Hampaiden puhdistukseen ja bakteerien tuhoamiseen tarkoitettu laite siis kyseessä. Kiinnostai kokeilla, mutta onko se niin hyvä kuin mainoksissa kehutaan?
Lumoral laite - kokemuksia?
8
2206
Vastaukset
- Anonyymi
Olen itse ollut tyytyväinen. Meillä koko perhe käyttää sitä. Hampaat ovat puhtaammat ja suu raikkaampi, hammaskiveä tulee paljon vähemmän. Minulla ientulehdus ongelmana, ja Lumoral auttaa siihen. Olen antanut aloituspaketin lahjaksi äidille, ja toisen aikuiselle lapselleni, joka tarvitsee lisäapua motivointiin pestä kunnolla hampaitaan. Hän on saanut Lumoralin avulla tsemppiä suun hoitoon.
- Anonyymi
hammaskiveä tulee vähemmän. Mulla ei ole hammaskiveä vaikka en käytä Lumoralia.
- Anonyymi
Ei toimi. Kansainvälisissä tutkimuksissa todettu hyödyttömäksi. Rahat menee kun kankkulan kaivoon. Laitteen valmistajalla karmeet tappiot. Kaikki on luettavissa netistä julkisista lähteistä kunhan vaan jaksaa selata
- Anonyymi
Lumoral on CE-merkitty lääkinnällinen laite suun terveyteen. Sen teho, vaikuttavuus ja turvallisuus on arvioitu EU:n valtuuttaman riippumattoman laitoksen toimesta. Laite on hyväksytty parodontiitin hoitoon, ja useat satunnaistetut tutkimukset ovat osoittaneet Lumoralin tehokkuuden suun sairauksien, ja erityisesti iensairauksien hoidossa ja ehkäisyssä.
Vertaisarvioiduissa lehdissä julkaistut tutkimukset ovat avoimesti saatavilla ja luettavissa verkossa.
Suurin osa Lumoralilla tällä hetkellä tehtävää tutkimusta on riippumattomien akateemisten tutkijaryhmien tutkimuksia, ja näitä tehdään useissa yliopistoissa Euroopassa. Näistäkin tutkimuksista on saatavilla avoimesti tietoa.
Uusien lääketieteellisten hoitojen kehittäminen ja lääkinnällisten laitteiden valmistaminen on kustannusintensiivistä ja vaatii suuria alkuinvestointeja. Tämä liittyy prosessin monimutkaisuuteen, pitkäkestoisuuteen ja tiukkoihin sääntelyvaatimuksiin. - Anonyymi
Ainakin mun silmiin tulee vaan hyvää palautetta ko laitteesta.
- Anonyymi
Repesin. Hampaat pitää pestä kuitenkin vaikka käyttää tota laitetta.
- Anonyymi
kun lumoral laitetta käyttää niin enää koskaan ei tartte käydä hammaslääkärissä. On se jännä että lapset ei enää osaa pestä hampaita vaan lapsillekin on oma lumoral laite.
Silti hampaat pitää pestä ja hammasvälit puhdistaa vaikka käyttää tota laitetta. Miksei vaan voi panostaa siihen välien puhdistamiseen ja hampaiden pesuun.- Anonyymi
Se ei kaikilla riitä. Vuosikymmeniä säntillistä harjusta ja lankausta, xylitolia ja muuta. Silti geenilotto ja perussairaus vie hampaita suusta ja reikiinnyttää jatkuvasti. Iloitkaa terveistä suistanne - itse harkitsen tätä, jos edes vähän pidentäisi hampaiden elinikää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481568Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 271112
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881064- 88980
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee188914Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99855Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789