Aaltola jää jatkubvasti kiinni valheista, vaikka hän on omien sanojensa mukaan elävässä uskossa!
Miten uskovainen voi joka käänteessä lasketella luikuria. Otetaan esimerkki toisesta presidenttiehdokkaasta: Olli Rehn on mies joka ei ole valehdellut koskaan!
Miksi olette antanut väärää tietoa siitä, miten tapasitte tulevan vaimonne?
– En kommentoi tuota ollenkaan. Keskitytään rauhaan tänään.
Miksi ette kommentoi?
– Ei tuo... Sitä on kommentoitu nyt niin paljon, että ei se siitä kommentoimalla enää miksikään muutu.
Mutta nythän voisit kertoa totuuden. Miksi tarina muuttui?
– En kommentoi.
Et kommentoi.
– En kommentoi.
Kommentoitko sitä, miten tapaaminen oikeasti meni?
– Mikä tapaaminen?
Nykyisen puolisonne.
– Se oli siinä Hesarin jutussa. En sen kummemmin kommentoi sitä.
Oletteko puhunut muunneltua totuutta, kuten politiikan kielessä tavataan sanoa?
– En kommentoi sitä asiaa.
Näin on kerrottu
Aaltola on kertonut tavanneensa vaimonsa Kirsin vuonna 2017 Santahaminassa työkonferenssissa, jonka jälkeen sovittiin romanttiseksi muuttunut ja ”pariin samppanjalasiin” päättynyt työpalaveri.
Todellisuudessa pariskunta tunsi toisensa jo pidemmältä aikaa, jolloin Kirsi Aaltola oli vielä parisuhteessa toisen miehen kanssa, Helsingin Sanomat kertoi sunnuntaina.
Nyt Aaltola kertoo HS:lle huomanneensa Kirsin Santahaminassa vuonna 2016 ja ”rakkauden roihahtaneen” kesällä 2017.
Pariskunta on kertonut elämästään ja yhteisestä taipaleestaan julkisuudessa varsinkin sen jälkeen, kun Aaltolan nimi nousi mukaan presidenttispekulaatioihin.
Mika Aaltola naiskohussa! Iski kyntensä varattuun naiseen!
3
1191
Vastaukset
- Anonyymi
Valheellista mustamaalausta. Missään ei ole sanottu, että Aaltolalla ja vaimolla olisi ollut MINKÄÄNLAISTA SUHDETTA siinä vaiheessa, kun nainen oli vielä toisessa parisuhteessa. Ihmiset tapaavat työn puitteissa. Sitä ei voi kutsua tapailuksi tai seurusteluksi. Asia on yksityinen, eikä oikeasti kiinnosta ketään. Se ei liity mitenkään presidentin tehtävään. Niinistölläkin oli useampi parisuhde, ennen kuin hän päätyi yhteen nykyisen vaimonsa kanssa.
- Anonyymi
Aaltola on aina ollut psykopaattisadistinarsisti.
- Anonyymi
Koko Kuopio tietää, että vaimo oli suhteessa toisen miehen kanssa kun alkoi deittailemaan Aaltolaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823450
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 621754
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628