pahalle, se saattaa lopuksi viedä koko miehen! - Anonyymi
Huijari se on se rohveetta!!
- Anonyymi
kaikkee aikansa..
- Anonyymi
Tuli ja meni
- Anonyymi
Paholainen saa koukkuunsa monin tavoin, ja kun joku on valheen annokset niellyt, hän on melkoisen varma väärä profeetta. Säälittävää on se, että kun "ennustelee" valheita, sanoo niitä profetioiksi, on niin valheen "sumuttama" että ITSE uskoo valheet.
Toisten asia on todeta ja testata mistä on kyse! - Anonyymi
Nämä itse itsensä prpfeetoiksi mainostavat yleensä ennen pitkää paljastavat "laatunsa". Tule sellaista tekstiä ulos, että jokainen näkee ja ymmärtää mistä nousee sen lajin saasteet. Jumalan Henki ei ole mukana...
- Anonyymi
Näin se menee.
- Anonyymi
Kovasti suuria utopioita sepittävät väärät profeetat.
Ne eivät nouse edes terveen järjen tasolta, eivätkä ole Jumalan tasoa nähneetkään!
Tässä: miten koston enkeli profiloidaan?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18182400/profeetta------vai-katkera-koston-enkeli--(-osa-1) - Anonyymi
Vaikeaa sekoamista se on.
- Anonyymi
Nähty on, todistettu on että tuo Puunala on valheprofeeetta!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3282697Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.281931Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e1381751Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano581468Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko161989- 68979
Mitä sanoisit jos uskaltaisin
Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha69929- 69919
- 55840
Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!
Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,14819