Kävin opiskeluaikoina yöelämässä ja yritin ottaa naisiin siellä kontaktia

Anonyymi-ap

Sain siellä pelkkää vittuilua osakseni.

"Mitä vi ttuu sä jätkä haluut?", "painu jätkä vitt uun", "jatka jätkä matkaas", "mitä v ittuu sä haluut?". Tämmöisiä vastauksia sain, kun yritin ottaa kontaktia naisiin yöelämässä. Ei mitään menestystä eikä mitään toivoakaan menestymisestä koskaan.

60

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin, kun kenenkään seuraan ei ole sopivaa tunkea ilman lupaa.

      Se on harmi jos ei kotona ole opetettu yhtään käytöstapoja.

      Jaa mistä tietää että on lupa? Katsekontaktilla ja kehonkielellä se näytetään.

      xLiner

      • Niin, tai kohteliaasti kysymällä, saako liittyä seuraan. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Niin, tai kohteliaasti kysymällä, saako liittyä seuraan. 😁

        Ja vastaus, viidennelletoista seuraan tunkeutujalle tunnin sisään:

        "Mitä vi ttuu sä jätkä haluut?", "painu jätkä vitt uun", "jatka jätkä matkaas", "mitä v ittuu sä haluut?". 😂

        Vastaisin itse "ei kiitos...", mutta seuraavaan perseilyyn "painu jo *ttuun siitä".

        xLiner


      • Anonyymi

        Joskus kun vielä huvitti silloin tällöin käydä baareissa, niin baarien henkilökunta puuttui tosi herkästi jos joku yritti tunkea seuraan. Sanoivat että tulepa pois sieltä / annapa naisten olla rauhassa.

        Nykymenosta en osaa sanoa.

        xLiner


      • Joo, noita epätoivoisia sankareita näkyy illanvietoissa.
        Ei kiitos ei riitä, vielä pitää jäädä kyttäämään. Niinkuin se tilanne ajan päästä muutuisi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vastaus, viidennelletoista seuraan tunkeutujalle tunnin sisään:

        "Mitä vi ttuu sä jätkä haluut?", "painu jätkä vitt uun", "jatka jätkä matkaas", "mitä v ittuu sä haluut?". 😂

        Vastaisin itse "ei kiitos...", mutta seuraavaan perseilyyn "painu jo *ttuun siitä".

        xLiner

        Ahaa, tähän en saanut korjata että oikeasti poistuisin paikalta jos joku väkisin tunkisi seuraan. Lähti poistoon....

        Mutta ymmärrän kyllä toivottelijoita.

        xLiner


      • Anonyymi

        Hän taas tuntui kuin olevan minussa. Yhteisymmärrys oli hetkessä syvää, ellei pohjatonta. Oli tapahtunut jonkinlainen limitys tai mannerlaattojen äkillinen siirtymä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja vastaus, viidennelletoista seuraan tunkeutujalle tunnin sisään:

        "Mitä vi ttuu sä jätkä haluut?", "painu jätkä vitt uun", "jatka jätkä matkaas", "mitä v ittuu sä haluut?". 😂

        Vastaisin itse "ei kiitos...", mutta seuraavaan perseilyyn "painu jo *ttuun siitä".

        xLiner

        Tämä on muuten totta, että kyllä sitä jo jossain vaiheessa voi ja menee hermo. En kyllä silti muista, että olisin mitenkään kovinkaan epäkohteliaasti sanonut.

        Kerrankin kun ap rohkaistuu ja tuo on tulos.. 🫤


    • Anonyymi

      😃😃😃😃

      • Anonyymi

        Vähän kuin tylsyydessä olisi terä.


    • Anonyymi

      Naisseura on tarkoitettu vain pitkille ja komeille miehille. Hyväksy osasi yksinäisenä incelinä.

    • Anonyymi

      Hö, en tajua miksi kenekään pitää puhua noin rumasti. Jokainen ansaitsee normaalia, kunnioittavaa kohtelua vaikkei lähempää tuttavuutta olisikaan aina luvassa.
      N

      • Anonyymi

        Toki edellyttää että lähestyminen on ollut myös toista kunnioittavaa :)
        N


    • Naiset ovat kyllästyneet kaiken maailman vonkaajiin. Sitten saavat vielä huorittelua osakseen kun eivät anna. Siinä syy.

