Kiitos Räsäselle

Anonyymi-ap

Räsäsen ansiosta voin vapaasti vakaumukseni mukaisesti kutsua uskovaisia älystä osattomiksi valehtelijoiksi enkä enää syyllisty vihapuheeseen näin tehdessäni.

Ja totuushan se on että ihminen joka uskoo olemattomiin jumaluuksiin ja ilmiselviin valheisiin ei voi olla ihan täysipäinen koska häneltä puuttuu kyky älylliseen ajatteluun.

7

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HOVIOIKEUS VAPAUTTI PÄIVI RÄSÄSEN SYYTTEISTÄ !!!

Kiitos Jumalalle, että tämän jumalattoman sateenkaari- ja homoliittolakitouhun keskellä tulee voittojakin !
      Vielä on vanhurskautta Suomessa !

Kiitos, ylistys ja kunnia kuningasten Kuninkaalle ja herrojen Herralle !

1.Aikakirja:
      16:31 Iloitkoot taivaat, ja riemuitkoon maa; ja sanottakoon pakanain seassa: 'Herra on kuningas!'

1. Timoteuskirje:
      6:12 Kilvoittele hyvä uskon kilvoitus, tartu kiinni iankaikkiseen elämään, johon olet kutsuttu ja johon hyvällä tunnustuksella olet tunnustautunut monen todistajan edessä.
      6:13 Jumalan edessä, joka kaikki eläväksi tekee, ja Kristuksen Jeesuksen edessä, joka Pontius Pilatuksen edessä todisti, tunnustaen hyvän tunnustuksen, minä kehoitan sinua,
      6:14 että tahrattomasti ja moitteettomasti pidät käskyn meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen ilmestymiseen saakka,
      6:15 jonka aikanansa on antava meidän nähdä se autuas ja ainoa valtias, kuningasten Kuningas ja herrain Herra,

Hovioikeus hylkäsi Päivi Räsäsen syytteet: IS 14.11.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009986972.html

• Oletko pyytänyt jo puolustusvoimiltakin anteeksi, että varastit sieltä ampumatarvikkeita?

• "Räsäsen ansiosta voin vapaasti vakaumukseni mukaisesti kutsua uskovaisia älystä osattomiksi valehtelijoiksi enkä enää syyllisty vihapuheeseen näin tehdessäni."

Jumalan/Rakkauden silmissä sinä syyllistyt vihapuheeseen

• Anonyymi

Minkälainen on jumalan silmän rakenne?

• Anonyymi kirjoitti:

Minkälainen on jumalan silmän rakenne?

"Minkälainen on jumalan silmän rakenne?"

Oletpas sinä nokkela!

• Anonyymi

Ole hyvä vain. Anna palaa. Uskovaisia haukutaan muutenkin aika paljon, ei mitään uutta. Tsemppiä kaunoihin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1924
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1276
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      63
      1192
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe