Jos eivät kuole luonnollisesti sukupuuttoon - niin kuin eivät taida kuolla - niin miten heistä päästäisiin eroon, ellei yhteiskunta tappaisi heitä? Olen sitä mieltä, että ääripään hihhulit tulisi tappaa.
Ei kai se paljon ole verrattuna siihen, että nämä sairaat eivät tyydy tappamaan meitä vaan tahtovat meidän kituvan ikuisesti helvetissä?
Mitä ääripään hihhuleille pitäisi tehdä?
Anonyymi-ap
6
174
Vastaukset
Ostitko jo ristejä, vasaran ja nauloja?
- Anonyymi
Juutalaiset kivittävät myös uppiniskaisia poikia.
Vanha testamentti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaiset kivittävät myös uppiniskaisia poikia.
Vanha testamentti.Kuuluu sun Raamattuun.
Koko pyhä Raamattu kokonaisuus. - Anonyymi
Naulapyssy on parempi.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18110242d
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Helvettiä ei olisi kukaan muu voinut keksiä iloksemme kuin rakastava ja hyväntahtoinen Jumala. Mutta onneksi (ja uskovaisten kiusaksi) se jäi pelkäksi kirosanaksi (kuten Jumala itsekin).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696452
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612957
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331311
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201