Jos eivät kuole luonnollisesti sukupuuttoon - niin kuin eivät taida kuolla - niin miten heistä päästäisiin eroon, ellei yhteiskunta tappaisi heitä? Olen sitä mieltä, että ääripään hihhulit tulisi tappaa.
Ei kai se paljon ole verrattuna siihen, että nämä sairaat eivät tyydy tappamaan meitä vaan tahtovat meidän kituvan ikuisesti helvetissä?
Mitä ääripään hihhuleille pitäisi tehdä?
Anonyymi-ap
6
203
Vastaukset 6
Ostitko jo ristejä, vasaran ja nauloja?
- Anonyymi
Juutalaiset kivittävät myös uppiniskaisia poikia.
Vanha testamentti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaiset kivittävät myös uppiniskaisia poikia.
Vanha testamentti.Kuuluu sun Raamattuun.
Koko pyhä Raamattu kokonaisuus. - Anonyymi
Naulapyssy on parempi.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18110242d
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Helvettiä ei olisi kukaan muu voinut keksiä iloksemme kuin rakastava ja hyväntahtoinen Jumala. Mutta onneksi (ja uskovaisten kiusaksi) se jäi pelkäksi kirosanaksi (kuten Jumala itsekin).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510