Onko tuonpuoleisessa vettä ?

Anonyymi-ap

Merta, jokia , lampia, lähteitä, muuta märkää..
Laivoja lentokoneita ym kulkuvälineitä ei ilmeisesti ole kun liikutaan ajatuksen voimalla.

17

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taivas, se se on yhtä helvettiä se.

      • Anonyymi

        Uskovaiset on keksineet termin taivas.
        Tuonpuoleine on oikea sana joka on ympärillämme.
        Ei maton alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaiset on keksineet termin taivas.
        Tuonpuoleine on oikea sana joka on ympärillämme.
        Ei maton alla.

        Isossa kirjassa,

        "Maa oli autio ja TYHÄ , pimeys peitti syvyydet , ja Jumalan HENKI liikkui
        VETTEN yllä." 1 Moos: 1: 2


    • Anonyymi

      Mäkäriä ja cocista löytyy kyllä sekä kossua

    • Jos lapsi kuolee ja joutuu taivaaseen nii kasvaako se siellä aikuiseksi
      vai pitääkö sen kaikki miljardit vuodet olla vaan se saman ikäinen tenava?

      • Anonyymi

        Tämä on mielenkiintoinen kysymys, mutta jos lapsi meneekin Helvettiin, ja millä perusteella?

        Tällainen taivas ja helvetti-usko on kerta kaikkiaan täysin älyvapaa, mihin menee pieni vauva, joka ei ole ehtinyt tehdä syntiä, tai kuusivuotiaan tasolla oleva vammainen?

        Vauvanhan pitäisi mennä automaattisesti viattomana Taivaaseen, rakkaudellisin tekohan olisi silloin, että vanhempi tappaisi lapsensa, että tämä pääsisi heti Taivaaseen, eikä joutuisi kärsimään täällä ja joutuisi vielä helvettiin.

        Kristinuskossakin on puolensa, mutta joissain jutuissa se on täysin idioottimainen uskonto.


    • Anonyymi

      Voiko paratiisissa saada Eutanasian jos alkaa tuhannen vuoden päästä kyllästyttää koko homma ?
      Tai jos haluaa nähdä jonkun kuolleen tutun niin mistä sen löytää ?
      Olisihan se kivaa nähdä vanhoja kavereita.

      • Anonyymi

        Saatanallinen saksalainen hevibändi Accept lauluin aikoinaan, Heaven is Hell.

        Nythän on niin, että taivaskin on vain mielentila, ei mikään fyysinen paikka sinänsä.

        Eikös se Jeesuskin sen todennut, että Taivas on teissä sisäisesti, tai jotain sinne päin, tollot sitten tulkitsivat en tarkoittavan jotain paikkaa.

        Kuka nyt jaksaisi ikuisesti viettää aikaansa paikassa, jossa on joka päivä joulu, eihän sitä kestä pirutkaan. Täytyy tietenkin mennä ensin tsiigaamaan kyseinen paikka, ennen kuin voi tehdä asiasta johtopäätöksen.


    • Anonyymi

      Menin Taivaaseen, näin itsensä Paholaisen istuvan sen valtaistuimella, kysyin missä Jumala on, Piru vastasi, Hän on Helvetissä, ei hänellä ole mitään tekemistä täällä Taivaassa...

    • Anonyymi

      Aika lailla samanlaista kuin maanpäällä mutta kaikki on suurempaa, todellisempaa ja värikkäämpää. Aurinkoa ei ole ja ruokaakin voi syödä mutta ei tarvitse, eikä se edes maistu samalla lailla kuin maanpäällä. Musiikki soi taustalla ja se on kokoajan huikeaa ja kun kappale pääsee kliimaksiin niin alkaa toinen biisi ja niitä ei koskaan toisteta. Täydellinen paikka mutta pitemmän päälle sielut kaipaavat vaihtelua, joten syntyvät uudelleen eri syistä.

      • Anonyymi

        Riitelyä ei ole. Me olemme sieluntilassa ns. puhtaita. Kaikki negatiiviset jutut ovat keinotekoisia ja todellista on vain rakkaus, josta kaikki on rakennettu.


      • Anonyymi

        Ei ole himoja, ei tarpeita, eikä mitään mikä vaatisi tyydytyksen.

        Ihmiset, jotka ovat kokeneet käyneensä Taivaassa kertovat suunnilleen samoja asioita, paikasta, jossa on niin hyvä olla, ettei sieltä haluaisi millään enää pois.

        Itse olen haasteita kaipaavaa sorttia, joten minun Taivaassani on paljon haasteita, en vain oikein osaa kuvitella mitä ne voisivat olla, olen joskus yrittänyt uskovilta kysyä mitä haasteita siellä Taivaassa olisi, eivät ole osanneet vastata.

        Täällä sen sijaan ei tunnu juuri muuta olevan, kuin niitä haasteita. joten ei tämäkään paikka nyt niin kauhean kamala ole. Ihmisen tehtävä on tietenkin tehdä tästä maailmasta parempi, pitää siis olla jokin päämäärä, että elämä olisi mielekästä ja mielenkiintoista. Taivaassa ei kai ole mitään päämäärää mitä kohti mennään, ei mitään parannettavaa, kaikki on täydellistä.


    • Anonyymi

      Kyllä, tuonpuoleisessa on mielikuvituksen voimalla luotuja meriä, jokia, lampia ja lähteitä. Ei tarvitse huolehtia laivoista tai lentokoneista kun kaikki toimii ajatuksen voimalla mielikuvituksen lumoissa 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Kuvittelin, että kaikki katoaa ja kaikki katosi, mitäs nyt tehdään, kun olen täysin yksin täällä tyhjiössäni?

        Haluaisinkin varoittaa kaikki siitä, ettei saa ajatella tällaisia asioita, koska pian koko maailma katoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvittelin, että kaikki katoaa ja kaikki katosi, mitäs nyt tehdään, kun olen täysin yksin täällä tyhjiössäni?

        Haluaisinkin varoittaa kaikki siitä, ettei saa ajatella tällaisia asioita, koska pian koko maailma katoaa.

        Niin, entä jos ajatuksesikin katoavat niin oletko silloin enää olemassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, entä jos ajatuksesikin katoavat niin oletko silloin enää olemassa?

        Olen siirtynyt vain kasvikuntaan, nou hätä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe