mutta ei pidä sekoittaa siihen lääketiedettä ja lääkäreitä.
Kyllä itsensä saa tappaa
12
360
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Jos teet itsemurhan jäät tekopaikalle kummittelemaan niin kauaksi aikaa kun sinun oikea kuolinhetkesi olisi koittanut.
Itsemurha on kuin karkaisi vankilasta, itsekäs teko . Kiinni jäät ja ongelmasi joudut taas kohtaamaan seuraavassa elämässä. Niin kauan että pääset ongelmastasi eroon.
Eutanasian hyväksyn.- Anonyymi
Turha sotkea lääketiedettä itsemurhiin.
Lääkäreiden tehtävä on vaalia elämää eikö tappaa ihmisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha sotkea lääketiedettä itsemurhiin.
Lääkäreiden tehtävä on vaalia elämää eikö tappaa ihmisiä.Tämän Hippokrateen valan lääkärit ovat vannoneet.
- Anonyymi
Uskovaisten kotkotuksia , lääkärin avulla toimenpide käy helposti ja kivuttomasti .
- Anonyymi
Lääkäreitä tarvitaan pelastamaan ihmishenkiä, ei lopettamaan niitä!
- Anonyymi
Syöt vain rotanmyrkkyä. Ei siihen lääkäriä tarvita.
Anonyymi kirjoitti:
Syöt vain rotanmyrkkyä. Ei siihen lääkäriä tarvita.
Rotanmyrkyn syöminen ei ole kivuttomin tapa lopettaa itsensä.
Oikea tapa on nauttia ensin tajunnan poistavaa lääkettä, sitten kuolettavaa. Siihen ei lääkäreitä tarvita. Vain eduskunnan säätämä laki pääsystä niihin ja tarvittavista vapaaehtoisista avustajista. 🌹👀
Lääkäriliitto ajaakin takaa VALTAA. Jos eduskunta säätäisi lain, että vapaaehtoiset avustajat voisivat saada tarvittavia apuvälineitä, jokainen voisi lopettaa itsensä siististi ja hienostuneesti.
Lääkärit haluavat olla päättäjiä myös kuolemasta. Heitä ei tässä asiassa lainkaan tarvita. Asia kuuluisi vain lääkealalle ja vapaaehtoisille avustajille. 🌹👀- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Eikä missään tapauksessa rekkakuskeja
- Anonyymi
Ei kukaan estä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437