Kävin kaupassa Hamsterissa ja siellä kulki Mies perässä koko aika OLI Asiakas. Pihalle pästyämme oli 4 henkilöä kyttäämässä ostinkio jotain. Onko teillä Vapari HOMO yhteisö vai ongelma Mielenterveyspalveluissa.
Tiedoksi olen hetero Perässä kyttääminen on siis hullujen houreita.
Onko teillä Homopioka yhteisö vai pimeetä
8
720
Vastaukset
- Anonyymi
Kyyläkyläs on ainna vähä omituista . Persnatsiheil siggerikikoo
- Anonyymi
Oletko varma että olet hetero.
- Anonyymi
Sinunlaisia koulujosaamattomia näpistäjiä riittää -siis omasta mielestään erikoislääkäreitä, jakamassa käskyjään, ohjeitaan ja vaatimassa asian poistamista
- Anonyymi
Tyypillinen Suomalainen.Mitä täällä itket asiasta. Olisit KYSYNY niiltä henkilöiltä suoraan mikä meininki.
- Anonyymi
Hamsterissa erittäin tyly kauppias ei tervehdi, tarttunut myös myyjiin
- Anonyymi
Olisit säkin vähän tyly kun tää paskakylä ois kaatanut joukkovoimalla sun faijas yrityksen vain koska tällä meni ”liian” hyvin
- Anonyymi
Olisit säkin vähän tyly kun tää p*skakylä ois kaatanut joukkovoimalla sun faijas yrityksen vain koska tällä meni ”liian” hyvin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022176- 1001567
- 801285
- 1211283
- 1171226
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571044Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601024- 511007
- 36932
- 33814