Ihan kiva ajatus, että edesmenneen ystävät tämmöisen toteuttivat. Somessa jo reittiä etukäteen kertoivat ja pyysivät ymmärrystä ja toivetta siitä, ettei kulkuneuvojen väliin tungettaisi.
Olisi vaan ollut mukava tietää, että ketä edesmennyttä tällä ajelulla kunnioitettiin. Somessa jo joku kyselikin, että onko kyse Ahtisaaresta. Kuulemma ei.
Miksi menehtyneen henkilöllisyys sitten salattiin niin visusti kun kuitenkin näyttävästi muistoaan haluttiin kunnioittaa?
En sitten viitsinyt somessa tarkennuksia asiaan pyytää, koska arvelin siitäkin, hankolaiseen tapaan, paskamyrskyn ja maalittamisen nousevan.
Siitäkin huolimatta, että itse ajattelin muistamisen olevan kauniin tavan ystäviltä edesmennyttä muistella ja kunnioittaa.
Rauha sielulleen ja hyvää taivasmatkaa, olkoonkin kuka hyvänsä.
Muistoajelu Hangossa perjantaina illalla 10.11.2023
Anonyymi-ap
2
634
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko joku nuori hankolainen, joka ei jaksanut enää uskoa tulevaisuuteen, tai sitten voi olla myös joku parantumaton sairaus, esim. syöpä. Oletettavasti nuori. Surullista ja tottakai anonyymi.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18100918A
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659