      • Anonyymi

        Tämän johtopäätöksen olen itsekin tehnyt ja jätin aloitteellisuuden naisille, kyllä he ottavat kontaktia sitten kun heitä kiinnostaa tuttavuuden tekeminen.

        Nimimerkki,
        100% varmasti yksin hautaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämän johtopäätöksen olen itsekin tehnyt ja jätin aloitteellisuuden naisille, kyllä he ottavat kontaktia sitten kun heitä kiinnostaa tuttavuuden tekeminen.

        Nimimerkki,
        100% varmasti yksin hautaan

        Vika ei ole kontaktin ottamisessa, vaan siinä miten sen tekee. Jos ei osaa peliä, niin sitten ei vaan osaa.


    • Anonyymi

      Olisit vaihtanut sen jätkä-paidan atm-kauluspaitaan niin olisit nyt yh-iskä.

      • Anonyymi

        Tarkoitin ytm-kauluspaitaan.


    • Anonyymi

      Olitko jykeväleukainen, pitkä ja komea?

      • Näitähän on varmaan prosentti väestöstä. Onnea etsintään.


    • Anonyymi

      Nykyään demoralisoitu länsimainen kulttuuri pitää sisällään sivistymättömyyden ja moukkamaisen käytöksen ilmapiirin. Etenkin nuorempi ikäpolvi kiroilee ikään kuin se olisi aivan normaalia puhetta vaikka objektiivisesti katsottuna se on sairasta. It makes me sick 🤮. Itse synnyin vasta 90-luvulla mutta silti sen näkee kuinka valtava harppaus sukupolvissa on tapahtunut hyvin, hyvin pienessä ajassa. Eli jos niitä parikymppisiä naikkosia jahtaa niin voi olla varma että saa kiroiluja niskaansa vaikkeivät he edes yrittäisi olla niin tylyjä. Kai se on se äänensävy mitä pitää tulkita itse tilanteessa.

      • Anonyymi

        Älä jauha p*skaa. En jauhakaan, koska vastaan tässä juuri sivusta itselleni. Onpahan mulla sentään omaa kivaa :). Pitäiskö alkaa pitämään päiväkirjaa suolessa itsestäni? Inhoan elämääni ja päiväni alkaa olemaan luetut. Olen jo niin valmis lähtemään. Jääpähän sentään edes joitakin digitaalisia jälkiä itsestäni tänne kun olen ahkerasti lisäillyt suoleen juttuja.


    • Sitähän minä sanoin, että baareissa, kaikki ovat omissa porukoissaan. Ei ne vieraita niissä kattele. Eivät edes ohi kulkiessaan huomaa, eikä noteeraa. Sinne on helppo hukkua sekaan ja olla yksinään koko ilta. Ketään ei kiinnosta.

      • No käytkö yksin baareissa?


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No käytkö yksin baareissa?

        En käy... En mene yksin, koska se olisi varmasti tylsä kokemus.


      • Kaikkia miehiä kiinnostaa nuoret ja nätit tytöt.


      • Tussumies kirjoitti:

        Kaikkia miehiä kiinnostaa nuoret ja nätit tytöt.

        Mutta viiskymppisenä, jää vain haaveeksi.


      • mustasusi kirjoitti:

        Mutta viiskymppisenä, jää vain haaveeksi.

        Varmasti jää haaveeksi koska sinua ei kiinnosta lähestyä tyttöjä. Kun ei lähesty, ei voi tehdä aloitteita jota veisivät, yhdessä tytön kanssa, hetekalle.


      • mustasusi kirjoitti:

        En käy... En mene yksin, koska se olisi varmasti tylsä kokemus.

        Rohkeasti kokeilemaan! Et voi tietää jos et koe.. olen itsekin ennen ajatellut, että en varmasti mene yksin. Mutta nyt olen huomannut että ihan itsekseenkin voi olla mukavaa. toki viihdyn sitten yleensä tanssimassa.. että en tiedä olisiko tanssiminen sun juttusi?


      • mustasusi kirjoitti:

        Mutta viiskymppisenä, jää vain haaveeksi.

        Mielestäni sulla on ihan väärä asenne!


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Rohkeasti kokeilemaan! Et voi tietää jos et koe.. olen itsekin ennen ajatellut, että en varmasti mene yksin. Mutta nyt olen huomannut että ihan itsekseenkin voi olla mukavaa. toki viihdyn sitten yleensä tanssimassa.. että en tiedä olisiko tanssiminen sun juttusi?

        Tanssiminen on minun juttuni kyllä, mutta vaatii aika hyvää technoa ensin että alkaa jalka heilumaan. Pitäisi olla sellainen technoklubi missä viihtyisin yksinkin.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Mielestäni sulla on ihan väärä asenne!

        Ehkä... Mutta kun on ujo ja arka. Nuoret naiset testailee ja pitäisi osata olla.


      • mustasusi kirjoitti:

        Tanssiminen on minun juttuni kyllä, mutta vaatii aika hyvää technoa ensin että alkaa jalka heilumaan. Pitäisi olla sellainen technoklubi missä viihtyisin yksinkin.

        Jaa jaa vai teknoa 😁 eräs ilta meinasin itsekin vaihtaa baaria, ihan vaan sen musan takia. Oli liian aikuismaista mun makuun. Harkitsin lähteväni naapuri baariin.. siel olis tosiaan ollut just niitä 20v.😄 en mä kumminkaan enää äidiksi ala😉

        Rohkeasti vaan kokeilemaan!! Käy edes kerran🥹 Ihan hirmuisesti toivon sulle tsemppiä, uskallusta.. älä jää sille mukavuus alueellesi.., mihin olet nyt jämähtänyt.. sinäkin ansaitset kaikkea hyvää🤗


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Jaa jaa vai teknoa 😁 eräs ilta meinasin itsekin vaihtaa baaria, ihan vaan sen musan takia. Oli liian aikuismaista mun makuun. Harkitsin lähteväni naapuri baariin.. siel olis tosiaan ollut just niitä 20v.😄 en mä kumminkaan enää äidiksi ala😉

        Rohkeasti vaan kokeilemaan!! Käy edes kerran🥹 Ihan hirmuisesti toivon sulle tsemppiä, uskallusta.. älä jää sille mukavuus alueellesi.., mihin olet nyt jämähtänyt.. sinäkin ansaitset kaikkea hyvää🤗

        Kiitos. Kun vaan sais itsestään niin paljon irti... 10 vuotta mennyt pelkän työpaikan ja kodin väliä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ehkä... Mutta kun on ujo ja arka. Nuoret naiset testailee ja pitäisi osata olla.

        Olen itse myös ujo ja arka. Toki olen päässyt vähän ujoudestani tässä varttuessa. Arka olen edelleen.. ja hitaasti läpenevä..


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Olen itse myös ujo ja arka. Toki olen päässyt vähän ujoudestani tässä varttuessa. Arka olen edelleen.. ja hitaasti läpenevä..

        Sellainen minäkin. En ole suuna päänä juttelemassa ihmisille, paitsi sitten jos tulen tutuksi jonkun kanssa. Juttelen, jos minulle tullaan juttelemaan, mutta en osaa itse mennä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Kun vaan sais itsestään niin paljon irti... 10 vuotta mennyt pelkän työpaikan ja kodin väliä.

        Kyllä sun kannattaa panostaa itseesi. Ei sua tulla hakemaan sieltä työpaikalta tai kotoa.

        Niin ja hei olen aika varma, että sulla on kauniit silmät. Eikös ne ollet🟢


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sellainen minäkin. En ole suuna päänä juttelemassa ihmisille, paitsi sitten jos tulen tutuksi jonkun kanssa. Juttelen, jos minulle tullaan juttelemaan, mutta en osaa itse mennä.

        no siinä on janille hyvä kumppani. muuta kuin tutustumaan täällä koska janin elämä on nettimaailmassa.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Kyllä sun kannattaa panostaa itseesi. Ei sua tulla hakemaan sieltä työpaikalta tai kotoa.

