Ketä kiinnostaa

Anonyymi-ap

Mitä kukakin on tienannut, joka tuutista nyt mättää.

23

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitääpä tarkistaa taas sukulaisten, tuttujen, ystävien ja naapureiden tulot kuten joka vuosi tähän aikaan.

• Anonyymi

Työnantajan ja työkavereiden tulot tsekataan tosiaan joka vuosi.

• Anonyymi

Nimi kerrallaan käydään tulolistaa läpi aina tuonne 100 00 euroon asti.

• Anonyymi

Eihän ne tulot ilman työtä tule

• Anonyymi

Mä olen kerran elämässäni erehtynyt ostamaan kyseisen lehtisen enkä tee sitä virhettä enää koskaan. En tee toisten ihmisten työkavereiden naapureiden tms tuloilla mitään.
      Työhaastattelussa ja työsopimusta tehdessä on sovittu palkka jonka minä olen sopimusta kirjottaessani hyväksynyt. On aivan sama mitä joku toinen tienaa. Monessa paikassa on sitäpaitsi palkkaryhmät että kaikki saa tietyn saman ja sitten on kokemuslisät ja muut erikseen.

Verotiedoista ei ole mitään hyötyä kenellekkään se on taas vaan yksi tirkistelyn muoto ihmisille jotka on pakkomielteisen kiinnostuneita toisten elämistä. Hävetkää jos edes osaatte.

• Anonyymi

Sote miljonäärit ovat lisääntyneet?😃😀

• Anonyymi

Vasemmistolaisia kiinnostaa. He tuntevat kroonisesti jääneensä kaikesta aina paitsi. Aivankuin lapset .
      Ja sitten hirveä parku.
      Kehittymättömiä ovat.

• Anonyymi

Lue: Persuja kiinnostaa.

• Anonyymi

Kyylien lista.

• Anonyymi

Kyllä se on perämetsän untamon pakko tietää mitä kukakin tienaa.
      Oikeasti ei kyllä kiinnosta tippaakaan.

• Anonyymi

Ollaanko ulkomailla tyhmiä, kun ei harrasteta tätä karnevaalia?

• Anonyymi

Ehkä. Ainakin usein saa lukea kuinka ulkomailla kadehditaan sitä kuinka läpinäkyvä suomalainen yhteiskunta on. Norjassa on muuten samoin, sielläkin verotustiedot ovat julkisia.

• Anonyymi

Kateellisten kiusauspäivät alkaneet kaikissa medioissa.

• Anonyymi

Taukoamattomana aamusta iltaan vero vero vero vero.

• Anonyymi

Näkisin mielelläni nimeni listalla.

• Anonyymi

Mielestäni se vaatii jonkinlaisen päävian jos toisten tulot kiinnostaa yhtään.

• Anonyymi

Minä määrittelen ihmisarvon tulojen mukaan ja mukaan lasketaan myös kela ja sossutulot. Näin ollen moni maahanmuuttaja ja Somalian suomalainen onkin arvokkaampi kuin parisataa kuussa nyhtävä rutsakantis.

• Anonyymi

Haittavasemmistoa kiinnostaa, ne kun ei tee itse mitään, sosiaalikorvauksilla keskikaljaa lipittäen ja kebabia rasvakudoksensa paksuntamiseen entisestään mässyttäen on kiva uikuttaa netin palstoille, että tuokin tienasi OMALLA TYÖLLÄÄN tuon verran ja minulle ei kohtosohvalla löhöämisestä makseta miljoonia vaikka mielestäni pitäisi...

• Anonyymi

Päässä vikaa jos toisten tulot jaksaa kiinnostaa millään tavalla.

• Anonyymi

Hyvin näyttää kiinnostavan. Verotoimistossa oli helvetillinen kuhina kun uteliaat valloittivat paikan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin näyttää kiinnostavan. Verotoimistossa oli helvetillinen kuhina kun uteliaat valloittivat paikan.

Juuri näin!!

• Anonyymi

Minua kiinnostaa mitä valtion, kuntien, kaupunkien ja valtionyhtiöitten johto tienaa. Syy on se, että heidän miljoonatulonsa jaetaan verotuloista. Myös valtionyhtiöitten johdon, koska jokainen ylimääräinen euro on pois yhteisestä kassasta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      183
      2364
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      172
      2080
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      44
      2053
    4. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      74
      1742
    5. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      128
      1710
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      197
      1560
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1281
    8. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1209
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      32
      1164
    10. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1123
    Aihe