Aamulehti tietää, että Pirkanmaalta vainajia kuljetetaan tuhkattavaksi kauas. Hautajaisvirreksi muokataan kirkkokansalle Mulla meno lippu on, joka oli aikoinaan tunnettu iskelmä, nyt se on tosiasiallinen itkelmä.
Ensin päätettiin lopettaa kaupungin terkkarin vuodeosasto joka tuotti krematrorille Tamperella tuhkattavaa. Pahaan malliin ovat Ikaalisten päättäjät päästäneet entisen Suur-Ikaalisen.
ikaalistenkin vainajia tuhkataan kaukana
Anonyymi-ap
4
227
Vastaukset
- Anonyymi
prouva ja karva noppa hautasivat vainajia aunen vuohihakaan, ainakin näin keskusteluissa sanottiin
- Anonyymi
Ensin vainaja imettiin ihan kuiviin.
- Anonyymi
Mitä mahtaa pienokainen tuumia kun tuo mies vuodattaa siementään hänen suuhun?
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180956390
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647