Musti ja Mirri papanoissa on tullut kuolonruokaa eläimille.
Ihmetyttääkin, eikö ihmiset osaa tai viitsi tehdä ruokaa itselleen, niin saisi lemmikitkin oikeaa ruokaa syödäkseen. Lämpimän aterian joa niillekkin kuuluu.
Kun tiedetään, että noissa papanoissa on ihan samat raaka-aineet kuin perinteisessä kotiruuissakin.Tiivistettynä vain papanoiksi ja kalliitakin vielä, ulkomaisia suurimmaksi osaksi.
Mutta, karma iski ja mielestäni syyttää voivat vain ihan itsestään, laiskuus kun on perisyntiä. Mutta, josko näissä perheissä syövät itsekkin jotain papanoita pussista kuin lemmikkieläimensä.
kissien ja koirien muonaa.
7
180
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi kuin huokailla ihastuksesta kun tuollaisen eläinten ruokinnan asiantuntijan tekstiä lukee.
- Anonyymi
Avaaja ei kyllä ymmärrä eläinten ruokinnasta yhtään mitään mutta tärkeintähän on pitää älämölöä. Terveisin kennelin pitäjä.
- Anonyymi
Aivan ei kennellin pitäjä voikkaan tehdä ruokaa, kuin vain laittaa papanoita kylmään veteen ja viedä koiratarhaan elukoille.
Pääsee helpolla ja voi laittaa häkin oven kiinni ja taas aamulla sama juttu,
Mutta, edelleen koira ja kissa on lihan syöjiä, eikä kasviksien puputtajia. Tosin ruokavalioon kuuluu myöskin kaikenlaiset marjat, mutta niitä keräävät ihan itse.
- Anonyymi
Kissan ja koiran dietti on aika yksinkertaista. Lihaa, lihaa, lihaa, välillä hieman hyönteisiä, ja kupillista mustikkoja toisinaan koettaa, jos maistuu (koirille pikemmin). Myös kalassa on lihaa. Eläimet ei tavallisesti kypsennä ruokaansa, että raakana olisi hyvä antaa. Matokuuria kyllä voi joutua antamaan.
- Anonyymi
Ihmetyttää, mihin ihmiset tarvivat sellaisia turhakkeita kuin kissat ja koirat? Pois joutaavat.
- Anonyymi
Kuten sinäkin. Täysin turha.
- Anonyymi
Ja jotkut kuulemma ostaa talonsakin valmiina. Eikö niillä laiskoilla ole aikaa rakentaa sitä itse. Niin Suomessa on tehty jo vuosimiljoonien ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623