Keskiviikon (hiiva)SieniVisa - Tunnista metsäsieniä kuvista (helppo)

Tuosta:
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009864885.html

Siis helppo sieni-ihmisille, ei liskoihmisille. Mutta ihan perustavaraa, ei mitään ufoja kysellä, samat vanhat visa-sienet esillä.


Tuloksesi: 10 / 11
Olet sieniguru!

Nyt oli hieno suoritus, lakki päästä! Tunnet sienet perin hyvin kuvista. Tiedät varmasti senkin, että luonnossa sienet näyttävät erilaisilta. Siitä vain sienimetsälle!

31

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä meni kyllä tuurilla näinkin hyvin. En harrasta ruokasieniä.

      Tuloksesi: 9 / 11
      Olet sieniguru!

      • Loistava tulos!

        Tuurilla ne laivatkin seilaa, niin ei alkuunkaan huono suoritus. Ja ehkä kannattaisi harkita myös sienestämistä, eikö? 🤗


      • randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Tuurilla ne laivatkin seilaa, niin ei alkuunkaan huono suoritus. Ja ehkä kannattaisi harkita myös sienestämistä, eikö? 🤗

        En ole vielä maistanut yhtäkään hyvän makuista sientä.


      • mustasusi kirjoitti:

        En ole vielä maistanut yhtäkään hyvän makuista sientä.

        No sitten ei ehkä kannata aloittaa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No sitten ei ehkä kannata aloittaa 😂

        Ihan kaikkia sieniä, ei nautita sen maun vuoksi. ;)


      • mustasusi kirjoitti:

        Ihan kaikkia sieniä, ei nautita sen maun vuoksi. ;)

        Se on totta, on niitä toisenlaisiakin sieniä 😁


    • Aina vaan paranee 👍
      Tuloksesi: 11 / 11
      Olet sieniguru!
      Nyt oli hieno suoritus, lakki päästä! Tunnet sienet perin hyvin kuvista. Tiedät varmasti senkin, että luonnossa sienet näyttävät erilaisilta. Siitä vain sienimetsälle!

      • Mahtava tulos!

        Kato kato, näin se saatin nainen käyntiin, visaa visan perään ja nyt on kone jo aivan liekeissä 😂
        No mä kyllä arvasinkin, että sulta tulee minimissään kovat pisteet tähän 😉


      • randombypasser kirjoitti:

        Mahtava tulos!

        Kato kato, näin se saatin nainen käyntiin, visaa visan perään ja nyt on kone jo aivan liekeissä 😂
        No mä kyllä arvasinkin, että sulta tulee minimissään kovat pisteet tähän 😉

        Seuraavassa visassa tulee varmaan jo 13/12 💪
        Vähintään 😁


      • Xena-183 kirjoitti:

        Seuraavassa visassa tulee varmaan jo 13/12 💪
        Vähintään 😁

        Siksipä en laitakaan enää tänään uusia visoja, joku raja se on häviämiselläkin 😂


    • Tulos 10/11

      • Anonyymi

        Norpat ei yleensä tunne noin hyvin sieniä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Norpat ei yleensä tunne noin hyvin sieniä.

        No ei saimaannorpat, mutta mää oonkin vissiin joku muu yksilö =D =D


      • Loistava tulos!


    • No heleppo! 11/11

      • Mahtava tulos!

        Ja selvästi huijattu 😂


    • 8/11 ei tainnu hirveesti tulos parantua viime kerrasta.😀.

      • Hieno tulos!

        Sitten ei kuule auta kuin lähteä sienimettälle, niin johan tulos paranee. Tai no, toisinaan voi myös henki lähteä, jos ei ole tarkkana sienten kanssa 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Hieno tulos!

        Sitten ei kuule auta kuin lähteä sienimettälle, niin johan tulos paranee. Tai no, toisinaan voi myös henki lähteä, jos ei ole tarkkana sienten kanssa 😁

        Joo kyllä mä mettään voin lähtee ja tykkään viettää aikaa luonnossa tosi mielelläni mutta se kyykistely ja keräily ei oo oikeen mun juttu kuin ehkä hetkellisesti sieltä täältä jotain kerätä jos sattuu tuleen vastaan.😃.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo kyllä mä mettään voin lähtee ja tykkään viettää aikaa luonnossa tosi mielelläni mutta se kyykistely ja keräily ei oo oikeen mun juttu kuin ehkä hetkellisesti sieltä täältä jotain kerätä jos sattuu tuleen vastaan.😃.

        Enin aikahan siinä sienestyksessä menee juuri samoiluun ja ettimiseen, joskus käy mäihä ja löytyy apaja jota saa kykkiä tunnin puhtaaksi. Mutta vain joskus 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Enin aikahan siinä sienestyksessä menee juuri samoiluun ja ettimiseen, joskus käy mäihä ja löytyy apaja jota saa kykkiä tunnin puhtaaksi. Mutta vain joskus 😁

        No joo kai mä sit vaan oon ollu erityisen hyvien tai onnekkaiden sienestäjien mukana kun on tuntunu että kokoajan saa olla perse pystyssä ja selkääkin kolottaa ruvennu kolottaa se kumartelu.😂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No joo kai mä sit vaan oon ollu erityisen hyvien tai onnekkaiden sienestäjien mukana kun on tuntunu että kokoajan saa olla perse pystyssä ja selkääkin kolottaa ruvennu kolottaa se kumartelu.😂.

        Varmaan ollut tosiaan hyvät sienestäjät tai sitten ne on tienneet apajat edeltä käsin. Itelläkin on kyllä omat sienipaikat missä saa selkä koukussa poimia jos sille tielle lähtee, mutta tänä vuonna ei jaksanut eikä ehtinyt. Sitä paitti en mä niin paljon sieniä tartte kuin mitä apajiltani löytyy, myhväntekeväisyyteen ne lähinnä on menneet.


    • En millään muotoa pidä ruokasienistä. En käy myöskään sienimetsällä. Sienet eivät kuulu minun ruokavalioon. Tunnistin silti muutaman sienen. Ei hassumpi tulos tällaiselta totaalikieltäytyjältä. 😆

      "Tuloksesi: 9 / 11
      Olet sieniguru!

      Nyt oli hieno suoritus, lakki päästä! Tunnet sienet perin hyvin kuvista. Tiedät varmasti senkin, että luonnossa sienet näyttävät erilaisilta. Siitä vain sienimetsälle! "

      • Loistava tulos!

        Ottaen huomioon totaalikieltäytyjyytesi, tulos on mahtava 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Ottaen huomioon totaalikieltäytyjyytesi, tulos on mahtava 😂

        Haha! Jopas on sanahirviö "totaalikieltäytyjyytesi".
        Kyllä suomen kieli on kaunista ja soljuvaa. Kuin puron solinaa. 🤣🤣🤣


      • tosi.typy kirjoitti:

        Haha! Jopas on sanahirviö "totaalikieltäytyjyytesi".
        Kyllä suomen kieli on kaunista ja soljuvaa. Kuin puron solinaa. 🤣🤣🤣

        No todellakin! Nauroin jo sitä kirjoittaessani, että hitsi mihin tämä kieli taipuukaan 🤣🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        No todellakin! Nauroin jo sitä kirjoittaessani, että hitsi mihin tämä kieli taipuukaan 🤣🤣

        Se mikä ei taivu suosiolla, se laitetaan taipumaan vaikka väkisin. Itsensä ilmaisun "kultainen lanka". 😄


      • tosi.typy kirjoitti:

        Se mikä ei taivu suosiolla, se laitetaan taipumaan vaikka väkisin. Itsensä ilmaisun "kultainen lanka". 😄

        Aaaa, siinä puhuu Hän, El Komentoora, taipuu joko vapaaehtoisesti tai sitten muilla keinoin. Alkaa tämä puutarhan hoitamisen johtajuutesi tässäå hiljan aukeamaan 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Aaaa, siinä puhuu Hän, El Komentoora, taipuu joko vapaaehtoisesti tai sitten muilla keinoin. Alkaa tämä puutarhan hoitamisen johtajuutesi tässäå hiljan aukeamaan 🤣

        Ehkä? Olen kuitenkin erittäin hyvä peittämään tämän päällepäsmärin luonteenpiirteeni. Sitä ei juurikaan huomaa. 😆


      • tosi.typy kirjoitti:

        Ehkä? Olen kuitenkin erittäin hyvä peittämään tämän päällepäsmärin luonteenpiirteeni. Sitä ei juurikaan huomaa. 😆

        Aivan niin, Teidän Ylhäisyytenne, juuri kuten sanotte 😌

        😂😂😂


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3353
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      209
      2749
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2495
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2005
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      15
      2002
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1662
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1536
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1536
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1266
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe