Keskiviikon (hiiva)SieniVisa - Tunnista metsäsieniä kuvista (helppo)

Tuosta:
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009864885.html

Siis helppo sieni-ihmisille, ei liskoihmisille. Mutta ihan perustavaraa, ei mitään ufoja kysellä, samat vanhat visa-sienet esillä.


Tuloksesi: 10 / 11
Olet sieniguru!

Nyt oli hieno suoritus, lakki päästä! Tunnet sienet perin hyvin kuvista. Tiedät varmasti senkin, että luonnossa sienet näyttävät erilaisilta. Siitä vain sienimetsälle!

27

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aina vaan paranee 👍
      Tuloksesi: 11 / 11
      Olet sieniguru!
      Nyt oli hieno suoritus, lakki päästä! Tunnet sienet perin hyvin kuvista. Tiedät varmasti senkin, että luonnossa sienet näyttävät erilaisilta. Siitä vain sienimetsälle!

      • Mahtava tulos!

        Kato kato, näin se saatin nainen käyntiin, visaa visan perään ja nyt on kone jo aivan liekeissä 😂
        No mä kyllä arvasinkin, että sulta tulee minimissään kovat pisteet tähän 😉


      • randombypasser kirjoitti:

        Mahtava tulos!

        Kato kato, näin se saatin nainen käyntiin, visaa visan perään ja nyt on kone jo aivan liekeissä 😂
        No mä kyllä arvasinkin, että sulta tulee minimissään kovat pisteet tähän 😉

        Seuraavassa visassa tulee varmaan jo 13/12 💪
        Vähintään 😁


      • Xena-183 kirjoitti:

        Seuraavassa visassa tulee varmaan jo 13/12 💪
        Vähintään 😁

        Siksipä en laitakaan enää tänään uusia visoja, joku raja se on häviämiselläkin 😂


    • Tulos 10/11

      • Anonyymi

        Norpat ei yleensä tunne noin hyvin sieniä.


      • Norppa83
        Anonyymi kirjoitti:

        Norpat ei yleensä tunne noin hyvin sieniä.

        No ei saimaannorpat, mutta mää oonkin vissiin joku muu yksilö =D =D


      • Loistava tulos!


    • No heleppo! 11/11

      • Mahtava tulos!

        Ja selvästi huijattu 😂


    • 8/11 ei tainnu hirveesti tulos parantua viime kerrasta.😀.

      • Hieno tulos!

        Sitten ei kuule auta kuin lähteä sienimettälle, niin johan tulos paranee. Tai no, toisinaan voi myös henki lähteä, jos ei ole tarkkana sienten kanssa 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Hieno tulos!

        Sitten ei kuule auta kuin lähteä sienimettälle, niin johan tulos paranee. Tai no, toisinaan voi myös henki lähteä, jos ei ole tarkkana sienten kanssa 😁

        Joo kyllä mä mettään voin lähtee ja tykkään viettää aikaa luonnossa tosi mielelläni mutta se kyykistely ja keräily ei oo oikeen mun juttu kuin ehkä hetkellisesti sieltä täältä jotain kerätä jos sattuu tuleen vastaan.😃.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo kyllä mä mettään voin lähtee ja tykkään viettää aikaa luonnossa tosi mielelläni mutta se kyykistely ja keräily ei oo oikeen mun juttu kuin ehkä hetkellisesti sieltä täältä jotain kerätä jos sattuu tuleen vastaan.😃.

        Enin aikahan siinä sienestyksessä menee juuri samoiluun ja ettimiseen, joskus käy mäihä ja löytyy apaja jota saa kykkiä tunnin puhtaaksi. Mutta vain joskus 😁


      • Mikkojuhan
        randombypasser kirjoitti:

        Enin aikahan siinä sienestyksessä menee juuri samoiluun ja ettimiseen, joskus käy mäihä ja löytyy apaja jota saa kykkiä tunnin puhtaaksi. Mutta vain joskus 😁

        No joo kai mä sit vaan oon ollu erityisen hyvien tai onnekkaiden sienestäjien mukana kun on tuntunu että kokoajan saa olla perse pystyssä ja selkääkin kolottaa ruvennu kolottaa se kumartelu.😂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No joo kai mä sit vaan oon ollu erityisen hyvien tai onnekkaiden sienestäjien mukana kun on tuntunu että kokoajan saa olla perse pystyssä ja selkääkin kolottaa ruvennu kolottaa se kumartelu.😂.

        Varmaan ollut tosiaan hyvät sienestäjät tai sitten ne on tienneet apajat edeltä käsin. Itelläkin on kyllä omat sienipaikat missä saa selkä koukussa poimia jos sille tielle lähtee, mutta tänä vuonna ei jaksanut eikä ehtinyt. Sitä paitti en mä niin paljon sieniä tartte kuin mitä apajiltani löytyy, myhväntekeväisyyteen ne lähinnä on menneet.


    • En millään muotoa pidä ruokasienistä. En käy myöskään sienimetsällä. Sienet eivät kuulu minun ruokavalioon. Tunnistin silti muutaman sienen. Ei hassumpi tulos tällaiselta totaalikieltäytyjältä. 😆

      "Tuloksesi: 9 / 11
      Olet sieniguru!

      Nyt oli hieno suoritus, lakki päästä! Tunnet sienet perin hyvin kuvista. Tiedät varmasti senkin, että luonnossa sienet näyttävät erilaisilta. Siitä vain sienimetsälle! "

      • Loistava tulos!

        Ottaen huomioon totaalikieltäytyjyytesi, tulos on mahtava 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Ottaen huomioon totaalikieltäytyjyytesi, tulos on mahtava 😂

        Haha! Jopas on sanahirviö "totaalikieltäytyjyytesi".
        Kyllä suomen kieli on kaunista ja soljuvaa. Kuin puron solinaa. 🤣🤣🤣


      • tosi.typy kirjoitti:

        Haha! Jopas on sanahirviö "totaalikieltäytyjyytesi".
        Kyllä suomen kieli on kaunista ja soljuvaa. Kuin puron solinaa. 🤣🤣🤣

        No todellakin! Nauroin jo sitä kirjoittaessani, että hitsi mihin tämä kieli taipuukaan 🤣🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        No todellakin! Nauroin jo sitä kirjoittaessani, että hitsi mihin tämä kieli taipuukaan 🤣🤣

        Se mikä ei taivu suosiolla, se laitetaan taipumaan vaikka väkisin. Itsensä ilmaisun "kultainen lanka". 😄


      • randombypasser
        tosi.typy kirjoitti:

        Se mikä ei taivu suosiolla, se laitetaan taipumaan vaikka väkisin. Itsensä ilmaisun "kultainen lanka". 😄

        Aaaa, siinä puhuu Hän, El Komentoora, taipuu joko vapaaehtoisesti tai sitten muilla keinoin. Alkaa tämä puutarhan hoitamisen johtajuutesi tässäå hiljan aukeamaan 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Aaaa, siinä puhuu Hän, El Komentoora, taipuu joko vapaaehtoisesti tai sitten muilla keinoin. Alkaa tämä puutarhan hoitamisen johtajuutesi tässäå hiljan aukeamaan 🤣

        Ehkä? Olen kuitenkin erittäin hyvä peittämään tämän päällepäsmärin luonteenpiirteeni. Sitä ei juurikaan huomaa. 😆


      • tosi.typy kirjoitti:

        Ehkä? Olen kuitenkin erittäin hyvä peittämään tämän päällepäsmärin luonteenpiirteeni. Sitä ei juurikaan huomaa. 😆

        Aivan niin, Teidän Ylhäisyytenne, juuri kuten sanotte 😌

        😂😂😂


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe