Tämän takia minä lopetan välitystili kun ne sano minulle että ne sata varmasti tule tänän ne rahat katso klo 14 jälken pankkia.
Mutta vasta sitten kun sosiali hoitaja anikka laitta sähköpostia niin saa tietä totus että ne tule vasta huomenna.
Ja ilman annikka ei olis mitenkä sannnut tietä totus kun se ei autta vaikka soitta miljona kerta sinne sossun joka kerta ne sano että ne tule tänän vaikka ne tule huomenna mutta sittä ne ei minulle kerro.
Sen takia lopetan välitystili silläkin uhkiksella että joutu muuttaman pois jakobin tupa.
Tämän takia minä lopetan toi sossun välitystili.
26
991
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pidä antaa kenenkään peukaloida omia rahoja. Niitä pitää hallita itse.
Jos ei hallitse niitä raha-asioita, niin joutuu holhoukseen.
Edunvalvoja sitten ripottelee sinulle niitä rahoja vähän kerrallaan.
MUTTA jos hallitsee omat rahavirtansa, niin voi pitää niitä sekä pankissa että
kotona jemmarahana, niin ei ole huolta, vaan aina on käteistä tarjolla. - Anonyymi
Kyllä ne saa laitta sen 160e mitä ne on sannonut että rittä velkohin muuten minä soitan sinne ja pyydän lisä kun velat on pakko maksa muuten ne ampuu minut haulikolla.
- Anonyymi
Toi on vittumaista kun on 211 euroa velka kyllä ne saa laitta minulle se 160e mistä ne on puhunut että rittä velkohin muuten minä soittan sinne ja pyydän lisä ei minä huviksen kysy minkä verran minulla on tulossa vaan sen takia että tietä paljonko pysty ottaman velka ja velat on pakko maksa muuten ne ampuu halikolla eli huomenna pitä maksa velat.
- Anonyymi
Mitä otatte velkoja hmm....käytätkö kenties jotain aineita niin sillon eri asia.
- Anonyymi
Anne tietä että minä saan ne vasta huomenna ja Anne tietä että minä lulen että minä saan ne tanän ja anne tietä että minä turhan katson pankkitiliä ja minä jätin hänelle soittopyyntä ja hän ei ole soittanut minulle vasta sitten kun sociali hoitaja laitta sähköpostia niin hän vasta että minä saan ne huomenna ja minä olen monta kerta soittanut sinne sossun ja ne sano joka kerta että minä saan ne tänän.
- Anonyymi
Se on laillista lainata raha kukan ei ole velvollinen kertoman mihin on lainannut raha.
- Anonyymi
Miksi ne ei sano kun soittan että minä saan ne huomenna miksi ne ei voi sanoa minkä verran minä saan onko se joku taktinen veto että ne pitkittä että olen vähempän tytyväinen mutta ei minä voi olla vähempään tytyväinen kun minun pitä maksa velat.
- Anonyymi
Jos pankista tai pikavippifirmasta lainaa, tuskinpa ne perii noin voimakkain keinoin.
Ei pidä lainata epämääräisistä paikoista.
Näyttäisi olevan itse rakennettu ansa itselle. - Anonyymi
Eipä ihme jos joku välitystili kun kuitenkin jotain velkoja,etuudenvalvonnan piiriin aloittaja kuuluis.Mitä ottaa mitään velkoja toi hyvin yksinkertaista. Maksaa velkansa pois eikä ota uutta velkaa.
- Anonyymi
Sen takia minä lopettan toi välitys tili kun ei anne minulle ikinä vasta ja kerto minkä verran hän on minulle laittanut ja koska.
Eikö muut sosiali työntekijät suostu minulle kertoman noi asiat. - Anonyymi
Mitä apua minulla on edunv kun ei edunv estä minua lainamasta raha.
- Anonyymi
Hän vain pahenta ongelmat kun hän maksa vähemmän raha.
- Anonyymi
Kyllä minä saan lainata niin paljon kun minua huvitta ei se ole minun vika että ne lupa että saan tänän 160e enkä saakan kun vasta huomenna.
Sama asia se on jos sinä tänän saat 2500e palkka ja sinun pitä tänän maksa 1500e asunto laina etkä saakan tänän sittä palkka niin sinä olet hoittanut raha asiat huonosti kun otit asunto laina. - Anonyymi
Gang Stalkerit halua minulle edunv sen takia ne trolla ja vihjaise sinne päin.
Eikö olekin niin.
Sossukin halua minulle edunv jotenki se pitkittäminen litty sihen.
Tietä mitä sossu ja gang stakerit sunnitele kun luke ne viestit mitä gang stalkerit laitta minusta. - Anonyymi
Minä en suostu mihinkän edunv se on vieläkin pahempi kun välitystili silloin ainakin tule maksamattomia velkoja ei edunv välitystili on jo tarpeksi paha.
- Anonyymi
Kaveri kyllästyi sossun välitystilin kun hän ei ikinä tiennyt koska hän saa sielttä raha.
Niin hän vaihtoi sen sossun välitystilin edunv että hän sais edes joskus jotain raha.
Ja nyt ne yrittä sittä sama taktikka minulle.
Eli nyt päästin asian ytimen. - Anonyymi
Muillakin välitystilin asiakailla on ollut ongelmia että ne ei ikinä tiedä koska ne saa raha kun välitystili on toiminnut huonosti.
Että kyllä sossu painosta välitystili asiakaitta edunv.
Ja minun tuttavalla toimi edunv huonosti sen jälken kun hän muutti pois hoitokodista ja meni työhin ja muutti miehen kanssa aasuman.
Ja kun sossu halua painosta välitystili asiakaitta edunv niin välitystili rupea toimiman huonosti.
Eli sossu teke sen tahallan että välitystili toimi huonosti ja edunv teke tahallan että edunv toimi huonosti. - Anonyymi
Niin otakko lainaa sen takia kun välitystilin kautta ei tulekkaan rahoja.Sitten toisaalta ymmärrettävä juttu.On se ettei haulikolla ammuta jos ei ihan heti pysty maksakkaan. Kyllähän palkka pitäs tulla ajallaan.Mahdollisimman pitkään hoitaa itse asiansa ettei etuudenvalvontaan kun sen kanssa sitten saa tapella. Joku tietty viikkoraha mutta valvoja ei sitten mitenkään nosta viikkorahaa. Ihmiset ajetaan ahtaalle ja sitten ihmetellään kun tehdään rikoksia.
- Anonyymi
Minulla mene verensokeri niin matalalle että kuolen kun ei vieläkän ole tullut nittä rahoja
- Anonyymi
Ja ihmiset huijatan edunv kun ne ei tiedä edunv merkityksen joka nidden lain muukan pitä tietä ennen kun nille voidan määrätä edunv.
- Anonyymi
Edunv sano monelle että saat 20e vikkoraha kun sinä saat ruoka ja asunto.
Ja sillä on 3 kerta vikkossa puhelin aika klo 9:30-11.- Anonyymi
Se 20 euron viikkoraha on ihan hyvä määrä, jos ihminen jo muutenkin saa
yhteiskunnalta sen "ruoka ja asunto" Se 20 € riittää nameihin ja naposteluun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se 20 euron viikkoraha on ihan hyvä määrä, jos ihminen jo muutenkin saa
yhteiskunnalta sen "ruoka ja asunto" Se 20 € riittää nameihin ja naposteluun.Niin onko sillon jossain palvelutalossa jos saa 20eur viikossa.Onhan näitä tapauksia kun henkilöt etuudenvalvonnassa niin ei millään meinaa rahoja saada vaikka tilillä rahoja.
- Anonyymi
500 asiakasta ja 3 kerta vikkossa puhelinaika.
- Anonyymi
Tähän on hyvinvointiyhteiskuntamme mennyt. Hallelujaa. Hae kirkon diakonilta pika-avustusta jos haulikko niskassa on.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2482831Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell31584- 1011164
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231141Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581015Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531012- 64974
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717927- 132868
- 63861