Ja pyrkii saamaan kaiken huomion.
Päivi lähestyy 70v
12
241
Vastaukset
- Anonyymi
Ps.78:54-55 Ja hän vei heidät pyhälle alueellensa, vuorelle, jonka hänen kätensä oli hankkinut. Hän karkoitti pakanat pois heidän tieltänsä, jakoi ne heille arvalla perintöosaksi ja antoi Israelin sukukuntain asua niiden majoissa.
- Anonyymi
Tämän on keskustelupalsta, joten lopeta noiden raamatunjakeiden postaaminen!
- Anonyymi
Ps.105:44-45 Ja hän antoi heille pakanain maat, ja he ottivat omaksensa kansojen vaivannäöt, että he noudattaisivat hänen käsyjänsä ja ottaisivat hänen laeistansa vaarin. Halleluja! 5Moos.6:24-25
- Anonyymi
3Moos.20:7-8 Pyhittäkää siis itsenne ja olkaa pyhät; sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne. Ja noudattakaa minun käskyjäni ja pitäkää ne. Minä olen Herra, joka pyhitän teidät.
Ikävää kun vanhaa naista kiusataan julkisesti neljä vuotta. Kohtuuton rangaistus hänelle.
- Anonyymi
Tämä on kummallista siitäkin johtuen että Päivi Räsänen on monella tavalla kuin feministien ihanne-nainen. On lapsia ja lapsenlapsia, perhettä ja siisti koti. Ja kuitenkin pitkä ja kunniakas ura monella eri alalla, lääkärinä, kunnallispolitikkona, mediapersoonana, kansanedustajana, laulajana, kirjailijana, ministerinä, sanan- ja uskonnonvapauden kansainvälisesti tunnustettuna puolustajana jne.
Jos Päivin paikalla syytettynä olisi ollut joku liberaali nainen niin se olisi heti julistettu ihmisoikeusrikkomukseksi ja äärioikeistolaiseksi ajojahdiksi. Kauhea mielenosoitus oikeuslaitoksen edessä yötä päivää ja polttopullot ikkunoissa. Anonyymi kirjoitti:
Tämä on kummallista siitäkin johtuen että Päivi Räsänen on monella tavalla kuin feministien ihanne-nainen. On lapsia ja lapsenlapsia, perhettä ja siisti koti. Ja kuitenkin pitkä ja kunniakas ura monella eri alalla, lääkärinä, kunnallispolitikkona, mediapersoonana, kansanedustajana, laulajana, kirjailijana, ministerinä, sanan- ja uskonnonvapauden kansainvälisesti tunnustettuna puolustajana jne.
Jos Päivin paikalla syytettynä olisi ollut joku liberaali nainen niin se olisi heti julistettu ihmisoikeusrikkomukseksi ja äärioikeistolaiseksi ajojahdiksi. Kauhea mielenosoitus oikeuslaitoksen edessä yötä päivää ja polttopullot ikkunoissa.Ruben Stilleriä lainaten: Suomalaiset voivat parantaa mentaalihygieniaansa tuomitsemalla pahikset ja hivelemällä näin omaa mahtavaa arvopohjaansa.
- Anonyymi
Ilm.13:8 Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumarsivat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämän kirjaan, hamasta maailman perustamisesta. Biblia (1776) Ilm.13:8 Ja kaikki maan pällä asuvat tulevat palvomaan sitä; heistä yhdenkään nimeä ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjakääröön maailman perustamisesta asti.
- Anonyymi
Ja te annatte kaiken huomionne.
- Anonyymi
Ilm.14:4-5 Biblia (1776) Mamät ovat me, jotka ei vaimoin kanssa ole saastutetut; sillä he ovat neitseet: nämät ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, kuhunka hän menee. Nämät ovat ihmisistä ostetut Jumalalle ja Karitsalle uutiseksi, Joiden suussa ei ole petosta löydetty; sillä he ovat ilman saastuisuutta Jumalan istuimen edessä.
- Anonyymi
2Kor.11:2 Sillä mimä kiivaan teitä Jumalan kiivaudella. Sillä minä olen teitä kihlannut yhdelle miehelle, että minä puhtaan neitseen Kristukselle tuottaisin. Biblia (1776) Hoos.2:19-20
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841592
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88868- 8832
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56829- 53812
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58763Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189749Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80705Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41700Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172680