Yksi Puton osakas on järkyttynyt miten paljon suomalaisilta on kiskottu rahaa auton pesusta. Nyt hinta putoaa 20 eurosta kahteen euroon, kun suomalaiset saavat pesun eurooppalaisella hintatasolla.
Ja nyt alkaa sitten hirveä poru, kun Suomessa on kilpailua....
Nyt loppui autopesuloiden Suomi-hinnoittelu! Puton pesulassa auton pesu maksaa 2 euroa!
6
257
Vastaukset
- Anonyymi
"Autopesun hintahäirikkö rantautui Suomeen: Pesu 5 euroa, kevytpesu 2 euroa"
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/b7069e76-ecb5-4171-ac8c-28d166681820
Onhan noita itsepalvelu pesupaikkoja muitakin ja kalliiksi tulee. Kokeilin kerran ja joutui lisäämään jatkuvasti lisää rahaa kun ehti pesemään vain hiukan aikaa. Sopii korkeintaan pölyiselle autolle, jouduin hankaamaan vielä kotona sienellä. Paremmin lähtee puhtaaksi automaatissa, vaikka niisssäkin joutuu joskus kotona putsaamaan pahimmat paikat uudelleen. - Anonyymi
Enemmän pitäisi levittää tietoa ulkomaille miten suomalaisilta kiskotaan rahaa joka asiassa...
- Anonyymi
Ei yksi surkea roiskija mitään muuta.
- Anonyymi
Ei kannata. Kesällä voi siitepölyt huuhtoa. Muuten menee euro poikineen. Shellilläkin näitä itsepesuloita. Kylmävesi ja kymppi katoo äkkiä!
- Anonyymi
Pesen kotipihassa painepesuria ja vahashampoota käyttäen. Eipä tarvi miettiä mitä maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393