Olen tässä miettinyt että miksi YLE:n tavallisesti niin äänekkään feministi toimittajat eivät ole tehneet yhtäkään juttua #metoo hengessä Aku Hirviniemestä?
Lieneekö Akulla ja YLE:llä jokin yhteinen tv tuotanto projekti jota ei haluta pilata huonolla mainoksella vai onko syy kenties se että seksuaalisesta häirinnästä syytetty mies on vasemmistoliiton kansanedustajan ja entisen ministerin veli? Että YLE:n toimittajien mieletä vasemmistolainen #metoo on sitä vähän parempaa seksuaalista häirintää?
Sanna Ukkola kirjoittaa asiasta tänään
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/087aa0ef-e363-4b80-b993-2514551675c0
YLE vaikenee Aku Hirviniemen teoista
18
393
Vastaukset
- Anonyymi
Mute Aku onkin Sallaa ollut jo kauan persunatsi . Ei akuu saakiusata kun se vaan huumorimielellä on kirjoootellu .. kaikhan tietää et Persut on vuon aina humorilla . Vuosisadan kommiikoita.
- Anonyymi
Eine uskalla ennää persui kiusata tai mennee rahaat .
- Anonyymi
Aku on kyllä vasemmistolainen, ei persu. Jos persu olisi tuollaisia lähetellyt niin YLE olisi jo ristiinnaulinnut tyypin, mutta kun vasemmistoliittolaisen veli tekee moista, niin YLE on kiltisti hiljaa.
- Anonyymi
Miksi niitä tekstiviestejä ei ole julkaistu? Nyt jokainen kuvittelee omassa päässään mitä ne voisivat olla.
- Anonyymi
Jaaha kommenttini yllättäen sensuroitiin, kun luettelin ylen suosimia rikollisia ja raiskaajia ja heitin esimerkin jos kyseiset henkilöt olisi persuja, niin heidät oltaisiin julkilynkattu niin televisiosta kuin kaikesta mahdollisesta pihalle. Viherideologinen sensuuri ja totuuden kieltäminen senkuin jatkuu.😅
- Anonyymi
Suomihan on täysin kommunistinen valtio, kyllä siitä vihreät, vasemmistoliitto ja demarit huolen pitää.
Ja tämä vasemmistolainen Hirviliemi saa tehdä vaikka mitä, niin Ylellä eli vihervasureiden suojatyöpaikassa ollaan taatusti hiljaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomihan on täysin kommunistinen valtio, kyllä siitä vihreät, vasemmistoliitto ja demarit huolen pitää.
Ja tämä vasemmistolainen Hirviliemi saa tehdä vaikka mitä, niin Ylellä eli vihervasureiden suojatyöpaikassa ollaan taatusti hiljaa.Mielenkiintoinen väite, että suomi täysin kommunistinen valtio. Kokoomus oikeistohallituksineen on ollut suomessa koko 2000 luvun vallassa ylivoimaisesti kauimmin aikaa. Koska tämä kommentin heittäjä on syntynyt vai onko ajankohtaisten asioiden seuraamien jäänyt ja /tai ymmärryksen taso on surkea
- Anonyymi
Akua ei ole tuomittu mistään. Eikä kukaan näistä naisista ole nostanut syytettä. Ei tässä maassa Sanna Ukkolan huutoäänestyksellä tuomita ihmisiä.
- Anonyymi
Hassua, että tuo "syytön kunnes toisin todistetaan" pätee vain vaikutusvaltaisten vasemmistolaisten poliitikkojen sukulaisiin, kun taas persut ja oikeistolaiset ristiinnaulitaan julkisesti pienestä vihjeestäkin.
- Anonyymi
Jos kyseessä olisi persu, niin olisitko edelleen samaa mieltä? Niinpä. Näin vähän arvelinkin. Kun muistellaan alkukesää, niin huutoäänestyksellähän sosialistit yritti muuttaa demokraattisen vaalituloksen väkisin kaatamalla missä ihmiset "äänesti väärin".
- Anonyymi
Kokaiini-aku on kaunis ja ihana.
- Anonyymi
Kommunistit on aina Ylessä korkeimmassa kurssissa ja täysin koskemattomia
- Anonyymi
Sen lisäksi, että Aku on kommunistisuvusta, on hänen eukkonsa duunissa Ylellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen lisäksi, että Aku on kommunistisuvusta, on hänen eukkonsa duunissa Ylellä.
Suomenruotsalaiset erityisesti kaljupäät ovat erityissuojeluksen piirissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomenruotsalaiset erityisesti kaljupäät ovat erityissuojeluksen piirissä
Tosin tuo nainen on vain ruotsia puhuva suomalainen, ei varsinainen suomenruotsalainen.
- Anonyymi
Jännä miten vasemmistofeministien ja YLE:n suhtautuminen seksuaaliseen häirintään riippuu häiritsijän puoluetaustasta. Ja tässä Akun tapauksessa ei varmaan haittaa että sisko on vasemmistoliiton kansanedustaja.
- Anonyymi
Ei olisi kannattanut Lahtiskasta erota. Sehän on vieläkin ihan hyvän näköinen mitä nyt tullut vähän painoa lisää. Lahtiskan jälkeen Aku houkutteli alaikäiset tytöt luokseen syömään karkkia... Tuomiohan siitä vissiin tuli. Sitten koukkuun tarttui Sonja, eikä aikaakaan kun seksiviestikohu oli valmis. On se vaan melkoinen rakennusmestari tämä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391