        Niin ja hei olen aika varma, että sulla on kauniit silmät. Eikös ne ollet🟢

        Onhan ne vihreät. Sitä jäi kotiin, kun ei ole kavereita joiden kanssa mennä ulos. Elämä vaan ajautui tällaiseksi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Kun vaan sais itsestään niin paljon irti... 10 vuotta mennyt pelkän työpaikan ja kodin väliä.

        ei ole ihme ettet tykkää rutiineista kun ystävät puutuu täysin. Tiiätkö jani kun ystävät tuo sitä sisältöä ja iloa elämään mutta kun sä haet vaan naista jota panna niin sulla on siinä ongelma. Et voi tutustua naiseen jos ei ole pantavan näköinen. Koska se ystävyys pitää päätyä sänkyyn. joten ole loppuikäsi yksin .


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onhan ne vihreät. Sitä jäi kotiin, kun ei ole kavereita joiden kanssa mennä ulos. Elämä vaan ajautui tällaiseksi.

        mitäs näille tapahtui joiden kanssa kävit istumassa ja juttelemassa ja katsomassa nähtävyyksiä. mitä näille ihmisille tapahtui?


      • Anonyymi kirjoitti:

        mitäs näille tapahtui joiden kanssa kävit istumassa ja juttelemassa ja katsomassa nähtävyyksiä. mitä näille ihmisille tapahtui?

        Et vieläkään ymmärrä... He eivät asu tässä lähellä. Eivät edes sopivan ajomatkan päässä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Et vieläkään ymmärrä... He eivät asu tässä lähellä. Eivät edes sopivan ajomatkan päässä.

        Miksi et hae netin kautta ystäviä vai pitääkö olla pantavan näköinen?


      • mustasusi kirjoitti:

        Sellainen minäkin. En ole suuna päänä juttelemassa ihmisille, paitsi sitten jos tulen tutuksi jonkun kanssa. Juttelen, jos minulle tullaan juttelemaan, mutta en osaa itse mennä.

        Joo en minäkään. Taidan enemmän viestittää toi on sun tontti tämä on mun tontti. Älä tule lähemmäs, eli en mitenkään ole helposti lähestyttävä. Sit jos jo vähän tunnen jollakin tavalla niin suhtaudun sellaiseen sitten ihan eri tavalla.😊

        Eli mitä tulee tähän palsta persoonaan, niin tämähän on no miten sen nyt jokainen haluaa otta 🙈 (aika vallaton, heittäytyvä, hyvinkin härski, jopa seksistinen)🙊 eli olen aika joke, mutta siis niin sen kuuluu ollakin. Huumori🤪 muuten olen kyllä irl se joka ei todellakaan halua olla näkyvillä. Eli viihdyn ujona jossain seinän vieressä..

        Mites oletko itse kuinka sinä tuossa palsta persoonassa?🤔


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Joo en minäkään. Taidan enemmän viestittää toi on sun tontti tämä on mun tontti. Älä tule lähemmäs, eli en mitenkään ole helposti lähestyttävä. Sit jos jo vähän tunnen jollakin tavalla niin suhtaudun sellaiseen sitten ihan eri tavalla.😊

        Eli mitä tulee tähän palsta persoonaan, niin tämähän on no miten sen nyt jokainen haluaa otta 🙈 (aika vallaton, heittäytyvä, hyvinkin härski, jopa seksistinen)🙊 eli olen aika joke, mutta siis niin sen kuuluu ollakin. Huumori🤪 muuten olen kyllä irl se joka ei todellakaan halua olla näkyvillä. Eli viihdyn ujona jossain seinän vieressä..

