Tuosta:
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009864885.html
Siis helppo sieni-ihmisille, ei liskoihmisille. Mutta ihan perustavaraa, ei mitään ufoja kysellä, samat vanhat visa-sienet esillä.
Tuloksesi: 10 / 11
Olet sieniguru!
Nyt oli hieno suoritus, lakki päästä! Tunnet sienet perin hyvin kuvista. Tiedät varmasti senkin, että luonnossa sienet näyttävät erilaisilta. Siitä vain sienimetsälle!
Keskiviikon (hiiva)SieniVisa - Tunnista metsäsieniä kuvista (helppo)
27
281
Vastaukset
Aina vaan paranee 👍
Tuloksesi: 11 / 11
Olet sieniguru!
Nyt oli hieno suoritus, lakki päästä! Tunnet sienet perin hyvin kuvista. Tiedät varmasti senkin, että luonnossa sienet näyttävät erilaisilta. Siitä vain sienimetsälle!Mahtava tulos!
Kato kato, näin se saatin nainen käyntiin, visaa visan perään ja nyt on kone jo aivan liekeissä 😂
No mä kyllä arvasinkin, että sulta tulee minimissään kovat pisteet tähän 😉randombypasser kirjoitti:
Mahtava tulos!
Kato kato, näin se saatin nainen käyntiin, visaa visan perään ja nyt on kone jo aivan liekeissä 😂
No mä kyllä arvasinkin, että sulta tulee minimissään kovat pisteet tähän 😉Seuraavassa visassa tulee varmaan jo 13/12 💪
Vähintään 😁Xena-183 kirjoitti:
Seuraavassa visassa tulee varmaan jo 13/12 💪
Vähintään 😁Siksipä en laitakaan enää tänään uusia visoja, joku raja se on häviämiselläkin 😂
Tulos 10/11
- Anonyymi
Norpat ei yleensä tunne noin hyvin sieniä.
Anonyymi kirjoitti:
Norpat ei yleensä tunne noin hyvin sieniä.
No ei saimaannorpat, mutta mää oonkin vissiin joku muu yksilö =D =D
No heleppo! 11/11
8/11 ei tainnu hirveesti tulos parantua viime kerrasta.😀.
Hieno tulos!
Sitten ei kuule auta kuin lähteä sienimettälle, niin johan tulos paranee. Tai no, toisinaan voi myös henki lähteä, jos ei ole tarkkana sienten kanssa 😁randombypasser kirjoitti:
Hieno tulos!
Sitten ei kuule auta kuin lähteä sienimettälle, niin johan tulos paranee. Tai no, toisinaan voi myös henki lähteä, jos ei ole tarkkana sienten kanssa 😁Joo kyllä mä mettään voin lähtee ja tykkään viettää aikaa luonnossa tosi mielelläni mutta se kyykistely ja keräily ei oo oikeen mun juttu kuin ehkä hetkellisesti sieltä täältä jotain kerätä jos sattuu tuleen vastaan.😃.
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo kyllä mä mettään voin lähtee ja tykkään viettää aikaa luonnossa tosi mielelläni mutta se kyykistely ja keräily ei oo oikeen mun juttu kuin ehkä hetkellisesti sieltä täältä jotain kerätä jos sattuu tuleen vastaan.😃.
Enin aikahan siinä sienestyksessä menee juuri samoiluun ja ettimiseen, joskus käy mäihä ja löytyy apaja jota saa kykkiä tunnin puhtaaksi. Mutta vain joskus 😁
randombypasser kirjoitti:
Enin aikahan siinä sienestyksessä menee juuri samoiluun ja ettimiseen, joskus käy mäihä ja löytyy apaja jota saa kykkiä tunnin puhtaaksi. Mutta vain joskus 😁
No joo kai mä sit vaan oon ollu erityisen hyvien tai onnekkaiden sienestäjien mukana kun on tuntunu että kokoajan saa olla perse pystyssä ja selkääkin kolottaa ruvennu kolottaa se kumartelu.😂.
Mikkojuhan kirjoitti:
No joo kai mä sit vaan oon ollu erityisen hyvien tai onnekkaiden sienestäjien mukana kun on tuntunu että kokoajan saa olla perse pystyssä ja selkääkin kolottaa ruvennu kolottaa se kumartelu.😂.
Varmaan ollut tosiaan hyvät sienestäjät tai sitten ne on tienneet apajat edeltä käsin. Itelläkin on kyllä omat sienipaikat missä saa selkä koukussa poimia jos sille tielle lähtee, mutta tänä vuonna ei jaksanut eikä ehtinyt. Sitä paitti en mä niin paljon sieniä tartte kuin mitä apajiltani löytyy, myhväntekeväisyyteen ne lähinnä on menneet.
En millään muotoa pidä ruokasienistä. En käy myöskään sienimetsällä. Sienet eivät kuulu minun ruokavalioon. Tunnistin silti muutaman sienen. Ei hassumpi tulos tällaiselta totaalikieltäytyjältä. 😆
"Tuloksesi: 9 / 11
Olet sieniguru!
Nyt oli hieno suoritus, lakki päästä! Tunnet sienet perin hyvin kuvista. Tiedät varmasti senkin, että luonnossa sienet näyttävät erilaisilta. Siitä vain sienimetsälle! "randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Ottaen huomioon totaalikieltäytyjyytesi, tulos on mahtava 😂Haha! Jopas on sanahirviö "totaalikieltäytyjyytesi".
Kyllä suomen kieli on kaunista ja soljuvaa. Kuin puron solinaa. 🤣🤣🤣tosi.typy kirjoitti:
Haha! Jopas on sanahirviö "totaalikieltäytyjyytesi".
Kyllä suomen kieli on kaunista ja soljuvaa. Kuin puron solinaa. 🤣🤣🤣No todellakin! Nauroin jo sitä kirjoittaessani, että hitsi mihin tämä kieli taipuukaan 🤣🤣
randombypasser kirjoitti:
No todellakin! Nauroin jo sitä kirjoittaessani, että hitsi mihin tämä kieli taipuukaan 🤣🤣
Se mikä ei taivu suosiolla, se laitetaan taipumaan vaikka väkisin. Itsensä ilmaisun "kultainen lanka". 😄
tosi.typy kirjoitti:
Se mikä ei taivu suosiolla, se laitetaan taipumaan vaikka väkisin. Itsensä ilmaisun "kultainen lanka". 😄
Aaaa, siinä puhuu Hän, El Komentoora, taipuu joko vapaaehtoisesti tai sitten muilla keinoin. Alkaa tämä puutarhan hoitamisen johtajuutesi tässäå hiljan aukeamaan 🤣
randombypasser kirjoitti:
Aaaa, siinä puhuu Hän, El Komentoora, taipuu joko vapaaehtoisesti tai sitten muilla keinoin. Alkaa tämä puutarhan hoitamisen johtajuutesi tässäå hiljan aukeamaan 🤣
Ehkä? Olen kuitenkin erittäin hyvä peittämään tämän päällepäsmärin luonteenpiirteeni. Sitä ei juurikaan huomaa. 😆
tosi.typy kirjoitti:
Ehkä? Olen kuitenkin erittäin hyvä peittämään tämän päällepäsmärin luonteenpiirteeni. Sitä ei juurikaan huomaa. 😆
Aivan niin, Teidän Ylhäisyytenne, juuri kuten sanotte 😌
😂😂😂
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540
