Ateistin logiikka

Ateistin logiikka on tämän kaltaista: "Minulla ei ole todisteita Jumalasta, joten Jumalaa ei ole olemassa".

Minulla ei ole todisteita ateistien rakkaudesta, joten ateistit ovat rakkaudettomia.

26

508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voitko luetella kaikki ne asiat joista ei ole mitään todisteita, mutta johon uskot.

      Esnimmäinen on Jumala - onko muita?

      • "Voitko luetella kaikki ne asiat joista ei ole mitään todisteita, mutta johon uskot."

        Voitko luetelle kaikki ne asiat, joista ei ole mitään todisteita, mutta johon uskot"

        Ensimmäinen on sinun hyvyytesi - onko muita?


      • Anonyymi
        Ukim kirjoitti:

        "Voitko luetella kaikki ne asiat joista ei ole mitään todisteita, mutta johon uskot."

        Voitko luetelle kaikki ne asiat, joista ei ole mitään todisteita, mutta johon uskot"

        Ensimmäinen on sinun hyvyytesi - onko muita?

        Et ilmeisesti ole kristitty, koska kristinuskon mukaan ihminen on perisynnin alainen ja syntyjään paha.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ilmeisesti ole kristitty, koska kristinuskon mukaan ihminen on perisynnin alainen ja syntyjään paha.

        "Et ilmeisesti ole kristitty, koska kristinuskon mukaan ihminen on perisynnin alainen ja syntyjään paha."

        Niin, tai ehkä sinulla on tapana tehdä vääriä tulkintoja.


      • Anonyymi
        Ukim kirjoitti:

        "Et ilmeisesti ole kristitty, koska kristinuskon mukaan ihminen on perisynnin alainen ja syntyjään paha."

        Niin, tai ehkä sinulla on tapana tehdä vääriä tulkintoja.

        Hyvä, että ymmärrät edes hävetä uskoasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, että ymmärrät edes hävetä uskoasi.

        "Hyvä, että ymmärrät edes hävetä uskoasi."

        Se ei ole hyvä, että sinä et ymmärrä hävetä jumalattomuuttasi.


      • Anonyymi
        Ukim kirjoitti:

        "Hyvä, että ymmärrät edes hävetä uskoasi."

        Se ei ole hyvä, että sinä et ymmärrä hävetä jumalattomuuttasi.

        Miksi sitä pitäisi hävetä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitä pitäisi hävetä?

        "Miksi sitä pitäisi hävetä?"

        Syntisyys on häpeällistä.


    • Anonyymi

      Sait sitten kaksi argumentaatio-virhettä samaan aloitukseen.
      1. Olkiukko
      2. Ad Hominem

      Asioihin, joiden puolesta ei ole näyttöä ja/tai jotka ovat ristiriidassa nykyisen tieteellisen parhaan ymmärryksen kanssa, ei kannata uskoa.

      Ateistitkin rakastuvat ja rakastavat ihan siinä, missä uskovaisetkin.

      • "Ateistitkin rakastuvat ja rakastavat ihan siinä, missä uskovaisetkin."

        Todista se tieteellisesti.


    • Anonyymi

      Minulla ei ole todisteita fundamentalistien aivotoiminnasta, joten fundamentalisteilla ei ole aivotoimintaa.

    • Anonyymi

      Zeus Jumalasta ei ole todisteita.

      Voi olla että Zeus vain haluaa piileskellä.

      Todennäköisyys että Zeus on olemassa... Se tuntuu olevan kovin pieni.
      Siksi en usko että Zeus Jumala on olemassa.

      Kristinuskon Jumala Jahve on samanlainen piileskelijä kuin Zeus Jumala. Siksi en usko että Jahve Jumalakaan on olemassa.

      • Anonyymi

        Toisaalta taas kristittyjen logiikan mukaan pelkkä usko Zeusin olemassaoloon on riittävä todiste Zeusin olemassaololle. Joten jos yksikin henkilö uskoo, että Zeus, tai mikä tahansa muu jumalolento on olemassa se on olemassa.

        Näin ollen on selvää, että maailma on syntynyt sotkan munasta, koska minä uskon niin.


    • Anonyymi

      Tiedämmekö mikä on todiste ? Milloin voidaan sanoa tämä on todiste ? Tieteen löytämä tietoa pidetään todisteena.
      Onko se ?
      Onko ainoastaan tieteen löytämä tieto todiste?
      Varma Tieto

      Varma Tiedon postaukset eivät ole todisteita eivätkä edes tiedettä.

    • Anonyymi

      Ateisti nousee järven rannalla olevaan 10 m korkeaan lintutorniin. Katselee taivaalle ja sanoo:
      "En näe Jumalaa, Jumalaa ei ole olemassakaan."

      • Nykytiede on kuule vähän isompi jättiläinen kuin 10 metriä korkea lintutorni 😂

        Parempi vertaus on se, että luonnontieteilijä seisoo 100 m korkean jättiläisen harteilla ja tähyää tiedon rajojen taakse löytäen yhä uutta tietoa ja samaan aikaan hihhuli potkii jättiläistä varpaille ja kiukuttelee, ettei usko evoluutioon 😆


      • Anonyymi
        Hard_atheist kirjoitti:

        Nykytiede on kuule vähän isompi jättiläinen kuin 10 metriä korkea lintutorni 😂

        Parempi vertaus on se, että luonnontieteilijä seisoo 100 m korkean jättiläisen harteilla ja tähyää tiedon rajojen taakse löytäen yhä uutta tietoa ja samaan aikaan hihhuli potkii jättiläistä varpaille ja kiukuttelee, ettei usko evoluutioon 😆

        Evoluutio on todistettu oikeaksi mahdollisuudeksi. Evoluutiota ihminen ei ole pystynyt luomaan. Jos evoluutio on syntynyt itsekseen ihminen ei pysty luomaan olosuhteita jossa evoluutio alkaisi. Miksi ei ole pystynyt ?

        Varma Tieto


      • Anonyymi kirjoitti:

        Evoluutio on todistettu oikeaksi mahdollisuudeksi. Evoluutiota ihminen ei ole pystynyt luomaan. Jos evoluutio on syntynyt itsekseen ihminen ei pysty luomaan olosuhteita jossa evoluutio alkaisi. Miksi ei ole pystynyt ?

        Varma Tieto

        ”Evoluutio on todistettu oikeaksi mahdollisuudeksi.”

        Kyllä se on ihan faktaa eikä mikään ”mahdollisuus”.


      • Anonyymi
        Hard_atheist kirjoitti:

        ”Evoluutio on todistettu oikeaksi mahdollisuudeksi.”

        Kyllä se on ihan faktaa eikä mikään ”mahdollisuus”.

        Ok tekaise yksi evoluutio ja kerro kuinka sen teit.
        Tee vaikka kalasta uusi laji jonka yksi kala ruokkii ihmisiä kuten Raamatussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok tekaise yksi evoluutio ja kerro kuinka sen teit.
        Tee vaikka kalasta uusi laji jonka yksi kala ruokkii ihmisiä kuten Raamatussa.

        Oletko nyt varmapaska vai joku muu ripulivajakki?


      • Anonyymi
        Hard_atheist kirjoitti:

        Oletko nyt varmapaska vai joku muu ripulivajakki?

        Tee nyt se evoluutio siitä kalasta vai eikö taidot ja ymmärrys riitä ?
        Varma Tieto


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tee nyt se evoluutio siitä kalasta vai eikö taidot ja ymmärrys riitä ?
        Varma Tieto

        Itämerenkampela on hyvä esimerkki kalan evoluutiosta. Se on sopeutunut suolattomampaan Itämeren veteen ja alkaa olla kohta oma erillinen laji.

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Itämerenkampela

        Varmaripuli taitaa olla huhhuli kun sekoittaa aina evoluution ja luomisen 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Evoluutio on todistettu oikeaksi mahdollisuudeksi. Evoluutiota ihminen ei ole pystynyt luomaan. Jos evoluutio on syntynyt itsekseen ihminen ei pysty luomaan olosuhteita jossa evoluutio alkaisi. Miksi ei ole pystynyt ?

        Varma Tieto

        Evoluutio on huuhaata!
        Varmaa tietoa on kusetettu 100 -0


      • Hard_atheist kirjoitti:

        Nykytiede on kuule vähän isompi jättiläinen kuin 10 metriä korkea lintutorni 😂

        Parempi vertaus on se, että luonnontieteilijä seisoo 100 m korkean jättiläisen harteilla ja tähyää tiedon rajojen taakse löytäen yhä uutta tietoa ja samaan aikaan hihhuli potkii jättiläistä varpaille ja kiukuttelee, ettei usko evoluutioon 😆

        "Nykytiede on kuule vähän isompi jättiläinen kuin 10 metriä korkea lintutorni"

        Voitko tieteellisesti todistaa, että asia on näin?


    • Anonyymi

      Jumala on luonnut kaiken, se ei riitä ateisteille....ei voi muuta kuin nauraa heidän tyhmyydelle!

    • Anonyymi

      vaimosi ei ole kertonut ateistien rakkaudesta 🤣

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      55
      1553
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1228
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe