Apinalajien sekoittumisesta

Anonyymi-ap

10

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitkä ihmiset, eli mistä voi tulla ns. korkeamman tason ihminen, joka yhtyy alempaan menninkäisten?

Mistä korkeuksista tulee tuo parittelija, joka yhtyy alempaan versioon?

• Anonyymi

Millä perusteella väität nedujen olleen meitä alemmalla tasolla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä perusteella väität nedujen olleen meitä alemmalla tasolla?

Pärjäisikö tässä ajassa, jos olisi 100 % nedu. Esim. tuleva presidentti?

• Anonyymi

"Mistä korkeuksista tulee tuo parittelija, joka yhtyy alempaan versioon?"

Yhtyiväthän natsitkin vankileireillä juutalaisiin naisiin ja tappoivat heidät, kun he tulivat raskaiksi.

Uusia raiskattaviahan oli pilvin pimein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä, eikä sitä varmuudella tiedä kukaan muukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan nytkin Stubb ajautumassa pressan virkaan.
        Miksi ei sitten moderni neanderdalilainen pystyisi hyvinkin hoitamaan samaa tehtävää.
        Neanderdalilaisilla oli suuremmat aivot kuin nykyihmisellä.Eivät he tyhmiä olleet.

• Anonyymi kirjoitti:

Jääkauden aikaiset ihmiset olivat luultavasti älykkäämpiä kuin nykyään elävät ihmiset.

Jääkauden aikaan ihmisaivojen tilavuus oli suurimmillaan. Tämä koskee sekä jääkauden aikaista nykyihmistä, että neandertalin ihmistä. Neandertalin ihmisellä oli jopa suuremmat aivot kuin jääkauden aikaisella nykyihmisellä.

Viime jääkaudesta nykypäivään mentäessä nykyihmisen aivot ovat kutistuneet noin tennispallon verran. Tämä ei voi olla näkymättä jossakin.

Sen sijaan että kysytään pärjäisikö neandertalin ihminen nykymaailmassa, pitäisikin ehkä kysyä pärjäisikö nykyihminen jääkauden aikaisessa maailmassa. Luulen että neandertalin ihmisellä olisi helpompaa nykymaailmassa kuin nykyihmisellä jääkauden aikaisessa maailmassa.

Nykymaailmassahan selviää pahemmin yrittämättä. Sen kun nostaa sossusta rahaa, töllöttää PorHubia ja syljeskelee kattoon, jos ei töihin kelpaa tai työ ei maita.

https://phys.org/news/2011-02-brains-smarter.html

"The average brain size of modern humans -- the Homo sapiens -- has decreased about 10 percent during that period (30,000 years) -- from 1,500 to 1,359 cubic centimeters, the size of a tennis ball."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mistä korkeuksista tulee tuo parittelija, joka yhtyy alempaan versioon?"

Yhtyiväthän natsitkin vankileireillä juutalaisiin naisiin ja tappoivat heidät, kun he tulivat raskaiksi.

Uusia raiskattaviahan oli pilvin pimein.

Mitäs nyky venäläinen sitten on ??? 400 luvulla Tzingis Khan valloitti venäjän. Ja siitä sitten syntyi nykyinen venäjän sekajätteen jälkeläisiä ja ne ovat mongolien sekajätteen tulosta vuosisatojen ajan kuluessa sekaantunutta sekajätettä......no joo vastaus on...venäläinen hehe hehe venäläinen

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

❤️ ­­­N­­y­­m­­­f­o­m­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18104936S

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

No mutta Khrist Opfer......

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      78
      4398
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      74
      4235
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3629
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3233
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      39
      2867
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2602
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2454
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      34
      1689
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1434
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      85
      1144
    Aihe