Nenäpäivä ja Ahtisaaren hautajaiset

Anonyymi-ap

Valtiolliset hautajaiset, yleinen suruliputus ja kansallinen surupäivä, vaan mitä tekee YLE? Järjestää samana päivänä hupaisen nenäpäivän. Jos Yleisradiossa olisi yhtään säädyllisyyttä niin koko nenäpäivä peruttaisiin tai siirrettäisiin myöhemmäksi ajankohdaksi.

Itse laitoin jo palautetta YLEn asiakaspalveluun.

11

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koska hautajaiset ei ole ideologisen vihervasurin, niin yleä ei kiinnosta.
      Hävytöntä, että joku vtun nokkapäivä menee hautajaisten edelle.

      • Anonyymi

        Onneksi ne sentään näyttää ne hautajaiset ja nenäpäivä on siirretty humpuukikanava TV2:lle.


    • Anonyymi

      Saisivat lopettaa koko hemmetin nenäpäivän! Ei sellasia tarvita, oikeesti.

    • Anonyymi

      Aika vahvasti liittyvät toisiinsa. Ahtisaari teki elämäntyönsä sen eteen, että kaikilla olisi samanlaiset edellytykset hyvään elämään. Nenäpäivä auttaa kaikista heikoimmassa asemassa olevia lapsia maailmalla.

      • Anonyymi

        "Maailmalla". Täällä sitä rahan tarvetta on ihan omassakin maassamme, mutta yle ja kaikki vastaava roskasakki syytää mieluiten kaikki vero kuin vapaaehtois rahatkin rajojemme ulkopuolelle. Itse en lahjoita senttiäkään sellaiseen, jos raha ei jää rajojemme sisäpuolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Maailmalla". Täällä sitä rahan tarvetta on ihan omassakin maassamme, mutta yle ja kaikki vastaava roskasakki syytää mieluiten kaikki vero kuin vapaaehtois rahatkin rajojemme ulkopuolelle. Itse en lahjoita senttiäkään sellaiseen, jos raha ei jää rajojemme sisäpuolelle.

        Suomalaiset on pullamössökansaa verrattuna heikoimmassa asemassa oleviin lapsiin. Maa jossa köyhätkin on lihavia. Mun mielestä on todella törkeää edes puhua suomalaisista Nenäpäivänä.


    • Anonyymi

      Siitä kyllä on hyvä, että YLE on toitottanu nenäpäiväänsä jo viikkoja etukäteen, jotta tietää pysyä huomenna pois YLEN kanavilta. Hautajaiset poislukien. Nenäpäivää typerämpää kerjuukampanjaa tästä maasta ei löydy.

    • Anonyymi

      Ahtisaarenkin menestys riippui Yhdysvaltain kuuliaisuudesta,sen oli suljettava silmänsä suurvallat teoista täysin !?

      • Anonyymi

        Vähätteletkö Ahtisaaren tekemisiä? Aika röyhkeä, mutta sinähän oletkin venäjämielinen paska!


    • Anonyymi

      Tenunenä pizza perjantai on ajan viettää aikaansa seuraava kohta historiaa laulut ovat viattomia ja

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe