Ihan hyvä ajatus että koiran saa ottaa mukaan kauppareissulle.
Koiraa ei uskalla jättää enää kaupan eteen odttamaan, pitkäkyntisten takia.
Milloin joku keksii kaupan tuulikaappiin suojaisan paikan koiraa varten? Asiakaspalvelupisteen lähettyville että on myyjän silmien tai valvontakameran alla.
Koira ei metelöi tai kiukuttele, ei kuse tai paskokaan kaupassa. Ihan sama kantautuuko koiran allergeenit koirasta vai koiranomistajan vaatteista. Silloin olisi kiellettävä koiran/kissan/hevosen/lampaan/pupun omistajilta kauppakäynnit.
Haisee kaupassa joskus lehmän peekin, maatalon emännästä/isännästä.
Hajuvesileiditkin voi kiertää kaukaa, miksei koiraa tai koiranomistajaa?
Koirat kauppaan
10
215
Vastaukset
- Anonyymi
Monessa kaupassa on lukittavat häkit koiria varten, mutta ne saisivat olla laadukkaat ja pakolliset.
- Anonyymi
En ole nähnyt niitä kuin ulkona. Syrjässä ja metallikopit tukalat kuumalla ja pakkasella kylmät.
Kaupan eteinen olisi sopiva paikka. - Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18100561P
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Piskit ei kuulu elintarvikekauppoihin.
- Anonyymi
Kuuluu. Ovat siivompia suustaan kuin sinä.
- Anonyymi
Mie käyn kaupassa minipossuni kanssa .
- Anonyymi
Onpa hienoa tietää, mitkä kaupat sallivat koirien, kissojen ja muiden hännänheiluttajien päästä kauppaan sisälle. Boikotoin ko. kauppoja, miksi ei kysytä allergisten ihmisten mielipidettä?
Koirat mm. haluavat nuuhkia lähes kaikkea, mitä vastaan tulee. Kenties vähän nuolaista, kun kuonolla ylettää. Hyvää hygienian hoitoa , hyi hirveää. - Anonyymi
Koiralle voi hankkia repun ja käyttää sitä kauppakassina.
- Anonyymi
https://yle.fi/a/3-12536273
Nykyinen elintarvikelaki sallii lemmikkieläimen tuomisen kauppaan.
Toki allergiset asiakkaat eivät tykkää, eivätkä aggressiiviset tai pelokkaat lemmitkit tee muiden kauppareissuista mukavia tei turvallisia.
Jossain kahvilassa on ollut kissojakin ja jopa kukko! - Anonyymi
Ainoastaan lihamestarin viipaloimana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742209
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361843- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460