        Mites oletko itse kuinka sinä tuossa palsta persoonassa?🤔

        Jani on täällä varmaan itsetuhoisempi kuin oikeassa elämässä. kun hänellä ei ole ketään jolle purkaa itsetuhoisuuttaan tai haukkua itseään rumaksi ja vanhaksi.Jota tekee täällä joka päivä. Ilalla alkaa se valitus kun on ruma ja vanha ja ei kelpaa kellekkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jani on täällä varmaan itsetuhoisempi kuin oikeassa elämässä. kun hänellä ei ole ketään jolle purkaa itsetuhoisuuttaan tai haukkua itseään rumaksi ja vanhaksi.Jota tekee täällä joka päivä. Ilalla alkaa se valitus kun on ruma ja vanha ja ei kelpaa kellekkään.

        No tsempatkaa nyt edes vähän! Ei noilla puheilla paranna kenenkään oloa…


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No tsempatkaa nyt edes vähän! Ei noilla puheilla paranna kenenkään oloa…

        No kun jani kuunteelee vaan teinejä ja parikymppisiä ja minä olen janin sanoin mummeli/maatuska/matami/läskiperse.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Joo en minäkään. Taidan enemmän viestittää toi on sun tontti tämä on mun tontti. Älä tule lähemmäs, eli en mitenkään ole helposti lähestyttävä. Sit jos jo vähän tunnen jollakin tavalla niin suhtaudun sellaiseen sitten ihan eri tavalla.😊

        Eli mitä tulee tähän palsta persoonaan, niin tämähän on no miten sen nyt jokainen haluaa otta 🙈 (aika vallaton, heittäytyvä, hyvinkin härski, jopa seksistinen)🙊 eli olen aika joke, mutta siis niin sen kuuluu ollakin. Huumori🤪 muuten olen kyllä irl se joka ei todellakaan halua olla näkyvillä. Eli viihdyn ujona jossain seinän vieressä..

        Mites oletko itse kuinka sinä tuossa palsta persoonassa?🤔

        Minä olen ihan oma itseni vaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä olen ihan oma itseni vaan.

        okei. eli olet oikeassa elämässä myös itsetuhoinen. kannattais hakea siihen apua


      • mustasusi kirjoitti:

        Minä olen ihan oma itseni vaan.

        Olet luova.. niin anna sen luovuuden tulla sinusta ulos. Hymyile enemmän. Tee kaikkea hullua, hulluttele.. ei elämä vielä ole ohi.🙂 mä niin kovasti yritän potkia sua perseelle, että näkisit sen hyvän jätkän mikä sulla siellä sisällä on piilossa.

        Joskus kyllä ajattelin että vittu mikä mulkku. Keski ikäiset naiset ovat mielestäsi paskaa. Ihan vaan sen ulkokuoren mukaan..

        Eli itse sinä nyt arvioit ettet tuolla ulkomuodolla saa esim nuorta naista. Mutta mitenkä on jos se nuori, ei ajattele sitä ulkonäköä vaan haluaa päästä sinne pinnan alle🤔 siksi sinun olisikin viisasta puhua itsellesi kauniisti ja ehkä joku päivä löydät rinnallesi sen nuoren daamin. Kaikki lähtee susta itsestäsi. Luota siihen.🙏 eikä siinä hei mitään yksinkin voi olla ihan hauskaa. Mutta jonkun kanssa se voisi olla vielä hauskempaa.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Olet luova.. niin anna sen luovuuden tulla sinusta ulos. Hymyile enemmän. Tee kaikkea hullua, hulluttele.. ei elämä vielä ole ohi.🙂 mä niin kovasti yritän potkia sua perseelle, että näkisit sen hyvän jätkän mikä sulla siellä sisällä on piilossa.

        Joskus kyllä ajattelin että vittu mikä mulkku. Keski ikäiset naiset ovat mielestäsi paskaa. Ihan vaan sen ulkokuoren mukaan..

        Eli itse sinä nyt arvioit ettet tuolla ulkomuodolla saa esim nuorta naista. Mutta mitenkä on jos se nuori, ei ajattele sitä ulkonäköä vaan haluaa päästä sinne pinnan alle🤔 siksi sinun olisikin viisasta puhua itsellesi kauniisti ja ehkä joku päivä löydät rinnallesi sen nuoren daamin. Kaikki lähtee susta itsestäsi. Luota siihen.🙏 eikä siinä hei mitään yksinkin voi olla ihan hauskaa. Mutta jonkun kanssa se voisi olla vielä hauskempaa.

