Miten pitäisi tulkita?

Anonyymi-ap

Minulla on tuttavapariskunta, joiden seurassa vietän ajoittain aikaa. Heillä on minun kanssani myös yhteisiä ystäviä, miehiä ja naisia. Olen nainen ja pariskunnan mies on minua vanhempi, nainen taas nuorempi. Tutustuin ensin naiseen, sitten mieheen. Molempien kanssa tulen erinomaisesti toimeen. Molemmat oikein ilostuvat, jos satun paikalle samoihin juhliin. Nyt on käynyt pariin otteeseen niin, että pariskunnan mies lähtee illanvietosta aikaisemmin ja minä jään naisen kanssa vielä iltaa viettämään. Toki seurueessa on yleensä muitakin. Viimeksi kun kävelimme kaupungilla tämä kyseinen nainen otti minua yhtäkkiä kädestä kiinni. Vähän hämmennyin, mutta annoin käden olla. Kävelimme pitkiä matkoja sitten käsi kädessä. Onko tämä tulkittavissa niin, että nainen on kiinnostunut minusta? Tiedän, että hän on bi-seksuaali. Itse olen valitettavasti umpihetero. Olisiko minun pitänyt vetäistä käteni pois? Onhan ystäväni varattu. Itse olen sinkku. Kyselenkö outoja?

18

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      " Itse olen valitettavasti umpihetero."

      Se ei ole valitettavaa että on terve, normaali ihminen.

      • Anonyymi

        Uskon, että en olisi sinkku, jos pitäisin myös naisista. Miehet kyllä ovat kiinnostuneita minusta, mutta suurin osa minusta kiinnostuneista ei kiinnosta minua tai he ovat varattuja. Naiset, jotka ovat olleet minusta kiinnostuneita, ovat yleensä mukavia ja kauniita ja kiinnostavia, mutta eivät vain seksuaalisesti vedä puoleensa, kuten miehet. Olen ajatellut, että se on tavallaan sääli. Ei tosin tässä tapauksessa kun tämä nainen oli varattu. En voisi olla varatun kanssa. Ap.


      • Anonyymi

        Ei ole ei, noin vaan on tapana sanoa kohteliaisuudesta.


    • Enpä ole kuullut, että aikuiset pitävät toisiaan kädestä kiinni. Veikkaisin että jotain ajatuksia hällä on.

      • Anonyymi

        Minulle tuli vähän sellainen äiti- lapsi-olo, joka oli outoa, koska olen häntä vanhempi. Ap.


    • Anonyymi

      Oletko juonut?

      • Anonyymi

        Oltiin silloin molemmat pienessä tuiskeessa joo. Kai se vaikutti asiaan.Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oltiin silloin molemmat pienessä tuiskeessa joo. Kai se vaikutti asiaan.Ap.

        No siinähän se. Selvä oli vain pyy.


    • Toisilla naisilla on käsi kädessä kulkemistarpeita, eikä siihen liity välttämättä muuta.

      • Anonyymi

        Joo ei siinä tartte olla muuta kuin festarit, kesä, hiprakka, bootsit ja stetsoni. Siinä kaikki.


      • Anonyymi

        Ok, no toi oli mukava kuulla. Voin siis suhtautua häneen samoin, kuin ennenkin. Tämä helpotti. Ap.


      • Anonyymi

        Entä jos haluaa miehen kanssa kävellä käsi kädessä? Eikö silloinkaan kannata olettaa mitään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos haluaa miehen kanssa kävellä käsi kädessä? Eikö silloinkaan kannata olettaa mitään?

        Riippuu henkilöistä ja tilanteista, mutta silloinkaan ei välttämättä.


    • Anonyymi

      Miehen höpölöpö aloitus.

      • Anonyymi

        Miksi niin väität? Mitä mies tällaisesta aloituksesta hyötyisi? Luuletko, että olen tuo pariskunnan mies? Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi niin väität? Mitä mies tällaisesta aloituksesta hyötyisi? Luuletko, että olen tuo pariskunnan mies? Ap.

        Mies olet mikä mies sillä ole väliä mutta mies. Selvempää kuin sillit purkissa.


    • Anonyymi

      Pientä ihastusta ilmassa bi-naisella?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7150
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2184
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1429
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1143
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1127
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      330
      1015
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      863
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      845
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe