Syönyt nimittäin noita salmiakkeja, joissa on matriinia yli sallitun.
Kuolenkohan kohta?
https://yle.fi/a/74-20048138
"Makeisvalmistajat ovat tietoisia käyttämänsä lakritsiuutteen mahdollisesta matriinista, mutta aineen löytyminen voi johtaa kokonaisen makeiserän takaisinvetoon. Se ei kannusta yrityksiä testaamaan itse raaka-aineitaan."
Kuulostaa ihan koiranruokafirman toiminnalta.
Olen saanut yliannostuksen matriinia
14
552
Vastaukset
- Anonyymi
Saksassa todettu turvalliseksi aineeksi. Testasivatkohan juutalaisilla?
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18096677o
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Täytyy kyllä sanoa, että kuulin sanan nyt vasta ensimmäistä kertaa.
- Anonyymi
Mäkin olen salmiakin ystävä ja syön sitä usein. Olen varmaan myös saanut yliannostuksen. 💀
- Anonyymi
Matriinin Sannaa sai kansa yliannostuksen.
- Anonyymi
Siltähän se nyt alkaa vaikuttaa, että noutaja tullee. Mutta olet kyllä niin lisäaineitten kyllästämä, ettet varmaan mätäne milloinkaan?
- Anonyymi
jos syötävä aine on MUSTAA kuten laku,salmiakki
tuskin se hvää tekee elimistössä, hampaat mädättää sokeria, tukkeutumia , tulehdukset jne.- Anonyymi
pahempi jos vanhukset syö karkkia, jos näkee niillä kulhon täynnä karkkia pöydällä:
= tilattu sairastuminen 1- 2 pv säteellä - Anonyymi
Ei kai salmiakissa ole sokeria..ammoniumkloridia. Suola.
Pahimpia on nuo Tuplat ja Marsit ynnä Fazerin Ässä-Hässäkkä ym. -pussit viinikumeineen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahimpia on nuo Tuplat ja Marsit ynnä Fazerin Ässä-Hässäkkä ym. -pussit viinikumeineen.mitä lie moskaa? yööörrrghhh!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahimpia on nuo Tuplat ja Marsit ynnä Fazerin Ässä-Hässäkkä ym. -pussit viinikumeineen.Apteekin salmiakissa (jossa ei enää nykyään ole matriinia) on siirappia, joka on sokeriliuos. Musta väri tulee lääkehiilestä.
- Anonyymi
Kannattaa alkaa laatimaan testamenttia
- Anonyymi
Jep, son paha ku on lakun suuri ystävä. Vetäsin tos yks ilta Kouvolan lakuja pussillisen ja nyt kyllä hirvittää lukea jostain matriitista:/
- Anonyymi
Uskaltaako Lidlin "turkin pippureita" syödä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 951028
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36801Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6744- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676