Vaikka voi olla suunnaton vahinko, että on syntynyt tänne maailmaan kärsimään, yksi on varma: se voi tapahtua kullekin vain kerran. Sen jälkeen on kaiken kärsimyksen ulkopuolella.
Siksi kiitämme Kristusta, joka sovintoverellään, ristinkuolemallaan ja ylösnousemuksellaan on tämän meille varmistanut.
Kautta kärsimysten voittoon
1. Kautta kärsimysten voittoon Käynyt tie on Jeesuksen, Eikä meille toista tietä Suotu maassa varjojen. Katso, Israel kun kulki Maahan Herran lupaamaan, Vaarojen ja vaivain kautta Matka sinne kulki vaan.
2. Kautta kärsimysten voittoon Käy myös kristikunnan tie. Kulkemaansa tietä Herra Palvelijansakin vie. Taivaan valtakunnan siemen Kyynelpeltoon kylvetään, Mutta siemen, kun se kuolee, Nouseva on elämään.
3. Kautta kärsimysten voittoon! Niin, se tie vie voittohon, Vaikka kyynel joskus vierii, Taistelu kun kuuma on. Jeesus voitti kuollessansa, Israel sai Kaanaanmaan, Taistellut on pyhäin joukko, Kun se kerran kruunataan.
4. Kautta kärsimysten voittoon! Laula rohkein mielin niin Voitoista myös taisteluissa Astuin Herran askeliin. Sillä tiellä hänen työnsä Voittaa synnin kurjuuden, Voittaa aina sydämissä Murtuneitten syntisten.
Hedvig Posse 🌹👀
Vain kerran
4
139
Vastaukset
- Anonyymi
oletko sukua sille euro tulee kahtena takaisin ?
- Anonyymi
rikkaus ja voimavara 🤣
<<oletko sukua sille euro tulee kahtena takaisin ?<<
Luultavasti en ole, sillä en tiedä ketään, joka olisi niin sanonut. 🌹👀- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18097712L
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2093269- 1202063
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611692Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1971660- 1741548
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1841452- 521288
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751241- 591218
- 1191131