        Mutta Jani ei voi mennä eteenpäin elämässään jos ei löydä samanlasita tyttöä kuin Netta on.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Olet luova.. niin anna sen luovuuden tulla sinusta ulos. Hymyile enemmän. Tee kaikkea hullua, hulluttele.. ei elämä vielä ole ohi.🙂 mä niin kovasti yritän potkia sua perseelle, että näkisit sen hyvän jätkän mikä sulla siellä sisällä on piilossa.

        Joskus kyllä ajattelin että vittu mikä mulkku. Keski ikäiset naiset ovat mielestäsi paskaa. Ihan vaan sen ulkokuoren mukaan..

        Eli itse sinä nyt arvioit ettet tuolla ulkomuodolla saa esim nuorta naista. Mutta mitenkä on jos se nuori, ei ajattele sitä ulkonäköä vaan haluaa päästä sinne pinnan alle🤔 siksi sinun olisikin viisasta puhua itsellesi kauniisti ja ehkä joku päivä löydät rinnallesi sen nuoren daamin. Kaikki lähtee susta itsestäsi. Luota siihen.🙏 eikä siinä hei mitään yksinkin voi olla ihan hauskaa. Mutta jonkun kanssa se voisi olla vielä hauskempaa.

        Se oli kivasti sanottu... Kiitos.


      • mustasusi kirjoitti:

        Se oli kivasti sanottu... Kiitos.

        Kaikella palstarakkaudella. 🤗 ole hyvä vaan.


    • No ei ole sinulle kyllä kivasti juteltu..😕 odota vaan kyllä ne naisetkin joskus kehittyy..

      Olitko muuten miten pahasti maistissa?🤔

    • Anonyymi

      Karille ajot tylsyttää terän, miehen logiikalla sen ymmärtää, jotkut naiset taas ei ymmärrä sitä ja sit ihmettelevät miesten suhtautumista heihin? Törppöys syntyy monesti muiden aiheuttamista vahingoista, ei kotikasvatuksesta. Pukeutumisellakin on merkitystä, miten toinen sinuun suhtautuu.

      Toisinaan nainenkin voi olla aloitteellinen yksin olevaa miestä kohtaan. Onnekas voi kohdata niinkin mieleisen naisen. Onnekkaita ihmisiä on olemassa, silloin pitää olemus olla houkutteleva, et nainen uskaltaa tulla juttusille. Minulle on sanottu, että olen helposti lähestyttävän oloinen jne.

      • "Toisinaan nainenkin voi olla aloitteellinen yksin olevaa miestä kohtaan"

        Ensin miehen pitää lähestyä tyttöä, sitten tutustutaan toisiinsa, ja sitten mies tekee aloitteen.


    • Nuo ovat sellaisia tulevia kissamummoja. Ei niistä kannata välittää.

    • Anonyymi

      Tätäkään ongelmaa ei ole jos jättää lähestymättä naisia.

      Kannattaa ensin treenata itsensä kuntoon, menestyä työelämässä tai tehdä rikoksia ja hommata kaulatatuointi jotta kelpaa naisille.

    • Anonyymi

      Sinun täytyy tunnustella ilmapiiriä. Suuri osa naisista ei kaipaa uusia kontakteja yöelämässä ja ärsyyntyvät, jos yrittää tuppautua. Mieti hetki itseäsi naisena, miltä tuntuu kun yhden illan aikana kymmeniä miehiä yrittää tuppautua seuraan. Veikkaan, että nuokin naiset ovat sanoneet kohteliaasti alkuun, mutta rankentaneet jatkossa ilmaisuaan, koska turhan moni mies ei tajua siirtyä muualle , ei ymmärrä kaunista pyyntöä. Vain tosi rumasta esityksestä tajutaan.

    • Anonyymi

      "mitä v ittuu sä haluut?"

      Mjoo, minulta ei koskaan ole kysytty tuollaista, sen tietää kai kysymättäkin.

      AV

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7150
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2184
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1429
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1143
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1127
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      330
      1015
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      863
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      845
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe