Mikä kardinaalin munaus Ylen uutistenlukijalla

Anonyymi-ap

Ylen uutistenlukija Tommy Fränti patsastelee pikkutakki ja valkoinen halppis t-paita päällä sekä mustat farkut, vaikka kai pukeutumisen luulisi näin aamuisinkin olevan vähän tyylikkäämpää, ylipäätänsä (kauluspaita ja kraka tai jos ei silitettyä kaapissa ollut, pikeepaita), varsinkin näin ex-presidentin hautajaispäivänä, Partakin oli ajamatta, varis epäsiisti, renttumainen yleiskuva. Muilla miehillä tumma puku ja kraka kuten säätiedoituksen lukijalla. Ylessä pitäisi olla nk. pukukoodi.

7

433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Melkoisen halveeraava pukeutumistyyli myös naisjuontajalla YLEssä. Merkille pantavaa oli, että MTV:llä oli osattu pukeutua.

      • Anonyymi

        Miehen hapitus on mennyt alas päin. Eikö kukaan töissä sano, että Fränti ei ole partamiehiä...Vaikuttaa suoraan baanalta töihin tulleelta...vaatetus kuin konttorin kavereilla. Televisiossa renttutyyli ei ole mukavaa katsottavaa...


      • Anonyymi

        Paitsi Salminen piukoissa ja pullistavissa vaatteissa.
        🤮🤮🤮🤮🤮


      • Anonyymi

        Mtv:llä osaavat kaikki muut pukeutua paitsi ylsi likka säälähetyksissä, valitettavasti!


    • Anonyymi

      Viimeksikin oli muovi hame, joka oli niin pieni, että perä pitkänä piti tassutella tossa kartalla???
      Olikohan se tehty jätesäkistä????
      Onhan noita säkkejä jopa 400 litraisia!

    • Anonyymi

      Fränti on aina todella epäsiisti karvasen maamas kanssa ja vaatetus kuin Teinipojalla!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe