Ateisti sydämessään/mielessään tuomitsee Raamatun Jumalan pahaksi, mutta ateistilla ei ole absoluuttista moraalilakia, johon vedoten hän voisi tuomita Raamatun Jumalan pahaksi, ateistilla on vain hänen omat subjektiiviset mielipiteensä/näkemyksensä.
Ateistin ongelma
139
547
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi on olemassa rikoslaki, joka kieltää uskovaisia polttamasta viattomia ihmisiä noitina roviolla. Rikoslaki siis sopivasti puuttuu uskovaisten moraalittomuuteen. Jumala on kamala ja vaikka hukuttaa ihmiskunnan vedenpaisumukseen hulluuskohtauksessaan. Hyi pyhä yrjö kun etoo moinen!
"Onneksi on olemassa rikoslaki"
Niin, ateistilla ei ole absoluuttista moraalilakia, joten eipä ateisti oikein voi tehdä muuta kuin vedota ihmisten luomaan lakiin."Rikoslaki siis sopivasti puuttuu uskovaisten moraalittomuuteen."
Ateistilla ei ole absoluuttista moraalilakia, johon vedoten hän voisi tuomita uskovaisten käytösten vääräksi."Jumala on kamala ja vaikka hukuttaa ihmiskunnan vedenpaisumukseen hulluuskohtauksessaan."
Jumalan silmissä te pahat ateistit olette kamalia."Hyi pyhä yrjö kun etoo moinen!"
Sinun väärät tiesi ovat Jumalan silmissä iljettävät. "Hullu sanoo sydämessänsä: "Ei ole Jumalaa".
Turmiollinen ja iljettävä on heidän väärä menonsa." ( Psalmit 53:1 )- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Onneksi on olemassa rikoslaki"
Niin, ateistilla ei ole absoluuttista moraalilakia, joten eipä ateisti oikein voi tehdä muuta kuin vedota ihmisten luomaan lakiin.Uskovaiset eivät tiedä moraalista mitään. Sen kuin tappavat vaan ja tuomitsevat. Kamalia piruja. Ai niin piruunhan he uskovatkin.
- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Jumala on kamala ja vaikka hukuttaa ihmiskunnan vedenpaisumukseen hulluuskohtauksessaan."
Jumalan silmissä te pahat ateistit olette kamalia.Jumalalla ei ole silmiä. Jos on, näytä ne.
Sellaisia pahoja valehtelijoita te olette. - Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Hyi pyhä yrjö kun etoo moinen!"
Sinun väärät tiesi ovat Jumalan silmissä iljettävät. "Hullu sanoo sydämessänsä: "Ei ole Jumalaa".
Turmiollinen ja iljettävä on heidän väärä menonsa." ( Psalmit 53:1 )Hullu kuvittelee jumalia olevan.
Turmioon joutuvat sellaiset vätykset. Anonyymi kirjoitti:
Hullu kuvittelee jumalia olevan.
Turmioon joutuvat sellaiset vätykset."Hullu kuvittelee jumalia olevan."
Hullu kieltää Jumalan.Anonyymi kirjoitti:
Jumalalla ei ole silmiä. Jos on, näytä ne.
Sellaisia pahoja valehtelijoita te olette."Jumalalla ei ole silmiä. "
Jumalalla on silmät, Hän näkee sinun pahan sydämesi.Anonyymi kirjoitti:
Jumalalla ei ole silmiä. Jos on, näytä ne.
Sellaisia pahoja valehtelijoita te olette."Jumalalla ei ole silmiä. Jos on, näytä ne."
Sinussa ei ole rakkautta. Jos on, todista se.- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Jumalalla ei ole silmiä. Jos on, näytä ne."
Sinussa ei ole rakkautta. Jos on, todista se.Ja tässä tuli oiva esimerkki siitä miten pahoja ihmisiä te uskovat olette.
Anonyymi kirjoitti:
Uskovaiset eivät tiedä moraalista mitään. Sen kuin tappavat vaan ja tuomitsevat. Kamalia piruja. Ai niin piruunhan he uskovatkin.
"ja tuomitsevat."
Jos olet sitä mieltä, että tuomitseminen on väärin, niin älä tuomitse tuomitsemista vääryydeksi.Anonyymi kirjoitti:
Ja tässä tuli oiva esimerkki siitä miten pahoja ihmisiä te uskovat olette.
"Ja tässä tuli oiva esimerkki siitä miten pahoja ihmisiä te uskovat olette."
Sinä olet oiva esimerkki siitä miten pahoja ihmisiä te jumalattomat olette.- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Ja tässä tuli oiva esimerkki siitä miten pahoja ihmisiä te uskovat olette."
Sinä olet oiva esimerkki siitä miten pahoja ihmisiä te jumalattomat olette.Ja mitä pahaa minä muka olen tehnyt? Ja mistä sinä voit tietää että olenko jumalaton vai en? Eikö tuollainen valehtelu lähimmäisistä ole rumaa ja sen takia joudut helvettiin?
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä pahaa minä muka olen tehnyt? Ja mistä sinä voit tietää että olenko jumalaton vai en? Eikö tuollainen valehtelu lähimmäisistä ole rumaa ja sen takia joudut helvettiin?
"Ja mitä pahaa minä muka olen tehnyt?"
No ethän sinä tietenkään ole koskaan tehnyt mitään väärää.Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä pahaa minä muka olen tehnyt? Ja mistä sinä voit tietää että olenko jumalaton vai en? Eikö tuollainen valehtelu lähimmäisistä ole rumaa ja sen takia joudut helvettiin?
"Ja mistä sinä voit tietää että olenko jumalaton vai en?"
Hedelmistään puu tunnetaan.- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Ja mitä pahaa minä muka olen tehnyt?"
No ethän sinä tietenkään ole koskaan tehnyt mitään väärää.Ja taas olet valehtelemassa, kun et näytä muuhun pystyvän.
Kerro nyt mitä pahaa olen tehnyt? Vai myönnätkö että olet vain valehtelija jolle ei ole sijaa taivaassa? - Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Ja mistä sinä voit tietää että olenko jumalaton vai en?"
Hedelmistään puu tunnetaan.Eli et voi mitenkään tietää, mutta silti olet haukkumassa. Miksi haluat leimata uskovaiset sinunlaisiksi valehtelijoiksi?
Anonyymi kirjoitti:
Eli et voi mitenkään tietää, mutta silti olet haukkumassa. Miksi haluat leimata uskovaiset sinunlaisiksi valehtelijoiksi?
"Eli et voi mitenkään tietää, mutta silti olet haukkumassa."
Niinhän sinä väität.Anonyymi kirjoitti:
Ja taas olet valehtelemassa, kun et näytä muuhun pystyvän.
Kerro nyt mitä pahaa olen tehnyt? Vai myönnätkö että olet vain valehtelija jolle ei ole sijaa taivaassa?"Ja taas olet valehtelemassa, kun et näytä muuhun pystyvän."
Mitä minä valehtelin?- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"ja tuomitsevat."
Jos olet sitä mieltä, että tuomitseminen on väärin, niin älä tuomitse tuomitsemista vääryydeksi.Raamattuhan sen tuomitsemisen kieltää ihan kymmenessä käskyssä :-)
Anonyymi kirjoitti:
Raamattuhan sen tuomitsemisen kieltää ihan kymmenessä käskyssä :-)
"Raamattuhan sen tuomitsemisen kieltää ihan kymmenessä käskyssä"
Ei kiellä.- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Jumala on kamala ja vaikka hukuttaa ihmiskunnan vedenpaisumukseen hulluuskohtauksessaan."
Jumalan silmissä te pahat ateistit olette kamalia."Jumalan silmissä te pahat ateistit olette kamalia."
Rationaalisen ihmisen silmissä te fundamentalistit olette kamalia. - Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Eli et voi mitenkään tietää, mutta silti olet haukkumassa."
Niinhän sinä väität.Sinä se tässä olet tehnyt väitteen joka on valetta. Miksi olet tuollainen valehteliaj?
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se tässä olet tehnyt väitteen joka on valetta. Miksi olet tuollainen valehteliaj?
"Sinä se tässä olet tehnyt väitteen joka on valetta."
Niinhän sinä valehtelija väität.- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Ja taas olet valehtelemassa, kun et näytä muuhun pystyvän."
Mitä minä valehtelin?No näytät valehtelevan vähän kaikessa. Mutta nyt on kyse siitä että valehtelet sinulle täysin tuntemattomista ihmisistä ja siitä mitä he muka ovat.
Anonyymi kirjoitti:
"Jumalan silmissä te pahat ateistit olette kamalia."
Rationaalisen ihmisen silmissä te fundamentalistit olette kamalia."Rationaalisen ihmisen silmissä te fundamentalistit olette kamalia."
Mitä siitä? Minulla ei ole tapana antaa hullujen mielipiteille suurta painoarvoa.Anonyymi kirjoitti:
No näytät valehtelevan vähän kaikessa. Mutta nyt on kyse siitä että valehtelet sinulle täysin tuntemattomista ihmisistä ja siitä mitä he muka ovat.
"No näytät valehtelevan vähän kaikessa."
Niinhän sinä väität.- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Rationaalisen ihmisen silmissä te fundamentalistit olette kamalia."
Mitä siitä? Minulla ei ole tapana antaa hullujen mielipiteille suurta painoarvoa.Hassua, ajattelin aivan samaa. Siispä minun ei tarvitse antaa sinun mielipiteillesi suurta painoarvoa.
Anonyymi kirjoitti:
Hassua, ajattelin aivan samaa. Siispä minun ei tarvitse antaa sinun mielipiteillesi suurta painoarvoa.
"Siispä minun ei tarvitse antaa sinun mielipiteillesi suurta painoarvoa."
Ei tietenkään tarvitse. Tämä on Jumalan mielipide: "Hullu sanoo sydämessänsä: "Ei ole Jumalaa". Turmiollinen ja iljettävä on heidän väärä menonsa. " ( Psalmit 53:1 ) Jos sinä olisit viisas, niin sinä antaisit sille suuren painoarvon, koska Jumala on ylin tuomari ja Hän tulee tuomitsemaan sinut.- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"No näytät valehtelevan vähän kaikessa."
Niinhän sinä väität.En väitä vaan tämän voi jokainen tarksitaa ihan itse tästä ketjusta, jos minua ei usko.
Anonyymi kirjoitti:
En väitä vaan tämän voi jokainen tarksitaa ihan itse tästä ketjusta, jos minua ei usko.
"En väitä vaan tämän voi jokainen tarksitaa ihan itse tästä ketjusta, jos minua ei usko."
Niinhän sinä väität.- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"En väitä vaan tämän voi jokainen tarksitaa ihan itse tästä ketjusta, jos minua ei usko."
Niinhän sinä väität.Edelleenkään minun ei tarvitse väittää mitään, vaan asia on helppo todistaa. Ja en minä välitä uskotko sinä vai et, tämä on tarkoitettu muille että hekin huomaavat miten paha ihminen olet.
Anonyymi kirjoitti:
Edelleenkään minun ei tarvitse väittää mitään, vaan asia on helppo todistaa. Ja en minä välitä uskotko sinä vai et, tämä on tarkoitettu muille että hekin huomaavat miten paha ihminen olet.
"Edelleenkään minun ei tarvitse väittää mitään, vaan asia on helppo todistaa."
Niinhän sinä väität.Anonyymi kirjoitti:
Edelleenkään minun ei tarvitse väittää mitään, vaan asia on helppo todistaa. Ja en minä välitä uskotko sinä vai et, tämä on tarkoitettu muille että hekin huomaavat miten paha ihminen olet.
"tämä on tarkoitettu muille että hekin huomaavat miten paha ihminen olet."
Se, että minä olen kaltaistesi pahojen ihmisten silmissä paha ihminen ei todista, että minä olen paha ihminen.- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"tämä on tarkoitettu muille että hekin huomaavat miten paha ihminen olet."
Se, että minä olen kaltaistesi pahojen ihmisten silmissä paha ihminen ei todista, että minä olen paha ihminen.Millä perusteella minä olen paha ihminen?
Ja edelleenkin; jokainen voi tarkistaa ihan itse miten olet paha ihminen tästä ketjusta jos minua ei usko.
Mutta jos helvetti on olemassa, niin siellä tavataan! Anonyymi kirjoitti:
Millä perusteella minä olen paha ihminen?
Ja edelleenkin; jokainen voi tarkistaa ihan itse miten olet paha ihminen tästä ketjusta jos minua ei usko.
Mutta jos helvetti on olemassa, niin siellä tavataan!"Millä perusteella minä olen paha ihminen?"
Jumalan mitan/standardin mukaan sinä olet paha ihminen.- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Hullu kuvittelee jumalia olevan."
Hullu kieltää Jumalan.Hullu on ihminen joka nauttii tyhmyydestä ja tyhmä on ihminen joka ei tunne Jumalaa.
Mut ompa vaan käsitteiden merkitykset vähän päässy karkaa alkuperäisestä. - Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18106317G
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Mutta hei, eihän jumalaa edes ole olemassa 😂
- Anonyymi
Jumala on olemassa siihen uskovien mielessä ja ajatuksissa, ei muualla. Raamatusta näemme sen kirjoittajien näkemyksen Jumalasta, jumalakuvan. Kristityt ovat muodostaneet oman kuvansa, joka poikkeaa paljon Vanhan testamentin Jahvesta, vaikka he eivät sitä tunnusta. Heidän jumalakuvansa on kuitenkin erilainen kuin Tanakhin (VT) kirjoittajien kuva Jumalasta, Jahvesta.
"Mutta hei, eihän jumalaa edes ole olemassa"
Niinhän hulluilla on tapana sanoa. "Hullu sanoo sydämessänsä: "Ei ole Jumalaa".
Turmiollinen ja iljettävä on heidän väärä menonsa." ( Psalmit 53:1 )Anonyymi kirjoitti:
Jumala on olemassa siihen uskovien mielessä ja ajatuksissa, ei muualla. Raamatusta näemme sen kirjoittajien näkemyksen Jumalasta, jumalakuvan. Kristityt ovat muodostaneet oman kuvansa, joka poikkeaa paljon Vanhan testamentin Jahvesta, vaikka he eivät sitä tunnusta. Heidän jumalakuvansa on kuitenkin erilainen kuin Tanakhin (VT) kirjoittajien kuva Jumalasta, Jahvesta.
"Jumala on olemassa siihen uskovien mielessä ja ajatuksissa, ei muualla."
Sanopas tuo Jumalalle tuomiopäivänä.- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
Sanopas tuo Jumalalle tuomiopäivänä.Ei tule mitään tuomiopäivää. Kun kuolet, olet kuollut ja sinua ei ole enää olemassa. Sellaista se on elämä ja kuolema. Elämä päättyy kuolemaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ei tule mitään tuomiopäivää. Kun kuolet, olet kuollut ja sinua ei ole enää olemassa. Sellaista se on elämä ja kuolema. Elämä päättyy kuolemaan.
"Ei tule mitään tuomiopäivää. Kun kuolet, olet kuollut ja sinua ei ole enää olemassa. Sellaista se on elämä ja kuolema. Elämä päättyy kuolemaan."
Sanopas tuo Jumalalle, kun Hän tuomitsee sinut.- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Ei tule mitään tuomiopäivää. Kun kuolet, olet kuollut ja sinua ei ole enää olemassa. Sellaista se on elämä ja kuolema. Elämä päättyy kuolemaan."
Sanopas tuo Jumalalle, kun Hän tuomitsee sinut.Jumalalle voi sanoa ihan mitä tahansa. Ihan sama kuin aasille puhuisi.
- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
Sanopas tuo Jumalalle, kun Hän tuomitsee sinut.Kuka sinne taivaaseen haluaa jos sinne pääsee sinunlaisia pahoja ihmisiä?
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sinne taivaaseen haluaa jos sinne pääsee sinunlaisia pahoja ihmisiä?
"Kuka sinne taivaaseen haluaa jos sinne pääsee sinunlaisia pahoja ihmisiä?"
Ei ainakaan kukaan sinun kaltaisesi paha ihminen.- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Kuka sinne taivaaseen haluaa jos sinne pääsee sinunlaisia pahoja ihmisiä?"
Ei ainakaan kukaan sinun kaltaisesi paha ihminen.No en minä sinne ole haluamassa. Kuka haluaa viettää ikuisuutta sinunlaisten pahojen ihmisten kanssa? Ajattele nyt omalle kohdallesi...
Anonyymi kirjoitti:
No en minä sinne ole haluamassa. Kuka haluaa viettää ikuisuutta sinunlaisten pahojen ihmisten kanssa? Ajattele nyt omalle kohdallesi...
"Kuka haluaa viettää ikuisuutta sinunlaisten pahojen ihmisten kanssa?"
Ei ainakaan sinun kaltaisesi paha ihminen.- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Mutta hei, eihän jumalaa edes ole olemassa"
Niinhän hulluilla on tapana sanoa. "Hullu sanoo sydämessänsä: "Ei ole Jumalaa".
Turmiollinen ja iljettävä on heidän väärä menonsa." ( Psalmit 53:1 )"Niinhän hulluilla on tapana sanoa. "Hullu sanoo sydämessänsä: "Ei ole Jumalaa".
Turmiollinen ja iljettävä on heidän väärä menonsa." ( Psalmit 53:1 )"
Fundamentalistilla ei ole muuta kuin onnettomat raamattusitaattinsa. Onneton on heidän väittelytaitonsa. Anonyymi kirjoitti:
"Niinhän hulluilla on tapana sanoa. "Hullu sanoo sydämessänsä: "Ei ole Jumalaa".
Fundamentalistilla ei ole muuta kuin onnettomat raamattusitaattinsa. Onneton on heidän väittelytaitonsa."Fundamentalistilla ei ole muuta kuin onnettomat raamattusitaattinsa."
Sinulla ei ole muuta kuin sinun onnettomat mielipiteesi.Anonyymi kirjoitti:
"Niinhän hulluilla on tapana sanoa. "Hullu sanoo sydämessänsä: "Ei ole Jumalaa".
Fundamentalistilla ei ole muuta kuin onnettomat raamattusitaattinsa. Onneton on heidän väittelytaitonsa."Onneton on heidän väittelytaitonsa."
Tuo on vain onnettoman jumalattoman onneton mielipide.- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Kuka haluaa viettää ikuisuutta sinunlaisten pahojen ihmisten kanssa?"
Ei ainakaan sinun kaltaisesi paha ihminen.Ja miksi olet haukkumaan minua pahaksi? Luuletko että ihminen on paha jos hän ei kumarra samaa jumalaa kuin sinä? Sinä tunnut olevan se paha ihminen, tuolla käytöksellä.
- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Onneton on heidän väittelytaitonsa."
Tuo on vain onnettoman jumalattoman onneton mielipide.Ja tuo on vain onnettoman uskovaisen onneton mielipide.
Anonyymi kirjoitti:
Ja tuo on vain onnettoman uskovaisen onneton mielipide.
"Ja tuo on vain onnettoman uskovaisen onneton mielipide."
Tämä on Jumalan mielipide: "Hullu sanoo sydämessänsä: "Ei ole Jumalaa".
Turmiollinen ja iljettävä on heidän väärä menonsa." ( Psalmit 53:1 )Anonyymi kirjoitti:
Ja miksi olet haukkumaan minua pahaksi? Luuletko että ihminen on paha jos hän ei kumarra samaa jumalaa kuin sinä? Sinä tunnut olevan se paha ihminen, tuolla käytöksellä.
"Ja miksi olet haukkumaan minua pahaksi?"
Jos olet sitä mieltä, että haukkuminen on väärin, niin älä hauku minua haukkujaksi.- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Ja tuo on vain onnettoman uskovaisen onneton mielipide."
Tämä on Jumalan mielipide: "Hullu sanoo sydämessänsä: "Ei ole Jumalaa".
Turmiollinen ja iljettävä on heidän väärä menonsa." ( Psalmit 53:1 )ja miksi kenenkään pitäisi välittää jonkun jumalan meileipiteestä koska eihän mitään jumalaia ole olemassa?
- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Ja miksi olet haukkumaan minua pahaksi?"
Jos olet sitä mieltä, että haukkuminen on väärin, niin älä hauku minua haukkujaksi.En minä ole sinua haukkumnassa. Kerron vain millainen paha ihminen olet. Jos totuus sattuu sinua noin paljon, niin ehkä sinun kannattaisi muuttaa asennettasi muita ihmisiä kohtaan.
- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Onneton on heidän väittelytaitonsa."
Tuo on vain onnettoman jumalattoman onneton mielipide.Tuo on vain täydellisen keskustelukyvyttömän fundamentalistin väistelyä.
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on vain täydellisen keskustelukyvyttömän fundamentalistin väistelyä.
"Tuo on vain täydellisen keskustelukyvyttömän fundamentalistin väistelyä."
Tuo on vain täydellisen keskustelukyvyttömän vääryydentekijän väistelyä.- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Tuo on vain täydellisen keskustelukyvyttömän fundamentalistin väistelyä."
Tuo on vain täydellisen keskustelukyvyttömän vääryydentekijän väistelyä.Millä perusteella väität tuota keskustelijaa "vääryydentekijäksi"? Johtuuko se siitä että koska olet rasisti, kaikki jotka eivät usko niin kuin sinä, ovat pahoja ja väärintekijöitä?
Anonyymi kirjoitti:
ja miksi kenenkään pitäisi välittää jonkun jumalan meileipiteestä koska eihän mitään jumalaia ole olemassa?
"ja miksi kenenkään pitäisi välittää jonkun jumalan meileipiteestä koska eihän mitään jumalaia ole olemassa?"
Jumala on ylin tuomari, joka tuomitsee ihmiset, joten on viisasta välittää Hänen mielipiteestään.Anonyymi kirjoitti:
En minä ole sinua haukkumnassa. Kerron vain millainen paha ihminen olet. Jos totuus sattuu sinua noin paljon, niin ehkä sinun kannattaisi muuttaa asennettasi muita ihmisiä kohtaan.
"En minä ole sinua haukkumnassa. Kerron vain millainen paha ihminen olet."
Siispä, en minäkään ole haukkumassa sinua, minä vain kerron millainen paha ihminen sinä olet.Anonyymi kirjoitti:
Millä perusteella väität tuota keskustelijaa "vääryydentekijäksi"? Johtuuko se siitä että koska olet rasisti, kaikki jotka eivät usko niin kuin sinä, ovat pahoja ja väärintekijöitä?
"Millä perusteella väität tuota keskustelijaa "vääryydentekijäksi"? "
Jumalan sanan perusteella.- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"ja miksi kenenkään pitäisi välittää jonkun jumalan meileipiteestä koska eihän mitään jumalaia ole olemassa?"
Jumala on ylin tuomari, joka tuomitsee ihmiset, joten on viisasta välittää Hänen mielipiteestään.Ei ole mikään tuomari. Se on edelleenkin vain sinun uskoa, ei mitään muuta. Ei mitään tekemistä todellsiuuden kanssa.
Ja mistä sinun oletettu jumala edes tuomitsisi minut? - Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"En minä ole sinua haukkumnassa. Kerron vain millainen paha ihminen olet."
Siispä, en minäkään ole haukkumassa sinua, minä vain kerron millainen paha ihminen sinä olet.Hihi alat menemään aika epätoivoiseksi kun joudut matkimaan minua. ;)
- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Millä perusteella väität tuota keskustelijaa "vääryydentekijäksi"? "
Jumalan sanan perusteella.Eli sinä kuulet ääniä olemattomilta asioilta?
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mikään tuomari. Se on edelleenkin vain sinun uskoa, ei mitään muuta. Ei mitään tekemistä todellsiuuden kanssa.
Ja mistä sinun oletettu jumala edes tuomitsisi minut?"Ei ole mikään tuomari."
Sano tuo Jumalalle, kun Hän tuomitsee sinut.Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mikään tuomari. Se on edelleenkin vain sinun uskoa, ei mitään muuta. Ei mitään tekemistä todellsiuuden kanssa.
Ja mistä sinun oletettu jumala edes tuomitsisi minut?"Ja mistä sinun oletettu jumala edes tuomitsisi minut?"
Jumala tuomitsee kaikki pahat ihmiset, jotka kapinoivat/sotivat Häntä vastaan.Anonyymi kirjoitti:
Ja mistä sinun oletettu jumala edes tuomitsisi minut?"Se on edelleenkin vain sinun uskoa, ei mitään muuta."
Se on totuus.Anonyymi kirjoitti:
Eli sinä kuulet ääniä olemattomilta asioilta?
"Eli sinä kuulet ääniä olemattomilta asioilta?"
En kuule.Anonyymi kirjoitti:
Hihi alat menemään aika epätoivoiseksi kun joudut matkimaan minua. ;)
"Hihi alat menemään aika epätoivoiseksi kun joudut matkimaan minua."
Ihan kiva päätelmä.- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
Sanopas tuo Jumalalle tuomiopäivänä.Näyttäppä sinä nämä kirjoituksesi tuomiopäivänä. Aijai , ei käy nimimerkki Ukimin hyvin. Ja tämä on vain S24:n yksi keskustelu.
Anonyymi kirjoitti:
Näyttäppä sinä nämä kirjoituksesi tuomiopäivänä. Aijai , ei käy nimimerkki Ukimin hyvin. Ja tämä on vain S24:n yksi keskustelu.
"Aijai , ei käy nimimerkki Ukimin hyvin."
Mistä sinä sen tiedät?- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
Jumala on ylin tuomari, joka tuomitsee ihmiset, joten on viisasta välittää Hänen mielipiteestään.”Jumala on ylin tuomari, joka tuomitsee ihmiset, joten on viisasta välittää Hänen mielipiteestään.”
Jumala kuten muutkaan kansantarujen olennot eivät tiettävästi ole tuominneet ainuttakaan ihmistä.
Suomessa ylin oikeuden tuomitsija on Korkein oikeus. Anonyymi kirjoitti:
”Jumala on ylin tuomari, joka tuomitsee ihmiset, joten on viisasta välittää Hänen mielipiteestään.”
Jumala kuten muutkaan kansantarujen olennot eivät tiettävästi ole tuominneet ainuttakaan ihmistä.
Suomessa ylin oikeuden tuomitsija on Korkein oikeus."Jumala kuten muutkaan kansantarujen olennot eivät tiettävästi ole tuominneet ainuttakaan ihmistä."
Niinhän sinä väität.
- Anonyymi
Ateistit tietävät luonnostaan, että on väärin tappaa sapatin rikkoja tai kultaisen vasikan tahi jonkin muun ns. epäjumalan palvoja. Hihhuli pitää sitä oikeutettuna tappona, mutta ateisti ei, ja ateisti on oikeassa, hihhuli väärässä.
Ateistin oikeustaju on parempi kuin hihhulilla ja ateisti voi olla moraaliltaan (käytös ja tavat) jopa korkeammalla tasolla kuin lattialla sätkivällä hellarilla on. Ei ainakaan hyväksy järjetöntä tappamista, johon Raamatun Jumala on syyllistynyt ja käskenyt myös Israelin tappaa esimerkiksi amalekilaiset sukupuuttoon. Kansanmurhat ovat tuomitut rikokseksi ihmisoikeuksia vastaan ja sellaiseen Jahve on syyllistynyt ja käskenyt Israelin syyllistyä."Ateistit tietävät luonnostaan, että on väärin tappaa sapatin rikkoja tai kultaisen vasikan tahi jonkin muun ns. epäjumalan palvoja."
Minkä moraalilain mukaan on väärin tappaa sapatin rikkoja?"Hihhuli pitää sitä oikeutettuna tappona, mutta ateisti ei, ja ateisti on oikeassa, hihhuli väärässä."
Kuka sanoo, että ateisti on oikeassa ja hihhuli väärässä? Minkä moraalilain mukaan ateisti on oikeassa ja hihhuli väärässä?"Ateistin oikeustaju on parempi kuin hihhulilla"
Minkä standardin mukaan ateistin oikeustaju on parempi kuin hihhulilla?- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Ateistin oikeustaju on parempi kuin hihhulilla"
Minkä standardin mukaan ateistin oikeustaju on parempi kuin hihhulilla?Esimerkiksi YK:n ihmisoikeuksien universaali julistus ja kansainväliset sopimukset ja kansalliset lait länsimaissa ihmisoikeuksien turvaksi.
"Ei ainakaan hyväksy järjetöntä tappamista, johon Raamatun Jumala on syyllistynyt ja käskenyt myös Israelin tappaa esimerkiksi amalekilaiset sukupuuttoon."
Hahhahhah. Minkä moraalilain mukaan järjetön tappaminen on väärin? Ai ateistin luoman moraalilain mukaan? Hahhahhah. Jos minä luon moraalilain, jonka mukaan kukkien kastelu on väärin, niin tarkoittaako se sitä, että kukkien kastelu on väärin? Hahhahhah.Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi YK:n ihmisoikeuksien universaali julistus ja kansainväliset sopimukset ja kansalliset lait länsimaissa ihmisoikeuksien turvaksi.
"Esimerkiksi YK:n ihmisoikeuksien universaali julistus ja kansainväliset sopimukset ja kansalliset lait länsimaissa ihmisoikeuksien turvaksi."
Ihmisen luomia standardeja. Minäkin voin luoda oman standardini ( oman moraalilakini ) ja sitten siihen vedoten todeta, että minun oikeustajuni on parempi kuin ateistien.- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Esimerkiksi YK:n ihmisoikeuksien universaali julistus ja kansainväliset sopimukset ja kansalliset lait länsimaissa ihmisoikeuksien turvaksi."
Ihmisen luomia standardeja. Minäkin voin luoda oman standardini ( oman moraalilakini ) ja sitten siihen vedoten todeta, että minun oikeustajuni on parempi kuin ateistien.Mikä on oma absoluuttinen lakikokoelmasi? Jumalan laki? Mikä se on? Silmä silmästä, hammas hampaasta, ruhje ruhjeesta, henki hengestä? Jos poikasi on juomari ja irstas, niin tappakaa hänet? Jos joku kiroaa äitiään ja isäänsä, niin hävitettäköön kansasta? Jos joku kehottaa luopumaan Herrasta, niin kivitettäköön kuoliaaksi? Jos joku profetoi väärin, niin kivitettäköön kuoliaaksi? Jos joku palvelee epäjumalia, niin kivitettäköön kuoliaaksi? Jos joku tekee töistä sapattina, niin hävitettäköön kansasta?
Niin: mikä on se absoluuttinen moraalilaki, jonka mukaan itse arvioit henkilöitä, tekoja ja asioita? - Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Ei ainakaan hyväksy järjetöntä tappamista, johon Raamatun Jumala on syyllistynyt ja käskenyt myös Israelin tappaa esimerkiksi amalekilaiset sukupuuttoon."
Hahhahhah. Minkä moraalilain mukaan järjetön tappaminen on väärin? Ai ateistin luoman moraalilain mukaan? Hahhahhah. Jos minä luon moraalilain, jonka mukaan kukkien kastelu on väärin, niin tarkoittaako se sitä, että kukkien kastelu on väärin? Hahhahhah.Oletkin näköjään pahasti mielisairas yksilö. Et vain kristitty ja uskova vaan ihan aidosti mielisairas ja sitten vielä ripulivajakki, niin kuin Hard_atheist aivan oikein sinusta sanoi.
Anonyymi kirjoitti:
Oletkin näköjään pahasti mielisairas yksilö. Et vain kristitty ja uskova vaan ihan aidosti mielisairas ja sitten vielä ripulivajakki, niin kuin Hard_atheist aivan oikein sinusta sanoi.
"Oletkin näköjään pahasti mielisairas yksilö."
Minua ei haittaa se, että minä olen hullun silmissä mielisairas yksilö. Minulla ei ole tapana antaa hullujen meilipiteille suurta painoarvoa.- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Oletkin näköjään pahasti mielisairas yksilö."
Minua ei haittaa se, että minä olen hullun silmissä mielisairas yksilö. Minulla ei ole tapana antaa hullujen meilipiteille suurta painoarvoa.Mutta olet kova herjaamaan ja valehtelemaan kähimmäisistä. Meinasitko tuolla käytöksellä päästä taivaaseen?
Anonyymi kirjoitti:
Mutta olet kova herjaamaan ja valehtelemaan kähimmäisistä. Meinasitko tuolla käytöksellä päästä taivaaseen?
"Mutta olet kova herjaamaan ja valehtelemaan kähimmäisistä."
Kuka sanoo, että herjaaminen on väärin? Kuka sanoo, että valehtelu on väärin?- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Mutta olet kova herjaamaan ja valehtelemaan kähimmäisistä."
Kuka sanoo, että herjaaminen on väärin? Kuka sanoo, että valehtelu on väärin?Missä olen väittänyt että se olisi väärin? Miksi olet koko ajan valehtelemassa? Kuuluuko se uskontoosi olla noin paha ihminen vai kuuluuko luonteeseen?
Mutta minulle on aivan sama jos haluat antaa itsestäsi tuollaisen kuvan että oelt valethelija ja herjaaja, ja muutenkin paha ihminen. Anonyymi kirjoitti:
Missä olen väittänyt että se olisi väärin? Miksi olet koko ajan valehtelemassa? Kuuluuko se uskontoosi olla noin paha ihminen vai kuuluuko luonteeseen?
Mutta minulle on aivan sama jos haluat antaa itsestäsi tuollaisen kuvan että oelt valethelija ja herjaaja, ja muutenkin paha ihminen."Missä olen väittänyt että se olisi väärin?"
Jos olet sitä mieltä, että herjaaminen ei ole väärin, niin sinulla ei varmaankaan ole mitään sitä vastaan, että sinua herjataan.- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Ateistit tietävät luonnostaan, että on väärin tappaa sapatin rikkoja tai kultaisen vasikan tahi jonkin muun ns. epäjumalan palvoja."
Minkä moraalilain mukaan on väärin tappaa sapatin rikkoja?"Minkä moraalilain mukaan on väärin tappaa sapatin rikkoja?"
Minkä moraalilain mukaan on väärin sulkea fundamentalistit loppuiäkseen pehmustettuun koppiin ? - Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Ateistin oikeustaju on parempi kuin hihhulilla"
Minkä standardin mukaan ateistin oikeustaju on parempi kuin hihhulilla?"Minkä standardin mukaan ateistin oikeustaju on parempi kuin hihhulilla?"
Minkä standardin mukaan fundamentalistilla on minkäänlaista oikeustajua ? Anonyymi kirjoitti:
"Minkä standardin mukaan ateistin oikeustaju on parempi kuin hihhulilla?"
Minkä standardin mukaan fundamentalistilla on minkäänlaista oikeustajua ?"Minkä standardin mukaan fundamentalistilla on minkäänlaista oikeustajua ?"
Minkä standardin mukaan sinä olet hyvä ihminen?Anonyymi kirjoitti:
"Minkä moraalilain mukaan on väärin tappaa sapatin rikkoja?"
Minkä moraalilain mukaan on väärin sulkea fundamentalistit loppuiäkseen pehmustettuun koppiin ?"Minkä moraalilain mukaan on väärin sulkea fundamentalistit loppuiäkseen pehmustettuun koppiin ?"
Jumalan ( Ylimmän tuomarin ) moraalilain mukaan.- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Minkä moraalilain mukaan on väärin sulkea fundamentalistit loppuiäkseen pehmustettuun koppiin ?"
Jumalan ( Ylimmän tuomarin ) moraalilain mukaan.Mikä on se moraalilaki? Missä se on luettavana? Mitä kaikkea siihen kuuluu?
- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Missä olen väittänyt että se olisi väärin?"
Jos olet sitä mieltä, että herjaaminen ei ole väärin, niin sinulla ei varmaankaan ole mitään sitä vastaan, että sinua herjataan.En minä sitä vastusta että halaut tehdä idiootin itsestäsi kaikkien silmissä tuolla typerällä käyttäytymisellä. Anna mennä vain, ei se minulta ole pois.
- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Minkä moraalilain mukaan on väärin sulkea fundamentalistit loppuiäkseen pehmustettuun koppiin ?"
Jumalan ( Ylimmän tuomarin ) moraalilain mukaan.Minkä jumalan moraalista nyt puhutaan? niitähän on tuhansia. Raamatussakin mainitaan muut jumalat.
- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
Jumalan ( Ylimmän tuomarin ) moraalilain mukaan.Mikä saa sinut kuvittelemaan, että edes olisi olemassa mitään Jumalaa ?
- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Minkä standardin mukaan fundamentalistilla on minkäänlaista oikeustajua ?"
Minkä standardin mukaan sinä olet hyvä ihminen?Miksi sinä et osaa vastata kysymyksiin, vaan esität pelkkiä tyhmiä kysymyksiä ?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä saa sinut kuvittelemaan, että edes olisi olemassa mitään Jumalaa ?
"Mikä saa sinut kuvittelemaan, että edes olisi olemassa mitään Jumalaa ?"
Mikä saa sinut kuvittelemaan, että Jumalaa ei ole olemassa?Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä et osaa vastata kysymyksiin, vaan esität pelkkiä tyhmiä kysymyksiä ?
"Miksi sinä et osaa vastata kysymyksiin, vaan esität pelkkiä tyhmiä kysymyksiä ?"
Miksi sinä et osaa vastata kysymyksiin, vaan esität pelkkiä tyhmiä kysymyksiä?- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Mikä saa sinut kuvittelemaan, että edes olisi olemassa mitään Jumalaa ?"
Mikä saa sinut kuvittelemaan, että Jumalaa ei ole olemassa?Ei minun tarvitse kuvitella mitään mitään olemattomasta asiasta?
Anonyymi kirjoitti:
En minä sitä vastusta että halaut tehdä idiootin itsestäsi kaikkien silmissä tuolla typerällä käyttäytymisellä. Anna mennä vain, ei se minulta ole pois.
"En minä sitä vastusta että halaut tehdä idiootin itsestäsi kaikkien silmissä tuolla typerällä käyttäytymisellä. Anna mennä vain, ei se minulta ole pois."
Sinä et ole yhtäkuin kaikki.Anonyymi kirjoitti:
Ei minun tarvitse kuvitella mitään mitään olemattomasta asiasta?
"Ei minun tarvitse kuvitella mitään mitään olemattomasta asiasta?"
Minunkaan ei tarvitse kuvitella mitään sinun olemattomasta rakkaudestasi.- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"En minä sitä vastusta että halaut tehdä idiootin itsestäsi kaikkien silmissä tuolla typerällä käyttäytymisellä. Anna mennä vain, ei se minulta ole pois."
Sinä et ole yhtäkuin kaikki.En olekaan, missä niin olen väitätnyt. Mutta sinä todistat jakuvasti sen millainen valethelija olet. Ja tätä on huvittavaa katsoa. Niin kuin pellejä sirkuksessa. ;)
- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Ei minun tarvitse kuvitella mitään mitään olemattomasta asiasta?"
Minunkaan ei tarvitse kuvitella mitään sinun olemattomasta rakkaudestasi.Ja taas valehtelemassa. Kyllä tuollaisella käytöksellä paikkansa varaa helvetistä. :)
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas valehtelemassa. Kyllä tuollaisella käytöksellä paikkansa varaa helvetistä. :)
"Ja taas valehtelemassa. Kyllä tuollaisella käytöksellä paikkansa varaa helvetistä."
Ja taas valehtelemassa. Kyllä tuollaisella käytöksellä paikkansa varaa helvetistä.Anonyymi kirjoitti:
En olekaan, missä niin olen väitätnyt. Mutta sinä todistat jakuvasti sen millainen valethelija olet. Ja tätä on huvittavaa katsoa. Niin kuin pellejä sirkuksessa. ;)
"Ja tätä on huvittavaa katsoa."
Pidä hauskaa vielä, kun voit. Kun on Jumalan tuomion aika, niin Jumala tekee teidän vääryydentekijöiden juhlista lopun.- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
Jumalan ( Ylimmän tuomarin ) moraalilain mukaan.Esitä vertaisarvioidut kirjalliset tieteelliset todisteet Jumalan olemassaolosta. Muuten kaikki mitä sanot on täysin merkityksetöntä diibadaabaa ja voidaan jättää täysin huomiotta.
Anonyymi kirjoitti:
Esitä vertaisarvioidut kirjalliset tieteelliset todisteet Jumalan olemassaolosta. Muuten kaikki mitä sanot on täysin merkityksetöntä diibadaabaa ja voidaan jättää täysin huomiotta.
"Esitä vertaisarvioidut kirjalliset tieteelliset todisteet Jumalan olemassaolosta."
Esitä tieteelliset todisteet rakkautesi olemassaolosta, muuten kutsun sinua jatkossakin rakkaudettomaksi.- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Ateistit tietävät luonnostaan, että on väärin tappaa sapatin rikkoja tai kultaisen vasikan tahi jonkin muun ns. epäjumalan palvoja."
Minkä moraalilain mukaan on väärin tappaa sapatin rikkoja?Suomen lain mukaan.
Anonyymi kirjoitti:
Suomen lain mukaan.
"Suomen lain mukaan."
Ihmisten luoma laki. Jos minä luon moraalilain, jonka mukaan sapatin rikkojan tappaminen ei ole väärin, niin tarkoittaako se sitä, että sapatin rikkojan tappaminen ei ole väärin?- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Suomen lain mukaan."
Ihmisten luoma laki. Jos minä luon moraalilain, jonka mukaan sapatin rikkojan tappaminen ei ole väärin, niin tarkoittaako se sitä, että sapatin rikkojan tappaminen ei ole väärin?Se voi olla väärin, mutta se ei ole laitointa. Onhan monessa maassa tappaminen sallittua.
- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
Minkä moraalilain mukaan on väärin tappaa sapatin rikkoja?Jaa-a. Onkohan kaikki vanginvartijatki ja oikeudessa työskentelevät sekä poliisit samaa mieltä tästä?
Get real... Anonyymi kirjoitti:
Jaa-a. Onkohan kaikki vanginvartijatki ja oikeudessa työskentelevät sekä poliisit samaa mieltä tästä?
Get real..."Onkohan kaikki vanginvartijatki ja oikeudessa työskentelevät sekä poliisit samaa mieltä tästä?"
Siis mistä?
- Anonyymi
Sydän on kaikesta huolimatta hieno mesta, sanokoon hullut mitä vaan.
- Anonyymi
Sydänmuhennos ei ole hullumpaa, nam!
- Anonyymi
Jumala on uskomatonta skeidaa!
"Jumala on uskomatonta skeidaa!"
Se on ymmärrettävää, että Rakkautta vihaava vääryydentekijä sanoo noin."Sinä vihaat rakkautta sinä Saatanan palvoja!!!"
Niin, minä vihaan sinun väärää ja valheellista rakkauttasi.
- Anonyymi
Kerroppa mistä voin lukea KAIKKIEN teistien hyväksymän moraalilain? Ihan konkreettsesti eikä mitään monitulkintaista liirum laarumia? Tai edes kaikkien kristittyjen?
"Kerroppa mistä voin lukea KAIKKIEN teistien hyväksymän moraalilain?"
Onko joku väittänyt, että on olemassa jokin kaikkien teistien hyväksymä moraalilaki?- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Kerroppa mistä voin lukea KAIKKIEN teistien hyväksymän moraalilain?"
Onko joku väittänyt, että on olemassa jokin kaikkien teistien hyväksymä moraalilaki?Mikä on se moraalilaki, jota pidät absoluuttisena?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on se moraalilaki, jota pidät absoluuttisena?
"Mikä on se moraalilaki, jota pidät absoluuttisena?"
Mikä on se moraalilaki, jota pidät oikeana?- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Mikä on se moraalilaki, jota pidät absoluuttisena?"
Mikä on se moraalilaki, jota pidät oikeana?Mikä on se Jumalan laki, johon implisiittisesti viittaat? Mistä se löytyy? Mitä se pitää sisällään?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on se Jumalan laki, johon implisiittisesti viittaat? Mistä se löytyy? Mitä se pitää sisällään?
"Mikä on se Jumalan laki, johon implisiittisesti viittaat? Mistä se löytyy? Mitä se pitää sisällään?"
Mikä on se moraalilaki, jota pidät oikeana? Mistä se löytyy? Mitä se pitää sisällään?- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Mikä on se Jumalan laki, johon implisiittisesti viittaat? Mistä se löytyy? Mitä se pitää sisällään?"
Mikä on se moraalilaki, jota pidät oikeana? Mistä se löytyy? Mitä se pitää sisällään?Mikä ihmeen moraalilaki?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen moraalilaki?
"Mikä ihmeen moraalilaki?"¨
Etkö tiedä mikä on moraalilaki?
- Anonyymi
Tosiasiassa moraali ei ole mikään jumalallinen absoluutti, vaan kasa käyttäytymissääntöjä, jotka riippuvat kulttuurista.
Varma Tieto"Tosiasiassa moraali ei ole mikään jumalallinen absoluutti, vaan kasa käyttäytymissääntöjä, jotka riippuvat kulttuurista."
Jos toinen on sitä mieltä, että raiskaaminen on väärin ja toinen on sitä mieltä, että raiskaaminen ei ole väärin, niin kumpi on oikeassa ja kumpi on väärässä?- Anonyymi
Ukim kirjoitti:
"Tosiasiassa moraali ei ole mikään jumalallinen absoluutti, vaan kasa käyttäytymissääntöjä, jotka riippuvat kulttuurista."
Jos toinen on sitä mieltä, että raiskaaminen on väärin ja toinen on sitä mieltä, että raiskaaminen ei ole väärin, niin kumpi on oikeassa ja kumpi on väärässä?Molemmilla on oikeus mielipiteeseensä. Yhteisö sitten tuomitseee tai ei tuomitse.
Jumala on argumentti uskovalle
Ateistille esim. ihmisoikeudet
Varma Tieto
Varma Tieto
. Anonyymi kirjoitti:
Molemmilla on oikeus mielipiteeseensä. Yhteisö sitten tuomitseee tai ei tuomitse.
Varma Tieto
Varma Tieto
."Jumala on argumentti uskovalle
Ateistille esim. ihmisoikeudet"
Kristityllä on Jumala/Rakkaus ja Hänen lakinsa, sinulla on ihmisten mielipiteet.Anonyymi kirjoitti:
Molemmilla on oikeus mielipiteeseensä. Yhteisö sitten tuomitseee tai ei tuomitse.
Varma Tieto
Varma Tieto
."Molemmilla on oikeus mielipiteeseensä. Yhteisö sitten tuomitseee tai ei tuomitse."
Jos yhteisön tuomio on se, että raiskaaminen ei ole väärin, niin onko yhteisön tuomio oikea vai väärä?
- Anonyymi
Jumala on kuvitelmaa. Jumalan "tuomitseminen" on sama kuin tuomitsisi Peter Panin tai Aku Ankan. Ja toki noiden satuhahmojen edustamia arvoja voi arvostella, mutta silloin arvostellaan tarinaa eikä mielikuvitushahmoa.
Uskovilla ei ole MITÄÄN absoluuttista moraalia. Se on kuvitelmaa ja uskottelua."Jumala on kuvitelmaa. Jumalan "tuomitseminen" on sama kuin tuomitsisi Peter Panin tai Aku Ankan. Ja toki noiden satuhahmojen edustamia arvoja voi arvostella, mutta silloin arvostellaan tarinaa eikä mielikuvitushahmoa."
Niinhän se hullu sanoo.
- Anonyymi
Itse olen uskonnoton henkilö. Siis en edes ateisti, vaan kokonaan teidän lapsellisten väittelyidenne ulkopuolella.
Muista aina kun tähtitieteilijä sanoi kerran TV:ssa, ettei koko uskontokeskustelu kosketa heitä. Ymmärrettävää, kun tajuaa vähän enemmän maailmankaikkeudesta. - Anonyymi
Kyllä se Raamattu kehoittaa toimimaan näiden ihmisten keksimien lakienkin mukaan ja kertoo jopa ohjeet kuinka pärjätä siinäkin tilanteessa mikäli tuomioita tulee tai olisi mahdollista tulla...
Kannattaa miettiä vähän Päivi Räsäsenkin hommia. Et kestäiskö ateisti yhtä vakaasti ja yhtä pitkään samaa mitä hänen osan hoitaminen on vaatinut.
Välttämättä kaikki se ateistinen ajattelu ei saman "mankelin" läpivientiä kestäis...
Alkuunhan se julistettu niin häviäjäks monessa jutussa ja silti ei oo hävinnyt.
Siunausta vaan Päiville ja kaikille muillekkin.
Monesti on myös maailmassa käynyt niinkin että niistä pahimmista Jumalan vastustajista tuleekin niitä "pahimpia Jeesus hihhuleita".
En voi luvata että matka tuohon kiva ois mut sitten kun rukouksiin rupeekin saamaan vastauksia niin onkin aika vaikee olla uskomatta.
Ei Jumala anna sulle just sitä mitä toivot välttämättä vaan sen mitä tarvitset.
Uskoon tuleminen on elämän hienoin asia. Itsekkin olin aikanaan tätä asiaa vastaan vänkäävä ateisti... Empä vaihtais Jumalan antamia rikkautta siihen mitä yleensä tavoitellaan.
Jeesus on totuus,tie ja elämä.
Totuuden Henkikin on käsite joka Jeesuksen vastaanottaneelle varmasti tutuksi tulee...
Mitkään sotiin yllyttämiset saati siunailut edes eivät kuulu Kristinuskoon... En voi kuitenkaan väittää ettei tälläistä olisi voinut ja olisikin tapahtunut seurakunnissa. En ole ollut näkemässä.
Meidän Ortodoksi kirkon linjaan ei ainakaan kuulu eikä ole kuulunut alunperinkään vaan päinvastoin!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255