"Monen nuoren naisen tärkein tavoite on löytää rikas mies"

Anonyymi-ap

Tämä ei siis ollut palstaätmin keksimä otsikko, vaan Hesarin:

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009818169.html

"treffailuvalmennuksista. Niiden avulla naisen on tarkoitus parantaa elämäänsä, muuttua feminiinisemmäksi ja löytää itselleen varakas mies. Date up -ajatuksen mukaan naisen ei pidä tapailla itseään köyhempiä ja sosiaalisesti alemmassa asemassa olevia miehiä ollenkaan."

Palstakielellä kyse on siis ylöspäin naimisesta.

"Monissa somen deittailuvalmennuksista toistuu näkemys pariutumisesta pelinä, jossa painavat etenkin taloudelliset asiat: naisen tulisi saada suhteesta rahallista ja henkistä hyötyä, ja erityisen huonona tuntuu näyttäytyvän parisuhdemalli, jossa molemmat käyvät töissä ja maksavat laskut puoliksi, eli fifty-fifty."

"Jotkut deittailuvalmentajista myös esittävät – tahattomasti tai tahallaan virheellisesti –, että on ”todellista feminismiä”, että nainen käyttää ulkonäköään hyväkseen ja laskelmoi parisuhteissa."

22

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noin on. Tytöt tekevät niin joko tavoitteellisesti (eli tietoisesti) tai tiedostamattaan (perusluonteensa ohjaamana).

      'Rakkaus' on vaihdantataloutta, kiertoilmaisu sille että: Mies saa tytöltä riittävästi sitä mitä mies tarvitsee, ja tyttö saa mieheltä riittävästi sitä mitä tyttö tarvitsee.

    • Anonyymi

      Kutsutaan myös feminismiksi eli mies nähdään vain taloudellisen hyödyn ja ulkonäöllisen statuksen symbolina.
      Rakkaus ja välittäminen ei kuulu feminismin periaatteisiin.

      • Anonyymi

        Ja sulla reppanalla ei ole edes käsitystä; mitä Feminismi tarkoittaa! Koitahan reipastua ja ottaa ensin selvää asioista, ennenkuin kirjoitat oman käsityksesi asiasta!

        Mä väitän olevani feministi; ainoa jonka rahoja omieni lisäksi olen käyttänyt, ovat äitini!
        Joskus aikoinaan mun Faija johti Emon omistamaa firmaa, mutt he erosivat ja mun eno hoiti jonkin aikaa sitä. Ei oikein luonnistanut ja lopulta se myytiin. Emolla oli oma firmansa jota hoiti hetken aikaa ja lopulta jätti senkin, muuttaen Espanjaan joksikin aikaa, haluten unohtaa kaiken menneen.

        Vuodet kului ja mulle sattui elämä näyttävän nurjan puolensa, silloin Emo palasi takaisin Suomeen. Asuin äitini kanssa jonkin aikaa, kunnes mä siirryin elämässä eteenpäin ja muutin omaan (vuokra-asuntoon) toisaalle. Emolla oli mies seuralainen, jota mä inhosin ja nimitin "pehtooriksi" nokkava juoppo ja taiteilija. (joka eli Emon siivellä) Jonkinlainen välirauha solmittiin, eikä joka käänteessä enää puukotettu toisiamme selkään. Mulla oli omat ystäväni ja työpaikkoja siellä sun täällä. Hiukan heikoissa kantimissa talous, mutt opiskellessani aina välillä, Emo myös kustansi osan mun elämästäni, hetkittäin.

        Jossain vaiheessa Emo omisti asuntoja eräästä taloyhtiöstä ja siellä tehtiin perusremontteja.
        Silloin mä sain ajatuksen perustaa pienimuotoisen hoitokodin, koska mulla oli muutenkin muutaman vanhuksen kodinhoito yksityisesti harteillani, ilman sen suurempaa sopimusta. Sana vaan kiersi vanhusten parissa meikäläisen kyvystä hoitaa asioita, parhaan kykyni mukaan, heidän hyväkseen. Niin yhden kerrostalon alakertaan rakennettiin tiloja yksityistä hoitokotia varten. Kaikki ei ollut vielä edes ihan valmista; kun ensimmäiset hoiderttavat muuttivat taloon asumaan.

        Emon vuokralaisina, huoneen vuokrauksella. Mä hain lupaa vasta silloin hoitokodin perustamiseen... ja sehän kestää! Toisin sanoen mä hoidin Emon vuokralaisia, yksityisesti ilman lupia. Saahan kuka tahansa palkata kenet haluaa, avustajakseen. Yläkerran yks kolmio oli suhteellisen valmis muutetavaksi, joten mä kokkasin ruuat siellä ja jaoin ruokaa asukkaille alakertaan. Lopulta sinnekin saatiin keittiötilat ja kylmäkaapit hellat ym, tarvittavat kattilat!

        Ruokasalikin perustettiin vähän turhan tilava muutamalle ihmiselle, sinne kun mahtui n. 50 ihmistä syömään, jos tarvis olisi! Suurkeitiö aloitti myös toimintansa, ammattitaitoisten kokien voimalla ja mä tein hanttihommia keittiössä; kuten tiskarina,ja ruokasalin puolella kassana jopa tarjoilijana, jos jollain oli vaikeuksia kantaa ruoka pöytään asti itsenäisesti.
        Ihmisiä alkoi tulla päivittäin aina enemmän ruokailemaan meille ja ruokaa myytiin myös ulos suurempiakin satseja, ilmeiseti jotkut pakastivat niitä. Korona aikana sitä myös kuljetettiin aina perille astikin, 5 km. säteellä. Mä tein ympäripyöreitä päiviä, paikaten milloin minkäkin työvuoron, pikku hiljaa siihen kakkeen oppi, mutt aikansa kutakin!

        Mulla on 3 vuotias tytär ja kroonisesti sairaat vanhempani, mua tarvitaan kotona enemmän.
        Kun ostotarjous tuli, mä katsoin ajan olevan kypsän mun kohdaltani, otin tarjouksen vastaan ja samalla kuittasin palkan; koko siltä pitkältä ja kiviseltä kaudelta!
        Nyt mä aherran ainoastaan oman perheeni hyvinvoinnin eteen, ja saan nukkua jopa yöni, ilman päivystystä! Jollei kukaan perheestäni ole sairaana, elukat mukaan lukien.
        Nyt on mun aika mennä nukkumaan, vaikka mulla ei olekaan varsinaista työpäivää huomenna. Hyvää yötä, nukkukaa hyvin!
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sulla reppanalla ei ole edes käsitystä; mitä Feminismi tarkoittaa! Koitahan reipastua ja ottaa ensin selvää asioista, ennenkuin kirjoitat oman käsityksesi asiasta!

        Mä väitän olevani feministi; ainoa jonka rahoja omieni lisäksi olen käyttänyt, ovat äitini!
        Joskus aikoinaan mun Faija johti Emon omistamaa firmaa, mutt he erosivat ja mun eno hoiti jonkin aikaa sitä. Ei oikein luonnistanut ja lopulta se myytiin. Emolla oli oma firmansa jota hoiti hetken aikaa ja lopulta jätti senkin, muuttaen Espanjaan joksikin aikaa, haluten unohtaa kaiken menneen.

        Vuodet kului ja mulle sattui elämä näyttävän nurjan puolensa, silloin Emo palasi takaisin Suomeen. Asuin äitini kanssa jonkin aikaa, kunnes mä siirryin elämässä eteenpäin ja muutin omaan (vuokra-asuntoon) toisaalle. Emolla oli mies seuralainen, jota mä inhosin ja nimitin "pehtooriksi" nokkava juoppo ja taiteilija. (joka eli Emon siivellä) Jonkinlainen välirauha solmittiin, eikä joka käänteessä enää puukotettu toisiamme selkään. Mulla oli omat ystäväni ja työpaikkoja siellä sun täällä. Hiukan heikoissa kantimissa talous, mutt opiskellessani aina välillä, Emo myös kustansi osan mun elämästäni, hetkittäin.

        Jossain vaiheessa Emo omisti asuntoja eräästä taloyhtiöstä ja siellä tehtiin perusremontteja.
        Silloin mä sain ajatuksen perustaa pienimuotoisen hoitokodin, koska mulla oli muutenkin muutaman vanhuksen kodinhoito yksityisesti harteillani, ilman sen suurempaa sopimusta. Sana vaan kiersi vanhusten parissa meikäläisen kyvystä hoitaa asioita, parhaan kykyni mukaan, heidän hyväkseen. Niin yhden kerrostalon alakertaan rakennettiin tiloja yksityistä hoitokotia varten. Kaikki ei ollut vielä edes ihan valmista; kun ensimmäiset hoiderttavat muuttivat taloon asumaan.

        Emon vuokralaisina, huoneen vuokrauksella. Mä hain lupaa vasta silloin hoitokodin perustamiseen... ja sehän kestää! Toisin sanoen mä hoidin Emon vuokralaisia, yksityisesti ilman lupia. Saahan kuka tahansa palkata kenet haluaa, avustajakseen. Yläkerran yks kolmio oli suhteellisen valmis muutetavaksi, joten mä kokkasin ruuat siellä ja jaoin ruokaa asukkaille alakertaan. Lopulta sinnekin saatiin keittiötilat ja kylmäkaapit hellat ym, tarvittavat kattilat!

        Ruokasalikin perustettiin vähän turhan tilava muutamalle ihmiselle, sinne kun mahtui n. 50 ihmistä syömään, jos tarvis olisi! Suurkeitiö aloitti myös toimintansa, ammattitaitoisten kokien voimalla ja mä tein hanttihommia keittiössä; kuten tiskarina,ja ruokasalin puolella kassana jopa tarjoilijana, jos jollain oli vaikeuksia kantaa ruoka pöytään asti itsenäisesti.
        Ihmisiä alkoi tulla päivittäin aina enemmän ruokailemaan meille ja ruokaa myytiin myös ulos suurempiakin satseja, ilmeiseti jotkut pakastivat niitä. Korona aikana sitä myös kuljetettiin aina perille astikin, 5 km. säteellä. Mä tein ympäripyöreitä päiviä, paikaten milloin minkäkin työvuoron, pikku hiljaa siihen kakkeen oppi, mutt aikansa kutakin!

        Mulla on 3 vuotias tytär ja kroonisesti sairaat vanhempani, mua tarvitaan kotona enemmän.
        Kun ostotarjous tuli, mä katsoin ajan olevan kypsän mun kohdaltani, otin tarjouksen vastaan ja samalla kuittasin palkan; koko siltä pitkältä ja kiviseltä kaudelta!
        Nyt mä aherran ainoastaan oman perheeni hyvinvoinnin eteen, ja saan nukkua jopa yöni, ilman päivystystä! Jollei kukaan perheestäni ole sairaana, elukat mukaan lukien.
        Nyt on mun aika mennä nukkumaan, vaikka mulla ei olekaan varsinaista työpäivää huomenna. Hyvää yötä, nukkukaa hyvin!
        trollikka

        Täällä ja muuallakin palstafeministit tuovat esille lähinnä omaa vihaansa tai katkeruuttaan miehiin. Eipä sitä silloin voida tasa-arvosta puhua samaan aikaan. Kaikki ismit on jonkinlaista fanaattisuutta ja vihaa jota en itse voi sietää.
        Tavallinen mies tai nainen ei siis tue feminismiä saati muitakaan ismejä.


      • "mies nähdään vain taloudellisen hyödyn.."

        Tyttö ei antaudu miehelle -vain- rahan/hyödyn takia. Vaan perusluonteensa ohjaamana (tiedostamatta) sekä/tai laskelmoidusti (tietoisesti) valitsee kumppaninsa siten että tytön ja lastensa elämä olisi turvattu.


    • Anonyymi

      Onko joku uutinen? Taitaa useiden ihmisten tavoite elämässä olla erisorttinen äkkirikastuminen.

      • Anonyymi

        Charlesin vessanpönttö on kultaa.


    • Anonyymi

      Mies ei ole tunteeton olento vaikka muuta väitettäisiin. Eri asia ovat ne jotka vaihtelevat kumppaneitaan lennosta. Silloin ne omat tunteet on kuopattu jonnekin syvälle mielen syövereihin tai tunteita ei ole. Laastarisuhteissa kaikenlainen opportunismi on läsnä, ja tuolloin laastarin ottaja lakaisee maton alle edellisen suhteensa ongelmat. Ennemmin tai myöhemmin oireilu alkaa sellaisessa suhteessa. Sanotaan tää nyt ihan suoraan: Pidän yhtä tyyppiä sosiopaattina jolla on laastarisuhde ja se inhottaa minua. Metodinani on pysyä mahdollisimman etäällä siitä kaikesta.

    • Anonyymi

      Onkos niillä sitten jotakin muitakin tavoitteita, muka? Eipä ole tullut huomattua, vaikka 80 v olen asiaa seuraillutkin.

    • Oli kenen keksimä tahansa mutta silkkaa shaibaa se silti on.😂.

      • Anonyymi

        Sivusta totean, että ihan tottahan tuo otsikko on. Kyllä tuollaisia naisia tässäkin maassa riittää. Otsikko on myös siinä mielessä "ovelasti" ajateltu, että "moni" on mielipidekysymys. Ei väitetä, että suurimman osan, tai edes suuren osan, vaan monen. No, jos kyseinen olisi vaikka vain tuhannen naisen tavoite, niin tuhat on monta, vaikka se onkin kokonaisuudessaan häviävän pieni määrä. Oletettavasti noin ajattelevia kuitenkin on tässä maassa selkeästi enemmän kuin tuhat. Noin niitä raflaavia otsikoita luodaan, jotka ovat täysin totta, näyttävät raflaavilta, mutta antavat lopulta hyvin vähän tarkaa informaatiota.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että ihan tottahan tuo otsikko on. Kyllä tuollaisia naisia tässäkin maassa riittää. Otsikko on myös siinä mielessä "ovelasti" ajateltu, että "moni" on mielipidekysymys. Ei väitetä, että suurimman osan, tai edes suuren osan, vaan monen. No, jos kyseinen olisi vaikka vain tuhannen naisen tavoite, niin tuhat on monta, vaikka se onkin kokonaisuudessaan häviävän pieni määrä. Oletettavasti noin ajattelevia kuitenkin on tässä maassa selkeästi enemmän kuin tuhat. Noin niitä raflaavia otsikoita luodaan, jotka ovat täysin totta, näyttävät raflaavilta, mutta antavat lopulta hyvin vähän tarkaa informaatiota.

        No juu tarkoituksellisestihan se noin on luotu tuo otsikko mutta ite uskon ainakin että kyseisen kaltaiset naiset on häviävän pieni vähemmistö todellisuudessa vaikka heitä saattaa esimerkiksi julkisuuteen päätyä suhteeton määrä joukkonsa kokoon nähden.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No juu tarkoituksellisestihan se noin on luotu tuo otsikko mutta ite uskon ainakin että kyseisen kaltaiset naiset on häviävän pieni vähemmistö todellisuudessa vaikka heitä saattaa esimerkiksi julkisuuteen päätyä suhteeton määrä joukkonsa kokoon nähden.🙂.

        Ainahan kaikkia julkisuuteen päässeitä ryhmiä on todellisuudessa paljon vähemmnä kuin mitä se julkisuuden määrä antaa ymmärtää. Ketä nyt muka kiinnostaisi lukea (ainakaan jatkuvasti) tuikitavllisten talliaisten tuikitavallisista ajatuksista ja tavotteista. Vain poikkeava myy.


    • Mikäs siinä. Nainen on tuote ja mies sitten arvioi paljonko on valmis tästä maksamaan. Olettaen että sitä pätäkkää on. Molemmat hyötyy.

      • Anonyymi

        Länsimaisen sääty-yhteiskunnan perusideologia.


    • Anonyymi

      Ansaitsen enemmän kuin mieheni ja on enemmän omaisuuttakin kuin sillä. Vttu ku vtuttaa nyt ku luulin silloin nuorena tyhmänä että pelkkä "rakkaus riittää" !!

    • Anonyymi

      Suomi on germaaninen luokka-yhteiskunta.
      Rikkaat ovat arjalaista yläluokkaa.
      On luonnollista että porvari-lehti HS edistää propagandalla yli-ihmisten geenien leviämistä ja samalla pyrkii hävittämään maasta suomalais-ugrilaisten ali-ihmisten geenit.

      • Anonyymi

        HS on kylläkin vihervasuri lehti joka dissaa kaikkea heidän ideologiansa vastaisuutta muunmuassa metsästystä, metsätaloutta, maaseutua yms.


    • "Palstakielellä kyse on siis ylöspäin naimisesta."

      Ei taida olla, koska sen naisen tulee tässä tapauksessa olla fitti ja kaunis:

      "Niiden avulla naisen on tarkoitus parantaa elämäänsä, muuttua feminiinisemmäksi ja löytää itselleen varakas mies."

      Se rikas äijä voi olla vaikka millainen vatsakas puliukko tahansa, koska näissä keisseissä raha ratkaisee.

    • Anonyymi

      Paljos ne tuommoset naiset sit maksaa kuukaudessa? Osaan sit laskea tän hinnan mun euro vaatimukseen mikäli lähtee sille näyttää arki on ruma koska "hyvä bisnes". Hyvähän se on siinä sit et ees nainen on kaunis. :D

      Eipä vaan kestä mikään päälleliimattu "rikkaus" oikeasti.

      "Mitäpä tyhmyri rahalla tekisin kun ei hän viisautta tajua ostaa."

    • Anonyymi

      Mistä sen "Monen" vääristit. Tarkoituksellista Misogyniaa Harmis.

      • Anonyymi

        Kritiikki tai totuuden sanominen ääneen ei ole vihaa, vaikka te sen niin haluatte kääntää häpeissänne. Kaikki ismit feminismi mukaanlukien taas on syvään juurrutettua vihaa jälkimmäinen miesvihaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      310
      7041
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2154
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1591
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      26
      1403
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1113
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      989
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      833
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      47
      818
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe