Mitä kukakin on tienannut, joka tuutista nyt mättää.
Ketä kiinnostaa
23
209
Vastaukset
- Anonyymi
Pitääpä tarkistaa taas sukulaisten, tuttujen, ystävien ja naapureiden tulot kuten joka vuosi tähän aikaan.
- Anonyymi
Työnantajan ja työkavereiden tulot tsekataan tosiaan joka vuosi.
- Anonyymi
Nimi kerrallaan käydään tulolistaa läpi aina tuonne 100 00 euroon asti.
- Anonyymi
Eihän ne tulot ilman työtä tule
- Anonyymi
Mä olen kerran elämässäni erehtynyt ostamaan kyseisen lehtisen enkä tee sitä virhettä enää koskaan. En tee toisten ihmisten työkavereiden naapureiden tms tuloilla mitään.
Työhaastattelussa ja työsopimusta tehdessä on sovittu palkka jonka minä olen sopimusta kirjottaessani hyväksynyt. On aivan sama mitä joku toinen tienaa. Monessa paikassa on sitäpaitsi palkkaryhmät että kaikki saa tietyn saman ja sitten on kokemuslisät ja muut erikseen.
Verotiedoista ei ole mitään hyötyä kenellekkään se on taas vaan yksi tirkistelyn muoto ihmisille jotka on pakkomielteisen kiinnostuneita toisten elämistä. Hävetkää jos edes osaatte. - Anonyymi
Sote miljonäärit ovat lisääntyneet?😃😀
- Anonyymi
Vasemmistolaisia kiinnostaa. He tuntevat kroonisesti jääneensä kaikesta aina paitsi. Aivankuin lapset .
Ja sitten hirveä parku.
Kehittymättömiä ovat.- Anonyymi
Lue: Persuja kiinnostaa.
- Anonyymi
Kyylien lista.
- Anonyymi
Kyllä se on perämetsän untamon pakko tietää mitä kukakin tienaa.
Oikeasti ei kyllä kiinnosta tippaakaan. - Anonyymi
Ollaanko ulkomailla tyhmiä, kun ei harrasteta tätä karnevaalia?
- Anonyymi
Ehkä. Ainakin usein saa lukea kuinka ulkomailla kadehditaan sitä kuinka läpinäkyvä suomalainen yhteiskunta on. Norjassa on muuten samoin, sielläkin verotustiedot ovat julkisia.
- Anonyymi
Kateellisten kiusauspäivät alkaneet kaikissa medioissa.
- Anonyymi
Taukoamattomana aamusta iltaan vero vero vero vero.
- Anonyymi
Näkisin mielelläni nimeni listalla.
- Anonyymi
Mielestäni se vaatii jonkinlaisen päävian jos toisten tulot kiinnostaa yhtään.
- Anonyymi
Minä määrittelen ihmisarvon tulojen mukaan ja mukaan lasketaan myös kela ja sossutulot. Näin ollen moni maahanmuuttaja ja Somalian suomalainen onkin arvokkaampi kuin parisataa kuussa nyhtävä rutsakantis.
- Anonyymi
Haittavasemmistoa kiinnostaa, ne kun ei tee itse mitään, sosiaalikorvauksilla keskikaljaa lipittäen ja kebabia rasvakudoksensa paksuntamiseen entisestään mässyttäen on kiva uikuttaa netin palstoille, että tuokin tienasi OMALLA TYÖLLÄÄN tuon verran ja minulle ei kohtosohvalla löhöämisestä makseta miljoonia vaikka mielestäni pitäisi...
- Anonyymi
Päässä vikaa jos toisten tulot jaksaa kiinnostaa millään tavalla.
- Anonyymi
Hyvin näyttää kiinnostavan. Verotoimistossa oli helvetillinen kuhina kun uteliaat valloittivat paikan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin näyttää kiinnostavan. Verotoimistossa oli helvetillinen kuhina kun uteliaat valloittivat paikan.
Juuri näin!!
- Anonyymi
Minua kiinnostaa mitä valtion, kuntien, kaupunkien ja valtionyhtiöitten johto tienaa. Syy on se, että heidän miljoonatulonsa jaetaan verotuloista. Myös valtionyhtiöitten johdon, koska jokainen ylimääräinen euro on pois yhteisestä kassasta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832364
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722080Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I442053Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia741742- 1281710
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1971560Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771281Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821209Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321164- 711123