Käykö ihmiset oikeesti baareissa vielä yli 30 vuotiaana?

Anonyymi-ap

Minä en ole käynyt kertaakaan. 30 vuotiaana kävin viimeksi baareissa ja siitä on 18 vuotta aikaan.

28

333

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eli nyt oot 48.

    • No käykö ihmiset vaikkapa ravintoloissa yli 30-vuotiaana?

    • Anonyymi

      Hauska aloitus 😂

    • Satunnaisesti tulee käytyä, kylläpä vain. Yleensä jossain epämääräisessä seurassa eli nimenomaan palstalaisen/laisten kanssa. Kivaa on ollut, vaikka ikää on jo enemmän kuin tarpeeksi.

      • Anonyymi

        100 vuotta on lähempänä kuin syntymä 👴🏻


      • Anonyymi kirjoitti:

        100 vuotta on lähempänä kuin syntymä 👴🏻

        Se riippuu täysin siitä kuinka vanhaksi tulee elämään. Mutta kommentistasi päätellen juuri sinä osaat poikkeuksellisesti ennustaa myös tulevaa?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Se riippuu täysin siitä kuinka vanhaksi tulee elämään. Mutta kommentistasi päätellen juuri sinä osaat poikkeuksellisesti ennustaa myös tulevaa?

        Yksinkertaista matikkaa: 100v on lähempänä kuin 0v jos on 50 jo täyttänyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksinkertaista matikkaa: 100v on lähempänä kuin 0v jos on 50 jo täyttänyt.

        Tottapa tuokin, kyllä.


    • Anonyymi

      Vanhemmitenhan sitä on aikaa ja rahaa , sieltä kun löytää kivaa seuraakin vielä.

    • Anonyymi

      Kyllä joo ihmiset haluaa juopotella ja olla sosiaalisia koska eivät keksi muita harrastuksia itselleen. Sitten menevät baariin juomaan viinaa ja ovat iloisia yhden illan.

      • Anonyymi

        Paitsi ettei läheskään aina haluta juopotella ja etupäässä harrastetaan kaikenlaista muuta kuin baareja.

        - Sheena


    • Baariin jäi minun nuoruuteni, mutta siellä se odottaa, jos sinne vielä palaisin.

    • Anonyymi

      Olen sosiaalinen, joten käyn baareissa jopa enemmän kuin koskaan. En silti ns. asu baareissa. Asiat käydään läpi ja se on moro 👋

      - Sheena

    • Onko niihin joku yläikäraja olemassa? 😁

    • Anonyymi

      Tekun aikana kävin viikonloppuisin baarissa, siis lauantaina ja sunnuntaina. Sitten työelämässä samoin jonnekin 1980 -luvulle asti. Monen monet pyttipannut. ossobukot sun muut leikkelelautaset olen niissä nauttinut. Nyt vanhempana teen sapuskani itse, ts sen mikrokaurapuuron. Joskus ostan punalapuppu-valmisruokia, syön maksalaatikon kylmänä rasiasta tai hernekeiton kylmänä purkista, tai vain voileivän juustolla ja metvurstilla, joten baarissakäynnit ovat jääneet.

    • Harvakseltaan, mutta kyllä joo.
      Joskus kun haluttaa laulaa karaokea tai käydä muuten vaan ystävien kanssa yksillä vaikka jonkun teatterikäynnin tai jääkiekkopelin jälkeen.

    • Käyn silloin tällöin ravintoloissa, baareissa, pubeissa ja terasseilla tilanteesta riippuen. Kesällä tulee ystävien kanssa käytyä enemmän terassilla, talvisin enemmän syömässä ja kahvilla, joskus harvakseltaan lähdetään ihan kunnolla viettämään iltaa. Usein nämä ovat esim työpaikan pikkujoulut tai ystävän synttärit.

      En näe syytä, miksi iän pitäisi antaa rajoittaa menoa, jos itse saa jotain ulos siitä, että käy yöelämässä.

    • Olen aika lähelle ap:n ikää. Käyn baarissa tai yökerhossa nykyisin useimmiten töihin liittyvissä pikkujouluissa tai niiden jatkoilla, työjuhlissa/karonkoissa.
      Joskus olen kotona 23-24 ja joskus on mennyt aamuun asti, jos on ollut hauskaa.

      Joskus nään ystöviä kaupungilla syömässä/kesällä picnic ja sen jälkeen on luvassa yhdet ja 23 mennessä kotiin tai yhden pienen ystäväporukan kanssa tyypillisesti ilta jatkuu 04-06 asti, tosin vain ehkä 2 krt/v. 🤣 Joskus käyn yksin/ystävän kanssa keikalla yökerhoissa joko autolla ajokuntoisena tai sitten ilman autoa. Näitäkään ei tule monta vuoteen. Keikalla kövisin mieluusti usemminkin. Vaikka noita baarikertoja tulee muutamia vuoteen, on suurin osa ystävien tapaamisista kotona, kävelyllä, kahvilassa tai ruokaravintolassa ilman alkoholia.

      Yöelämä on hyvässä seurassa jo seuran takia ihan hauskaa pari kertaa vuodessa, mutta useammin on jo liika ja silloin tulee helposti valittua autoilu yhdistettynä aikaisin nukkumaan lähteminen.

    • Anonyymi

      En käy koska baareissa ei tutustu naisiin. Baareissa ihmiset vaan juopottelee.

    • Anonyymi

      Muistaakseni heinäkuu 2006 kävin viimeksi baarissa kun voitin lotossa paljon rahaa. Sitä sitten lähdettiin tyttöystävän kanssa juhlimaan. Se olikin viimeinen baarireissu enkä ole sen jälkeen käynyt.

    • Anonyymi

      Vain viinaa juomalla ja baareissa käymällä voi tavata naisia ja löytää kumppanin. Jos on yli 30v ja haluaa löytää kumppanin, on vain käytävä säännöllisesti baarissa juomassa viinaa.

      t. viinamies

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa!


    • Anonyymi

      Sivut, joissa luetellaan baari yhdeksi paikaksi, joista ei kumppania kannata etsiä, ovat sata kertaa luotettavampia kuin Suomi24.

    • No ei tietenkään, me käyään vaan bingossa ja koruompelukursseilla☝️

      • Juu koskas pistetään elämä risaseks ja mennään taas koruompeleen käydään alotteleen bingon kautta.😅.


    • Anonyymi

      kesälava tanssit 200 metrin päässä, enkä ole kertaakaan käynyt auki olo aikana, ikää itsellä 57v,

    • Ainakin meillä päin baarin asiakkaat on pääosin 50-70 vuotiaita.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3353
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      209
      2749
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2495
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2005
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      15
      2002
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1662
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1536
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1536
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1266
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe