Raamatun ja Israelin + muut maat profetioita.

Anonyymi-ap

4 jaksoa: https://www.youtube.com/watch?v=Z0ZSkj7BaSg
https://www.youtube.com/watch?v=plNKqumakc4
https://www.youtube.com/watch?v=AnQAWxvCGIw
https://www.youtube.com/watch?v=tiYhHsCJk14

todella valaisevaa! monesta asiasta. selkeää.

3

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      eka osa, noin kello 34-35
      jotkut eivät ole mukana, VAIVAN AJAN puoli välissä, vaivan aika on siis 7 vuotta, (jaakobin ahdistus?)

      Nyt se pääsi Pekalta ohitse että, kun googin sota on loppu, niin:

      "He pitävät niitä polttoaineina seitsemän vuotta;"
      tämä on se mitä Hesekiel NÄKI, ja sai tiedon siitä.

      joten, mikä ja missä vaiheessa sitten kun vaivan aika on loppu, eli alkaa 1000 vuotinen aika, on?

      eli Pekalla on valikoiva muisti?
      eli Suomeksi, googin sodan JÄLKEEN tulee olla 7 vuotta, mikä lie aika, kun tämä tulee tapahtumaan.
      se tuskin on 1000 vuotisen ajan alussa.

    • Anonyymi

      Pekka Sartola, Profetioiden toteutuessa osa 2/4
      tässä osassa mitä nyt olen kuunnellut on Daniel 11 ja sitten Psalmi 83 asiat esillä.

      Nyt JOS, Psalmin 83 sodan jäsenet, hävitettään:

      18 Joutukoot häpeään ja kauhistukoot ikuisesti, tulkoot häpeään ja hukkukoot.
      19 Ja tulkoot tuntemaan, että sinun ainoan nimi on Herra, että sinä olet Korkein kaikessa maassa.

      niin he ovat kuitenkin googin sodan aikoihin, Pohjan kuninkaa ja liittolaisten, mitä lie, idän ja etelän ja kaikkien muiden, eli koko maailman sota-joukkojen edessä, mutta, Daniel NÄKI ja enkelit opettivat:

      40 Mutta lopun ajalla Etelän kuningas iskee yhteen hänen kanssansa. Ja Pohjan kuningas käy tämän kimppuun vaunuilla ja ratsuilla ja monilla laivoilla, hyökkää hänen maihinsa, tulvana leviten niiden ylitse.
      41 Hän hyökkää myös Ihanaan maahan, ja monta kaatuu. Mutta hänen kädestänsä pelastuvat nämä: Edom ja Mooab ja ammonilaisten pääosa.
      42 Ja hän ojentaa kätensä maita kohti; Egyptin maa ei ole säästyvä.
      eli
      "Mutta hänen kädestänsä pelastuvat nämä: Edom ja Mooab ja ammonilaisten pääosa."

      tässä he ovat nouseet kuolleista, ja voivat hyvin?

      joten, Pekka ei pääse omista aivoituksista irti sillä hänellä on joku ajatus ja sitä ei edes Jumalan selvä Sana voi ohittaa.
      Pekka on oikeassa ja Daniel väärässä ja Jumala väärässä.


      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Seuraava kohta on Hes 28 ja sen loppu jakeet, MUTTA
      lahjakkaasti, sillä ei sovi Pekan aivoituksiin, on muut jakeet, jäänneet pois:

      25 Näin sanoo Herra, Herra: Kun minä kokoan Israelin heimon kansoista, joitten sekaan he ovat hajotetut, silloin minä näytän pyhyyteni heissä pakanakansain silmien edessä, ja he saavat asua maassansa, jonka minä annoin palvelijalleni Jaakobille.
      26 He asuvat siinä turvallisesti ja rakentavat taloja ja istuttavat viinitarhoja. Turvallisesti he asuvat, kun minä panen toimeen tuomiot kaikille heidän naapureillensa, jotka ovat heitä halveksineet. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra, heidän Jumalansa."

      eli, JOS nykyinen Israel, joka ei ole se mistä Jeremia, sek Hesekiel, luvut 37, 38 ja 39 puhuu sekä Daniel että Sakarja että Hoosea, niin
      tämä kansa eli kuten Hesekiel sanoo:

      "Kun minä kokoan Israelin heimon kansoista,"
      ja Jumalan mielestä, Isrealin heimo on EFRAIM!
      ei juuda ja sen käännynnäiset!

      joten tämä ei ole tapahtunut 48 vaan se on tulevaisuutta, eli vielä EI EFRAIM ole tullut omaan maahansa ja se tapahtuma on SUUREMPI kuin Mooses teki Egyptissä ja ei jää pimentoo että se olisi salassa.

      Nyt Pekka sanoo ettei ole ollut päivääkään rauhaa siellä, ISrealin vuorilla, mutta tässä sitä on, Profeettojen suulla, eli Jumalan Ilmoitus.

      eli, harhaa menee vanhan miehen mietteet.
      Koska, israelin lippu on rakas, se paha mitä ja mikä oli syy koko Israelin hajamiseen, Salomon jälkeen.
      sisi Danielin sekä HEsekielin että Sakarajan että Hoosea päivä jolloin he elivät.



      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe